Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Засувки, клапани, крани
Очікувана вартість
515 000,00 UAH
UA-2025-02-13-013572-a ● 6ce83e6992a84a40972a3e185270bccd
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Коростенське комунальне підприємство "ВОДОКАНАЛ" |
Код ЄДРПОУ: | 03343947 |
Вебсайт: | https://korvdk.com.ua/contact.php |
Місцезнаходження: | 11500, Україна , Житомирська обл., місто Коростень, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО будинок 67 |
Контактна особа: |
Ірина Ареф'єва +380962255190 vodakorosten@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 лютого 2025 16:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 лютого 2025 10:00 |
Початок аукціону: | 25 лютого 2025 13:45 |
Початок аукціону: | 25 лютого 2025 13:45 |
Очікувана вартість: | 515 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 150,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42130000-9: Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 штука
Засувка фланцева з обгумованим клином DN100 PN10/16 15
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11500, Україна, Житомирська область, м.Коростень, вулиця Грушевського,67
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 42131120-3 — Засувки для водопровідних мереж
15 штука
Засувка фланцева з обгумованим клином подовжена DN100 PN10/16 15
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11500, Україна, Житомирська область, м.Коростень, вулиця Грушевського,67
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 42131120-3 — Засувки для водопровідних мереж
2 штука
Клапан зворотній з гумовою кулею фланцевий DN 300 PN10 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11500, Україна, Житомирська область, м.Коростень, вулиця Грушевського,67
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 42131145-4 — Клапани, затвори зворотні
3 штука
Засувка фланцева з обгумованим клином DN150 PN16 3 шт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11500, Україна, Житомирська область, м.Коростень, вулиця Грушевського,67
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 42131230-7 — Засувки
50 штука
Кран кульовий повнопрохідний муфтовий DN -50 З/В 50
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11500, Україна, Житомирська область, м.Коростень, вулиця Грушевського,67
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 42131260-6 — Кульові крани
20 штука
Кран кульовий повнопрохідний муфтовий DN -15 З/В 20
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11500, Україна, Житомирська область, м.Коростень, вулиця Грушевського,67
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 42131260-6 — Кульові крани
20 штука
Кран кульовий повнопрохідний муфтовий DN -15 В/В 20
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11500, Україна, Житомирська область, м.Коростень, вулиця Грушевського,67
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 42131260-6 — Кульові крани
20 штука
Кран кульовий повнопрохідний муфтовий DN -20 З/В 20
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11500, Україна, Житомирська область, м.Коростень, вулиця Грушевського,67
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 42131260-6 — Кульові крани
20 штука
Кран кульовий повнопрохідний муфтовий DN -20 В/В 20
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11500, Україна, Житомирська область, м.Коростень, вулиця Грушевського,67
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 42131260-6 — Кульові крани
20 штука
Кран кульовий повнопрохідний муфтовий DN -25 В/В 20
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11500, Україна, Житомирська область, м.Коростень, вулиця Грушевського,67
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 42131260-6 — Кульові крани
20 штука
Кран кульовий повнопрохідний муфтовий DN -40 В/В 20
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11500, Україна, Житомирська область, м.Коростень, вулиця Грушевського,67
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 42131260-6 — Кульові крани
20 штука
Кран кульовий повнопрохідний муфтовий D -50 В/В 20
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11500, Україна, Житомирська область, м.Коростень, вулиця Грушевського,67
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 42131260-6 — Кульові крани
2 штука
Кран компресійний DN40 PN10/16 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11500, Україна, Житомирська область, м.Коростень, вулиця Грушевського,67
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 42131260-6 — Кульові крани
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлений товар здійснюється шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця протягом 30 (тридцять) робочих днів з дати підписання видаткової накладної на відповідну партію Товару та на підставі отриманого Покупцем оригіналу належним чином оформленого рахунку від Продавця. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 лютого 2025 16:46 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 лютого 2025 16:46 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 17.02.2025.docx | |
17 лютого 2025 16:44 |
Додаток 4 (для переможця).docx | |
17 лютого 2025 16:44 |
Додаток 1 Перелік документів для Учасника торгів зі змінами 17.02.2025.docx | |
17 лютого 2025 16:44 |
Тендерна документація за Особливостями зі змінами від 17.02.2025.docx | |
17 лютого 2025 16:44 |
Додаток 2 технічні вимоги зі змінами від 17.02.2025.doc | |
13 лютого 2025 16:52 |
Додаток 3 Проєкт договору 13.02.2025.docx |
17 лютого 2025 16:46 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 лютого 2025 16:46 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 17.02.2025.docx
|
|||
17 лютого 2025 16:44 |
Додаток 4 (для переможця).docx
|
|||
17 лютого 2025 16:44 |
Додаток 1 Перелік документів для Учасника торгів зі змінами 17.02.2025.docx
|
|||
17 лютого 2025 16:44 |
Тендерна документація за Особливостями зі змінами від 17.02.2025.docx
|
|||
17 лютого 2025 16:44 |
Додаток 2 технічні вимоги зі змінами від 17.02.2025.doc
|
|||
13 лютого 2025 16:52 |
Додаток 3 Проєкт договору 13.02.2025.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
9. Довідка від заводу – виробника на фірмовому бланку, що підтверджує повноваження Учасника на реалізацію товару від імені заводу – виробника;
Дата подання: 13 лютого 2025 17:11
Дата відповіді: 14 лютого 2025 10:30
Шановний замовнику : Довідка від заводу – виробника на фірмовому бланку, що підтверджує повноваження Учасника на реалізацію товару від імені заводу – виробника; . Вимагаємо прибрати дану вимогу оскільки вона є незаконною: незаконна! ( прохання ознайомитись з позицією та із рішенням АМКУ від 18.10.2023 № 16698 стосовно аналогічної вимоги за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-09-29-009801-a ). Прохання вилучити дискримінаційну вимогу. Окремо хочемо повідомити, що Антимонопольний Комітету України неодноразово у своїх рекомендаціях про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобіганням порушення законодавства про захист економічної конкуренції вказує, що Головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних – це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінації учасників. Тобто, замовник встановлює такі вимоги до учасників торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вживаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов Замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам (виконавцям, підрядникам), які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі.. Вимагаємо прибрати дану вимогу оскільки вона є незаконною: незаконна! ( прохання ознайомитись з позицією та із рішенням АМКУ від 18.10.2023 № 16698 стосовно аналогічної вимоги за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-09-29-009801-a ). Прохання вилучити дискримінаційну вимогу. Окремо хочемо повідомити, що Антимонопольний Комітету України неодноразово у своїх рекомендаціях про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобіганням порушення законодавства про захист економічної конкуренції вказує, що Головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних – це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінації учасників. Тобто, замовник встановлює такі вимоги до учасників торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вживаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов Замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам (виконавцям, підрядникам), які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі.
У разі відмови замовника внести зміни звернення буде направлене в АМК
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення зміни будуть внесено найближчим часом.
3. Сертифікату експертизи типу
Дата подання: 13 лютого 2025 17:15
Дата відповіді: 14 лютого 2025 11:27
Шаноавний замовнику вимагаємо прибрати вимоги: - Сертифікат експертизи типу видається коли продукція підлягає оцінці відповідності (декларуванню) . У випадку з арматурою вона (арматура) під дію ПКМУ 27 не підпадає . Прохання видалити дискримінаційні вимоги. Також надаємр Вам відповідь на звернення до сертифікованого оргуну з оцінки відповідності: На Ваш запит вiд 30.10.2024р. повiдомляємо, що згiдно з пiдпунктом 2 Пункту 2 Технiчного регламенту обладнання, що працює пiд тиском (затвердженого ПКМУ вiд 16 сiчня 2019 р. № 27) вимоги цього Технiчного регламенту не поширюються на мережі водопостачання, розподілу та водовідведення, а також пов 'язане з ним обладнання та пiдвiднi водоводи, такi як напiрнi труби, напiрнi шахти, напiрнi тунелi на гiдроенергетичних установках та пристрої, пов'язанi з ними
Просимо видалати вимогу як таку, що не відповідає чинному законодавству України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник наявність сертифіката експертизи типу підтверджує перевірку продукції незалежним органом оцінки відповідності та документальне підтвердження відповідності вимогам Технічного регламенту. Видаються сертифікати виробнику продукції або постачальнику. Оскільки замовником закуповюється арматура трубопровідна запірна та регулююча (код УКТЗЕД 8481) яка відповідає Технічному регламенту обладнання, що працює під тиском (Постанова КМУ від 16.01.2019 р. №27) і даний документ включає результати належного аналізу та оцінки ризику (ризиків) для перевірки якості та безпечності. Вимога Учасника являється безпідставною і відхиляється замовником.
Сертифікат експертизи типу
Дата подання: 14 лютого 2025 13:56
Дата відповіді: 14 лютого 2025 15:23
Шановний замовнику! Уважно прочитайте постанову де чітко вказується, що умови цього регламенту не поширюються на мережі водопостачання, розподілу та водовідведення. Засувки ви закуповуєте для яких мереж?
Оскіль Ви переживаєте за якість обладнання, що є зрозумілим тоді Вам необхідно добавити :Документ про акредитацію органу з оцінки відповідності, який видав сертифікат. Документ повинен бути чинним на дату видачі сертифікату та має бути наданий разом з додатком про сферу акредитації або інший документ, що підтверджує компетентність органу з оцінки, визначений законодавством.
Також якщо ви все таки вимагаєте Сертифікат експертизи типу обладнання , що працює під тиском в сертифікаті обов'язково повинно бути вказана тип продукції :арматура промислова запірно-регулююча з високоміцного чавуну для систем водопостачання та водовідведення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник Замовник самостійно визначає необхідні документи на підтвердження технічних характеристик предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
4. Протокол випробування з оцінки відповідності
Дата подання: 14 лютого 2025 14:00
Дата відповіді: 17 лютого 2025 13:28
Замовнику конретизуйте : 4. Протокол випробування з оцінки відповідності Кого або чого? Відповідності на,що саме?
Відповідь: Дякуємо за звернення зміни будуть внесено найближчим часом.
2. Діючий (чинний) сертифікат відповідності щодо підтвердження органом з сертифікації відповідності арматури запірно-регулюючої для систем водопостачання та водовідведення:протокол сертифікаційних випробувань
Дата подання: 14 лютого 2025 14:16
Дата відповіді: 17 лютого 2025 13:12
2. Діючий (чинний) сертифікат відповідності щодо підтвердження органом з сертифікації відповідності арматури запірно-регулюючої для систем водопостачання та водовідведення:протокол сертифікаційних випробувань
Надайте роз'яснення: протокол сертифікаційних випробувань повинен бути ким виданий?
Якщо Замовник вимагає протокол випробувань, отже протокол повинен бути вписаний у сертифікат на підставі чого він виданий тобто сертифікат виданий на підставі протоколів сертифікаційних випробувань?
Яким чином Замовник буде перевіряти орган з сертифікації який видав сертифікат, а саме орган який видав сертифікат, на сферу
акредитації. ?
Оскільки Замовник переживає за якість товару та хоче отримати максимально якісний товар про що свідчить відповідь Замовника стосовно сертифікату експертизи типу : Шановний Учасник наявність сертифіката експертизи типу підтверджує перевірку продукції незалежним органом оцінки відповідності та документальне підтвердження відповідності вимогам Технічного регламенту. Видаються сертифікати виробнику продукції або постачальнику. Оскільки замовником закуповюється арматура трубопровідна запірна та регулююча (код УКТЗЕД 8481) яка відповідає Технічному регламенту обладнання, що працює під тиском (Постанова КМУ від 16.01.2019 р. №27) і даний документ включає результати належного аналізу та оцінки ризику (ризиків) для перевірки якості та безпечності. Вимога Учасника являється безпідставною і відхиляється замовником.
Просимо привести тендерну документацію до відповідності як того вимагає законодавство, щоб забезпечити Замовнику нами як учасниками максимальну якість товару відповідно до вимог Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення зміни будуть внесено найближчим часом.
Стосовно використання засувок
Дата подання: 14 лютого 2025 18:31
Дата відповіді: 17 лютого 2025 13:03
Шановний замовнику, надайте відповідь для яких мереж водовідведення, водопостачання, газопостачання будуть використовуватись матеріали оголошені в ТЗ?
Також, стосовно 10. Лист -гарантія від заводу – виробника на фірмовому бланку про те, що запропоноване обладнання має бути новим (рік випуску не раніше 2024 року), без порушень терміну та умов зберігання та таким, що не було в експлуатації.
Замовнику надайте відповідь : якщо офіційний дилер, партнер чи інший суб'єкт господарювання прийме участь у закупівлі пропозиція буде відхилена? Ви розглядаєте поставку тільки Заводом виробником? Це обмежує права потенційних постачальників які не є виробниками, а дилирами, партнерами дилерів, це суперечить прозорості та чесній конкуренції. Якщо ні, то як завод Виробник може надати такий лист- гарантію? Як завод виробник може перевірити чи порушені умови зберігання на складі партнера, ? Також хочемо зауважити, що замовник не закуповує продукти харчування з певним терміном придатності, це стосовно року випуску. Надайте посилання на норму закону, ГОСТу, чи інший документ виданий державним органом про обмеження терміну застосування запірно- регулюючої арматури. Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Призначення предмету закупівлі – запірно-регулююча арматура на мережах питного водопостачання. У п.10 будуть внесені зміни.
щодо техпитань
Дата подання: 18 лютого 2025 11:46
Дата відповіді: 18 лютого 2025 12:45
Доброго дня. Цей перелік стосується всього товару? Чи тільки засувок?
На підтвердження відповідності товару технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, в складі тендерної пропозиції Учасник надає:
1. Сертифікати на систему управління якістю та/або систему екологічного управління, що діють на підприємстві (підприємствах) виробника (виробників) товару, що пропонується Учасником щодо його (їх) відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 та/або ДСТУ ISO 14001:2015.
2. Підписану та завірену печаткою Учасника скан-копію діючого сертифікату відповідності або перевірки (експертизи) типу на засувки що є предметом закупівлі.
3. Декларація про відповідність технічного регламенту безпеки обладнання, що працює під тиском.
4. Технічний паспорт або керівництво з експлуатації на засувки, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановленим замовником.
5. Лист – гарантію щодо забезпечення запасними частинами на гарантійний термін експлуатації для проведення гарантійного обслуговування.
6. Довідка від заводу – виробника на фірмовому бланку про наявність сертифікованого сервісного центру на території України;
7. Підписаний та завірений печаткою Учасника лист від Учасника в довільній формі про те, що Учасник гарантує, що кожен вид товару є новим, не раніше 2024 року виробництва, у стандартному заводському виконанні, не знаходився в експлуатації, вироблений (виготовлений) одним виробником та не порушено терміни та умови його зберігання.
Просимо надати відповідь
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, даний перелік стосується тільки засувок.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 лютого 2025 14:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Інтерекст LTD" |
371 370,00
UAH з ПДВ
|
371 370,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ГІДРОГАЗКОМПЛЕКТ" |
514 875,84
UAH з ПДВ
|
514 875,84
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій