Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами ДК 021:2015 - 90520000-8 (код відповідно до Національного переліку відходів 18 01 03*)
Очікувана вартість
999 600,00 UAH
UA-2025-02-14-011724-a ● a262477a4d3c4d41960296a60a59e574
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІРПІНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 26191575 |
Місцезнаходження: | 08200, Україна , Київська обл., Ірпінь, ВУЛИЦЯ САДОВА, будинок 38 |
Контактна особа: |
Олена Дяченко 380459761331 diachenkoelena@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 лютого 2025 16:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 лютого 2025 10:00 |
Початок аукціону: | 24 лютого 2025 13:26 |
Початок аукціону: | 24 лютого 2025 13:26 |
Очікувана вартість: | 999 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 996,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22000 кілограм
Послуги з управління небезпечними відходами збирання, оброблення: Перевезення та відновлення 18 01 03* відходів у спеціальному пластиковому одноразовому мішку/пакеті, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (медичні вироби і предмети, забруднені імунобіологічними лікарськими засобами, кров’ю та /або біологічними рідинами: дзеркала, шприці без голок, кисневі маски, внутрішньовенні катетери, перев’язувальні матеріали, системи, засоби індивідуального захисту; лікарські засоби, у тому числі імунобіологічні лікарські засоби з первинною упаковкою, яка не втратила цілісність: з закінченим терміном придатності, які зберігались з порушенням холодового ланцюга, із візуальними характеристиками, що змінилися, які не визначені в інструкції виробника (наявність осаду, сторонніх домішок, зміна кольору тощо).
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 90524000-6 — Послуги у сфері поводження з медичними відходами
2500 кілограм
Послуги з управління небезпечними відходами збирання, оброблення: Перевезення та відновлення 18 01 03* відходів в пластиковому контейнері, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (використані небезпечно гострі предмети: голки, скальпелі та їх леза, ланцети для забору крові, битий скляний посуд, крапельниці, шприці з голкою, внутрішньовенні катетери.)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 90524000-6 — Послуги у сфері поводження з медичними відходами
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 лютого 2025 16:30 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 лютого 2025 16:30 |
Тендерна документація.docx | |
14 лютого 2025 16:30 |
Проект договору додаток 3 до тендерної документації.docx | |
14 лютого 2025 16:30 |
Додаток 1 до тендерної документації (Перелік документів та_або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції).docx | |
14 лютого 2025 16:30 |
Додаток 4 до тендерної документації (Перелік документів таабо інформації, які подаються Переможцем).docx | |
14 лютого 2025 16:30 |
Додатку 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимога
Дата подання: 14 лютого 2025 17:06
Дата відповіді: 16 лютого 2025 17:57
1. Законодавче регулювання. Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Питання отримання ліцензій на поводження з небезпечними відходами врегульоване Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності» (далі – Закон) та постановою Кабінету Міністрів України від 5.12.2023 № 1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами» (далі – Ліцензійні умови). Відповідно до пункту 6 Ліцензійних умов, до заяви про отримання ліцензії додаються, зокрема, відомості про наявність документів дозвільного характеру за формою згідно з додатком 6. Згідно вказаного додатку, суб’єкт господарювання має мати, зокрема: висновок з оцінки впливу на довкілля, у випадках визначених Законом України «Про оцінку впливу на довкілля» (далі – Закон про ОВД); дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів. 2. Щодо висновоку з оцінки впливу на довкілля. Пунктом 8 частини першої статті 3 Закону про ОВД встановлено, що здійснення оцінки впливу на довкілля є обов’язковим у процесі прийняття рішень про провадження планованої діяльності з управління відходами (об’єкти оброблення небезпечних відходів; об’єкти оброблення відходів, що не є небезпечними, потужністю 100 тонн на добу або більше). Така планована діяльність підлягає оцінці впливу на довкілля до прийняття рішення про провадження планованої діяльності. Окремо варто зазначити, відповідно до частини третьої статті 17 Закону про ОВД висновки державної екологічної експертизи, одержані до введення в дію Закону про ОВД, зберігають чинність та мають статус висновку з оцінки впливу на довкілля. Разом з тим, логічним є те, що при отриманні ліцензії, діяльність оцінена в рамках державної екологічної експертизи повинна співпадати з діяльністю, яка мала б бути оцінена в рамках оцінки впливу на довкілля у процесі прийняття рішень про провадження планованої діяльності з управління відходами. Такої ж позиції дотримується Державна регуляторна служба України в листі від 21.11.2024 № 4497/20-24, в якому зазначено, що діяльність яка оцінена висновком державної екологічної експертизи повинна відповідати вимогам Закону України «Про управління відходами» (а саме: код відходів, операція з управління відходами та інше). 3. Щодо дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів. Відповідно до статей 41, 42 Закону України «Про управління відходами» суб’єкти господарювання, які мають намір здійснювати або здійснюють діяльність у сфері оброблення відходів, зобов’язані отримати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів до початку своєї діяльності. Разом з тим, Кабінет Міністрів України постановою від 18.03.2022 року № 314 установив, що у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі - декларація), що містить відомості згідно з додатком 1, без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг), крім видів господарської діяльності за переліком згідно з додатком 2 до вказаної постанови. Так, згідно з додатком 2 (у редакції від 18.03.2022) декларативний принцип не застосовується до господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами. Змінами внесеними постановою Кабміну від 31.10.2023 № 1137 в додаток 2, декларативний принцип не застосовується до господарської діяльності управління небезпечними відходами та з 9.01.2024 здійснення операцій з оброблення відходів. Крім того, пунктом 2 вказаної постанови установлено, що подані суб’єктами господарювання декларації про провадження видів господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відходів є дійсними до 15 червня 2025 року. При цьому постановою Кабінету Міністрів України не передбачено, що подані декларації мають силу або прирівнюються до дозволу або ліцензії (документів дозвільного характеру), вона лише надає право на провадження певних видів господарської діяльності за декларативним принципом на період дії військового стану. 4. Колізія норм законодавства. 4.1. Законодавче регулювання, а саме надання права суб’єктам господарювання на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності підставі подання на безоплатній основі до відповідних дозвільних органів декларації про провадження господарської діяльності без отримання документів дозвільного характеру, крім тих видів господарської діяльності, перелік яких визначається Кабінетом Міністрів України, а також надання повноважень Кабінету Міністрів України, щодо затвердження відповідного порядку, відбулося з прийняттям та набранням чинності Законом України № 3869-IX від 17.07.2024 «Про внесення змін до деяких законів України щодо спрощення умов провадження господарської діяльності в період дії воєнного стану в Україні» (02.09.2024). Крім того, частиною другою прикінцевих та перехідних положень Закону України № 3869-IX від 17.07.2024 врегульовано, що декларації про провадження господарської діяльності за своїм правовим статусом прирівнюються до документа дозвільного характеру, ліцензії та інших результатів надання публічних (електронних публічних) послуг. Таким чином, декларація до 02.09.24 не могла вважатись та використовуватись у статусі документа дозвільного характеру. Кабінет Міністрів України фактично не мав повноважень на прийняття постанови від 18.03.2022 року № 314. 4.2. Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності затверджений Законом України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності». Відповідно до статті 1 вказаного закону встановлення інших видів документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності може здійснюватися шляхом внесення відповідних змін до цього Закону. Законом України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності» не передбачено такого виду документу дозвільного характеру, як декларація про провадження господарської діяльності здійснення операцій з оброблення відходів. Крім того він не містить посилання на прирівнювання декларації до документа дозвільного характеру. Законом України № 3869-IX від 17.07.2024 не внесено відповідних змін до Законом України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності». 4.3. Частиною 3 прикінцевих та перехідних положень Закону України № 3869-IX від 17.07.2024 встановлено, що декларації про провадження господарської діяльності, подані відповідно до законодавства до набрання чинності цим Законом, продовжують діяти відповідно до цього Закону. Тобто декларація про провадження господарської діяльності є чинною у період дії воєнного стану та до кінця календарного року, в якому припинено або скасовано воєнний стан, але не менше трьох місяців з дня його припинення чи скасування. Крім того, застосування декларацій не можливо і вони втрачають чинність з моменту внесення їх до переліку видів господарської діяльності, які не можуть провадитися на підставі подання декларації про провадження господарської діяльності. Разом з тим, Кабінет Міністрів України в супереч закону, постановою від 31 жовтня 2023 р. № 1137 встановлено, що подані суб’єктами господарювання декларації про провадження видів господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відходів є дійсними до 15 червня 2025 року. Цією ж постановою вносить зміни у перелік видів господарської діяльності, які не можуть провадитися на підставі подання декларації про провадження видів господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відходів з 9.01.2024. 5. Виявлені порушення. 5.1. Мінприроди за період з 2023 по 02.09.2024 (дата набрання чинності Законом України № 3869-IX від 17.07.2024) видано 30 ліцензій на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами за відсутності необхідних дозвільних документів (дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів). Суб’єктами господарювання, у цей період, в відомостях про наявність документів дозвільного характеру зазначалися декларації про провадження господарської діяльності, які не мали статусу документа дозвільного характеру. Крім того не враховано, що ліцензія є безстроковим документом, в той час як декларації діють протягом певного строку. Для прикладу у період з 9.10.2024 по 13.12.2024 декларації про провадження господарської діяльності здійснення операцій з оброблення відходів не діяли, оскільки відповідні постанови Кабміну ще не були прийняті. З 09.01.2024 року 2024 декларації про провадження господарської діяльності здійснення операцій не можуть бути фактично застосовані, оскілки така діяльність не може провадитися на підставі подання декларації у зв’язку з внесенням змін постановою Кабміну від 31 жовтня 2023 р. № 1137. 5.2. Частина виданих ліцензій видана на підставі висновків державної екологічної експертизи. При цьому Мінприроди не врахована (проігноровано) необхідність співставлення матеріально технічної-бази та переліку відходів на дату отримання ліцензії та матеріально технічної-бази і переліку відходів, яка подавалась для отримання висновку державної екологічної експертизи. Враховуючи, що зміни законодавства у сфері управління відходами включають у себе розширення та зміни, включаючи перегляд або оновлення умов провадження планованої діяльності, встановлених (затверджених) рішенням про провадження планованої діяльності саме у сфері управління відходами – Замовник має право вимагати Висновок з оцінки впливу на довкілля, виданий Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України, який обов’язково має включати в себе відходи, згідно предмету закупівлі відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами». Враховуючи зазначене, вважаємо за доціьлне додати до вимог тендерної документації надання копію висновку з оцінки впливу на довкілля, який підтверджує допустимість провадження Учасником планової діяльності здійснення господарської діяльності з управління відходами, та містить коди відходів згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі, або копію висновку державної екологічної експертизи, яким підтверджено, що оцінена діяльність відповідає вимогам Закону України «Про управління відходами» (а саме містить: коди відходів згідно Національного переліку відходів, операції з управління відходами та інше).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, тендерна документація складена у відпровідності діючого законодавства. Замовником не будуть вноситься зміни до тендерної документації.
Звернення
Дата подання: 16 лютого 2025 12:55
Дата відповіді: 17 лютого 2025 08:06
Доброго дня! Щодо звернення до Вас в електронній системі закупівель щодо «Враховуючи зазначене, вважаємо за доціьлне додати до вимог тендерної документації надання копію висновку з оцінки впливу на довкілля, який підтверджує допустимість провадження Учасником планової діяльності здійснення господарської діяльності з управління відходами, та містить коди відходів згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі, або копію висновку державної екологічної експертизи, яким підтверджено, що оцінена діяльність відповідає вимогам Закону України «Про управління відходами» (а саме містить: коди відходів згідно Національного переліку відходів, операції з управління відходами та інше).
Вас водять в оману, з метою уникнення конкуренції, а саме потім оскаржити «незрозумілі вимоги», які відсутні у документах конкурента, що призведе до затримки проведення процедури закупівель.
Зазначені документи видаються один раз, та надаються виключено до уповноваженого органу, який видає відповідні дозволи – ліцензії. Замовник не є уповноваженим органом або контролюючим.
Висновки державної екологічної експертизи видавалися на підставі ЗУ «Про екологічну експертизу», який втратив чинність у далекому 2017 році.
ЗУ «Про управління відходами» де передбачені операції з управління відходами набув чинності 9 липня 2023 року.
Коди відходів згідно Національного переліку відходів прийняті Постановою КМУ від 20.10.2023 р. № 1102 «Про затвердження Порядку класифікації відходів та Національного переліку відходів»
Абсурд, але доволі є логічне питання, яким чином до висновку державної екологічної експертизи, який отримувався за вже не діючим законодавством, можна включити вимоги діючого законодавства.
Враховуючи, що учасники мають різні документи з цього приводу, не заперечуємо, якщо буде прийнято рішення Замовника щодо включення даної вимоги до ТД, але щоб вона не була підставою для оскарження. Пропонуємо викласти у такій редакції вимогу: «Копію висновку з оцінки впливу на довкілля або копію висновку державної екологічної експертизи». Також попереджаємо, що з цього приводу є різна практика оскаржень в АМКУ та спорів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго ранку, дякую за роз'яснення.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2025-02-14-011724-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:37797799
Дата подання: 03 березня 2025 15:08
Вимога
Доброго дня! Шановний замовник, ви надавали учаснику 24 години на виправлення невідповідносте, щодо:
2.1.Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг з перевезення, утилізації та видалення небезпечних відходів, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування.
Зокрема, довідка повинна містити інформацію щодо наявності сміттєспалювальної печі.
2.2. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном.
На виправлення невідповідносте учасник повторно завантажує довідку зі старою інформацією, яка не містить інформації зокрема щодо наявності сміттєспалювальної печі.
Видаткова накладна № 158 від 07 серпня 2018 року визначає про купівлю саме Теплогенератора модульного. Інформація про сміттєспалювальну піч теж відсутня.
Заходимо на сайт постачальника, який вказаний у видатковій, він же і виробник, те що він виробляє саме печі взагалі відсутня інформації. Але берм до уваги, що є теплогенератор модульний - чудове вирішення проблем постачання гарячої води для цілого ряду об'єктів, включаючи приватні будинки та малі промислові приміщення. Інформація про сміттєспалювальну піч теж відсутня.
Яким чином пройшла ідентифікація щодо наявності саме сміттєспалювальної печі у учасника, не зрозуміло. Адже і додаткові документа та інформація (пояснення) щодо наявності сміттєспалювальної печі у учасника відсутні.
Ви могли скористатися правом, і зробити запит для уточнення інформації у виробника (постачальника).
Вважаємо, що учасник не усунув протягом 24 години невідповідності, та його пропозиція підлягає відхиленню.
Розгорнути
Згорнути
2.1.Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг з перевезення, утилізації та видалення небезпечних відходів, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування.
Зокрема, довідка повинна містити інформацію щодо наявності сміттєспалювальної печі.
2.2. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном.
На виправлення невідповідносте учасник повторно завантажує довідку зі старою інформацією, яка не містить інформації зокрема щодо наявності сміттєспалювальної печі.
Видаткова накладна № 158 від 07 серпня 2018 року визначає про купівлю саме Теплогенератора модульного. Інформація про сміттєспалювальну піч теж відсутня.
Заходимо на сайт постачальника, який вказаний у видатковій, він же і виробник, те що він виробляє саме печі взагалі відсутня інформації. Але берм до уваги, що є теплогенератор модульний - чудове вирішення проблем постачання гарячої води для цілого ряду об'єктів, включаючи приватні будинки та малі промислові приміщення. Інформація про сміттєспалювальну піч теж відсутня.
Яким чином пройшла ідентифікація щодо наявності саме сміттєспалювальної печі у учасника, не зрозуміло. Адже і додаткові документа та інформація (пояснення) щодо наявності сміттєспалювальної печі у учасника відсутні.
Ви могли скористатися правом, і зробити запит для уточнення інформації у виробника (постачальника).
Вважаємо, що учасник не усунув протягом 24 години невідповідності, та його пропозиція підлягає відхиленню.
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 березня 2025 12:25
Добрий день, шановний Учасник ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ". Учасник ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" у складі тендерної пропозиції надав інформацію про Теплогенератор модульний транспортабельній ТМ-Т-300 «OVK_KZOT»-К-300+О, що і являється сміттєспалювальною печію.
Тобто тендерна пропозиція Учасника ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї.
Тобто тендерна пропозиція Учасника ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2025-02-14-011724-a.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС, Код ЄДРПОУ:38234621
Дата подання: 03 березня 2025 22:19
Дата подання: 03 березня 2025 22:19
Скарга
на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» у процедурі відкритих торгів з особливостями по закупівлі UA-2025-02-14-011724-a
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 05 березня 2025 15:30
рішення від 05.03.2025 № 3363.pdf
Дата публікації: 05 березня 2025 15:29
Інформація про резолютивну частину рішення від 12.03.2025 №3836.pdf
Дата публікації: 13 березня 2025 16:39
рішення від 12.03.2025 №3836.pdf
Дата публікації: 14 березня 2025 19:03
Номер скарги: UA-2025-02-14-011724-a.c3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:37797799
Дата подання: 07 березня 2025 13:33
Дата подання: 07 березня 2025 13:33
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 11 березня 2025 17:29
рішення від 11.03.2025 № 3655.pdf
Дата публікації: 11 березня 2025 17:28
Інформація про резолютивну частину рішення від 17.03.2025 № 4082.pdf
Дата публікації: 18 березня 2025 12:18
рішення від 17.03.2025 № 4082.pdf
Дата публікації: 19 березня 2025 17:45
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 лютого 2025 14:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС |
705 600,00
UAH з ПДВ
|
705 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" |
733 530,00
UAH з ПДВ
|
733 530,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" |
926 100,00
UAH з ПДВ
|
784 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" |
815 850,00
UAH з ПДВ
|
795 300,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "А-ЕНЕРГО" |
882 000,00
UAH з ПДВ
|
882 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС #38234621 |
Відхилено |
705 600,00
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2025 11:45
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 лютого 2025 11:22
|
ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" #38469527 |
Переможець |
733 530,00
UAH з ПДВ
|
03 березня 2025 10:49
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 лютого 2025 16:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 березня 2025 12:27
|
Договір №197-П.pdf | укладений |
26 березня 2025 12:26
|