Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Захисний одяг для пожежника
(Костюм спеціальний захисний)
Очікувана вартість
100 491 819,92 UAH
UA-2025-02-17-012270-a ● e07a938ce66345df9bf82c8162051f3e
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій |
Код ЄДРПОУ: | 33945469 |
Вебсайт: | https://uz.dsns.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 04082, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Бережанська, 7 |
Контактна особа: |
Таїсія Євдокімова +380977899273 t.yevdokimova@dsns.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 лютого 2025 16:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 березня 2025 10:00 |
Початок аукціону: | 31 березня 2025 12:24 |
Початок аукціону: | 31 березня 2025 12:24 |
Очікувана вартість: | 100 491 819,92 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 502 459,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта. Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1.2 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в пунктах 2, 3 розділу 3 тендерної документації. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 3% (3 014 754,60 грн). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (зі змінами). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми, яка є додатком 6 до тендерної документації; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 7. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту ДСНС України Юр. адреса : 04082, м. Київ, вул. Бережанська, 7. Код ЄДРПОУ: 33945469. IBAN № UA198201720343120001000009038 в ДКСУ м. Києва Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 3014754.6 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35110000-8: Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2851 комплект
Захисний одяг для пожежника (Костюм спеціальний захисний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04202, Україна, м. Київ, вул. Вишгородська, 150
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 жовтня 2025
ДК 021:2015: 35113400-3 — Захисний одяг
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 березня 2025 11:50 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 березня 2025 11:49 |
ТД на відкриті торги з особливостями Захисний одяг пожежника нова редакція від 24.03.25.doc | |
24 березня 2025 11:49 |
Зміни 2 до ТД Захисний одяг пожежника.doc | |
06 березня 2025 10:56 |
Зміни 1 до ТД Захисний одяг пожежника.doc |
24 березня 2025 11:50 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
24 березня 2025 11:49 |
ТД на відкриті торги з особливостями Захисний одяг пожежника нова редакція від 24.03.25.doc
|
||||||
24 березня 2025 11:49 |
Зміни 2 до ТД Захисний одяг пожежника.doc
|
||||||
06 березня 2025 10:56 |
Зміни 1 до ТД Захисний одяг пожежника.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кваліфікаційні критерії до учасників процедури закупівлі
Дата подання: 20 лютого 2025 13:22
Дата відповіді: 23 лютого 2025 09:25
Доброго дня!
В даний час, в період запровадження військового стану, кожен намагається зробити максимум для підтримки нашої країни. Враховуючи, що наша компанія має досвід в розробці одягу та текстильних виробів (наметів, спальників, тощо), ми маємо нагоду проявити свою підтримку в провадженні захисного одягу для пожежників та рятувальників.
Наше підприємство тривалий час співпрацює та є офіційним представником іноземної компанії-виробника, яка виробляє якісний одяг та взуття, в т.ч. захисний одяг та спецодяг, який відповідає міжнародним стандартам якості та безпеки.
На наше замовлення, було виготовлено костюми спеціальні захисні, згідно вимог опублікованих на сайті https://dsns.gov.ua.
Костюми та матеріали пройшли випробування на відповідність в Україні, що підтверджено відповідними протоколами.
Окрім цього, наше підприємство має можливість вчасно та в повному обсязі поставити товар, в разі обрання нашої пропозиції.
Наше підприємство, має можливість та бажання прийняти участь в даній закупівлі, але для цього у нас не має підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, визначеним ст. 16 Закону, а саме досвіду з постачання аналогічного (аналогічних) товару за кодом ДК 021:2015: 35110000-3.
Водночас, пунктом 48 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 передбачено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, під час здійснення закупівлі товарів замовник може не застосовувати до учасників процедури закупівлі кваліфікаційні критерії, визначені статтею 16 Закону.
З огляду на вищезазначене, просимо розглянути можливість не застосовувати до учасників процедури закупівлі кваліфікаційні критерії, визначені статтею 16 Закону та внести необхідні зміни до тендерної документації, які б дозволили нашому підприємству взяти участь в даній процедурі відкритих торгів та збільшило б коло потенційних Учасників.
Дякуємо за розуміння!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Тендерна документація Замовника розроблена у відповідності до вимог чинного законодавства. Вимога до потенційних Учасників щодо підтвердження кваліфікаційних критеріїв не є дискримінаційною та не суперечить вимогам статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі". Проте, Замовником з метою розширення кола потенційних Учасників будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації в частині кваліфікаційного критерію "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)".
Питання
Дата подання: 24 лютого 2025 14:01
Дата відповіді: 25 лютого 2025 11:25
Шановний Замовник умовами тендерної документації закупівлі « ЗАХИСНИЙ ОДЯГ ДЛЯ ПОЖЕЖНИКА (КОСТЮМ СПЕЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСНИЙ)» Код ДК 021:2015: 35110000-8 Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання за ідентифікатором UA-2025-02-17-012270-a, пункту 3, ЗОП виготовляється з таких шарів матеріалів (далі ‒ пакет матеріалів): 1. Термостійкий матеріал ‒ тканина, виготовлена з арамідних волокон пісочного кольору (коричнево-жовтого) (метаарамідних – не менше 70%), допускається додавання антистатичних волокон (не більше 3%). 2. Водотривкий шар пакета виготовлений шляхом нанесення на неткану основу з арамідних волокон мембранної плівки з політетрафторетилену (поліфторетилен) (PTFE). Шви водотривкого шару повинні бути герметизовані PTFE-стрічкою машинним способом. 3. Теплоізоляційний шар виготовляється з нетканого матеріалу з арамідних волокон. 4. Підкладковий шар ‒ тканина з арамідних волокон. Допускаються змішані тканини з арамідних волокон (не менше 50%) та негорючої віскози. 5. Зносостійкий матеріал для ліктьових, колінних та вставок для запобігання дії бруду, рідин тощо на елементи одягу Тканина виготовлена з арамідних волокон з нанесенням зносостійкого шару ‒ силікон-карбон. Хочемо зазначити, що тканини які відповідають вимогам Замовника не виробляються на території України. Виготовлення за технічними показниками Замовника та імпортування відповідних вищевказаних матеріалів з інших країн займає близько 40-50 днів. Крім того, після імпортування, дані матеріали повинні пройти лабораторні випробування, та бути застосовані для виготовлення 3-ох готових виробів що також підлягають лабораторним випробуванням. Для проведення перерахованих випробувань потрібно близько 20-30 днів. З метою запобігання порушення прав учасника, встановлення дискримінаційних умов процедури закупівлі, недопущення монополізації, просимо Вас внести відповідні зміни в дану закупівлю шляхом продовження термінів подання тендерних пропозицій учасниками на 30 календарних днів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. З метою збільшення кола потенційних Учасників, Замовником буде подовжено термін подання тендерних пропозицій на 20 календарних днів.
У законодавстві не міститься норм, які дозволяють замовнику встановлювати вимоги щодо підтвердження аналогічного досвіду виключно договорами, укладеними із замовниками за наслідками процедури публічної закупівлі тому така вимога є дискримінаційною умовою
Дата подання: 03 березня 2025 16:56
Дата відповіді: 06 березня 2025 10:59
Доброго дня, шановний Замовнику!
У відповідності до Додатку1 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей) у відповідності до пункту другого Перелік кваліфікаційних документів. пп. другого Наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Довідка, складена на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за формою наведеною нижче за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (у разі її використання), яка містить інформацію про наявність працівників, їх чисельність, досвід роботи та кваліфікацію працівників, необхідних для здійснення поставки предмета закупівлі).
Відповідно до пункту 6 частини 1 статті 1 Закону «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю — господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі / спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару. Чинне законодавство не містить поняття «аналогічний договір» за кодом ДК 021:2015: 35110000-8
Водночас у законодавстві не міститься норм, які дозволяють замовнику встановлювати вимоги щодо підтвердження аналогічного досвіду виключно договорами, укладеними із замовниками за наслідками процедури публічної закупівлі тому така вимога є дискримінаційною умовою. На підтвердження даного твердження є рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Колегія), №24455-р/пк-пз від 28.10.2021 року внесено зміни до тендерної документації, шляхом усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині рішення.
Частиною 1 статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. , відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання «аналогічний договір» за кодом ДК 021:2015: 35110000-8 обмежує коло можливих учасників закупівлі.
Вимога про підтвердження наявності аналогічного договору із замовником у розумінні Закону є дискримінаційною, оскільки суперечить такому принципу здійснення закупівель як недискримінація учасників та обмежує участь у закупівлі учасників, які не мають відповідного досвіду. Натомість замовник не обґрунтував необхідності встановлення у тендерній документації наведеної вимоги у вказаній редакції.
З огляду на вище зазначене просимо Вас, не застосовувати до учасників процедури закупівлі згідно 2025-02-17-012270-a кваліфікаційні критерії, визначені статтею 16 Закону «аналогічний договір» за кодом ДК 021:2015: 35110000-8, щодо підтвердження виконання відповідного досвіду. Та внести необхідні зміни до тендерної документації, які б дозволили взяти участь в Відкритих торгах з особливостями згідно UA-2025-02-17-012270-a та збільшити коло потенційних Учасників та заощадити бюджетні кошти.
Дане звернення підготовлене згідно з пунктом 54 Особливостей фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення.
Дякуємо за розуміння!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Тендерна документація Замовника розроблена у відповідності до вимог чинного законодавства. Вимога до потенційних Учасників щодо підтвердження кваліфікаційних критеріїв не є дискримінаційною та не суперечить вимогам статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі". Замовником з метою розширення кола потенційних Учасників внесені відповідні зміни до тендерної документації в частині кваліфікаційного критерію "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)".
Просимо вас привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства а саме ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Дата подання: 04 березня 2025 10:11
Дата відповіді: 06 березня 2025 10:59
Доброго дня, шановний Замовнику!
23 лютого 2025 о 09:25 ви на https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-02-17-012270-a надали офіційну Відповідь: Добрий день. Тендерна документація Замовника розроблена у відповідності до вимог чинного законодавства. Вимога до потенційних Учасників щодо підтвердження кваліфікаційних критеріїв не є дискримінаційною та не суперечить вимогам статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі". Проте, Замовником з метою розширення кола потенційних Учасників будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації в частині кваліфікаційного критерію "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)".
Хота станом на сьогодні на zakon.rada.gov.ua зазначений дослівний текст даної статті на яку Ви посилаєтесь.
Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
5. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
З огляду на вище зазначене просимо вас привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства на яке ви самі послалися у своїй відповіді від 23 лютого 2025 о 09:25 ви на https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-02-17-012270-a .
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Тендерна документація Замовника розроблена у відповідності до вимог чинного законодавства. Вимога до потенційних Учасників щодо підтвердження кваліфікаційних критеріїв не є дискримінаційною та не суперечить вимогам статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі". Замовником з метою розширення кола потенційних Учасників внесені відповідні зміни до тендерної документації в частині кваліфікаційного критерію "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)".
Щодо вимог до річного обсягу та подовження строків прийому пропозицій
Дата подання: 19 березня 2025 16:26
Дата відповіді: 21 березня 2025 15:09
Шановний Замовнику,
Звертаємось до Вас, як український виробник спеціального захисного одягу для пожежників та рятувальників, із проханням продовжити термін подання тендерних пропозицій на закупівлю "Захисний одяг для пожежника (Костюм спеціальний захисний)" на 15 календарних днів через об'єктивні обставини, що унеможливлюють своєчасне проведення необхідних випробувань та отримання відповідних документів.
Суттєво ускладнює роботу активні бойові дії на території України, які спричинила вторгненням російська федерація, а саме систематичні обстріли великих міст та об'єктів енергетичної інфраструктури, де розміщені випробувальні акредитовані лабораторії, що підтверджується листом № 046 ТОВ "АКАДЕМТЕСТ" від 11 березня 2025 року.
Ще одним фактором, який істотно впливає на своєчасне проведення сертифікації продукції є завантаження інших акредитованих лабораторій таких як ДП “Кривбасстандартметрологія”; ДП "УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ"; ДП «ПОЛТАВАСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ»; ДП
«ХАРКІВСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ»; ДП"ЛЬВІВСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ" через одночасне проведення закупівель Міністерством оборони України, Національною гвардією України, Державною прикордонною службою України та Національною поліцією України
які так само мають завантаження на кілька місяців уперед і не мають змоги видати протоколи випробувань у строк.
Звертаємо вашу увагу, що технічні вимоги до "Захисного одягу для пожежника (Костюм спеціальний захисний)" (наказ ДСНС України № НС-410 від 15.04.2024) є відносно новими. Минулого року за ними не проводилися роботи з сертифікації та виробництва зразків для випробувань, а цього року могли бути внесені коригувальні зміни до вимог з доповненнями у конструкції або у нормативних документах. Тому не було сенсу проводити випробування/сертифікацію завчасно до тендеру.
Також просимо знизити вимогу щодо надання копії документів, що підтверджують обсяг річного доходу (виручки) Учасника за 2023 рік (або 2024 рік), який повинен складати не менше 90% від очікуваної вартості закупівлі Замовника, до 50%, оскільки це може стати причиною неможливості подання тендерної пропозиції як нами, так і іншими учасниками.
Хочемо наголосити, що встановлення вимоги про надання документів, що підтверджують обсяг річного доходу (виручки) Учасника за 2023 рік (або 2024 рік), у розмірі не менше 50% замість 90% від очікуваної вартості закупівлі жодним чином не вплине на якість, своєчасність та ефективність виконання даної закупівлі. Водночас це дозволить уникнути необґрунтованих обмежень щодо участі у тендері для учасників, чий річний дохід за 2023 рік (або 2024 рік) є меншим за 90% від очікуваної вартості закупівлі Замовника.
Просимо внести відповідні зміни та надати можливість більшій кількості учасників взяти участь у закупівлі, зменшивши вимогу щодо обсягу річного доходу (виручки) Учасника за 2023 рік (або 2024 рік) до 50%.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
З приводу Вашого звернення надаємо наступну інформацію: 06.03.2025 року за результатами звернення потенційного учасника, замовником було подовжено термін надання тендерних пропозицій на 20 календарних днів. Загальний термін надання учасниками тендерних пропозицій з моменту оголошення становить 40 календарних днів, що є достатнім для проведення всіх лабораторних випробувань (вимірювань). Крім цього, хочемо зазначити, що технічні вимоги на захисний одяг пожежника розроблені та затверджені наказом ДСНС України від 15.04.2024 № НС-410. З метою ефективного та раціонального використання державних коштів вищезазначені технічні вимоги оприлюднені на сайті ДСНС для ознайомлення (вивчення) громадськістю та потенційними Учасниками. Враховуючи значний проміжок часу з дня затвердження та оприлюднення технічних вимог до оголошення даної процедури закупівлі, потенційні Учасники, які дійсно зацікавлені в забезпеченні якісним речових майном підрозділів ДСНС України, мали достатньо часу провести всі відповідні лабораторні випробування. Враховуючи вищевикладене, замовник не вбачає підстав для подовження терміну надання тендерних пропозицій.
Зазначена у тендерній документації Замовника вимога, щодо наявності фінансової спроможності в розмірі 90% очікуваної вартості предмету закупівлі не є дискримінаційною. Відповідно до ст. 16 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовником не вимагається подання підтвердження обсягу річного доходу у розмірі більшому ніж очікувана вартість предмету закупівлі.
З приводу Вашого звернення надаємо наступну інформацію: 06.03.2025 року за результатами звернення потенційного учасника, замовником було подовжено термін надання тендерних пропозицій на 20 календарних днів. Загальний термін надання учасниками тендерних пропозицій з моменту оголошення становить 40 календарних днів, що є достатнім для проведення всіх лабораторних випробувань (вимірювань). Крім цього, хочемо зазначити, що технічні вимоги на захисний одяг пожежника розроблені та затверджені наказом ДСНС України від 15.04.2024 № НС-410. З метою ефективного та раціонального використання державних коштів вищезазначені технічні вимоги оприлюднені на сайті ДСНС для ознайомлення (вивчення) громадськістю та потенційними Учасниками. Враховуючи значний проміжок часу з дня затвердження та оприлюднення технічних вимог до оголошення даної процедури закупівлі, потенційні Учасники, які дійсно зацікавлені в забезпеченні якісним речових майном підрозділів ДСНС України, мали достатньо часу провести всі відповідні лабораторні випробування. Враховуючи вищевикладене, замовник не вбачає підстав для подовження терміну надання тендерних пропозицій.
Зазначена у тендерній документації Замовника вимога, щодо наявності фінансової спроможності в розмірі 90% очікуваної вартості предмету закупівлі не є дискримінаційною. Відповідно до ст. 16 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовником не вимагається подання підтвердження обсягу річного доходу у розмірі більшому ніж очікувана вартість предмету закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 березня 2025 12:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РИБАЛЬСТВО ТА ЕКСПЕДИЦІЇ" |
73 846 602,00
UAH з ПДВ
|
73 846 602,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МІК" |
98 359 500,00
UAH з ПДВ
|
98 359 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "LEGIO" |
100 491 763,00
UAH з ПДВ
|
100 491 763,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РИБАЛЬСТВО ТА ЕКСПЕДИЦІЇ" #33403571 |
Очікує рішення |
73 846 602,00
UAH з ПДВ
|
31 березня 2025 12:53
|
Інформація про відміну
Період оскарження
Дата оприлюднення: | 24 квітня 2025 09:54 |
Кінець періоду оскарження: | 05 травня 2025 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Документи:
24 квітня 2025 09:54
|
Електронний підпис |
24 квітня 2025 09:54
|
105 Протокол УО.pdf |