Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Хліб із суміші борошна житнього обдирного і пшеничного 1 ґатунку
Очікувана вартість
1 729 350,00 UAH
UA-2025-02-17-000248-a ● b95897b1451f4fa1ad2d9c7e50f4089b
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 08610502 |
Вебсайт: | http://nangu.edu.ua/ |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Тарас Божок +380577323766 zakupyvli2nangu@ngu.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 лютого 2025 08:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 лютого 2025 06:00 |
Очікувана вартість: | 1 729 350,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 293,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення пропозиції – гарантія (електронна банківська гарантія). Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить 2 % від очікуваної вартості закупівлі – 34 587,00 (тридцять чотири тисячі п’ятсот вісімдесят сім гривень 00 копійок). Строк дії гарантії повинен становити не менше строку дії пропозиції. Оформлення забезпечення тендерних пропозицій відбувається відповідно до вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (для надання гарантій виданих банками-резидентами) (далі – Наказ). Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). Гарантії видані банками-нерезидентами оформлюються у відповідності до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758. Банківська гарантія, що надається банком, має бути надана: - банком-резидентом України, в якому держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або - банком-резидентом України, який має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAAА» (у разі відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А-, або вищий)), або - іноземним банком, який має кредитний рейтинг однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P не нижче підвищеного інвестиційного класу (А-або вищий), та щодо банку не застосовані санкції держав чи міждержавних організацій, які повністю або частково обмежують та/або забороняють та/або можуть негативно вплинути на виконання банком зобов’язань із забезпечення тендерної пропозиції та/або із забезпечення виконання договору про закупівлю, зокрема відповідні санкції Ради національної безпеки і оборони України (згідно з Законом України «Про санкції»), Управління з контролю за іноземними активами Міністерства фінансів Сполучених Штатів Америки (OFAC) та Європейської комісії Європейського Союзу. Умови надання забезпечення – відповідно до вимог цього пункту, Закону, Особливостей, гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми, затвердженої Наказом); вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; можливості часткової сплати суми гарантії. Гарантія надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно, додатково надаються документи, що підтверджують право підпису підписанта банка-Гаранта. У разі якщо до оголошення про проведення спрощеної закупівлі вносяться зміни, забезпечення пропозиції має враховувати внесені зміни та гарантія має містити посилання на дату рішення замовника, яким затверджена остання редакція оголошення про проведення спрощеної закупівлі вносяться. Всі витрати по оформленню банківської гарантії та сплати гарантованого платежу (в тому числі комісій) здійснюються за рахунок Учасника, письмове гарантування чого повинно бути надано у складі пропозиції. Банківська гарантія подається учасниками у складі пропозиції закупівлі через електронну систему закупівель разом з документом, що підтверджує, що внесення грошового забезпечення (покриття) наданої банківської гарантії - випискою, виданою банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. Кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 34587 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
54900 кілограм
Хліб із суміші борошна житнього обдирного і пшеничного 1 ґатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється в розмірі повної вартості Товару шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, вказаний у реквізитах у цьому Договорі на підставі товарної накладної, виданої Постачальником, підписаної уповноваженими представниками Сторін. Покупець повинен сплатити поставлений товар не пізніше 60 (шістдесят) календарних днів з дати поставки Товару Постачальником Оплата здійснюється по мірі надходження коштів з державного бюджету в межах відповідних бюджетних асигнувань на даний предмет закупівлі. У випадку затримки бюджетного фінансування розрахунок за отриманий товар здійснюється протягом 15 (п’ятнадцять) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Розрахунки здійснюються за рахунок коштів Державного бюджету України, відповідно та в межах виділених асигнувань і кошторисного призначення на цю закупівлю. Обслуговуючий банк Покупця: Державна Казначейська Служба України. Забезпечення зобов'язання Постачальника, передбаченого цим Договором здійснюється з урахуванням вимог ст. 546 Цивільного Кодексу України шляхом притримання коштів у розмірі, який становить сума нарахованих штрафних санкцій за поставлений товар з порушенням умов договору до сплати нарахованих штрафних санкцій в добровільному порядку чи за рішенням суду. | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 лютого 2025 08:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 лютого 2025 08:44 |
Оголошення.docx | |
17 лютого 2025 08:44 |
Додаток 3.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо технічних вимог до предмету закупівлі
Дата подання: 17 лютого 2025 18:09
Дата відповіді: 18 лютого 2025 17:31
Шановний замовник!
Преметом закупівлі є Хліб, що повинен виготовлятись із суміші борошна житнього обдирного та борошна пшеничного першого ґатунку, згідно ДСТУ 4583:2023 Хліб із житнього та суміші житнього і пшеничного борошна. Кожна хлібина повинна бути упакована в індивідуальне пакування по 700 грам 1 шт.
Відповідно до приписів ДСТУ 4583:2023 Хліб із житнього та суміші житнього і пшеничного борошна виробляють ваговим
та штучним масою 0,5 кг і більшою. Дозволено за рішенням приймальної комісії виробляти хліб меншої маси. Конкретну масу виробів зазначають в уніфікованій рецептурі, та її регулює у встановлених межах підприємство-виробник.
Враховуючи зазначене вище, вимога Оголошення ситосовно конкретної маси одиниці продукції не віповідає вимогам законоавства та є дискримінаційною по відношенню до субєктів господарювання, які виготовляють хліб за відповідним ДСТУ з вагою, відмінною від тієї, що визначена в Оголошенні. Просимо внести зміни до Оголошення в цій частині та виключити вимоги щодо ваги одиниці продукції.
В оголошенні вимагається надати оригінал або засвідчену, відповідно до ДСТУ 4163:2020, копію Протоколу дослідження (випробувань) та/або Експертного висновку про відповідність поставленої партії харчового продукту вимогам нормативного документа: ДСТУ (в т.ч. за органолептичними, фізико-хімічними, мікробіологічними, радіологічними , токсичними та показниками ГМО) , виданого акредитованою лабораторією 3) оригінал або засвідчена, відповідно до ДСТУ 4163:2020, копія Протоколу дослідження (випробувань) та/або Експертного висновку про відповідність поставленої партії харчового продукту вимогам нормативного документа: ДСТУ (в т.ч. за органолептичними, фізико-хімічними, мікробіологічними, радіологічними , токсичними та показниками ГМО) , виданого акредитованою лабораторією не раніше грудня 2024 року3) оригінал або засвідчена, відповідно до ДСТУ 4163:2020, копія Протоколу дослідження (випробувань) та/або Експертного висновку про відповідність поставленої партії харчового продукту вимогам нормативного документа: ДСТУ (в т.ч. за органолептичними, фізико-хімічними, мікробіологічними, радіологічними , токсичними та показниками ГМО) , виданого акредитованою лабораторією не раніше грудня 2024 року.. Слід зазначити, що підібні дослідження виробники продукції роблять раз на рік. У нас, як у учасника аналогічний документ, виданий у 2024 році. У зв'язку із цим, вимога про те, такий протокол повинен бути виданий не раніше грудня 2024 року не відповідає вимогам законодавства та є дискримінаційною.
- Оголошенням вимагається надання Протоколу на проведення радіаційного контролю транспортного( их) засобу(ів) , що буде використовуватися при постачанні предмету закупівлі у кількості , що вказана в довідці про транспорт, видані не раніше січня 2025 року. Відповідно до Наказу МОЗ України від 02.02.2005 № 54 "Про затвердження державних санітарних правил "Основні санітарні правила забезпечення радіаційної безпеки України" Протокол про проходження радіаційного контролю (вимірювання джерел іонізуючого випромінювання), а точніше ДОЗВІЛ Державної санітарно-епідеміологічної служби МОЗ України на постійні перевезення Джерела іонізуючого випромінювання далі – ДІВ (радіоактивних речовин і матеріалів, пристроїв і установок із джерелами іонізуючих випромінювань і радіоактивних відходів) спеціалізованим транспортом видається на всі транспортні засоби, спеціально впорядковані для постійних перев езень радіоактивних речовин, у тому числі ядерних матеріалів, пристроїв і установок із джерелами, а також радіоактивних відходів. Предметом Тендерної документації предметом закупівлі є закупівля хліба, а не перевезення ДІВ, тому протокол про проходження радіаційного контролю автотранспорту не відноситься до предмету закупівлі з урахуванням визначення предмета даної закупівлі. Дії Замовника в частині встановлення наведеної вище умови Оголошення порушують принципи здійснення публічних закупівель, зокрема недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Просимо ззаначну вимогу виключити.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч.7 ст. 14 Закону в період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися через повідомлення до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Розглянувши перше звернення учасника (без ідентифікації особи 17.02.2025 18:09 за Київським часом), а саме: «Предметом закупівлі є Хліб, що повинен виготовлятись із суміші борошна житнього обдирного та борошна пшеничного першого ґатунку, згідно ДСТУ 4583:2023 Хліб із житнього та суміші житнього і пшеничного борошна. Кожна хлібина повинна бути упакована в індивідуальне пакування по 700 грам 1 шт. Відповідно до приписів ДСТУ 4583:2023 Хліб із житнього та суміші житнього і пшеничного борошна виробляють ваговим та штучним масою 0,5 кг і більшою. Дозволено за рішенням приймальної комісії виробляти хліб меншої маси. Конкретну масу виробів зазначають в уніфікованій рецептурі, та її регулює у встановлених межах підприємство-виробник. Враховуючи зазначене вище, вимога Оголошення стосовно конкретної маси одиниці продукції не відповідає вимогам законодавства та є дискримінаційною по відношенню до суб’єктів господарювання, які виготовляють хліб за відповідним ДСТУ з вагою, відмінною від тієї, що визначена в Оголошенні. Просимо внести зміни до Оголошення в цій частині та виключити вимоги щодо ваги одиниці продукції».
Керуючись абзацом 3 частини 7 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» доцільно надати відповідь, а саме: Шановний учаснику: Згідно з частиною 4 статті 5 Закону, публічні закупівлі здійснюються з дотриманням принципів недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Разом із тим, відповідно до статті 14 Закону, замовник має право встановлювати технічні характеристики предмета закупівлі, які забезпечують його відповідність потребам кінцевих споживачів. Вимога щодо маси продукції (700 г) є обґрунтованою, оскільки визначена замовником виходячи з конкретних потреб. ДСТУ 4583:2023 передбачає можливість виробництва хліба різної маси, але не зобов’язує замовника приймати будь-який доступний варіант. Отже, вимога щодо конкретної маси продукції не порушує законодавство та не є дискримінаційною..
Розглянувши друге звернення учасника (без ідентифікації особи 17.02.2025 18:09 за Київським часом), а саме: «В оголошенні вимагається надати оригінал або засвідчену, відповідно до ДСТУ 4163:2020, копію Протоколу дослідження (випробувань) та/або Експертного висновку про відповідність поставленої партії харчового продукту вимогам нормативного документа: ДСТУ (в т.ч. за органолептичними, фізико-хімічними, мікробіологічними, радіологічними , токсичними та показниками ГМО), виданого акредитованою лабораторією 3) оригінал або засвідчена, відповідно до ДСТУ 4163:2020, копія Протоколу дослідження (випробувань) та/або Експертного висновку про відповідність поставленої партії харчового продукту вимогам нормативного документа: ДСТУ (в т.ч. за органолептичними, фізико-хімічними, мікробіологічними, радіологічними , токсичними та показниками ГМО) , виданого акредитованою лабораторією не раніше грудня 2024 року3) оригінал або засвідчена, відповідно до ДСТУ 4163:2020, копія Протоколу дослідження (випробувань) та/або Експертного висновку про відповідність поставленої партії харчового продукту вимогам нормативного документа: ДСТУ (в т.ч. за органолептичними, фізико-хімічними, мікробіологічними, радіологічними , токсичними та показниками ГМО) , виданого акредитованою лабораторією не раніше грудня 2024 року.. Слід зазначити, що подібні дослідження виробники продукції роблять раз на рік. У нас, як у учасника аналогічний документ, виданий у 2024 році. У зв'язку із цим, вимога про те, такий протокол повинен бути виданий не раніше грудня 2024 року не відповідає вимогам законодавства та є дискримінаційною».
Керуючись абзацом 3 частини 7 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» доцільно надати відповідь, а саме: Шановний учаснику: Відповідно до пункту 10 частини 3 статті 14 Закону, замовник в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може вимагати перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Встановлення вимоги щодо надання лабораторного протоколу, виданого не раніше грудня 2024 року, спрямоване на забезпечення актуальності досліджень та відповідності продукції чинним нормам. Законодавство не забороняє встановлювати обмеження щодо терміну давності поданих документів, якщо це обґрунтовано потребами закупівлі. Отже, ця вимога не суперечить нормам Закону.
Розглянувши третє звернення учасника (без ідентифікації особи 17.02.2025 18:09 за Київським часом), а саме: «Оголошенням вимагається надання Протоколу на проведення радіаційного контролю транспортного(их) засобу(ів), що буде використовуватися при постачанні предмету закупівлі у кількості , що вказана в довідці про транспорт, видані не раніше січня 2025 року. Відповідно до Наказу МОЗ України від 02.02.2005 № 54 "Про затвердження державних санітарних правил "Основні санітарні правила забезпечення радіаційної безпеки України" Протокол про проходження радіаційного контролю (вимірювання джерел іонізуючого випромінювання), а точніше ДОЗВІЛ Державної санітарно-епідеміологічної служби МОЗ України на постійні перевезення Джерела іонізуючого випромінювання далі – ДІВ (радіоактивних речовин і матеріалів, пристроїв і установок із джерелами іонізуючих випромінювань і радіоактивних відходів) спеціалізованим транспортом видається на всі транспортні засоби, спеціально впорядковані для постійних перевезень радіоактивних речовин, у тому числі ядерних матеріалів, пристроїв і установок із джерелами, а також радіоактивних відходів. Предметом Тендерної документації предметом закупівлі є закупівля хліба, а не перевезення ДІВ, тому протокол про проходження радіаційного контролю автотранспорту не відноситься до предмету закупівлі з урахуванням визначення предмета даної закупівлі. Дії Замовника в частині встановлення наведеної вище умови Оголошення порушують принципи здійснення публічних закупівель, зокрема недискримінації учасників та рівного ставлення до них».
Керуючись абзацом 3 частини 7 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» доцільно надати відповідь, а саме: Шановний учаснику: Відповідно до пункту 10 частини 3 статті 14 Закону, замовник в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може вимагати перелік критеріїв та методику оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Вимога про надання Протоколу на проведення радіаційного контролю транспортного засобу, що буде використовуватися для постачання, є стандартною практикою для забезпечення безпеки харчових продуктів при транспортуванні. Це відповідає принципам статті 5 Закону щодо забезпечення якості та безпеки предмета закупівлі. Враховуючи, що постачання здійснюється для державних установ, ця вимога є обґрунтованою і не може бути виключена.
Розглянувши перше звернення учасника (без ідентифікації особи 17.02.2025 18:09 за Київським часом), а саме: «Предметом закупівлі є Хліб, що повинен виготовлятись із суміші борошна житнього обдирного та борошна пшеничного першого ґатунку, згідно ДСТУ 4583:2023 Хліб із житнього та суміші житнього і пшеничного борошна. Кожна хлібина повинна бути упакована в індивідуальне пакування по 700 грам 1 шт. Відповідно до приписів ДСТУ 4583:2023 Хліб із житнього та суміші житнього і пшеничного борошна виробляють ваговим та штучним масою 0,5 кг і більшою. Дозволено за рішенням приймальної комісії виробляти хліб меншої маси. Конкретну масу виробів зазначають в уніфікованій рецептурі, та її регулює у встановлених межах підприємство-виробник. Враховуючи зазначене вище, вимога Оголошення стосовно конкретної маси одиниці продукції не відповідає вимогам законодавства та є дискримінаційною по відношенню до суб’єктів господарювання, які виготовляють хліб за відповідним ДСТУ з вагою, відмінною від тієї, що визначена в Оголошенні. Просимо внести зміни до Оголошення в цій частині та виключити вимоги щодо ваги одиниці продукції».
Керуючись абзацом 3 частини 7 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» доцільно надати відповідь, а саме: Шановний учаснику: Згідно з частиною 4 статті 5 Закону, публічні закупівлі здійснюються з дотриманням принципів недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Разом із тим, відповідно до статті 14 Закону, замовник має право встановлювати технічні характеристики предмета закупівлі, які забезпечують його відповідність потребам кінцевих споживачів. Вимога щодо маси продукції (700 г) є обґрунтованою, оскільки визначена замовником виходячи з конкретних потреб. ДСТУ 4583:2023 передбачає можливість виробництва хліба різної маси, але не зобов’язує замовника приймати будь-який доступний варіант. Отже, вимога щодо конкретної маси продукції не порушує законодавство та не є дискримінаційною..
Розглянувши друге звернення учасника (без ідентифікації особи 17.02.2025 18:09 за Київським часом), а саме: «В оголошенні вимагається надати оригінал або засвідчену, відповідно до ДСТУ 4163:2020, копію Протоколу дослідження (випробувань) та/або Експертного висновку про відповідність поставленої партії харчового продукту вимогам нормативного документа: ДСТУ (в т.ч. за органолептичними, фізико-хімічними, мікробіологічними, радіологічними , токсичними та показниками ГМО), виданого акредитованою лабораторією 3) оригінал або засвідчена, відповідно до ДСТУ 4163:2020, копія Протоколу дослідження (випробувань) та/або Експертного висновку про відповідність поставленої партії харчового продукту вимогам нормативного документа: ДСТУ (в т.ч. за органолептичними, фізико-хімічними, мікробіологічними, радіологічними , токсичними та показниками ГМО) , виданого акредитованою лабораторією не раніше грудня 2024 року3) оригінал або засвідчена, відповідно до ДСТУ 4163:2020, копія Протоколу дослідження (випробувань) та/або Експертного висновку про відповідність поставленої партії харчового продукту вимогам нормативного документа: ДСТУ (в т.ч. за органолептичними, фізико-хімічними, мікробіологічними, радіологічними , токсичними та показниками ГМО) , виданого акредитованою лабораторією не раніше грудня 2024 року.. Слід зазначити, що подібні дослідження виробники продукції роблять раз на рік. У нас, як у учасника аналогічний документ, виданий у 2024 році. У зв'язку із цим, вимога про те, такий протокол повинен бути виданий не раніше грудня 2024 року не відповідає вимогам законодавства та є дискримінаційною».
Керуючись абзацом 3 частини 7 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» доцільно надати відповідь, а саме: Шановний учаснику: Відповідно до пункту 10 частини 3 статті 14 Закону, замовник в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може вимагати перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Встановлення вимоги щодо надання лабораторного протоколу, виданого не раніше грудня 2024 року, спрямоване на забезпечення актуальності досліджень та відповідності продукції чинним нормам. Законодавство не забороняє встановлювати обмеження щодо терміну давності поданих документів, якщо це обґрунтовано потребами закупівлі. Отже, ця вимога не суперечить нормам Закону.
Розглянувши третє звернення учасника (без ідентифікації особи 17.02.2025 18:09 за Київським часом), а саме: «Оголошенням вимагається надання Протоколу на проведення радіаційного контролю транспортного(их) засобу(ів), що буде використовуватися при постачанні предмету закупівлі у кількості , що вказана в довідці про транспорт, видані не раніше січня 2025 року. Відповідно до Наказу МОЗ України від 02.02.2005 № 54 "Про затвердження державних санітарних правил "Основні санітарні правила забезпечення радіаційної безпеки України" Протокол про проходження радіаційного контролю (вимірювання джерел іонізуючого випромінювання), а точніше ДОЗВІЛ Державної санітарно-епідеміологічної служби МОЗ України на постійні перевезення Джерела іонізуючого випромінювання далі – ДІВ (радіоактивних речовин і матеріалів, пристроїв і установок із джерелами іонізуючих випромінювань і радіоактивних відходів) спеціалізованим транспортом видається на всі транспортні засоби, спеціально впорядковані для постійних перевезень радіоактивних речовин, у тому числі ядерних матеріалів, пристроїв і установок із джерелами, а також радіоактивних відходів. Предметом Тендерної документації предметом закупівлі є закупівля хліба, а не перевезення ДІВ, тому протокол про проходження радіаційного контролю автотранспорту не відноситься до предмету закупівлі з урахуванням визначення предмета даної закупівлі. Дії Замовника в частині встановлення наведеної вище умови Оголошення порушують принципи здійснення публічних закупівель, зокрема недискримінації учасників та рівного ставлення до них».
Керуючись абзацом 3 частини 7 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» доцільно надати відповідь, а саме: Шановний учаснику: Відповідно до пункту 10 частини 3 статті 14 Закону, замовник в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може вимагати перелік критеріїв та методику оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Вимога про надання Протоколу на проведення радіаційного контролю транспортного засобу, що буде використовуватися для постачання, є стандартною практикою для забезпечення безпеки харчових продуктів при транспортуванні. Це відповідає принципам статті 5 Закону щодо забезпечення якості та безпеки предмета закупівлі. Враховуючи, що постачання здійснюється для державних установ, ця вимога є обґрунтованою і не може бути виключена.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 лютого 2025 06:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "САВІНОВ ІВАН ОЛЕКСІЙОВИЧ" |
1 723 860,00
UAH з ПДВ
|
1 723 860,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "САВІНОВ ІВАН ОЛЕКСІЙОВИЧ" #3769602814 |
Переможець |
1 723 860,00
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2025 08:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2025 12:27
|
74ПС від 28022025.pdf | укладений |
28 лютого 2025 12:24
|