Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕЛЕНБУД" |
Код ЄДРПОУ: | 05398390 |
Вебсайт: | https://zelenbud.zp.ua/ |
Місцезнаходження: | 69063, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Базарна, буд. 7 |
Контактна особа: |
Олеся Вячеславівна Мірошник +380617642445, +380612244350 krsp.zs.yur@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 лютого 2025 13:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 лютого 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 25 лютого 2025 11:12 |
Початок аукціону: | 25 лютого 2025 11:12 |
Очікувана вартість: | 431 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 310,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71250000-5: Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 лютого 2025 13:20 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 лютого 2025 13:18 |
ТД _оформлення землі_2025_11_НР.doc | |
20 лютого 2025 13:18 |
Перелік змін_20.02.2025_11_оформлення землі.doc | |
14 лютого 2025 13:21 |
ТД _оформлення землі_2025_11.doc | |
14 лютого 2025 13:21 |
Проєкт договору Додаток3_11.doc |
20 лютого 2025 13:20 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 лютого 2025 13:18 |
ТД _оформлення землі_2025_11_НР.doc
|
|||
20 лютого 2025 13:18 |
Перелік змін_20.02.2025_11_оформлення землі.doc
|
|||
14 лютого 2025 13:21 |
ТД _оформлення землі_2025_11.doc
|
|||
14 лютого 2025 13:21 |
Проєкт договору Додаток3_11.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Згідно ст. 28 Закону України «Про землеустрій», зокрема виконавці мають право «у процесі розробки документації із землеустрою, на підставі якої формуються відомості про об’єкти Державного земельного кадастру (у тому числі документації із землеустрою, яка одночасно є містобудівною документацією), одержувати від органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, юридичних та фізичних осіб інформацію про місце розташування таких об’єктів та їх характеристики (з урахуванням законодавства про користування інформацією, що становить державну таємницю).
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-03-31-000006 ● 90811b0898014f08a07589b5a724fa25
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 березня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 березня 2025 16:30 |
Н А К А З
31.03.2025 № 30-з
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 31.03.2025 № 30-з
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
1. UA-2025-02-14-007195-a, яку проводить КОМУНАЛЬНЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕЛЕНБУД";
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-04 13:02:55
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: «Послуги з оформлення землевпорядної документації на земельні ділянки для розташування скверів та парків» (код ДК 021:2015: 71250000-5: Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-14-007195-a), яка проведена Комунальним ремонтно-будівельним підприємством «Зеленбуд» (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань.
1. Відповідно до вимог п. 1.1 Додатку 1 тендерної документації, на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази учасник процедури закупівлі має надати довідку довільної форми із зазначенням найменування, кількості та правової підстави права власності/або володіння/ або користування відповідним майном/або за договором надання послуг/або тощо. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник повинен надати документи/документ на підтвердження права власності/або володіння/або користування відповідним майном/або за договором надання послуг/або тощо (копії або скан з оригіналу). При цьому, для участі у процедурі закупівлі учасник повинен мати в наявності обов’язково наступне обладнання, матеріально-технічну базу: відповідне ліцензійне програмне забезпечення, необхідне для надання послуг із наданням копії(й) відповідної(их) ліцензії(й) або іншого(их) документу(ів), що підтверджує(ють) наявність такого програмного забезпечення в учасника.
Учасником ТОВ «ФЕОДАЛ ПРОЕКТ» у складі пропозиції надано Довідку від 24.02.2025 № 24/02-01 з переліком обладнання, поміж якого, «Програмне забезпечення Digital XE – ключі» у кількості 7 одиниць, проте на підтвердження наявності даного обладнання надано лише 6 копій відповідних ліцензій.
З огляду на викладене, прошу пояснити рішення Замовника щодо визначення ТОВ «ФЕОДАЛ ПРОЕКТ» переможцем торгів, або ж вказати в якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФЕОДАЛ ПРОЕКТ» надано документи, які підтверджують наявність обладнання, зазначеного в довідці, а саме: «Програмне забезпечення Digital XE – ключі» у кількості 7 одиниць.
2) Під час моніторингу встановлено, що Замовником розміщено в електронній системі закупівель до учасника ТОВ «ФЕОДАЛ ПРОЕКТ» повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в частині підписання поданих електронних документів та тендерної пропозиції кваліфікованим електронним підписом (КЕП) у відповідності до вимог тендерної документації.
Учасником ТОВ «ФЕОДАЛ ПРОЕКТ» не виправлено, в повному обсязі, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що були зазначені в повідомленні, а саме: тендерна пропозиція, на яку учасник наклав КЕП, не містить копій документів, що підтверджують право власності учасника на наступне обладнання - БФП для друку та сканування Epson M15140 з WIFI; Сканер документів Fujitsu Sp-1120 AHCJ043820; ноутбук Lenovo(IdeaPad L340-15) 81LG00QXRA; ноутбук Lenovo(ThinkPad L540) R9-02T30E 14/07.
З огляду на викладене, прошу пояснити рішення Замовника щодо визначення ТОВ «ФЕОДАЛ ПРОЕКТ» переможцем торгів, в той час як даний учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що були зазначені в повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-09 08:37:23
Відповідь
У відповідь на Ваш запит повідомляємо, що умови тендерної документації зокрема в цілому пункту 1.1. Додатку 1 не передбачали конкретної кількості програмного забезпечення.
Так підпункт 1.1.1. говорить про: "...відповідне ліцензійне програмне забезпечення, необхідне для надання послуг із наданням копії(й) відповідної(их) ліцензії(й) або іншого(их) документу(ів), що підтверджує(ють) наявність такого програмного забезпечення в учасника" (тобто у розумінні тендерної документації не менше одного)
Таким чином Замовником враховано, що учасник зазначив 7 одиниць, проте на підтвердження наявності даного обладнання надано лише 6 копій відповідних ліцензій. Але з урахуванням умови тендерної документації, підтвердження такої матеріально-технічної бази лише 6, покриває вимогу Замовника щодо підтвердження на ліцензійне програмне забезпечення.
Щодо питання 2 зазначимо, що перевірка КЕП-учасника перевірялась Замовником на тендерну пропозицію в цілому.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Повідомляємо про здійснення заходів направлених на недопущення встановлених порушень в подальшому
2025-04-22 08:55:59
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 квітня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 квітня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 лютого 2025 11:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЕНД ЛОРДС" |
265 000,00
UAH з ПДВ
|
256 380,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРГЕОСИСТЕМ" |
336 180,00
UAH з ПДВ
|
260 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ФЕОДАЛ ПРОЕКТ" |
378 350,00
UAH з ПДВ
|
378 350,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТАЙГЕР ПРО" |
399 000,00
UAH з ПДВ
|
399 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЕНД ЛОРДС" #44520898 |
Відхилено |
256 380,00
UAH з ПДВ
|
27 лютого 2025 10:25
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 лютого 2025 17:02
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРГЕОСИСТЕМ" #42470266 |
Відхилено |
260 600,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2025 09:16
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 березня 2025 12:33
Обґрунтування аномально низької ціни
до 01 березня 2025 00:00
|
ТОВ "ФЕОДАЛ ПРОЕКТ" #44412672 |
Переможець |
378 350,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2025 08:40
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 березня 2025 10:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 березня 2025 09:02
|
Договір №11_ВТ_25.03.2025_оформлення землі.pdf | укладений |
26 березня 2025 08:59
|