Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство"Яблунівська районна лікарня" " Яблунівської селищної ради Косівського району Івано-Франківської області |
Код ЄДРПОУ: | 01993534 |
Місцезнаходження: | 78621, Україна , Івано-Франківська обл., селище міського типу Яблунів, вулиця Лісова,5 |
Контактна особа: |
Марусяк Тетяна Василівна 380671900164 tetyana.yrust@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 лютого 2025 12:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 лютого 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 413 126,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 065,63 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться протягом 30 календарних днів з моменту отримання товару/партії товару, та підписання належним чином оформленої видаткової накладної. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 лютого 2025 12:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 лютого 2025 12:37 |
Додаток_2_Перелік документів, що мають бути подані учасником.docx | |
15 лютого 2025 12:37 |
Додаток_4_Форма тендерна пропозиція (1).doc | |
15 лютого 2025 12:37 |
Тендерна документація.docx | |
15 лютого 2025 12:37 |
Додаток 3 Проект договору.docx | |
15 лютого 2025 12:37 |
Додаток №1 Технічні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-03-04-000050 ● 3cd481961fb148f5aa77ad11867d10f8
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 березня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 березня 2025 11:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.03.2025 №11-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 04.03.2025 №11-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12 UA-2025-02-15-000269-a 15.02.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-03-06 15:57:27
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Лабораторні реактиви (код ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник – 33690000-3 «Лікарські засоби різні»)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-15-000269-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати документальне підтвердження)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-03-10 16:29:20
Надання пояснення органу державного фінансового контролю на Запит щодо закупівлі Лабораторні реактиви (код ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник – 33690000-3 «Лікарські засоби різні»):
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" уповноважена особа Комунального некомерційного підприємства «Яблунівська районна лікарня» Яблунівської селищної ради Косівського району, Івано-Франківської області.надає відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
При здійсненні закупівлі по предмету: Лабораторні реактиви (код ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник – 33690000-3 «Лікарські засоби різні»):
Обгрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі розроблені Замовником відповідно до сформованої потреби спеціалістів Замовника, які задіяні до процесу закупівлі лабораторних реактивів, з урахуванням кількості виконаних необхідних досліджень протягом 2024 року ,а також з урахуванням прогнозованих показників.. Медико-технічні характеристики встановлені згідно до інструкцій на реактиви,що відображається в у службовій записці та інформації про технічні,якісні та інші характеристики предмета закупівлі завідувачки клініко-діагностичної лабораторії , погоджені з керівництвом Комунального некомерційного підприємства «Яблунівська районна лікарня» Яблунівської селищної ради Косівського району Івано-Франківської області
Що стосується очікуваної вартості, то чинним законодавством не визначено перелік органів які уповноважені надавати офіційну інформацію щодо вартості товарів, робіт і послуг та переліку документів, якими замовник має послуговуватись під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Замовник самостійно визначає очікувану вартість предмета закупівлі, зважаючи на його специфіку, з дотриманням , принципів закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).
На даний час документом,,що застосовується для розрахунку очікуваної вартості є Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затверджена наказом Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275. Тож обґрунтувати очікувану вартість можна,зокрема керуючись рекомендаціями вказаної Методик.,
При визначенні очікуваної вартості закупівлі Комунального підприємства «Яблунівська районна лікарня» Яблунівської селищної ради Косівського району Івано-Франківської області , враховано комерційні пропозицій постачальників товару :
1) Товариства з обмеженною відповідальністю « ІНТЕРМЕДИКА УКРАЇНА»,
2) ФОП Храбан Віра Василівна,
3) ФОП Снопик Олександр Іванович.
Також враховувалась інформація про ціни на товари, що міститься в мережі інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та постачальників лабораторних реактивів, спеціалізованих торгівельних майданчиках , в електронній системі закупівель «Ргоzогго».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-03-13 16:52:03
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Лабораторні реактиви (код ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник – 33690000-3 «Лікарські засоби різні»)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-15-000269-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1. У пункті 7 Додатку 1 до Тендерної документації Замовник зазначив: «З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та строками придатності, учасник надає оригінал гарантійного листа від виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідно повноваження поширюються на територію України), чи іншого уповноваженого на це виробником ( з документальним підтвердженням такого), яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі оголошення, у кількості, зі строками придатності та в терміни визначені цією документацією та пропозицією учасника відкритих торгів з особливостями.».
У складі тендерної пропозиції учасником ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХРАБАН ВІРА ВАСИЛІВНА на вимогу Замовника надано гарантійний лист від ТОВ «ХЛР» в якому зазначено: «даним листом повідомляємо, що є уповноваженим представником товарів Getein Biotech Inc., Китай на території України, а також цим листом підтверджуємо, що Фізична особа-підприємець Храбан Віра Василівна ( код ЄДРПОУ: 3233924960) має право приймати участь у конкурсних торгах та представляти продукцію підприємства, зокрема, брати участь у електронному аукціоні на закупівлю.».
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника, що ФОП ХРАБАН ВІРА ВАСИЛІВНА не надано у складі тендерної пропозиції офіційний документ, який підтверджує, що ТОВ ХЛР є офіційним представником чи іншим уповноваженим Getein Biotech Inc.?
2. У пункті 3 Таблиці 3 Додатку 2 до ТД Замовник вимагає від учасника надати у складі тендерної пропозиції Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість (чи Витяг з реєстру платників податку на додану вартість) або Свідоцтво платника єдиного податку (чи Витяг з реєстру платника єдиного податку).
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції Учасника, що ФОП ХРАБАН ВІРА ВАСИЛІВНА надано у складі тендерної пропозиції Витяг з реєстру платників єдиного податку (файл: «Витяг податк. Храбан ВВ.pdf»), який не підписаний уповноваженими на те посадовими особами та не скріплений печаткою, що не є оригіналом документу або його копією, зробленою з оригіналу, та не має накладеного кваліфікованого електронного підпису уповноважених на те посадових осіб, що не є електронним документом у розумінні Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповіді ще немає
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 лютого 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХРАБАН ВІРА ВАСИЛІВНА |
413 126,00
UAH з ПДВ
|
413 126,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХРАБАН ВІРА ВАСИЛІВНА #3233924960 |
Переможець |
413 126,00
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2025 12:17
|