Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
480 000,00 UAH
UA-2025-02-17-008778-a ● 6db8609dd0f24407a7892aa0953aa5ec
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Хмельницький національний університет |
Код ЄДРПОУ: | 02071234 |
Місцезнаходження: | 29016, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Інститутська, будинок 11 |
Контактна особа: |
Каткова Тетяна Іванівна 380978991985 t.k.tender.xnu@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 лютого 2025 14:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 лютого 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 25 лютого 2025 15:16 |
Початок аукціону: | 25 лютого 2025 15:16 |
Очікувана вартість: | 480 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в змінах до річного плану та оголошенні про проведення відкритих торгів, з урахуванням абзацу другого пункту 28 цих особливостей. До розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Зміни до річного плану внесено протоколом від 17.02.2025 №10
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23 штука
ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 квітня 2025
ДК 021:2015: 30213300-8 — Настільні комп’ютери
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки здійснюються Покупцем відповідно до пп. 2 п.19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника за фактом поставки Товару з відстроченням платежів до 7 (семи) робочих днів з дати поставки Товару належної якості, у розмірі 100 % загальної вартості поставленого Товару, на підставі наданого рахунку на оплату та підписаної видаткової накладної (далі - Накладна) на фактично поставлений Товар. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 лютого 2025 14:41 |
Додаток 4 до тендерної документації.docx | |
17 лютого 2025 14:41 |
Тендерна документація за Особливостями.docx | |
17 лютого 2025 14:41 |
Додаток 3 до ТД (проєкт Договору).docx | |
17 лютого 2025 14:41 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліф. критерії, вимоги).docx | |
17 лютого 2025 14:41 |
Додаток 2 до тендерної документації (техн. вимоги до предмета закупівлі).docx | |
17 лютого 2025 14:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо відповідності вимогам
Дата подання: 19 лютого 2025 11:17
Дата відповіді: 20 лютого 2025 14:51
Шановний Замовнику! Просимо звернути Вашу увагу на те, що зазначений в умовах тендерної документації товар привозиться із-за кордону, тому є великий ризик отримати підробку. Для забезпечення гарантії постачання якісної продукції відповідно до технічних вимог Замовника, а також офіційних каналів поставки товару, рекомендуємо додати до переліку документів, які повинні подати Учасники:
Лист-підтвердження (авторизаційний лист) від виробника/дистриб’ютера/дилера/офіційного представника щодо можливості поставки запропонованого Учасником товару або права здійснювати його реалізацію, із зазначенням у листі назви та юридичної адреси Учасника, назви Замовника та ідентифікатора закупівлі в електронній системі закупівель.
У випадку, якщо учасник подає документ щодо повноважень на реалізацію продукції не від виробника, а від його офіційного представника (дилера, дистриб'ютора тощо) у складі пропозиції додатково надається документ виробника, що підтверджує повноваження такого офіційного представника (дилера, дистриб'ютора тощо).
При цьому Замовник дотримується норм статті 5 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та захищає свої інтереси і запобігє шахрайству, тому що будь-який замовник має право вимагати підтвердження якості товару, складовою якої є підтвердження партнерських відносин учасника процедури закупівлі з офіційними представника виробника або ж безпосередньо з самим виробником для постачання оригінальної продукції. Авторизаційний лист гарантує безпеку того, що учасником не пропонується підроблений або контрафактний товар, ризик чого збільшується у разі закупівлі товарів з високою технологічною складовою.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за Ваше звернення, разом з тим, повідомляємо Вам, що частиною 4 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі-Закон) передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до Статті 5 Закону, принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватись таких принципів закупівлі як: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Крім цього, така вимога демонструє ознаки змови між Замовником та певним учасником, що призводе до корупції. Зазначена вимога, являється дискримінаційної та протиправною, так як протирічить вищезазначеним статтям Закону. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c, якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання. який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником).
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне: По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Додатково звертаю увагу шановного Учасника на Вимоги та відповідальність яка передбачена в Законі України «Про захист економічної конкуренції» від 11.01.2001 № 2210-III відповідно до ст. 15 Антиконкурентні дії органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю передбачено: пряме або опосередковане примушення суб'єктів господарювання до пріоритетного укладення договорів, першочергової поставки товарів певному колу споживачів чи першочергового їх придбання у певних продавців; надання окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання пільг чи інших переваг, які ставлять їх у привілейоване становище стосовно конкурентів, що призводить або може призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції. Вчинення антиконкурентних дій органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю забороняється і тягне за собою відповідальність згідно з законом. Дія, внаслідок якої окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання створюються несприятливі чи дискримінаційні умови діяльності порівняно з конкурентами. На підставі ознак перелічених в ст. 50 даного Закону має застосовуватися відповідальність передбачена ст. 51-55.».
Крім цього, така вимога демонструє ознаки змови між Замовником та певним учасником, що призводе до корупції. Зазначена вимога, являється дискримінаційної та протиправною, так як протирічить вищезазначеним статтям Закону. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c, якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання. який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником).
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне: По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Додатково звертаю увагу шановного Учасника на Вимоги та відповідальність яка передбачена в Законі України «Про захист економічної конкуренції» від 11.01.2001 № 2210-III відповідно до ст. 15 Антиконкурентні дії органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю передбачено: пряме або опосередковане примушення суб'єктів господарювання до пріоритетного укладення договорів, першочергової поставки товарів певному колу споживачів чи першочергового їх придбання у певних продавців; надання окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання пільг чи інших переваг, які ставлять їх у привілейоване становище стосовно конкурентів, що призводить або може призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції. Вчинення антиконкурентних дій органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю забороняється і тягне за собою відповідальність згідно з законом. Дія, внаслідок якої окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання створюються несприятливі чи дискримінаційні умови діяльності порівняно з конкурентами. На підставі ознак перелічених в ст. 50 даного Закону має застосовуватися відповідальність передбачена ст. 51-55.».
Підтвердження легальної поставки Microsoft
Дата подання: 19 лютого 2025 19:00
Дата відповіді: 20 лютого 2025 15:51
Шановний Замовник!
Останнім часом почастішали випадки постачання контрафактної продукції Microsoft недобросовісними учасниками торгів, яка пропонується сумнівними компаніями.
Для убезпечення від поставки нелегальної продукції просимо вас доповнити технічні вимоги (Додаток №2) наступним пунктом:
«У разі, якщо програмне забезпечення Microsoft встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою, та надати лист від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.
Якщо програмне забезпечення Microsoft встановлюється Учасником, то він повинен надати лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання відповідного програмного забезпечення Microsoft в необхідній кількості та якості (зазначити конкретні назви продуктів Microsoft та їх кількість) з можливістю подальшої перевірки серійних номерів поставлених продуктів.
Лист має містити назву замовника та номер оголошення в електронній системі закупівель Прозорро.
На запит Замовника дистриб’ютор надає перелік всіх серійних номерів програмної продукції, що була поставлена переможцю торгів, з метою забезпечення Замовнику можливості порівняння фактичних даних з інформацією, якою володіє офіційний дистриб’ютор Microsoft в Україні.»
Якщо ви не включите дану вимогу до тендерної документації, то це означатиме вашу згоду на отримання нелегальної продукції…а це може призвести до негативних наслідків при проведенні перевірок відповідними контролюючими органами.
Сподіваємось, що ви долучитеся до боротьби з недобросовісними учасниками, адже без вашої активної участі подолати цю проблему практично неможливо…
З повагою,
Учасник торгів
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за Ваше звернення, разом з тим, повідомляємо Вам, що частиною 4 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі-Закону) передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до Статті 5 Закону, принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватись таких принципів закупівлі як: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase та https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged. Крім цього, така вимога демонструє ознаки змови між Замовником та певним учасником, що призводе до корупції. Зазначена вимога, являється дискримінаційної та протиправною, так як протирічить вищезазначеним статтям Закону. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c, якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником). Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне: По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Додатково звертаю увагу шановного Учасника на Вимоги та відповідальність яка передбачена в Законі України «Про захист економічної конкуренції» від 11.01.2001 № 2210-III відповідно до ст. 15 Антиконкурентні дії органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю передбачено: пряме або опосередковане примушення суб'єктів господарювання до пріоритетного укладення договорів, першочергової поставки товарів певному колу споживачів чи першочергового їх придбання у певних продавців; надання окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання пільг чи інших переваг, які ставлять їх у привілейоване становище стосовно конкурентів, що призводить або може призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції. Вчинення антиконкурентних дій органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю забороняється і тягне за собою відповідальність згідно з законом. Дія, внаслідок якої окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання створюються несприятливі чи дискримінаційні умови діяльності порівняно з конкурентами. На підставі ознак перелічених в ст. 50 даного Закону має застосовуватися відповідальність передбачена ст. 51-55.».
Гарантія здійснення поставки товарів належної якості
Дата подання: 20 лютого 2025 16:15
Дата відповіді: 21 лютого 2025 12:51
Шановний Замовник!
Хочемо висловити вам глибоку подяку за ту увагу, яку ви приділяєте даній проблемі.
Насправді, практично єдиною гарантією здійснення переможцем торгів поставки товарів належної якості є ретельний вхідний контроль з боку Замовника.
Причому законодавчо Замовнику надані такі можливості в тому числі під час проведення процедури закупівлі, а саме (цитата з Закону): «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.»
Сподіваємось, що Замовник скористається таким правом, щоб убезпечити себе від поставки нелегальної продукції…
З повагою,
Учасник торгів
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за звернення. Замовник здійснює закупівлю відповідно до норм чинного законодавста та зацікавлений отримати відповідну продукцію належної якості та технічних характеристик.
Щодо підтвердження офіційності товару
Дата подання: 21 лютого 2025 10:58
Дата відповіді: 23 лютого 2025 15:12
Шановний Замовнику! Просимо вас детально вивчити практику надання авторизаційних листів чи інших документів, що підтверджують правовідносини учасника із виробником, яка широко поширена у публічних закупівлях, що розміщується у системі PROZORRO. Як показує практика, закупівлі із вимогою «авторизаційного листа» мають достатню кількість учасників, що свідчить про необмеження конкуренції даною вимогою. У той же час автоматично відпадають недобросовісні учасники із сумнівними товарами.
Звертаємо Вашу увагу, що практика ухвалення рішень з аналогічних питань Антимонопольним комітетом України, як органом оскарження, не є постійною, натомість — доволі динамічна. Додатково рішення органу оскарження можуть суттєво відрізнятися з огляду на конкретні обставини у кожній окремій процедурі закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за звернення та повідомляємо, що дана закупівля здійснюється згідно норм чинного законодавста та потреби Замовника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 лютого 2025 16:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Лисак Богдан Олексійович |
417 243,00
UAH з ПДВ
|
417 243,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ВОЛЖЕНІН ЮРІЙ ВАДИМОВИЧ" |
455 538,00
UAH з ПДВ
|
445 878,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕКС ЦЕНТР" |
461 955,00
UAH з ПДВ
|
450 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "СРІБРАНЕЦЬ ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА" |
479 987,00
UAH з ПДВ
|
450 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець Козловський Сергій Павлович |
460 776,02
UAH з ПДВ
|
460 776,02
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "Чікільов Анатолій Максимович" |
477 158,00
UAH з ПДВ
|
477 158,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ЛОЗОВА СОФІЯ ЮРІЇВНА" |
478 400,00
UAH з ПДВ
|
478 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Лисак Богдан Олексійович #3712501975 |
Переможець |
417 243,00
UAH з ПДВ
|
27 лютого 2025 15:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 березня 2025 10:42
|
Договір від 05.03.2025 №26.pdf | укладений |
07 березня 2025 10:41
|