Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Двері скляні в алюмінієвому профілі за кодом ДК 021:2015 - 44220000-8 «Столярні вироби»
Очікувана вартість
284 409,00 UAH
UA-2025-02-14-012230-a ● e2eceffcfb2e457cb379dd021537afaa
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Наявні скарги без рішення
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 40600473 |
Місцезнаходження: | 65107, Україна , Одеська обл., місто Одеса, ВУЛИЦЯ КАНАТНА, будинок 83 |
Контактна особа: |
Артем Чечель +380965447392 chechel.czo@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (ЦЗО) |
Закупівля проводиться в інтересах
Найменування: | ПІВНІЧНИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ |
Код ЄДРПОУ: | 02546370 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 лютого 2025 17:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 лютого 2025 10:00 |
Початок аукціону: | 26 лютого 2025 13:15 |
Початок аукціону: | 26 лютого 2025 13:15 |
Очікувана вартість: | 284 409,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 422,05 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Двері скляні в алюмінієвому профілі 2000*2300 мм (двостор. ламінац/темно-сірий (антрацит)/матове Алюмінієвий профіль (холодний)/ праве відкривання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
66200, Україна, Одеська область, смт. Саврань, вул. Соборна, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
2 штука
Двері скляні в алюмінієвому профілі 2000*2300 мм (двостор. ламінац/темно-сірий (антрацит)/матове Алюмінієвий профіль (теплий)/ праве відкривання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
66200, Україна, Одеська область, смт. Саврань, вул. Соборна, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
1 штука
Двері скляні в алюмінієвому профілі 1400*2400 мм (двостор. ламінац/темно-сірий (антрацит)/матове Алюмінієвий профіль (теплий)/ праве відкривання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
66200, Україна, Одеська область, смт. Саврань, вул. Соборна, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
1 штука
Двері скляні в алюмінієвому профілі 1200*2300 мм (двостор. ламінац/темно-сірий (антрацит)/матове Алюмінієвий профіль (холодний)/ праве відкривання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
66200, Україна, Одеська область, смт. Саврань, вул. Соборна, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
1 штука
Двері скляні в алюмінієвому профілі 1000*2300 мм (двостор. ламінац/темно-сірий (антрацит)/матове Алюмінієвий профіль (холодний)/ праве відкривання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
66200, Україна, Одеська область, смт. Саврань, вул. Соборна, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
2 штука
Двері скляні в алюмінієвому профілі 900*2200 мм (двостор. ламінац/темно-сірий (антрацит)/матове Алюмінієвий профіль (теплий)/ праве відкривання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
66200, Україна, Одеська область, смт. Саврань, вул. Соборна, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 лютого 2025 15:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 лютого 2025 15:58 |
Тендерна документація (нова редакція).docx | |
20 лютого 2025 15:58 |
Додаток 3 Технічні вимоги (нова редакція).docx | |
20 лютого 2025 15:58 |
Перелік змін від 20.02.2025 року.docx | |
14 лютого 2025 17:41 |
Додаток 2 Тендерна пропозиція.docx | |
14 лютого 2025 17:41 |
Додаток 1 Кваліфікаційні вимоги.docx | |
14 лютого 2025 17:41 |
Додаток 3 Технічні вимоги.docx | |
14 лютого 2025 17:41 |
Додаток 5 Перелік документів які подаються учаником процедури закупівлі.docx | |
14 лютого 2025 17:41 |
Додаток 6 Перелік документів які подаються переможцем процедури закупівлі.docx | |
14 лютого 2025 17:41 |
Додаток 4 Проєкт договору.docx | |
14 лютого 2025 17:41 |
Тендерна документація.docx |
20 лютого 2025 15:59 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 лютого 2025 15:58 |
Тендерна документація (нова редакція).docx
|
|||
20 лютого 2025 15:58 |
Додаток 3 Технічні вимоги (нова редакція).docx
|
|||
20 лютого 2025 15:58 |
Перелік змін від 20.02.2025 року.docx
|
|||
14 лютого 2025 17:41 |
Додаток 2 Тендерна пропозиція.docx
|
|||
14 лютого 2025 17:41 |
Додаток 1 Кваліфікаційні вимоги.docx
|
|||
14 лютого 2025 17:41 |
Додаток 3 Технічні вимоги.docx
|
|||
14 лютого 2025 17:41 |
Додаток 5 Перелік документів які подаються учаником процедури закупівлі.docx
|
|||
14 лютого 2025 17:41 |
Додаток 6 Перелік документів які подаються переможцем процедури закупівлі.docx
|
|||
14 лютого 2025 17:41 |
Додаток 4 Проєкт договору.docx
|
|||
14 лютого 2025 17:41 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Монтаж
Дата подання: 15 лютого 2025 14:36
Дата відповіді: 17 лютого 2025 18:21
У ціну закупівлі включено вартість за демонтаж/монтаж?
Відповідь: Вітаємо, шановний Учасник.
Згідно зі змістом додатку № 3 до Тендерної документації, закупівля не передбачає включення у вартість предмету закупівлі послуг з монтажу/демонтажу.
Дякуємо за Ваше звернення.
Згідно зі змістом додатку № 3 до Тендерної документації, закупівля не передбачає включення у вартість предмету закупівлі послуг з монтажу/демонтажу.
Дякуємо за Ваше звернення.
Уточнення
Дата подання: 19 лютого 2025 13:00
Дата відповіді: 19 лютого 2025 17:25
Добрий день, шановний Замовнику! У технічній документації зазначено: двостороння ламінація/темно-сірий (антрацит)/матове. Можливо Ви мали на увазі порошкове фарбування? Тоді можливо отримати матову поверхню
Відповідь: Вітаємо, шановний Учасник.
Для Замовника принципово, щоб скло було матове, а яка технологія обробки при цьому використовується залежить від постачальника.
Дякуємо за Ваше звернення.
Для Замовника принципово, щоб скло було матове, а яка технологія обробки при цьому використовується залежить від постачальника.
Дякуємо за Ваше звернення.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2025-02-14-012230-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО", Код ЄДРПОУ:45023887
Дата подання: 28 лютого 2025 17:24
неправомірне обрання переможця
Шановний Замовник, ви порушили діюче законодавство в сфері закупівель, а саме:
Виявлена Вами невідповідність у тендерній пропозиції ФОП Сухарь (надання старої редакції Додатку 3 ТД) стосується саме кількісних, якісних та технічних характеристик товару, що закуповується. Відповідно до п.43 Особливостей : "Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо." Таким чином, Ви повинні були відхилити таку пропозицію ФОП Сухарь без надання 24 годин на виправлення. Мало того, після надання 24 годин , Ви й ще визнали таку пропозицію Переможною. Є багато рішень АМКУ з цього приводу (як приклад додаємо таке рішення).
На підставі вищенаведених фактів, вимагаємо скасувати Ваше рішення про обрання переможцем ФОП Сухарь та відхилити його пропозицію як таку , що не відповідає вимогам ТД.
У разі ігнорування нашої вимоги чи надання необгрунтованої відповіді, ми вимушені будемо звернутись в АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Виявлена Вами невідповідність у тендерній пропозиції ФОП Сухарь (надання старої редакції Додатку 3 ТД) стосується саме кількісних, якісних та технічних характеристик товару, що закуповується. Відповідно до п.43 Особливостей : "Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо." Таким чином, Ви повинні були відхилити таку пропозицію ФОП Сухарь без надання 24 годин на виправлення. Мало того, після надання 24 годин , Ви й ще визнали таку пропозицію Переможною. Є багато рішень АМКУ з цього приводу (як приклад додаємо таке рішення).
На підставі вищенаведених фактів, вимагаємо скасувати Ваше рішення про обрання переможцем ФОП Сухарь та відхилити його пропозицію як таку , що не відповідає вимогам ТД.
У разі ігнорування нашої вимоги чи надання необгрунтованої відповіді, ми вимушені будемо звернутись в АМКУ.
Рішення закупівельника: Вимога не задоволена
03 березня 2025 14:41
Доброго дня, шановний Учасник.
Рішення замовника щодо Вашої вимоги додається до відповіді окремим документом.
Рішення замовника щодо Вашої вимоги додається до відповіді окремим документом.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2025-02-14-012230-a.b2
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО", Код ЄДРПОУ:45023887
Дата подання: 04 березня 2025 13:25
Дата подання: 04 березня 2025 13:25
неправомірне обрання переможця
Документи
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 06 березня 2025 14:57
рішення від 06.03.2025 № 3472.pdf
Дата публікації: 06 березня 2025 14:56
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 лютого 2025 13:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "СУХАРЬ АНДРІЙ ІВАНОВИЧ" |
227 000,00
UAH
|
217 990,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙ ДОМ УКРАЇНА" |
237 476,49
UAH
|
218 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО" |
244 300,00
UAH
|
240 031,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "КОВАЛЕНКО КАРОЛІНА ВАЛЕНТИНІВНА " |
266 380,00
UAH
|
242 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "СУХАРЬ АНДРІЙ ІВАНОВИЧ" #2712700132 |
Переможець |
217 990,00
UAH
|
28 лютого 2025 16:17
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 лютого 2025 11:33
|