Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 02003563 |
Місцезнаходження: | 61058, Україна , Харківська обл., Харків, ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 13 |
Контактна особа: |
Бабай Наталія Анатоліївна 0577050223 tk_okb@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 лютого 2025 16:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 лютого 2025 08:00 |
Очікувана вартість: | 1 840 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за наданий товар здійснюється на підставі видаткової накладної протягом 14 робочих днів з дня поставки товару. У разі затримки грошових коштів з джерела фінансування закупівлі, розрахунок за надані товари здійснюється протягом 14 робочих днів з дати отримання Замовником таких коштів на свій реєстраційний рахунок. Оплата за товар здійснюється Замовником в залежності від реального фінансування видатків. | Пiсляоплата | 14 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 лютого 2025 16:58 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 лютого 2025 16:58 |
05_Додаток_4_до_тендерної_документації_3319.docx | |
14 лютого 2025 16:58 |
01_Тендерна_документація_за_Особливостями_3319.docx | |
14 лютого 2025 16:58 |
04_Додаток_3 до тендерної документації (проєкт Договору)_3319.docx | |
14 лютого 2025 16:58 |
02_Додаток_1 до тендерної документації (Перелік документів та_або інформації, які подаються у складі тендерної пропозиції)_3319.docx | |
14 лютого 2025 16:58 |
03_Додаток_2_до_тендерної_документації_технічні_вимоги_до_предмета_3319.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-03-11-000027 ● 0c53d141f57843efaceee619f2c07ccf
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 березня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 березня 2025 14:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.03.2025 № 70
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 10.03.2025 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 10.03.2025 № 70
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
5 UA-2025-02-14-012002-a 14.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-03-11 14:59:11
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів «Медичне функціональне ліжко» (ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні), очікуваною вартістю 1 840 000,00 гривень (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-02-14-012002-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно умов Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (далі — Додаток 1) тендерної документації Учасник повинен надати документи (копії або оригінали), які підтверджують відповідність товару технічним вимогам встановленим Замовником в розділі ІІІ Додатку 2 до тендерної документації та на які посилається Учасник в таблиці 2 (пп.3.2. Додатку 1 до тендерної документації) - інструкцію(ії) та/або інші технічні документи в яких міститься відповідна підтверджуюча інформація.
ТОВ СТАТУС МЕДЛАБ на підтвердження технічних характеристик надано інструкцію на електричні ліжка в якій відсутня інформація про Діапазон регулювання висоти ліжка, вимоги до якого встановлені замовником. Крім того, Замовником встановлено вимогу про Ширину ліжка, не менше 1080 мм, Довжину ліжка, не менше 2300 мм, але в інструкції зазначені параметри мають відхил на + чи - 5 см, що не відповідає вимогам.
Чому, Замовником, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ СТАТУС МЕДЛАБ не виявлено зазначену невідповідність?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповіді ще немає
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 лютого 2025 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ СТАТУС МЕДЛАБ |
1 737 680,00
UAH з ПДВ
|
1 737 680,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ СТАТУС МЕДЛАБ #42705428 |
Переможець |
1 737 680,00
UAH з ПДВ
|
28 лютого 2025 15:48
|