Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання для повітряних і космічних літальних апаратів, тренажери, симулятори та супутні деталі
Очікувана вартість
2 700 000,00 UAH
UA-2025-02-14-001525-a 5cadc8a31e4a4cde9d858c5991440a18
Спрощена закупівля    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руслана Валеріївна Коротич

+380665862261 r.voroh@ngu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина 3018 Національної гвардії України
Код ЄДРПОУ: 39806952
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Руслана Валеріївна Коротич
+380665862261
r.voroh@ngu.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2025 09:49
Звернення за роз’ясненнями: до 20 лютого 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 лютого 2025 00:00
Початок аукціону: 25 лютого 2025 11:25
Початок аукціону: 25 лютого 2025 11:25
Очікувана вартість: 2 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34740000-6: Обладнання для повітряних і космічних літальних апаратів, тренажери, симулятори та супутні деталі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 комплект
Battery Kit для БпАК мультироторного типу «DJI Mavic 3»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 травня 2025
ДК 021:2015: 34741100-4 — Пускове обладнання для повітряних літальних апаратів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару згідно проєкту договору: «4.3. Розрахунок за Товар здійснюється тільки після його фактичного отримання Замовником на підставі належним чином оформлених накладних Постачальника та акту приймання-передачі Замовника на відвантажений Товар протягом 10 календарних днів». Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 лютого 2025 09:50
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2025 09:49
Оголошення Battery Kit.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 лютого 2025 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Лобода Алла Григорівна 1 980 000,00
UAH з ПДВ
1 845 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП БудКапітал Плюс 2 090 000,00
UAH з ПДВ
1 850 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЄСИП ПАВЛО БОГДАНОВИЧ 2 656 000,00
UAH з ПДВ
1 976 850,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЛАЙПРО 24" 2 328 000,00
UAH з ПДВ
2 328 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 лютого 2025 19:10
Електронний підпис
28 лютого 2025 18:55
2. Довідка про учасника.pdf
28 лютого 2025 18:55
6. Довідка (форма 2).pdf
28 лютого 2025 18:55
8. Тендерна пропозиція.pdf
28 лютого 2025 18:55
9. Технічні вимоги.pdf
28 лютого 2025 18:55
Витяг p ЄДР-ЛободаАГ.pdf
28 лютого 2025 18:55
Витяг з ЄДР (opendatabot).pdf
24 лютого 2025 22:57
Електронний підпис
24 лютого 2025 22:50
6. Довідка (форма 2).pdf
24 лютого 2025 22:50
8. Тендерна пропозиція.pdf
24 лютого 2025 22:50
9. Технічні вимоги.pdf
24 лютого 2025 22:50
Витяг ЄП.pdf

Публічні документи

23 лютого 2025 20:17
Електронний підпис
23 лютого 2025 20:15
Виписка.pdf
23 лютого 2025 20:15
Витяг ЄДР.pdf
23 лютого 2025 20:15
Витяг ПДВ БудКапітал.pdf
23 лютого 2025 20:15
Гарнатійні листи.pdf
23 лютого 2025 20:15
Довідка абз.14 п.47.pdf
23 лютого 2025 20:15
Довідка п.47.pdf
23 лютого 2025 20:15
Довідка підтвердження.pdf
23 лютого 2025 20:15
Опис.pdf
23 лютого 2025 20:15
Погоджений Додаток 2.pdf
23 лютого 2025 20:15
Проект договору.pdf
23 лютого 2025 20:15
Рішення засновника.pdf
23 лютого 2025 20:15
Статут.pdf
23 лютого 2025 20:15
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

24 лютого 2025 13:38
Електронний підпис
24 лютого 2025 13:38
Електронний підпис
24 лютого 2025 13:38
ЄП Витяг Єсип П.Б..pdf
24 лютого 2025 13:38
8. Пропозиція.pdf.p7s
24 лютого 2025 13:38
1. Лист-згода на ПБД.PDF
24 лютого 2025 13:38
Витяг з ЄДР.pdf
24 лютого 2025 13:38
8. Пропозиція.pdf
24 лютого 2025 13:38
Виписка Єсип П.Б..pdf

Публічні документи

24 лютого 2025 21:41
Електронний підпис
24 лютого 2025 21:41
Електронний підпис
24 лютого 2025 21:41
Цінова.pdf.p7s
24 лютого 2025 21:41
Цінова.pdf
24 лютого 2025 21:41
Лист - згода про дані.pdf.p7s
24 лютого 2025 21:41
Проект договору.pdf.p7s
24 лютого 2025 21:41
Статут.pdf
24 лютого 2025 21:41
Статут.pdf.p7s
24 лютого 2025 21:41
Проект договору.pdf
24 лютого 2025 21:41
Лист - згода про дані.pdf
24 лютого 2025 21:41
Виписка з ЄДР.pdf
24 лютого 2025 21:41
Довідка про ліцензію.pdf
24 лютого 2025 21:41
Витяг ФП ЄДР.pdf
24 лютого 2025 21:41
Витяг ФП ЄДР.pdf.p7s
24 лютого 2025 21:41
Виписка з ЄДР.pdf.p7s
24 лютого 2025 21:41
ТС.pdf.p7s
24 лютого 2025 21:41
ТС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Лобода Алла Григорівна

ПП БудКапітал Плюс

ФОП ЄСИП ПАВЛО БОГДАНОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЛАЙПРО 24"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Лобода Алла Григорівна
#2485710688
Переможець 1 845 000,00
UAH з ПДВ
04 березня 2025 17:10
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 березня 2025 10:06

Вимога про усунення невідповідностей

Пропозиція учасника ФОП Лобода Алла Григорівна була розглянута на відповідність умовам, визначеним в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. За результатом розгляду встановлено наступне: 1. Пропозиція ФОП Лобода Алла Григорівна не відповідає умовам, визначеним в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, виходячи з наступних підстав. Наказом командувача Національної гвардії України «Про деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» № 401 від 18 листопада 2022 року, Замовника уповноважено здійснювати оборонні закупівлі та укладати державні контракти та договори на підставі Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану (далі – Особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (далі – Постанова № 1275). Пунктом 8 Особливостей Постанови № 1275 передбачено наступне: «Державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. гривень, робіт оборонного призначення та робіт для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони у разі, коли їх вартість дорівнює або перевищує 1,5 млн. гривень (крім закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупівлі озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин та послуг із розроблення, ремонту, модернізації озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин, товарів, робіт і послуг для будівництва військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд), в електронній системі закупівель в один із таких способів: 1) у порядку проведення відкритих торгів, що визначений особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178; 2) у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями; 3) у порядку відбору постачальника шляхом запиту пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822; 4) шляхом застосування рамкової угоди відповідно до цих особливостей.» Так, на виконання вищенаведених норм чинного законодавства, 13.02.2025 року уповноваженою особою Замовника в електронній системі закупівель було розміщено Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та запропоновано учасникам надати документи та необхідну інформацію у відповідності до вимог цього Оголошення. Учасник ФОП Лобода Алла Григорівна не виконав вимоги Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та не надав документи та інформацію Замовнику у відповідності до вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі товару: Battery Kit для БпАК мультироторного типу «DJI Mavic 3» за кодом ДК 021:2015 «34740000-6 Обладнання для повітряних і космічних літальних апаратів, тренажери, симулятори та супутні деталі». З аналізу наданих учасником документів та інформації вбачається, що Учасником підготовлені та надані Замовнику документи та інформація у відповідності до вимог Тендеру. Так, в наданих документах та інформації Учасником зазначені спеціальні назви, які застосовуються виключно під час проведення Тендеру: «процедура відкритих торгів», «тендерна пропозиція». Учаснику ФОП Лобода Алла Григорівна пропонується розмістити в електронній системі закупівель шляхом завантаження через електронну систему закупівель документи та інформацію, що відповідають вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі товару: Battery Kit для БпАК мультироторного типу «DJI Mavic 3» за кодом ДК 021:2015 «34740000-6 Обладнання для повітряних і космічних літальних апаратів, тренажери, симулятори та супутні деталі». 2. У відповідності до вимог п. 15 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, всі документи пропозиції повинні бути підписані керівником, завірені печаткою (у разі її використання). Всі документи повинні бути скановані (у форматі PDF). Учасником підготовано і надано Замовнику документи, що не містять зображення підпису та печатки (у разі її використання). Учаснику пропонується розмістити в електронній системі закупівель шляхом завантаження через електронну систему закупівель документи у відповідності до вимог п. 15 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 3. У відповідності до вимог п.п. 8.1 форми 1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Учасник мав подати ДОВІДКУ-ПІДТВЕРДЖЕННЯ (відповідно Форми 2). Учасником надано документ, в якому невірно вказано прізвище. Учаснику пропонується розмістити в електронній системі закупівель шляхом завантаження через електронну систему закупівель оновлену ДОВІДКУ-ПІДТВЕРДЖЕННЯ (відповідно Форми 2). 4. На виконання вимоги п.п. 1.4 Форми 1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Учасник мав подати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що сформований не раніше дати розміщення Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Натомість Учасником було подано Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Учаснику пропонується надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що сформований не раніше дати розміщення Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

Документи

04 березня 2025 17:10
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 березня 2025 17:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Лобода Алла Григорівна
#2485710688
1 845 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 березня 2025 17:10
Електронний підпис