Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комплект мультимедійного обладнання (Інтерактивна панель з мобільною стійкою)
Очікувана вартість
3 076 407,00 UAH
UA-2025-02-14-009934-a ● 6855ec8e24ee4490b09a4388e0f79c26
Відкриті торги з особливостями
Призупинено
Наявні скарги без рішення
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти виконавчого комітету Тернівської районної у місті ради |
Код ЄДРПОУ: | 02142307 |
Вебсайт: | http://ternivo.dnepredu.com |
Місцезнаходження: | 50079, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул.Матросова, 75 |
Контактна особа: |
Ірина Лобода +380989704355 tendertern@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 лютого 2025 15:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 березня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 11 березня 2025 15:13 |
Очікувана вартість: | 3 076 407,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 382,04 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | вид та розмір забезпечення тендерної пропозиції - гарантія видана банком; 90000,00 грн.; строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику: не менше ніж строк дії тендерної пропозиції; забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією; інші умови надання забезпечення тендерних пропозицій - згідно додатку 3 до тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 90000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
29 комплект
Інтерактивна панель з мобільною стійкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, згідно Додатку 2 до Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2025
ДК 021:2015: 32322000-6 — Мультимедійне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Здійснення оплати за переданий Покупцю Товар відбувається шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів після підписання Сторонами видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за наданий Товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 березня 2025 15:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 березня 2025 15:37 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ПАНЕЛІ від 06.03.25.docx | |
06 березня 2025 15:37 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 06.03.25.docx | |
19 лютого 2025 13:27 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx |
06 березня 2025 15:39 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
06 березня 2025 15:37 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ПАНЕЛІ від 06.03.25.docx
|
||||||
06 березня 2025 15:37 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 06.03.25.docx
|
||||||
19 лютого 2025 13:27 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо документів
Дата подання: 14 лютого 2025 21:48
Дата відповіді: 17 лютого 2025 16:46
Шановний Замовнику, у Додатку 1 Ви вимагаєте надати сертифікат випробувань інтерактивної панелі. Поясніть, будь ласка, який саме Сертифікат Ви маєте на увазі та якими нормативними актами регламентується його видача? Що саме він має підтверджувати? На підставі яких випробувань панелі він має видаватися? Тому що із Вашої вимоги зовсім не зрозуміло який документ мають надати Вам Учасники.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Стосовно Вашого звернення, повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 11 Закону України "Про стандартизацію", розпорядження Кабінету Міністрів України від 26.11.2014 № 1163 "Про визначення державного підприємства, яке виконує функції національного органу стандартизації" та на виконання Програми робіт з національної стандартизації на 2022 рік було затверджено наказ № 285 від 28.12.2022, згідно із яким було впроваджено 20268 європейських нормативних документів CEN/CENELEC як національні нормативні документи з відповідним методом підтвердження (згідно з додатком до наказу), з наданням чинності з 31 грудня 2023 року. По тексту додатку вище зазначеного наказу є ряд вимог щодо безпеки, в тому числі відповідність ДСТУ EN IEC 62368-1:2022 (EN IEC 62368-1:2020, IDT; IEC 62368-1:2018, IDT).
Дякуємо за звернення!
Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 11 Закону України "Про стандартизацію", розпорядження Кабінету Міністрів України від 26.11.2014 № 1163 "Про визначення державного підприємства, яке виконує функції національного органу стандартизації" та на виконання Програми робіт з національної стандартизації на 2022 рік було затверджено наказ № 285 від 28.12.2022, згідно із яким було впроваджено 20268 європейських нормативних документів CEN/CENELEC як національні нормативні документи з відповідним методом підтвердження (згідно з додатком до наказу), з наданням чинності з 31 грудня 2023 року. По тексту додатку вище зазначеного наказу є ряд вимог щодо безпеки, в тому числі відповідність ДСТУ EN IEC 62368-1:2022 (EN IEC 62368-1:2020, IDT; IEC 62368-1:2018, IDT).
Дякуємо за звернення!
Щодо технічних характеристик
Дата подання: 14 лютого 2025 21:59
Дата відповіді: 17 лютого 2025 16:47
Шановний Замовнику, у Додатку 1 Ви вказуєте конкретні розміри панелі (ШхГхВ), розміри рамок та вагу. Зазначені Вами чіткі параметри не дають можливості підібрати еквівалентне обладнання, оскільки кожна інтерактивна панель відрізняється за розміром. Така ситуація вказує на те, що Ви навмисне обмежили можливість інших учасників на участь у Вашій закупівлі та орієнтуєтеся лише на конкретного Постачальника та конкретний бренд/модель обладнання. Як наслідок, Ви порушуєте принципи здійснення публічних закупівель. До того ж, жоден з Наказів МОН не встановлює вимог до габаритів обладнання, а лише вказує на мінімальну діагональ. Таким чином, вимагаємо дотримуватися вимог законодавства, внести зміни до Додатку 1 Тендерної документації та видалити розміри панелі та рамок.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Стосовно Вашого звернення, повідомляємо наступне.
В цій частині будуть внесені зміни/уточнення та оприлюднені у строк і спосіб визначений законодавством України, що регулює сферу публічних закупівель.
Дякуємо за звернення!
В цій частині будуть внесені зміни/уточнення та оприлюднені у строк і спосіб визначений законодавством України, що регулює сферу публічних закупівель.
Дякуємо за звернення!
Не враховано вимоги постанови КМУ ВІД 05.07.2024 року №796
Дата подання: 15 лютого 2025 14:58
Дата відповіді: 18 лютого 2025 13:16
Не враховано вимоги постанови КМУ ВІД 05.07.2024 року №796 , щодо проведення закупівлі а саме : Закупівля товару, передбаченого підпунктом 1 пункту 4 цих Порядку та умов, вартість якого становить або перевищує 100 тис. гривень, здійснюється замовниками з використанням електронного каталогу в установленому законодавством порядку, якщо такий товар наявний в електронному каталозі станом на 15 червня 2024 року. У разі закупівлі комп’ютерного та мультимедійного обладнання, вартість якого становить або перевищує 100 тис. гривень, з використанням електронного каталогу запит пропозицій постачальників здійснюється замовником відповідно до специфікації товару, сформованої адміністратором електронного каталогу, яка не передбачає можливості замовника самостійно визначати інформацію про характеристики товару та їх допустимі значення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Стосовно Вашого звернення, повідомляємо наступне.
Постановою КМУ від 31 грудня 2024 р. № 1554 затверджено ПОРЯДОК ТА УМОВИ надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа” (далі – Порядок)
Пунктом 9 Порядку визначено, що у разі закупівлі комп’ютерного та/або мультимедійного обладнання, вартість якого становить або перевищує 100 тис. гривень, з використанням електронного каталогу запит пропозицій постачальників здійснюється замовником відповідно до специфікації товару, сформованої адміністратором електронного каталогу, яка не передбачає можливості замовника самостійно визначати інформацію про характеристики товару та їх допустимі значення.
В той же час, на відміну від норм постанови КМУ від 5 липня 2024 р. №796, яка передбачає, що закупівля товару здійснюється замовниками з використанням електронного каталогу в установленому законодавством порядку, якщо такий товар наявний в електронному каталозі станом на 15 червня 2024 року, Порядок такої умови не містить.
Пунктом 11 Порядку визначено, що вимоги до засобів навчання, мультимедійного та комп’ютерного обладнання визначаються відповідно до типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, який затверджений Наказом Міністерства освіти і науки України 29.04.2020 № 574 (надалі – Наказ - №574).
Підсумовуючи вище зазначене та враховуючи потребу Замовника, технічну специфікацію до предмету закупівлі було розроблено відповідно до вимог Порядку та Наказу №574, а також обрано вид процедури закупівлі – відкриті торги з особливостями, у зв’язку з тим, що в електронному каталозі відсутня специфікація товару, сформованої адміністратором електронного каталогу, яка відповідає розробленому замовником технічному завданню.
Дякуємо за звернення!
Постановою КМУ від 31 грудня 2024 р. № 1554 затверджено ПОРЯДОК ТА УМОВИ надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа” (далі – Порядок)
Пунктом 9 Порядку визначено, що у разі закупівлі комп’ютерного та/або мультимедійного обладнання, вартість якого становить або перевищує 100 тис. гривень, з використанням електронного каталогу запит пропозицій постачальників здійснюється замовником відповідно до специфікації товару, сформованої адміністратором електронного каталогу, яка не передбачає можливості замовника самостійно визначати інформацію про характеристики товару та їх допустимі значення.
В той же час, на відміну від норм постанови КМУ від 5 липня 2024 р. №796, яка передбачає, що закупівля товару здійснюється замовниками з використанням електронного каталогу в установленому законодавством порядку, якщо такий товар наявний в електронному каталозі станом на 15 червня 2024 року, Порядок такої умови не містить.
Пунктом 11 Порядку визначено, що вимоги до засобів навчання, мультимедійного та комп’ютерного обладнання визначаються відповідно до типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, який затверджений Наказом Міністерства освіти і науки України 29.04.2020 № 574 (надалі – Наказ - №574).
Підсумовуючи вище зазначене та враховуючи потребу Замовника, технічну специфікацію до предмету закупівлі було розроблено відповідно до вимог Порядку та Наказу №574, а також обрано вид процедури закупівлі – відкриті торги з особливостями, у зв’язку з тим, що в електронному каталозі відсутня специфікація товару, сформованої адміністратором електронного каталогу, яка відповідає розробленому замовником технічному завданню.
Дякуємо за звернення!
Щодо № 796 від 05 липня 2024 року
Дата подання: 16 лютого 2025 15:44
Дата відповіді: 18 лютого 2025 14:15
Читайте уважно - це стосується коштів держ бюджету НУШ, а це інші кошти. А розміри це звісно дуже детальний опис
Відповідь: Доброго дня! Стосовно Вашого звернення, повідомляємо наступне.
Постановою КМУ від 31 грудня 2024 р. № 1554 затверджено ПОРЯДОК ТА УМОВИ надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа” (далі – Порядок).
Відповідно до річного плану закупівель, згідно із яким оголошено дану процедуру закупівлі, джерелом фінансування закупівлі є – Місцевий бюджет та Державний бюджет України (субвенція фінансування Європейським Союзом - Ukraine Facility).
Вимоги до засобів навчання, мультимедійного та комп’ютерного обладнання визначаються відповідно до типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, який затверджений Наказом Міністерства освіти і науки України 29.04.2020 № 574 (надалі – Наказ - №574).
Підсумовуючи вище зазначене, технічну специфікацію до предмету закупівлі було розроблено відповідно до потреби Замовника та з урахуванням Наказу №574, а також в цій частині будуть внесені зміни/уточнення та оприлюднені у строк і спосіб визначений законодавством України, що регулює сферу публічних закупівель.
Дякуємо за звернення!
Постановою КМУ від 31 грудня 2024 р. № 1554 затверджено ПОРЯДОК ТА УМОВИ надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа” (далі – Порядок).
Відповідно до річного плану закупівель, згідно із яким оголошено дану процедуру закупівлі, джерелом фінансування закупівлі є – Місцевий бюджет та Державний бюджет України (субвенція фінансування Європейським Союзом - Ukraine Facility).
Вимоги до засобів навчання, мультимедійного та комп’ютерного обладнання визначаються відповідно до типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, який затверджений Наказом Міністерства освіти і науки України 29.04.2020 № 574 (надалі – Наказ - №574).
Підсумовуючи вище зазначене, технічну специфікацію до предмету закупівлі було розроблено відповідно до потреби Замовника та з урахуванням Наказу №574, а також в цій частині будуть внесені зміни/уточнення та оприлюднені у строк і спосіб визначений законодавством України, що регулює сферу публічних закупівель.
Дякуємо за звернення!
Щодо мови меню панелі?
Дата подання: 16 лютого 2025 15:48
Дата відповіді: 19 лютого 2025 13:39
Чи знаєте ви що у обраній вами моделі Optoma 3652RK відстуня україньска мова?
Відповідь: Доброго дня! Стосовно Вашого звернення, повідомляємо наступне.
В цій частині були внесені зміни/уточнення та оприлюднені у строк і спосіб визначений законодавством України, що регулює сферу публічних закупівель.
Дякуємо за звернення!
В цій частині були внесені зміни/уточнення та оприлюднені у строк і спосіб визначений законодавством України, що регулює сферу публічних закупівель.
Дякуємо за звернення!
Щодо параметру - "Система"
Дата подання: 16 лютого 2025 15:51
Дата відповіді: 19 лютого 2025 13:39
Поясніть що це ви маєте на увазі: Система - Windows10/Windows8/Windows7/Windows XP /Linux - Debian 10/Mac (лише 1 точка дотику)/Android/Chrome??? Також чому вказані ПЗ настількі застрілі?
Відповідь: Доброго дня! Стосовно Вашого звернення, повідомляємо наступне.
В цій частині були внесені зміни/уточнення та оприлюднені у строк і спосіб визначений законодавством України, що регулює сферу публічних закупівель.
Дякуємо за звернення!
В цій частині були внесені зміни/уточнення та оприлюднені у строк і спосіб визначений законодавством України, що регулює сферу публічних закупівель.
Дякуємо за звернення!
Щодо серпанку?
Дата подання: 16 лютого 2025 16:03
Дата відповіді: 19 лютого 2025 13:40
Що таке серпанок - 4-8%? Дякуємо
Відповідь: Доброго дня! Стосовно Вашого звернення, повідомляємо наступне.
В цій частині були внесені зміни/уточнення та оприлюднені у строк і спосіб визначений законодавством України, що регулює сферу публічних закупівель.
Довідково, відповідно до тлумачного словника з української мови одне із значень слова «серпанок» є (надалі мовою оригіналу): «Легка, схожа на дим поволока, що обмежує видимість, скрадає обриси кого-, чого-небудь; пелена; легкий прозорий туман, димка».
Дякуємо за звернення!
В цій частині були внесені зміни/уточнення та оприлюднені у строк і спосіб визначений законодавством України, що регулює сферу публічних закупівель.
Довідково, відповідно до тлумачного словника з української мови одне із значень слова «серпанок» є (надалі мовою оригіналу): «Легка, схожа на дим поволока, що обмежує видимість, скрадає обриси кого-, чого-небудь; пелена; легкий прозорий туман, димка».
Дякуємо за звернення!
Щодо параметру вуличної температури?
Дата подання: 16 лютого 2025 16:07
Дата відповіді: 19 лютого 2025 13:39
Що мається на увазі у цьому параметрі - Робоча температура (хв.) -10°C??? Питання про хвилини на морозі, чи мороз у хвилинах, бо не дуже зрозуміло, дякуємо за пояснення.
Відповідь: Доброго дня! Стосовно Вашого звернення, повідомляємо наступне.
В цій частині були внесені зміни/уточнення та оприлюднені у строк і спосіб визначений законодавством України, що регулює сферу публічних закупівель.
Дякуємо за звернення!
В цій частині були внесені зміни/уточнення та оприлюднені у строк і спосіб визначений законодавством України, що регулює сферу публічних закупівель.
Дякуємо за звернення!
Роз'ясення щодо вимог Додатку 3 до ТД
Дата подання: 17 лютого 2025 15:43
Дата відповіді: 19 лютого 2025 13:39
Шановний Замовнику! У Додатку 3 до ТД Ви встановлюєте вимогу надати : "документи, що підтверджують наявність в учасника власного або орендованого транспортного засобу (засобів), яким буде здійснюватися постачання товару (копію(ї) свідоцтва про реєстрацію транспортного(их) засобу(ів) або копії документів, що підтверджують право користування транспортним засобом (договір оренди тощо) на строк не менший ніж очікуваний період постачання товару (у разі надання копії документів, що підтверджують право користування транспортним засобом учасник додатково надає копію(ї) свідоцтва про реєстрацію транспортного(их) засобу(ів)".
Чи задовільнить цю вимогу надання Договору перевезення автомобільним транспортом? Дякую!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Стосовно Вашого звернення, повідомляємо наступне.
В цій частині були внесені зміни/уточнення та оприлюднені у строк і спосіб визначений законодавством України, що регулює сферу публічних закупівель.
Дякуємо за звернення!
В цій частині були внесені зміни/уточнення та оприлюднені у строк і спосіб визначений законодавством України, що регулює сферу публічних закупівель.
Дякуємо за звернення!
Соромно за таких замовників...
Дата подання: 19 лютого 2025 13:57
Дата відповіді: 19 лютого 2025 14:25
Як безмістовні технінчі вимоги не "проконали" пішли в гарантію... Сором
Відповідь: Доброго дня! Стосовно Вашого звернення, повідомляємо наступне.
Первинна редакція тендерної документації містила вимоги щодо гарантії (п. 14 Розділ 2 та Додаток 3 до тендерної документації), проте з технічних причин дана інформація не відобразилась в самому оголошенні. Відповідна редакція тендерної документації доступна до завантаження, тому уважно ще раз ознайомтесь з її умовами.
Дякуємо за звернення!
Первинна редакція тендерної документації містила вимоги щодо гарантії (п. 14 Розділ 2 та Додаток 3 до тендерної документації), проте з технічних причин дана інформація не відобразилась в самому оголошенні. Відповідна редакція тендерної документації доступна до завантаження, тому уважно ще раз ознайомтесь з її умовами.
Дякуємо за звернення!
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2025-02-14-009934-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ІНТЕРАКТИВНІ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ", Код ЄДРПОУ:42216158
Дата подання: 18 лютого 2025 17:48
Дата подання: 18 лютого 2025 17:48
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 лютого 2025 16:13
рішення від 20.02.2025 № 2614.pdf
Дата публікації: 20 лютого 2025 16:12
Інформація про резолютивну частину рішення від 28.02.2025 № 3127.pdf
Дата публікації: 03 березня 2025 11:10
рішення від 28.02.2025 № 3127.pdf
Дата публікації: 05 березня 2025 12:34
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення від 28.02.2025 № 3127 виконано шляхом внесення змін до умов/змісту тендерної документації, відповідні зміни оприлюднені у строк та спосіб визначений законодавстом, яке регулює сферу закупівель в цій частині.
Дата виконання рішення замовником: 06 березня 2025 15:39
Номер скарги: UA-2025-02-14-009934-a.b2
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: ТОВ "ІНТЕРАКТИВНІ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ", Код ЄДРПОУ:42216158
Дата подання: 07 березня 2025 20:50
Дата подання: 07 березня 2025 20:50
Скарга на дискримінаційні умови в тендерній документації
Документи
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 11 березня 2025 18:12
рішення від 11.03.2025 № 3701.pdf
Дата публікації: 11 березня 2025 18:11
Подати пропозицію
Оберіть один з майданчикiв-учасників правил професійної поведінкиВсі майданчики системи Прозорро