Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 код 09310000-5 - Електрична енергія: (Електрична енергія)
Очікувана вартість
1 498 780,00 UAH
UA-2025-02-14-012173-a ● df2bbc0a55214831922f41b2aab32486
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Березнегуватська центральна районна лікарня" Березнегуватської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 01998377 |
Місцезнаходження: | 56203, Україна , Миколаївська обл., смт Березнегувате, вул.Лермонтова, 1 |
Контактна особа: |
Самойлова Вікторія Анатоліївна +380516891807 VikSam@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 лютого 2025 17:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 лютого 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 498 780,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 493,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
218800 кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
56203, Україна, Миколаївська область, с-ще Березнегувате, вул. Героїв Азовсталі,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2025
—
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | 100 | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Підписання договору | умови поставки вказані в додатку 3 до тендерної документації | Повторювана поставка | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 лютого 2025 17:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 лютого 2025 17:30 |
Д_1_Кваліфікаційні критерії.docx | |
14 лютого 2025 17:30 |
Д_2_Вимоги п.47 Особливостей.docx | |
14 лютого 2025 17:30 |
Д_5_Перелік інф-док УЧАСНИК.docx | |
14 лютого 2025 17:30 |
Д_6_Перелік інф-док ПЕРЕМОЖЕЦЬ.docx | |
14 лютого 2025 17:30 |
ПРОТОКОЛ про початок процед..doc | |
14 лютого 2025 17:30 |
ТД .docx | |
14 лютого 2025 17:30 |
Д_4 Дог.(проект).docx | |
14 лютого 2025 17:30 |
Д_3_Вимоги до предмета закупівлі.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
очікувана ціна та сертифікат ISO.
Дата подання: 18 лютого 2025 11:43
Дата відповіді: 19 лютого 2025 13:25
Шановний Замовник, очікувана вартість закупівлі є занадто низькою, не відповідає ринковим цінам, а також суперечить умовам тендерної документації, в частині розрахунку ціни . За умовами тендерної документації (пункт 4 Додаток 5 ТД) цінова пропозиції учасника без заробітку постачальника, повинна становити мінімім 1707635,11 грн з ПДВ. Просимо привести очікувану ціну закупівлі до відповідності.
А також в тендерній документації (пункт 5 Додаток 5 ТД) зазначена дискримінаційна вимога: «Учасник надає документальне підтвердження стосовно сертифікації уповноваженою організацією відповідності ISO 27701 «Методи безпеки. Розширення для управління інформацією про конфіденційність. Вимоги та вказівки», з наданням відповідного сертифікату, виданого на ім’я учасника закупівлі, що є чинним на момент його подання пропозиції, із метою підтвердження того, що Учасник забезпечить збереження конфіденційної інформації, до якої отримає доступ від Замовника, у ході виконання Договору. Належність процедури отримання такого сертифікату та його дійсність - повинна підтверджуватися до міжнародних стандартів, що замовник повинен мати можливість перевірити в загальному публічному доступі, а також учасник має надати для підтвердження версію сертифікату на англійській мові.» Зазначена вимога є незаконною та безпідставною. Відповідно до п. 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України № 1178 від 12.10.2022 р. (далі – Особливості), у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Предметом закупівлі за цими торгами є Електрична енергія (ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія). Для електричної енергії передбачено відповідний чинний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2023 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності» (EN 50160:2022, IDT). Вказані вище документи, які вимагає Замовник, не передбачені національним стандартом для предмета закупівлі ДСТУ EN 50160:2023. Встановлення Замовником вимог у тендерній документації щодо надання у складі тендерної пропозиції учасника сертифікатів відповідності не відповідає вимогам діючого законодавства України, прямо суперечить пункту 29 Особливостей, а відтак порушує наші права, як Учасника, та порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінацію учасників, визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі». З огляду на зазначене вище, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити вказані вище вимоги щодо надання сертифікатів ISO.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо, ваше звернення ми врахували і внесемо зміни до тендерної документації
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 19 лютого 2025 16:40 |
Кінець періоду оскарження: | 02 березня 2025 00:00 |
Дата відміни: | 02 березня 2025 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Пунктом 65 Порядку №822 встановлено, що замовник може відмінити процедуру відкритих торгів (з особливостями) до укладання договору про закупівлю. Опис порушення: під час оголошення відкритих торгів з особливостями сума оголошення розрахована без ПДВ, при цьому в оголошенні вказано з ПДВ. Таким чином, необґрунтовано занижена ціна на предмет закупівлі та загальна сума закупівлі. Оскільки, збільшення суми закупівлі не передбачено під час проведення закупівлі, прийнято рішення відмінити процедуру відкритих торгів відповідно до пп. 2 п. 50 Особливостей. |
Документи:
19 лютого 2025 16:40
|
Електронний підпис |
19 лютого 2025 16:34
|
протокол |