Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
інтерактивні панелі
Очікувана вартість
339 200,00 UAH
UA-2025-02-17-002559-a ● 23c7268a85544b239185585583c8c6b5
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний навчальний заклад "Ісаєвський професійний аграрний ліцей" |
Код ЄДРПОУ: | 20986842 |
Місцезнаходження: | 67023, Україна , Одеська обл., село Ісаєве, вулиця Набережна, 15 |
Контактна особа: |
Ховріна Олена Олександрівна +380965003301 IPAL_48@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 лютого 2025 10:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 лютого 2025 18:00 |
Очікувана вартість: | 339 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
закупівля здійснюється для задоволення потреби
закупівля здійснюється для задоволення потреби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 комплект
інтерактивні панелі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67023, Україна, Одеська область, с. Ісаєве, вул. Набережна, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2025
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата товару здійснюється Покупцем в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на рахунок Учасника за фактом постачання з відстрочкою платежу до 30 днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 10-ти днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 лютого 2025 11:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 лютого 2025 11:13 |
Додаток 4 Перелік документів які повинен надати учасник (нова редакція).docx | |
21 лютого 2025 11:13 |
Додаток 3 Технічні вимоги (нова редакція).docx | |
21 лютого 2025 11:13 |
Тендерна документація інтерактивна панель (нова редакція).docx | |
21 лютого 2025 11:13 |
Зміни інтерактивні панелі.pdf | |
21 лютого 2025 11:13 |
Додаток 5 Перелік документів які повинен надати переможець.docx | |
21 лютого 2025 11:13 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx | |
17 лютого 2025 10:40 |
Додаток 2 Проект договору.docx |
21 лютого 2025 11:19 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 лютого 2025 11:13 |
Додаток 4 Перелік документів які повинен надати учасник (нова редакція).docx
|
|||
21 лютого 2025 11:13 |
Додаток 3 Технічні вимоги (нова редакція).docx
|
|||
21 лютого 2025 11:13 |
Тендерна документація інтерактивна панель (нова редакція).docx
|
|||
21 лютого 2025 11:13 |
Зміни інтерактивні панелі.pdf
|
|||
21 лютого 2025 11:13 |
Додаток 5 Перелік документів які повинен надати переможець.docx
|
|||
21 лютого 2025 11:13 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx
|
|||
17 лютого 2025 10:40 |
Додаток 2 Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо комп’ютерного модулю
Дата подання: 19 лютого 2025 19:21
Дата відповіді: 20 лютого 2025 12:37
Шановний Замовнику, уточніть, будь ласка, чи потрібен Вам комп’ютерний модуль?
Відповідь: За результатами перегляду порушеного Вами питання повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені зміни про які Вас буде поінформовано додатково.
Щодо документів
Дата подання: 19 лютого 2025 19:23
Дата відповіді: 20 лютого 2025 12:37
Шановний Замовнику, у Додатку 3 та 4 Ви вимагаєте надати 4.3. Оригінал сертифікату відповідності на спец сигнал. Поясніть, будь ласка, який саме Сертифікат Ви маєте на увазі та якими нормативними актами регламентується його видача? Що саме він має підтверджувати?
Відповідь: За результатами перегляду порушеного Вами питання повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені зміни про які Вас буде поінформовано додатково.
Щодо гарантійних зобов'язань
Дата подання: 19 лютого 2025 19:29
Дата відповіді: 20 лютого 2025 12:37
Шановний Замовнику, у Додатку 3 до Тендерної документації Ви зазначаєте, що гарантійні зобов’язання повинні надаватися безпосередньо виробником інтерактивної панелі. Замовник повинен мати можливість зареєструвати серійний номер на сайті виробника і можливість перевірити підтвердження наданої гарантії. Для перевірки учасник повинен надати посилання на відповідний сайт з прикладом не менше 3-х серійних номерів. Ми погоджуємося з тим, що гарантійні зобов’язання повинні надаватися безпосередньо виробником інтерактивної панелі. Проте вимога щодо того, що Замовник повинен мати можливість зареєструвати серійний номер на сайті виробника і можливість перевірити підтвердження наданої гарантії є повністю безпідставною. По-перше, звертаємо Вашу увагу на те, що кожен виробник має свій порядок оформлення гарантійних зобов’язань. У одних виробників це може бути гарантійний талон, що оформлений в паперовому вигляді, в той час як у інших гарантійні зобов’язання підтверджуються в електронному вигляді. І це не означає, що той чи інший виробник не виконає своїх зобов’язань. Тому Ваша вимога щодо надання електронних посилань суттєво обмежує участь у закупівлі тих Учасників, що пропонують обладнання, виробники якого просто не містять на своєму сайті необхідної Вам інформації. По-друге, Наказ МОН №574 від 29.04.2021 року не містить особливих вимог щодо порядку оформлення гарантійних зобов’язань на інтерактивне обладнання, а лише зазначає його мінімальний строк. Враховуючи вищезазначене, з метою дотримання законодавства у сфері публічних закупівель вимагаємо внести зміни до Додатку 3 Тендерної документації та видалити наступну вимогу: «Гарантійні зобов’язання повинні надаватися безпосередньо виробником інтерактивної панелі. Замовник повинен мати можливість зареєструвати серійний номер на сайті виробника і можливість перевірити підтвердження наданої гарантії. Для перевірки учасник повинен надати посилання на відповідний сайт з прикладом не менше 3-х серійних номерів».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За результатами перегляду порушеного Вами питання повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені зміни про які Вас буде поінформовано додатково.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 лютого 2025 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" |
339 000,00
UAH з ПДВ
|
339 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" #40098570 |
Переможець |
339 000,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2025 14:00
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 березня 2025 12:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 березня 2025 10:45
|
Договір від 13.03.2025_Панелі.PDF | укладений |
13 березня 2025 10:43
|