Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт комплексної системи протипожежного захисту в будівлі Комунального закладу культури «АРТТЕРИТОРІЯ» Дніпровської міської ради (філія «Культурно-спортивний комплекс «Шинник») за адресою: м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, 118 А»
Очікувана вартість
50 730 245,00 UAH
UA-2025-02-14-012562-a cc29b3ea08144dc0b89a96d6449d0780
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман КОРСАКОВ

+380969956699 artterytoria@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад культури "АРТТЕРИТОРІЯ" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 44286447
Місцезнаходження: 49033, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, пр. Хмельницького Богдана, будинок 118 А
Контактна особа: Роман КОРСАКОВ
+380969956699
artterytoria@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2025 20:16
Звернення за роз’ясненнями: до 01 березня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 березня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 березня 2025 00:00
Очікувана вартість: 50 730 245,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 253 651,23 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Розмір забезпечення пропозиції може становити не більше 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі та складає: 253 651,00 грн. (двісті п’ятдесят три тисячі шістсот п’ятдесят одна грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення пропозиції складає не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Вид забезпечення пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з пропозицією. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до форми забезпечення пропозиції та вимог, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції» з урахуванням Особливостей. Строк сплати суми гарантії: протягом 5 робочих днів. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Банківська гарантія подається в окремому файлі (архіві) у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Учасником у банку. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ на право здійснення банківських операцій. Ці документи повинні бути подані у вигляді сканованої копії з накладанням КЕП Банка-гаранта. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП Банка-гаранта. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Інформація для отримання банківської гарантії: Комунальний заклад культури «АРТТЕРИТОРІЯ» Дніпровської міської ради код за ЄДРПОУ 44286447 місцезнаходження: 49033, м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, 118 А банківські реквізити: Держказначейська служба України, м. Київ IBAN: UA178201720355179002022154239.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 253651 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: відсутні

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами

Закупівля відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
«Капітальний ремонт комплексної системи протипожежного захисту в будівлі Комунального закладу культури «АРТТЕРИТОРІЯ» Дніпровської міської ради (філія «Культурно-спортивний комплекс «Шинник») за адресою: м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, 118 А»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49033, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Богдана Хмельницького, 118 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2026
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2025 20:16
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2025 20:16
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2025 20:16
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2025 20:16
Форма підтвердження: документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2025 20:16
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2025 20:16
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2025 20:16
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2025 20:16
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2025 20:16
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2025 20:16
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2025 20:16
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2025 20:16
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2025 20:16
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2025 20:16
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2025 20:16
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2025 20:16
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2025 20:16
Форма підтвердження: документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2025 20:16
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2025 20:16
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2025 20:16
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2025 20:16
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2025 20:16
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2025 20:16
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2025 20:16
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2025 20:16
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2025 20:16

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Розмір забезпечення пропозиції може становити не більше 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі та складає: 253 651,00 грн. (двісті п’ятдесят три тисячі шістсот п’ятдесят одна грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення пропозиції складає не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Вид забезпечення пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з пропозицією. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до форми забезпечення пропозиції та вимог, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції» з урахуванням Особливостей. Строк сплати суми гарантії: протягом 5 робочих днів. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Банківська гарантія подається в окремому файлі (архіві) у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Учасником у банку. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ на право здійснення банківських операцій. Ці документи повинні бути подані у вигляді сканованої копії з накладанням КЕП Банка-гаранта. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП Банка-гаранта. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Інформація для отримання банківської гарантії: Комунальний заклад культури «АРТТЕРИТОРІЯ» Дніпровської міської ради код за ЄДРПОУ 44286447 місцезнаходження: 49033, м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, 118 А банківські реквізити: Держказначейська служба України, м. Київ IBAN: UA178201720355179002022154239.

Сума забезпечення: 253651 UAH
Форма підтвердження: документ

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
При наданні забезпечення підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: умови надання забезпечення виконання договору зазначені в пункті 6 розділу 6 тендерної документації
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: умови надання забезпечення виконання договору зазначені в пункті 6 розділу 6 тендерної документації
Форма забезпечення
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: умови надання забезпечення виконання договору зазначені в пункті 6 розділу 6 тендерної документації
14 лютого 2025 20:17
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2025 20:16
Додаток 7_Перелік для учасника.doc
14 лютого 2025 20:16
Додаток 8_Перелік для переможця.docx
14 лютого 2025 20:16
Додаток 6_зведений кошторисний розрахунок.xls
14 лютого 2025 20:16
Додаток 4_Проєкт договору_АПС.doc
14 лютого 2025 20:16
Додаток 9.18_Технічна специфікація_18.rtf
14 лютого 2025 20:16
Додаток 9.3_Технічна специфікація_3.rtf
14 лютого 2025 20:16
Додаток 9.7_Технічна специфікація_7.rtf
14 лютого 2025 20:16
Додаток 9.16_Технічна специфікація_16.rtf
14 лютого 2025 20:16
Додаток 9.22_Технічна специфікація_22.rtf
14 лютого 2025 20:16
Додаток 9.17_Технічна специфікація_17.rtf
14 лютого 2025 20:16
Додаток 9.10_Технічна специфікація_10.rtf
14 лютого 2025 20:16
Додаток 9.12_Технічна специфікація_12.rtf
14 лютого 2025 20:16
Додаток 9.4_Технічна специфікація_4.rtf
14 лютого 2025 20:16
Додаток 9.9_Технічна специфікація_9.rtf
14 лютого 2025 20:16
Тендерна документація_АПС.doc
14 лютого 2025 20:16
Додаток 9.14_Технічна специфікація_14.rtf
14 лютого 2025 20:16
Додаток 9.6_Технічна специфікація_6.rtf
14 лютого 2025 20:16
Додаток 9.8_Технічна специфікація_8.rtf
14 лютого 2025 20:16
Додаток 9.5_Технічна специфікація_5.rtf
14 лютого 2025 20:16
Додаток 9.20_Технічна специфікація_20.rtf
14 лютого 2025 20:16
Додаток 9.1_Технічна специфікація_1.rtf
14 лютого 2025 20:16
Додаток 9.15_Технічна специфікація_15.rtf
14 лютого 2025 20:16
Додаток 9.21_Технічна специфікація_21.rtf
14 лютого 2025 20:16
Додаток 9.19_Технічна специфікація_19.rtf
14 лютого 2025 20:16
Додаток 9.13_Технічна специфікація_13.rtf
14 лютого 2025 20:16
Додаток 9.2_Технічна специфікація_2.rtf
14 лютого 2025 20:16
Додаток 9.11_Технічна специфікація_11.rtf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ОЦЕ ПРОПИСАЛИ
Дата подання: 17 лютого 2025 09:06
Дата відповіді: 20 лютого 2025 21:31
А аналізи монтувальників та налагоджувальників потрібні?
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за Ваш інтерес до нашої закупівлі, у відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що умови участі в закупівлі та вимоги до учасників викладені в тендерній документації та додатках до неї.
Уточнення по формулюванню наявних робітників
Дата подання: 28 лютого 2025 09:08
Дата відповіді: 03 березня 2025 17:42
Шановний Замовнику. Ліцензійні умови встановлюють вичерпний перелік кадрових вимог, зокрема, щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень (пункт 14 Ліцензійних умов), а саме: керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань «Архітектура та будівництво», «Цивільна безпека» (за спеціальностями «Цивільна безпека», «Пожежна безпека»), «Автоматизація та приладобудування», «Електроніка та телекомунікації», «Електрична інженерія»; стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю «Пожежна безпека») не менше п’яти років. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам (пункт 15 Ліцензійних умов): електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) ‒ не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) ‒ не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб. Відповідно до пункту 4 Ліцензійних умов до заяви про отримання ліцензії додаються, зокрема: відомості про наявність мінімальної кількості працівників [керівників та виконавців робіт (послуг)] за окремими посадами, підписані здобувачем ліцензії; копії документів, що підтверджують відповідний ступінь вищої освіти і стаж роботи, кваліфікацію працівників, наявність трудових договорів з усіма найманими працівниками, які залучаються до провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення згідно з цими Ліцензійними умовами. Вимога в складі тендерної документації надати:- не менше 1 (одного) електромонтера з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв'язку протиречить вимозі - не менше 5 (п’яти) електромонтерів охоронно-пожежної сигналізації або електромонтерів з ремонту та обслуговування електроустаткування або електромонтерів з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку або монтажників радіоелектронної апаратури та пристроїв не нижче 3-го розряду (надалі – електромонтер (- и)). Таким чином дана вимога є надмірною та протиречить ліцензійним вимогам та нормам законодавства. Просимо прибрати цей пункт з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення визначено мінімальна кількість керівників та виконавців робіт для отримання Ліцензії по кожному виду робіт. Проте, вимога Замовника щодо необхідної кількості електромонтерів для виконання робіт за предметом закупівлі визначена з урахуванням виконання робіт зі встановлення всіх систем протипожежного захисту, які потребують таких фахівців (а не тільки систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень), обсягу робіт, а саме трудозатрат відповідно до інвесторського кошторисного розрахунку та розрахунку потреби в кадрах за основними категоріями відповідно до Робочого проекту.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-04-08-000016 ● 27047b609ec74e13af4ccd7414b410a1
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 квітня 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 квітня 2025 13:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

07.04.2025 № 69

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби від 02.04.2025 № 003100-18/4143-2025,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Валентин ДОВГИЙ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 07.04.2025 № 69

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
16 UA-2025-02-14-012562-a 14.02.2025 Комунальний заклад культури "АРТТЕРИТОРІЯ" Дніпровської міської ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-04-10 12:27:19

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт комплексної системи протипожежного захисту в будівлі Комунального закладу культури «АРТТЕРИТОРІЯ» Дніпровської міської ради (філія «Культурно-спортивний комплекс «Шинник») за адресою: м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, 118 А» за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-14-012562-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачена відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-04-15 09:28:23

Відповідь на запит Державної аудиторської служби України щодо моніторингу проведення процедури закупівлі «Капітальний ремонт комплексної системи протипожежного захисту в будівлі Комунального закладу культури «АРТТЕРИТОРІЯ» Дніпровської міської ради (філія «Культурно-спортивний комплекс «Шинник») за адресою: м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, 118 А» за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-14-012562-a)

На запит Державної аудиторської служби України щодо моніторингу проведення процедури закупівлі «Капітальний ремонт комплексної системи протипожежного захисту в будівлі Комунального закладу культури «АРТТЕРИТОРІЯ» Дніпровської міської ради (філія «Культурно-спортивний комплекс «Шинник») за адресою: м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, 118 А» за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-14-012562-a), повідомляємо наступне.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості предмету закупівлі даних торгів визначено на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва (Додаток 6 до тендерної документації), а також позитивного експертного висновку № 05-116-24 від 17 грудня 2024 року щодо розгляду проектної документації на будівництво (додаються окремими файлами).

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-04-23 21:16:33

Про надання пояснень 2

Питання до пояснення 2 знаходиться у доданому файлі

Відповіді ще немає

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 березня 2025 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ДНІПРОСПЕЦПОЖМОНТАЖ" 48 350 013,54
UAH з ПДВ
48 350 013,54
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

19 березня 2025 12:09
Електронний підпис
19 березня 2025 12:09
Довідка (3).zip.p7s
19 березня 2025 12:09
Довідка (2).zip.p7s
19 березня 2025 12:09
Витяг (2).pdf.p7s
19 березня 2025 12:09
85_ДЦ_CENMAT.xls.p7s
19 березня 2025 12:09
1.3 Рішення Засновника.pdf.p7s
19 березня 2025 12:08
Файл підпису (1).p7s
19 березня 2025 12:08
Довідка (3).zip
19 березня 2025 12:08
Довідка (2).zip
19 березня 2025 12:08
Витяг (2).pdf
19 березня 2025 12:08
85_ДЦ_CENMAT.xls
19 березня 2025 12:08
1.3 Рішення Засновника.pdf
13 березня 2025 10:27
Електронний підпис
03 березня 2025 16:37
Електронний підпис
03 березня 2025 16:37
Електронний підпис
03 березня 2025 16:31
26. Лист гарантія витрати.pdf
03 березня 2025 16:31
22. ДСПМ_ISO 9001_2015_НААУ.pdf
03 березня 2025 16:31
29. Довідка п. 47 СФЕРА.pdf.p7s
03 березня 2025 16:31
1. ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
03 березня 2025 16:31
5.7 Пояснення.pdf.p7s
03 березня 2025 16:31
23. Довідка довкілля.pdf.p7s
03 березня 2025 16:31
24. ДСПМ_Статут_2018.12.19.pdf
03 березня 2025 16:31
10. Згода директор.pdf.p7s
03 березня 2025 16:31
2. Довідка МТБ +.pdf
03 березня 2025 16:31
5. Довідка працівники.pdf.p7s
03 березня 2025 16:31
7.4 Сертифікати ПРОЕКТ.pdf.p7s
03 березня 2025 16:31
7. Довідка про виробника.pdf
03 березня 2025 16:31
Підписаний G0225-9896-GL_tender.pdf
03 березня 2025 16:31
18. Довідка п. 47.pdf
03 березня 2025 16:31
5.9 Переклад печаток.pdf.p7s
03 березня 2025 16:31
12. Витяг ПДВ_ДСПМ_2019.10.03.pdf
03 березня 2025 16:31
29. Довідка п. 47 СФЕРА.pdf
03 березня 2025 16:31
1.1. КОШТОРИС.pdf
03 березня 2025 16:31
5. Довідка працівники.pdf
03 березня 2025 16:31
5.4 Пояснення навчання ОП.pdf
03 березня 2025 16:31
28. Статутні доки Сфера.pdf
03 березня 2025 16:31
23. Довідка довкілля.pdf
03 березня 2025 16:31
18. Довідка п. 47.pdf.p7s
03 березня 2025 16:31
24. ДСПМ_Статут_2018.12.19.pdf.p7s
03 березня 2025 16:31
11.1 Рішення Засновника.pdf.p7s
03 березня 2025 16:31
7.4 Сертифікати ПРОЕКТ.pdf
03 березня 2025 16:31
1.1. КОШТОРИС.pdf.p7s
03 березня 2025 16:31
22. ДСПМ_ISO 9001_2015_НААУ.pdf.p7s
03 березня 2025 16:31
28. Статутні доки Сфера.pdf.p7s
03 березня 2025 16:31
11.1 Рішення Засновника.pdf
03 березня 2025 16:31
20. Довідка щодо ліцензія.pdf
03 березня 2025 16:31
5.9 Переклад печаток.pdf
03 березня 2025 16:31
7.3 Сертифікат Р1.pdf.p7s
03 березня 2025 16:31
Підписаний 77327546620412.pdf
03 березня 2025 16:31
7.3 Сертифікат Р1.pdf
03 березня 2025 16:31
1. ПРОПОЗИЦІЯ.pdf.p7s
03 березня 2025 16:31
10. Згода директор.pdf
03 березня 2025 16:31
15. Довідка печатка.pdf
03 березня 2025 16:31
27.1 Ліцензія Сфера.pdf.p7s
03 березня 2025 16:31
5.10 Кошторисник освіта.pdf
03 березня 2025 16:31
27.1 Ліцензія Сфера.pdf
03 березня 2025 16:31
15. Довідка печатка.pdf.p7s
03 березня 2025 16:31
2. Довідка МТБ +.pdf.p7s
03 березня 2025 16:31
5.7 Пояснення.pdf
03 березня 2025 16:31
5.10 Кошторисник освіта.pdf.p7s
03 березня 2025 16:31
Підписаний G0225-9896-GL_tender.pdf
03 березня 2025 16:31
2. Довідка МТБ +.pdf
03 березня 2025 16:31
5. Довідка працівники.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДНІПРОСПЕЦПОЖМОНТАЖ"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Наявність антикорупційної програми

Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Підтверджую

2. Довідка МТБ +.pdf

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Форма забезпечення

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ДНІПРОСПЕЦПОЖМОНТАЖ"
#36640049
Переможець 48 350 013,54
UAH з ПДВ
18 березня 2025 16:49
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 березня 2025 17:58

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 12.03.2025 р. {1. Перелік виявлених невідповідностей / 2. Посилання на вимогу оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої виявлені невідповідності / 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей}: {1.1. свідоцтво про присвоєння (підвищення) робітничої спецільності працівника Андрюхова Дениса Олександровича серія ЕМ № 3472 надане не в повному обсязі / 2.1. Пункт 2 першої таблиці Додатку 2 до тендерної документації, а саме: «На підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі пропозиції мають бути надані: - на електромонтерів та налагоджувальників копії свідоцтва/посвідчення про присвоєння кваліфікаційного розряду, чинні копії посвідчень та протокол / витяг з протоколу про навчання та перевірку знань правил охорони праці під час виконання робіт на висоті, правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, про допуск до роботи з електроустановками до 1000 В.» / 3.1. надати свідоцтво про присвоєння (підвищення) робітничої спеціальності серія ЕМ № 3472 в повному обсязі}{1.2. учасником наданий сертифікат про проходження навчання, виданий ТОВ «ВІНТАНА ГРУП» від 01.09.2022 за № 1, щодо навчання працівників з проектування та монтажу системи мовленнєвого оповіщення ІТС, але не надано сертифікат про навчання щодо монтажу, програмування, введення в експлуатацію та сервісного обслуговування системи мовного оповіщення та музичної трансляції / 2.2. пункт 2 першої таблиці Додатку 2 до тендерної документації, а саме: «На підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі пропозиції мають бути надані: - довідку з інформацією про виробника пожежного обладнання і системи мовного оповіщення та музичної трансляції, що учасник пропонує в своїй тендерній пропозиції до встановлення під час виконання робіт з монтажу системи пожежної сигналізації. - сертифікати про проходження навчання спеціалістів по монтажу, програмуванню, введенню в експлуатацію та сервісне обслуговування пожежного обладнання і системи мовного оповіщення та музичної трансляції, інформацію про марку (модель) / виробника якого учасник зазначив у відповідній довідці на вимогу замовника. Такі сертифікати мають бути надані не менше ніж на 1 (одного) налагоджувальника та на 1 (одного) електромонтера, що вказані у довідці з інформацією про чисельність працівників.» / 3.2. надати сертифікат (- и) про проходження навчання спеціалістів по монтажу, програмуванню, введенню в експлуатацію та сервісне обслуговування системи мовного оповіщення та музичної трансляції, інформацію про марку (модель) / виробника якого учасник зазначив у відповідній довідці на вимогу замовника}Уповноважена особа замовника Роман КОРСАКОВ

Документи

18 березня 2025 16:50
Довідка НАЗК
18 березня 2025 16:49
Електронний підпис
10 березня 2025 14:00
Електронний підпис
04 березня 2025 00:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 березня 2025 16:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДНІПРОСПЕЦПОЖМОНТАЖ"
#36640049
48 350 013,54
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 березня 2025 16:50
Довідка НАЗК
18 березня 2025 16:49
Електронний підпис
10 березня 2025 14:00
Електронний підпис
04 березня 2025 00:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
15 квітня 2025 09:49
Пояснювальна 2025-2026.PDF зміни до договору
15 квітня 2025 09:48
Пояснювальна 2025.PDF зміни до договору
15 квітня 2025 09:48
Д.у.№1 Дніпроспецпожмонтаж.pdf зміни до договору
15 квітня 2025 09:48
02-05 Об'єктний кошторис 2025р..pdf зміни до договору
15 квітня 2025 09:48
02-05 Об'єктний кошторис 2025-2026р..pdf зміни до договору
15 квітня 2025 09:48
02-04 Об'єктний кошторис 2025р. (1).pdf зміни до договору
15 квітня 2025 09:48
02-04 Об'єктний кошторис 2025-2026р.pdf зміни до договору
15 квітня 2025 09:48
02-03 Об'єктний кошторис 2025р.(1).pdf зміни до договору
15 квітня 2025 09:48
02-03 Об'єктний кошторис 2025-2026.pdf зміни до договору
15 квітня 2025 09:48
02-02 Об'єктний кошторис 2025р. (1).pdf зміни до договору
15 квітня 2025 09:48
02-02 Об'єктний кошторис 2025-2026.PDF зміни до договору
15 квітня 2025 09:48
02-01 Об'єктний кошторис 2025р. (1).pdf зміни до договору
15 квітня 2025 09:48
02-01 Об'єктний кошторис 2025-2026.pdf зміни до договору
15 квітня 2025 09:48
Електронний підпис укладений
04 квітня 2025 13:32
Договір Капітальний ремонт СПЗ.PDF укладений
04 квітня 2025 13:30
Додатки до договору (Поясн.,Догов.ціна на 2025-2026).pdf укладений
04 квітня 2025 13:30
Додатки до договору(інформ.про ціни, дог.ціна, розр.1-4).pdf укладений
04 квітня 2025 13:30
02-01Система пожежної сигналізації - загальні.pdf укладений
04 квітня 2025 13:30
02-02 Система керування евакуюванням- загальна.PDF укладений
04 квітня 2025 13:30
02-03Система протидимного захисту - загальні.pdf укладений
04 квітня 2025 13:30
02-04Система водяного пожежогасіння - загальні.pdf укладений
04 квітня 2025 13:30
02-05Система порошкового пожежогасіння - загальні.pdf укладений
04 квітня 2025 13:30
02-01Система пожежної сигналізації.pdf укладений
04 квітня 2025 13:30
02-02Система керування евакуюванням.pdf укладений
04 квітня 2025 13:30
02-03Система протидимного захисту.pdf укладений
04 квітня 2025 13:30
02-04Система водяного пожежогасіння.pdf укладений
04 квітня 2025 13:30
02-05Система порошкового пожежагасіння.pdf укладений
04 квітня 2025 13:30
Зведений кошторисний розрахунок на 2025-2026.PDF укладений
04 квітня 2025 13:30
Наказ 200.1.pdf укладений
04 квітня 2025 13:30
Банківська гарантія кап.рем.СПЗ.pdf укладений
04 квітня 2025 13:30
Експертний звіт Кап.ремонт комплексної системи ПЗ(Шинник).PDF укладений
04 квітня 2025 13:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 квітня 2025
Дата публікації змін до договору:
15 квітня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: № 0104/1
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML