Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція парку культури і відпочинку імені Лесі Українки в місті Ковелі Волинської області (І черга)
Очікувана вартість
49 977 798,00 UAH
UA-2025-02-16-000365-a ● c0ab2d1c2d5c4cf3a59c75703520cb74
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Ковельської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04051313 |
Вебсайт: | http://www.kowelrada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 45000, Україна , Волинська обл., м. Ковель, вул. Незалежності, 73 |
Контактна особа: |
Геннадій Ющик +380335271717 kovelmat@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 лютого 2025 16:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 квітня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 49 977 798,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 249 888,99 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії, із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 3.4.2. пункту 3.4 цього ж розділу, відшкодувати кошти на рахунок Виконавчого комітету Ковельської міської ради у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній у підпункті 3.3.3. пункту 3.3 цього розділу. 3.3.1. Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії, із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 3.4.2. пункту 3.4 цього ж розділу, відшкодувати кошти на рахунок Виконавчого комітету Ковельської міської ради у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній у підпункті 3.3.3. пункту 3.3 цього розділу. До уваги учасників! При отриманні електронної банківської гарантії пропонуємо не змінювати назву та формат файлу(-ів), який(-і) видано банком, оскільки мають місце випадки, коли після внесення змін до назви файлу під час перевірки кваліфікований електронний підпис (КЕП) відсутній. Також з метою уникнення непорозумінь та спрощення процесу перевірки просимо завантажувати файл електронної банківської гарантії окремо від інших файлів пропозиції учасника. Електронна банківська гарантія повинна мати кваліфікований електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку з обов’язковим зазначенням кваліфікованої електронної позначки часу. Перевірку кваліфікованого електронно-цифрового підпису (КЕП), накладеного на банківську гарантію замовник буде здійснювати онлайн на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify або на сторінці Акредитованого центру сертифікації ключів. 3.3.2. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та форма забезпечення пропозиції повинна відповідати Наказу «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 № 2628, затвердженого Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «ua AA» (у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А-, або вищий) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. З метою встановлення даних щодо рейтингу банку подати у складі пропозиції підтверджуючі документи щодо рейтингу банку. 3.3.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 0.5 % очікуваної вартості закупівлі та складає: _____________ (______________ тисяч) гривень. 3.3.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 календарних днів, починаючи з кінцевого строку подання тендерної пропозиції, строк дії банківської гарантії повинен бути не меншим ніж строк дії забезпечення тендерної пропозиції. 3.3.5. Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. 3.3.6. Разом із банківською гарантією як невід’ємна частина надаються у електронному форматі *.pdf або *.jpg: - копія ліцензії, виданої банку чи ін. документу, що свідчить про внесення банку до переліку ліцензіатів. - копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. - довідку довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих учасником на рахунок під покриття банківської гарантії 3.3.7. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. 3.3.8. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону та Постанови КМУ №1178. Згідно п. 3 Особливостей: Під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей замовники застосовують положення: статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 цих особливостей; Зважаючи на те, що до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» та до ч.3 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни не було внесено, під означенням «ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;» слід розуміти «ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений п.47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених п.47 Особливостей. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 240000 UAH |
Фінансування
Закупівля за кошти: | Програма Interreg NEXT Польща — Україна 2021-2027 Європейського Союзу |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Закупівля робіт проводиться в рамках реалізації проєкту PLUA.01.03-IP.01-0016/23 «Співпраця на користь клімату – розвиток зеленої інфраструктури в Ленчні та Ковелі» у рамках Програми Interreg NEXT Польща-Україна 2021-2027, що співфiнансується Європейським Союзом через Miністра фондiв розвитку та регiональної полiтики Республiки Польща та з бюджету Ковельської територіальної громади. Розмір співфінансування
Закупівля робіт проводиться в рамках реалізації проєкту PLUA.01.03-IP.01-0016/23 «Співпраця на користь клімату – розвиток зеленої інфраструктури в Ленчні та Ковелі» у рамках Програми Interreg NEXT Польща-Україна 2021-2027, що співфiнансується Європейським Союзом через Miністра фондiв розвитку та регiональної полiтики Республiки Польща та з бюджету Ковельської територіальної громади.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Реконструкція парку культури і відпочинку імені Лесі Українки в місті Ковелі Волинської області (І черга)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
45008, Україна, Волинська область, Ковель, вул. Незалежності, 73
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2026
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 березня 2025 17:08 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||||||||
18 березня 2025 17:00 |
Додаток 3 від 18.03.2025р..docx
|
||||||||||||||||||
18 березня 2025 17:00 |
Протокол № 40-1 від 18.03.2025р.pdf
|
||||||||||||||||||
25 лютого 2025 14:18 |
Додаток 5 від 24.02.2025р.docx
|
||||||||||||||||||
25 лютого 2025 14:18 |
ТД парк1 від 24.02.2025р.docx
|
||||||||||||||||||
25 лютого 2025 14:18 |
Протокол № 24 від 24.02.2025р.pdf
|
||||||||||||||||||
16 лютого 2025 14:12 |
Експертний звіт 241119-06В.pdf
|
||||||||||||||||||
16 лютого 2025 14:12 |
Додаток 2 цінова пропозиція.docx
|
||||||||||||||||||
16 лютого 2025 14:12 |
Додаток 1 відомості про учасника.docx
|
||||||||||||||||||
16 лютого 2025 14:12 |
Додаток 6 декларація доброчесності.docx
|
||||||||||||||||||
16 лютого 2025 14:12 |
Додаток 4 документи перможець.docx
|
||||||||||||||||||
16 лютого 2025 14:12 |
11_КД_ВРОБ_04-01.rtf
|
||||||||||||||||||
16 лютого 2025 14:12 |
11_КД_ВРЛК_07-01-01.rtf
|
||||||||||||||||||
16 лютого 2025 14:12 |
11_КД_ВРЗКР.rtf
|
||||||||||||||||||
16 лютого 2025 14:12 |
11_КД_ВРОБ_02-01.rtf
|
||||||||||||||||||
16 лютого 2025 14:12 |
11_КД_ВРЛК_02-01-03.rtf
|
||||||||||||||||||
16 лютого 2025 14:12 |
11_КД_ЛК1_06-01-01.rtf
|
||||||||||||||||||
16 лютого 2025 14:12 |
11_КД_ЛК1_02-02-01.rtf
|
||||||||||||||||||
16 лютого 2025 14:12 |
11_КД_ВРЛК_02-02-01.rtf
|
||||||||||||||||||
16 лютого 2025 14:12 |
11_КД_ЛК1_02-02-02.rtf
|
||||||||||||||||||
16 лютого 2025 14:12 |
11_КД_ВРОБ_02-02.rtf
|
||||||||||||||||||
16 лютого 2025 14:12 |
11_КД_ВРОБ_02-03.rtf
|
||||||||||||||||||
16 лютого 2025 14:12 |
11_КД_ВРЛК_02-03-01.rtf
|
||||||||||||||||||
16 лютого 2025 14:12 |
11_КД_ВРЛК_06-01-01.rtf
|
||||||||||||||||||
16 лютого 2025 14:12 |
11_КД_ЛК1_02-01-03.rtf
|
||||||||||||||||||
16 лютого 2025 14:12 |
11_КД_ЛК1_07-02-01.rtf
|
||||||||||||||||||
16 лютого 2025 14:12 |
11_КД_ВРЛК_02-01-01.rtf
|
||||||||||||||||||
16 лютого 2025 14:12 |
11_КД_ЛК1_02-02-03.rtf
|
||||||||||||||||||
16 лютого 2025 14:12 |
11_КД_ЛК1_07-01-01.rtf
|
||||||||||||||||||
16 лютого 2025 14:12 |
11_КД_ПВР.rtf
|
||||||||||||||||||
16 лютого 2025 14:12 |
11_КД_ВРЛК_04-01-01.rtf
|
||||||||||||||||||
16 лютого 2025 14:12 |
11_КД_ВРЛК_04-01-01.rtf
|
||||||||||||||||||
16 лютого 2025 14:12 |
11_КД_ВРЛК_02-02-03.rtf
|
||||||||||||||||||
16 лютого 2025 14:12 |
11_КД_ЛК1_02-03-01.rtf
|
||||||||||||||||||
16 лютого 2025 14:12 |
11_КД_ВРЛК_02-02-02.rtf
|
||||||||||||||||||
16 лютого 2025 14:12 |
11_КД_ЛК1_07-02-03.rtf
|
||||||||||||||||||
16 лютого 2025 14:12 |
11_КД_ЛК1_07-02-03.rtf
|
||||||||||||||||||
16 лютого 2025 14:12 |
11_КД_ЛК1_02-01-01.rtf
|
||||||||||||||||||
16 лютого 2025 14:12 |
11_КД_ВРЛК_02-01-05.rtf
|
||||||||||||||||||
16 лютого 2025 14:12 |
11_КД_ВРЛК_02-01-04.rtf
|
||||||||||||||||||
16 лютого 2025 14:12 |
11_КД_ВРОБ_07-02.rtf
|
||||||||||||||||||
16 лютого 2025 14:12 |
11_КД_ВРОБ_07-01.rtf
|
||||||||||||||||||
16 лютого 2025 14:12 |
11_КД_ВРЛК_07-02-01.rtf
|
||||||||||||||||||
16 лютого 2025 14:12 |
11_КД_BOQ.rtf
|
||||||||||||||||||
16 лютого 2025 14:12 |
11_КД_ЛК1_02-01-05.rtf
|
||||||||||||||||||
16 лютого 2025 14:12 |
11_КД_ВРОБ_06-01.rtf
|
||||||||||||||||||
16 лютого 2025 14:12 |
11_КД_ЛК1_02-01-04.rtf
|
||||||||||||||||||
16 лютого 2025 14:12 |
4 90-2024-1-ПЗО.pdf
|
||||||||||||||||||
16 лютого 2025 14:12 |
5 90-2024-ЗВК.pdf
|
||||||||||||||||||
16 лютого 2025 14:12 |
90 - 2024 - 1 - ЕЗ - Ковель парк_1.pdf
|
||||||||||||||||||
16 лютого 2025 14:12 |
7 90-2024-1-ЕТР.pdf
|
||||||||||||||||||
16 лютого 2025 14:12 |
1 90-2024-ЗПЗ.pdf
|
||||||||||||||||||
16 лютого 2025 14:12 |
10 90-2024-ПОБ-3-17_merged.pdf
|
||||||||||||||||||
16 лютого 2025 14:12 |
3 90-2024-1-АБ.pdf
|
||||||||||||||||||
16 лютого 2025 14:12 |
2 90-2024-1-ГП.pdf
|
||||||||||||||||||
16 лютого 2025 14:12 |
9 90-2024-1-Фонтан.pdf
|
||||||||||||||||||
16 лютого 2025 14:12 |
6 90-2024-ОВ, ВК_.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційна вимога щодо "обсяг виконання аналогічних договорів має бути не менше ніж 80 % очікуваної вартості закупівлі2
Дата подання: 12 березня 2025 12:35
Дата відповіді: 13 березня 2025 15:41
Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати:
1.Скановані копії аналогічних договорів (не менше трьох) за останні п’ять років, які повністю виконані, інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічного договору.
Аналогічним вважається договір, укладений протягом останніх 5 років з дати, що
передує даті оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, предметом якого є виконання робіт з нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту чи реставрації будівель (згідно з визначенням чинної редакції НК 018:2023), при цьому клас наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва за аналогічним договором (договорами) (далі – об’єкт) повинен бути не нижче ніж клас наслідків об’єкта будівництва за предметом закупівлі з урахуванням таких умов:
під час закупівлі робіт з реконструкції аналогічним вважається договір з виконання
робіт з нового будівництва або реконструкції. При цьому Загальний обсяг виконання аналогічних договорів має бути не менше ніж 80 % очікуваної вартості закупівлі.
ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИКУ! приберіть дискримінаційну вимогу щодо обсягу 80%, це є дисримінаційно та неправомірно, адже за практикою Антимонопольного комітету така вимога скасовується. В разі ігнорування внесення змін - будемо змушені звернутися в АМКУ
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: ШАНОВНИЙ УЧАСНИКУ!
Вимогу до загальної суми виконання аналогічних договорів в обсязі не менше ніж 80% очікуваної вартості предмета закупівлі було встановлено на підставі п.5 Підрозділу XI. "МЕТОДИЧНИХ РЕКОМЕНДАЦІЙ щодо особливостей здійснення публічних закупівель робіт з будівництва на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", затверджених Наказом Мінекономіки від 22 листопада 2024 року № 26335.
Вимогу до загальної суми виконання аналогічних договорів в обсязі не менше ніж 80% очікуваної вартості предмета закупівлі було встановлено на підставі п.5 Підрозділу XI. "МЕТОДИЧНИХ РЕКОМЕНДАЦІЙ щодо особливостей здійснення публічних закупівель робіт з будівництва на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", затверджених Наказом Мінекономіки від 22 листопада 2024 року № 26335.
Сертифікація
Дата подання: 17 березня 2025 09:40
Дата відповіді: 18 березня 2025 16:08
Шановний Замовнику! Відповідно до п 3.7.5. Тендерної документації Учаснику необхідно надати скановані копії з оригіналів документів в кольоровому вигляді:
- скан-копію виданого Учаснику сертифікату, яким посвідчується, що система екологічного управління (сфера сертифікації: будівництво житлових та нежитлових будівель, інших будівельно-монтажних робіт, установлення столярних виробів, інших робіт із завершення будівництва, торгівлі будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням, діяльності у сфері інжинірингу, геології та геодезії), відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування. Зазначений сертифікат має бути виданий уповноваженим органом з сертифікації системи управління. Додатково учасник надає звіт наглядового аудиту на відповідність ДСТУ ISO 14001:2015;
- скан-копію виданого Учаснику сертифікату на систему управління щодо протидії корупції, (сфера сертифікації: будівництво житлових та нежитлових будівель, інших будівельно-монтажних робіт, інших робіт із завершення будівництва, торгівлі будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням, діяльності у сфері інжинірингу, геології та геодезії), яким посвідчується, що система управління щодо протидії корупції відповідає вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування. Зазначений сертифікат має бути виданий уповноваженим органом з сертифікації системи управління. Додатково учасник надає звіт наглядового аудиту на відповідність ДСТУ ISO 37001:2018.
В зв’язку з тим, що при первинній сертифікації надається первинний сертифікаційний аудит на відповідність ДСТУ ISO 14001:2015 і ДСТУ ISO 37001:2018, чи подання учасником первинних сертифікаційних звітів буде достатнім для виконання вимог Тендерної документації, так як вимагається наглядовий аудит?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Строк дії сертифікату ISO 14001:2015 становить 3 роки. При цьому, є також два контрольні аудити, через рік після отримання, та через два роки після отримання сертифікату.
Сертифікат ISO 37001 видається на три роки. Протягом цього періоду проводяться регулярні наглядові аудити, щоб забезпечити постійну відповідність системи управління протидії корупції встановленим стандартам. По закінченні трьох років проводиться переоцінка для поновлення сертифікату.
Учаснику необхідно подати копії діючих сертифікатів.
Сертифікат ISO 37001 видається на три роки. Протягом цього періоду проводяться регулярні наглядові аудити, щоб забезпечити постійну відповідність системи управління протидії корупції встановленим стандартам. По закінченні трьох років проводиться переоцінка для поновлення сертифікату.
Учаснику необхідно подати копії діючих сертифікатів.
Щодо залучення субпідрядників
Дата подання: 17 березня 2025 16:36
Дата відповіді: 18 березня 2025 17:09
Шановний Замовнику! Пунктом 7 Додатку № 3 до Тендерної документації передбачено:
7. Довідка щодо залучення субпідрядників / співвиконавців до виконання робіт та заява щодо відсутності підстав, визначених у пункті 47 Особливостей, стосовно залучених субпідрядників / співвиконавців за формою згідно з додатком 1.2 до цього додатка.
В Додатку № 3 відсутній додаток 1.2. Просимо внести зміни до Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до Тендерної документації.
Будіельна ліцензія СС1
Дата подання: 18 березня 2025 15:44
Дата відповіді: 18 березня 2025 16:06
Шановний Замовнику! Відповідно до п. 3.7.3. Тендерної документації « Учасник має надати в складі тендерної пропозиції:
- копію чинної ліцензії з провадження господарської діяльності щодо будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів СС1, що видана учаснику та є чинною станом на дату подання пропозиції
або
- у випадку отримання такої ліцензії в електронній формі та у встановленому законодавством порядку у складі пропозиції надається копія документу, згідно якого органом ліцензування на ім’я учасника видано відповідну ліцензію чи довідка у довільній формі, що містить інформацію про отримання такої ліцензії учасником в електронній формі;
або
- декларацію на провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів СС1. (У відповідності до пп.1 п.1 Постанови КМУ від 18 березня 2022 р. № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану»)».
В Законі України «Про ліцензування видів господарської діяльності» пунктом 9 статті 7 передбачено наступний вид господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню: 9) будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України. Отже, щоб працювати на об'єктах будівництва, що мають клас наслідків (відповідальності) СС1, ліцензія підряднику не потрібна. Надання учасником у складі тендерної пропозиції ліцензії на будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) буде достатнім?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Так
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 квітня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД" |
47 903 285,47
UAH
|
47 903 285,47
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД" #41255327 |
Очікує рішення |
47 903 285,47
UAH
|
18 квітня 2025 00:00
|