Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Молоко
Очікувана вартість
523 850,00 UAH
UA-2025-02-13-015345-a ● 66ef7d4e3399440fb0fc90ee0c52e4f6
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
13 лютого 2025
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЛЮБОМИРІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03188613 |
Місцезнаходження: | 70026, Україна , Запорізька обл., село Любомирівка, вул. Степова, 27 |
Контактна особа: |
Наталія Кириченко +380960381083 ku_lubpni_zor@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки
Молоко коров'яче, пастеризоване, 2,6%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 1000г; Молоко згущене, звичайне, з цукром, 8,5%, фасування 900г, пляшка пластикова, ДСТУ 4274
Поставка товару здійснюється транспортом Постачальника до продовольчого складу за адресою Замовника з 800 до 1500 у робочі дні тижня, два рази на тиждень, згідно заявки замовника дрібними партіями до 20 кг протягом одного робочого дня з моменту замовлення.
Транспорт Постачальника повинен забезпечувати збереження товару під час перевезення, мати всі необхідні дозвільні документи, включно з документами на транспорт для перевезення товарів, які є об'єктами санітарного нагляду, забезпечувати необхідний у відповідності з технічними регламентами на товар температурний режим під час перевезення товару.Транспортні засоби для перевезення харчових продуктів повинні мати довідку про санітарну обробку, бути чистими, у справному стані.Працівники, що супроводжують поставку продуктів харчування, здійснюють їх транспортування, завантаження та розвантаження, підлягають обов’язковому медичному огляду. Вони повинні мати особисту медичну книжку встановленого зразка та спеціальний одяг. Санітарний паспорт на транспортний засіб, довідка про санітарну обробку транспортного засобу, особові медичні книжки працівників, що супроводжують поставку, повинні бути надані для огляду на першу вимогу відповідальних осіб закладу, які приймають продукти харчування, та службових осіб Замовника, які здійснюють контроль за постачанням продуктів харчування до закладів охорони здоров’я.
Поставка товару здійснюється відповідно до специфікації до цього договору. Кількість, асортимент та ціна товару, що постачається, фіксується у видатковій накладній, яка формується у відповідності із узгодженою заявкою Замовника.
Замовник приймає товар: за кількістю – відповідно до видаткової накладної; за якістю – відповідно до посвідчення якості виробника (декларації виробника).
Строк поставки товару: по 31 грудня 2025 року.
Адреса Замовника: 70026, Україна, с. Любомирівка, вул. Степова, 27, Запорізька обл.
Розгорнути
Згорнути
Поставка товару здійснюється транспортом Постачальника до продовольчого складу за адресою Замовника з 800 до 1500 у робочі дні тижня, два рази на тиждень, згідно заявки замовника дрібними партіями до 20 кг протягом одного робочого дня з моменту замовлення.
Транспорт Постачальника повинен забезпечувати збереження товару під час перевезення, мати всі необхідні дозвільні документи, включно з документами на транспорт для перевезення товарів, які є об'єктами санітарного нагляду, забезпечувати необхідний у відповідності з технічними регламентами на товар температурний режим під час перевезення товару.Транспортні засоби для перевезення харчових продуктів повинні мати довідку про санітарну обробку, бути чистими, у справному стані.Працівники, що супроводжують поставку продуктів харчування, здійснюють їх транспортування, завантаження та розвантаження, підлягають обов’язковому медичному огляду. Вони повинні мати особисту медичну книжку встановленого зразка та спеціальний одяг. Санітарний паспорт на транспортний засіб, довідка про санітарну обробку транспортного засобу, особові медичні книжки працівників, що супроводжують поставку, повинні бути надані для огляду на першу вимогу відповідальних осіб закладу, які приймають продукти харчування, та службових осіб Замовника, які здійснюють контроль за постачанням продуктів харчування до закладів охорони здоров’я.
Поставка товару здійснюється відповідно до специфікації до цього договору. Кількість, асортимент та ціна товару, що постачається, фіксується у видатковій накладній, яка формується у відповідності із узгодженою заявкою Замовника.
Замовник приймає товар: за кількістю – відповідно до видаткової накладної; за якістю – відповідно до посвідчення якості виробника (декларації виробника).
Строк поставки товару: по 31 грудня 2025 року.
Адреса Замовника: 70026, Україна, с. Любомирівка, вул. Степова, 27, Запорізька обл.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13470 кілограм
Молоко коров'яче, пастеризоване, 2,6%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 1000г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
70026, Україна, Запорізька область, с. Любомирівка, вул. Степова, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
500 кілограм
Молоко згущене, звичайне, з цукром, 8,5%, фасування 900г, пляшка пластикова, ДСТУ 4274
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
70026, Україна, Запорізька область, с. Любомирівка, вул. Степова, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
35 кілограм
Молоко сухе, 26%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
70026, Україна, Запорізька область, с. Любомирівка, вул. Степова, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Поставка товару здійснюється транспортом Постачальника до продовольчого складу за адресою Замовника з 800 до 1500 у робочі дні тижня, два рази на тиждень, згідно заявки замовника дрібними партіями до 20 кг протягом одного робочого дня з моменту замовлення. Транспорт Постачальника повинен забезпечувати збереження товару під час перевезення, мати всі необхідні дозвільні документи, включно з документами на транспорт для перевезення товарів, які є об'єктами санітарного нагляду, забезпечувати необхідний у відповідності з технічними регламентами на товар температурний режим під час перевезення товару.Транспортні засоби для перевезення харчових продуктів повинні мати довідку про санітарну обробку, бути чистими, у справному стані.Працівники, що супроводжують поставку продуктів харчування, здійснюють їх транспортування, завантаження та розвантаження, підлягають обов’язковому медичному огляду. Вони повинні мати особисту медичну книжку встановленого зразка та спеціальний одяг. Санітарний паспорт на транспортний засіб, довідка про санітарну обробку транспортного засобу, особові медичні книжки працівників, що супроводжують поставку, повинні бути надані для огляду на першу вимогу відповідальних осіб закладу, які приймають продукти харчування, та службових осіб Замовника, які здійснюють контроль за постачанням продуктів харчування до закладів охорони здоров’я. Поставка товару здійснюється відповідно до специфікації до цього договору. Кількість, асортимент та ціна товару, що постачається, фіксується у видатковій накладній, яка формується у відповідності із узгодженою заявкою Замовника. Замовник приймає товар: за кількістю – відповідно до видаткової накладної; за якістю – відповідно до посвідчення якості виробника (декларації виробника). Строк поставки товару: по 31 грудня 2025 року. Адреса Замовника: 70026, Україна, с. Любомирівка, вул. Степова, 27, Запорізька обл. | Повторювана поставка | 1 | Робочі | 100 |
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
13 лютого 2025 23:16 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ молоко.docx |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі | ||
Відповідність ДСТУ 2661 | Так | |
Упаковка |
Можливі значення:
|
|
Вид |
Можливі значення:
|
|
Масова частка жиру | від 2.6 до 2.6 | відсоток |
Маса нетто | від 1000 до 1000 | грам |
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі | ||
Відповідність ДСТУ 4274 | Так | |
Упаковка |
Можливі значення:
|
|
Підсолоджувач |
Можливі значення:
|
|
Масова частка жиру |
Можливі значення:
|
|
Вид |
Можливі значення:
|
|
Маса нетто | від 900 до 900 | грам |
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі | ||
Відповідність ДСТУ 4273 | Так | |
Вміст жиру | 26 | відсоток |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 лютого 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОДХАУС" |
507 659,40
UAH з ПДВ
|
507 659,40
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОДХАУС" #41956061 |
Переможець |
507 659,40
UAH з ПДВ
|
19 лютого 2025 11:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 лютого 2025 23:49
|
Договір № 20 молоко.PDF | укладений |
25 лютого 2025 23:48
|