Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ЕНЕРГЕТИКИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (ОБЛВІЙСЬКАДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 04013991 |
Місцезнаходження: | 36014, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Кісельова Володимира Капітана, буд. 1 |
Контактна особа: |
Марина Котелевська +380532560227 vivatlex0202@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
14 лютого 2025 14:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-01-000083 ● f0d8d251a126474cb46881d1c91af7e2
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 квітня 2025 14:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
01.04.2025 № 29-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 5 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
01.04.2025 № 29-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2025-02-14-008221-a, 14.02.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-03 17:57:39
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу закупівлі очікуваною вартістю 1 302 997,20 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-14-008221-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
- наявність підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів;
- яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних надавачів послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «В.С. ПРОЕКТ»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-08 16:32:25
щодо надання відповіді
Щодо першого питання повідомляємо наступне. Очікувану вартість зазначеного предмета закупівлі було визначено розрахунками керуючись Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва». Згідно даної настанови, пункт 4.32 «На етапі складання інвестерської кошторисної документації до глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірингові послуги» ЗКР окремими рядками включаються кошти на:
1) утримання служби замовника в розмірі 1 % від підсумку глав 1 – 9 ЗКР;
2) здійснення технічного нагляду в розмірі 1,5 % від підсумку глав 1 – 9 ЗКР*
3) надання послуг інженера-консультанта за договором про надання інженерно-консультаційних послуг, залежно від етапу, на якому він залучений, в розмірі 3% від підсумку глав 1 – 9 ЗКР*.
* розмір коштів за здійснення технічного нагляду та надання послуг інженера-консультанта відповідно до цієї Настанови визначається без урахування вартості технологічного обладнання, у тому числі медичного, а також меблів та інвентаря.
Разом з цим згідно Додатку 42 до даної Настанови (пункт 4.32) «Показники для визначення вартості послуг інженера-консультанта» етапи, на якому залучений інженер-консультант мають відповідні показники вартості у відсотках від підсумку глав 1 – 9 ЗКР*, зокрема:
передпроектні роботи – відповідно 0,1 %;
проектування – 0,6 %;
стадія закупівель робіт та послуг – 0,3 %;
нове будівництво, реконструкція, реставрація та капітальний ремонт – 2,0 %
Враховуючи зазначене вище та той факт, що при реалізації даного проєкту інженер-консультант залучається на етапі капітального ремонту, показник вартості у відсотках становить 2,0 % від підсумку глав 1 – 9 ЗКР та складає безпосередньо 1,9772678 %.
Додатково надаємо розрахунок очікуваної вартості надання інженерно-консультаційних послуг необхідних для здійснення будівництва та завершення проекту об’єкта: «Капітальний ремонт будівлі Божківського НВК (опорний заклад) Новоселівської сільської ради Полтавського району Полтавської області по вул. 40 років Перемоги, 1 в с. Божківське Полтавського району Полтавської області» (код ДК 021:2015:71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт).
Щодо другого питання повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 11 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції від 19 вересня 2024р.) для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою, ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Отже, враховуючи очікувану вартість предмета закупівлі (1 302 997,20 грн. з ПДВ), норми чинного законодавства України, замовником здійснено публікацію звіту про договір про закупівлю, укладеного без використання електронної системи закупівель.
Щодо третього питання повідомляємо наступне. Замовником здійснено оцінку можливих потенційних надавачів послуг на підставі наданих суб’єктами господарювання комерційних пропозицій на надання інженерно-консультаційних послуг необхідних для здійснення будівництва та завершення проекту об’єкта. Із наданих комерційних пропозицій суб’єктів господарювання не менше 3-х Замовником було обрано найбільш економічно вигідну комерційну пропозицію та укладено договір.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 квітня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 квітня 2025 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "В.С. ПРОЕКТ" #35931274 |
Переможець |
1 302 997,20
UAH з ПДВ
|
14 лютого 2025 14:55
|