Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги із заправки та відновлення картриджів. ДК 021:2015 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки.
Очікувана вартість
149 998,53 UAH
UA-2025-02-14-002803-a ● b9cedea45ed64ba89b74ce6a3b716685
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ |
Код ЄДРПОУ: | 39924774 |
Вебсайт: | https://dpss.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Бориса Грінченка, буд. 1 |
Контактна особа: |
Альона Тузинська +380442790022 tender@dpss.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 лютого 2025 10:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 лютого 2025 10:00 |
Початок аукціону: | 25 лютого 2025 14:21 |
Початок аукціону: | 25 лютого 2025 14:21 |
Очікувана вартість: | 149 998,53 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 749,99 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
284 послуга
Заправка картриджа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м.Київ, Бориса Грінченка, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
212 послуга
Відновлення картриджа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м.Київ, Бориса Грінченка, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | 3. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ 3.1. Розрахунки за надані Послуги здійснюються у національній грошовій одиниці України шляхом перерахування Замовником грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі акту приймання-передачі наданих послуг (далі – Акт) протягом 7 (семи) банківських днів від дати підписання його Сторонами. 3.2. У разі затримки фінансування, оплата за надані Послуги здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту отримання Замовником відповідних коштів на свій рахунок. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 лютого 2025 12:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 лютого 2025 12:50 |
Перелік змін до тендерної документації Картриджі 17.02.2025.docx | |
17 лютого 2025 12:48 |
ТД Заправка та відновлення картриджів 2025 із змінами.docx |
17 лютого 2025 12:52 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
17 лютого 2025 12:50 |
Перелік змін до тендерної документації Картриджі 17.02.2025.docx
|
||||||
17 лютого 2025 12:48 |
ТД Заправка та відновлення картриджів 2025 із змінами.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінація потенційних Учасників
Дата подання: 19 лютого 2025 11:23
Дата відповіді: 21 лютого 2025 09:30
Шановний Замовнику!
Просимо Вас прибрати дискримінаційну вимогу, яка порушуює принципи добросовісної конкуренції, а саме : " Гарантійний лист щодо надання якісних послуг із заправки/ відновлення картриджів (місце надання послуг – м. Київ або Київська область), які відповідають умовам стандартів, технічним умовам та нормативам, що діють на території України". Дана вимога є антиконкурентною та суттєво звужує коло потенційних учасників, які мають можливість приймати участь та здатні забезпечити вчасне та якісне надання послуг, що є предметом закупівлі. Ви свідомо дискримінуєте інших учасників, які не розташовані в м. Київ або Київській області і проводите непрозорі торги.
Згідно з Законом України "Про Публічні закупівлі" Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Замовник зацікавлений у оперативному, вчасному та якісному наданні послуг. Місце знаходження замовника м. Київ. Передача картриджів здійснюється на підставі акту приймання-передачі за адресою Замовника, який підписують представники Замовника та Виконавця. Надання Послуг здійснюється на майданчику Виконавця. Транспортування картриджів до місця надання Послуг та від місця надання Послуг до Замовника забезпечує Виконавець власними силами та за власний рахунок. Строк надання Послуг складає не більше 4 (чотирьох) робочих днів, з урахуванням днів отримання та повернення картриджів Виконавцем.
Зміна місця надання послуг тягне за собою збільшення часу надання послуг та вартості таких послуг. З метою ефективного використання бюджетних коштів, передбачених на закупівлю даної послуги обрано місце надання послуг поряд з місцезнаходженням Замовника.
Замовник зацікавлений у оперативному, вчасному та якісному наданні послуг. Місце знаходження замовника м. Київ. Передача картриджів здійснюється на підставі акту приймання-передачі за адресою Замовника, який підписують представники Замовника та Виконавця. Надання Послуг здійснюється на майданчику Виконавця. Транспортування картриджів до місця надання Послуг та від місця надання Послуг до Замовника забезпечує Виконавець власними силами та за власний рахунок. Строк надання Послуг складає не більше 4 (чотирьох) робочих днів, з урахуванням днів отримання та повернення картриджів Виконавцем.
Зміна місця надання послуг тягне за собою збільшення часу надання послуг та вартості таких послуг. З метою ефективного використання бюджетних коштів, передбачених на закупівлю даної послуги обрано місце надання послуг поряд з місцезнаходженням Замовника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 лютого 2025 14:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ТЕХНОСОФТСЕРВІС |
90 132,00
UAH з ПДВ
|
84 300,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." |
91 168,32
UAH з ПДВ
|
84 717,96
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТЕХПРАЙМ ДІДЖИТАЛ" |
104 151,00
UAH з ПДВ
|
104 151,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Гарант прінт сервіс |
119 556,00
UAH з ПДВ
|
119 556,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ТЕХНОСОФТСЕРВІС #34795318 |
Переможець |
84 300,00
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2025 16:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2025 14:23
|
Договір №9 послуги заправки картриджів.pdf | укладений |
11 березня 2025 14:22
|