Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
arrow_right_altЗвернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Перевірка підпису
Державна аудиторська служба України
Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне житлово - експлуатаційне підприємство № 4 |
Код ЄДРПОУ: | 24825165 |
Місцезнаходження: | 39800, Україна , Полтавська обл., Горішні Плавні , проспект Героїв Дніпра, буд. 75 |
Контактна особа: |
Шабадаш Жанна Володимирівна 380971590360 asharabota@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 лютого 2025 16:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 лютого 2025 10:00 |
Очікувана вартість: | 6 789 946,30 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 33 949,73 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:
Підстави для відмови в участі
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 13 лютого 2025 16:03 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 13 лютого 2025 16:03 |
Форма підтвердження: | документ |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 13 лютого 2025 16:03 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 13 лютого 2025 16:03 |
Форма підтвердження: | документ |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 13 лютого 2025 16:03 |
Форма підтвердження: | документ |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 13 лютого 2025 16:03 |
Форма підтвердження: | документ |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 13 лютого 2025 16:03 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 13 лютого 2025 16:03 |
Форма підтвердження: | документ |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 13 лютого 2025 16:03 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 13 лютого 2025 16:03 |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 13 лютого 2025 16:03 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 13 лютого 2025 16:03 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 13 лютого 2025 16:03 |
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 13 лютого 2025 16:03 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 13 лютого 2025 16:03 |
Форма підтвердження: | документ |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 13 лютого 2025 16:03 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 13 лютого 2025 16:03 |
Форма підтвердження: | документ |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 13 лютого 2025 16:03 |
Форма підтвердження: | документ |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 13 лютого 2025 16:03 |
Форма підтвердження: | документ |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 13 лютого 2025 16:03 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 13 лютого 2025 16:03 |
Форма підтвердження: | документ |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 13 лютого 2025 16:03 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 13 лютого 2025 16:03 |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 13 лютого 2025 16:03 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 13 лютого 2025 16:03 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 13 лютого 2025 16:03 |
Вимоги до тендерної пропозиції:
Вимоги до тендерної пропозиції
Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Підтверджується, що
13 лютого 2025 16:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 лютого 2025 15:56 |
Додаток № 3 до Договору .xlsx | |
13 лютого 2025 15:56 |
Додаток_3_Тех_завдання .doc | |
13 лютого 2025 15:56 |
Додаток№1,№2 До договору.docx | |
13 лютого 2025 15:56 |
Тендерна документація .docx | |
13 лютого 2025 15:56 |
Додаток 2 Перелік для учасника .docx | |
13 лютого 2025 15:56 |
Додаток 5 Документи переможця .docx | |
13 лютого 2025 15:56 |
Додаток 4 до Договору на 2025 рік (березень-грудень).xlsx | |
13 лютого 2025 15:56 |
Додаток 4 Проєкт договору .docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 лютого 2025 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КП "СПЕЦЕКО" ГОРІШНЬОПЛАВНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ" |
6 789 946,30
UAH з ПДВ
|
6 789 946,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Публічні документи
Відповіді учасника на умови участі у закупівлі
КП "СПЕЦЕКО" ГОРІШНЬОПЛАВНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Підтверджую
13. по абз. 14 п. 47 Особливостей.pdfВчинення корупційних правопорушень
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення кримінальних правопорушень
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Підтверджую
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова тендерної пропозиції
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує кваліфікаційний критерій у вигляді довідок Довідка обов’язково повинна містити наступну інформацію: - про наявний в учасника у власності та/або користуванні інвентар, який ним буде використовуватися під час надання послуг (із зазначенням назви кожної номенклатурної позиції та кількості); - про наявний в учасника у власності та/або користуванні спецодяг для працівників, які будуть залучатись для надання послуг (із зазначенням назви кожної номенклатурної позиції та кількості); - про наявний в учасника у власності та/або користуванні спеціалізований транспорт, необхідний для надання послуг, за формою: № п/п Найменування (модель, марка за наявності) Право власності/ володіння/ користування (власне, орендоване, лізинг, субпідряд, надання послуг, інше) Кількість, од. Державний номер (за наявності) 1 2 3 4 5 До довідки включаються машини, механізми та обладнання, що будуть застосовані при наданні послуг. Для забезпечення надання послуг обов’язкова наявність таких транспортних засобів, механізмів: 1. підмітально - прибиральна машина – не менше 1 од.; 2. автогрейдер - не менше 1 од.; 3. екскаватор – навантажувач - не менше 2 од.; 4. вантажний автомобіль з кузовом «цистерна спеціальна» - не менше 1 од.; 5. самохідне шасі з потужністю двигуна не менше 18,40 кВт - не менше 1 од.; 6. трактор колісний з об’ємом двигуна не менше 4750 см.куб. не менше 9 од.; 7. трактор колісний з потужністю двигуна не менше 26,50 кВт не менше 1 од.; Учасник самостійно визначає додаткову необхідність та кількість транспортних засобів та/або машин/обладнання/технологій/інструментів, якщо вважає за необхідне їх застосування для якісного виконання у повному обсязі послуг, що є предметом закупівлі, та зазначає інформацію про них у довідці. На підтвердження викладеної в довідці інформації необхідно додати до тендерної пропозиції скан-копії, зроблені з оригіналів свідоцтв про реєстрацію на техніку (для транспортних засобів) та інших документів, що підтверджують право власності на механізми та обладнання: для юридичних осіб – видаткова накладна та/або бухгалтерська довідка про балансову належність; для фізичних осіб-підприємців – довідка про наявність у довільній формі та/або видаткова накладна. У разі випадку залучення транспортних засобів, механізмів та обладнання на правах користування (оренда, лізинг, субпідряд, надання послуг) надати скан-копії з оригіналів документів оренди, лізингу, субпідряду, надання послуг, з додатками та додатковими угодами, та скан-копії з оригіналів документів, що підтверджують право власності на транспортні засоби, механізми та обладнання. Документи мають бути чинними на дату подання пропозиції. Документальне підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, надається на кожну одиницю, зазначену в довідці та повинно співпадати у довідці з підтвердними документами. Учасник надає Гарантійний лист про те, що у випадку несправності (поломки) техніки гарантується термінова заміна та ремонт, можливість у наданні послуг може перериватися на термін не більше однієї доби з моменту встановлення несправності (поломки). Довідку про наявність віповідно облаштованої матеріально-технічної бази, Учасник зазначає точне місцезнаходження матеріально-технічної бази, а саме: адресу та наявність приміщення для персоналу, що буде надавати послуги, та облаштованої території (бази) достатньої для розміщення техніки, обладнання та інструментів необхідних для надання послуг. Враховуючи періодичність надання послуг, приміщення та облаштована територія (база) повинні знаходитися в межах м. Горішні Плавні, для підтвердження цього до складу тендерної пропозиції надається сканкопія підтверджуючих документів про перебування у власності Учасника цих об’єктів або договір оренди приміщень і території (бази). За таких умов, наявне приміщення та облаштована територія (база) учасника в межах м. Горішні Плавні може бути: - або власними (вимога перебування у власності Учасника цих об’єктів); або орендованою (вимога надання договору оренди приміщень і території (бази).
Підтверджую
1.1 Довідка наявністі у власності та користування інвентаря.pdf 1.2 Довідка наявністі у власності спецодягу для працівників.pdf 1.3. Довідка наявність у власності користування спеціалізованого транспорту.pdf 1.4 Скан-копії оригіналів свідоцтв транспортних засобів.pdf 1.5 Бухгалтерська довідка про балансову належність.pdf 1.6 Гарантійний лист про те, що у випадку несправності (поломки) техніки.pdf 1.7 Довідку про наявність віповідно облаштованої матеріально-технічної бази.pdf 1.8 Соборна 1 Наявне приміщення та облаштована територія (база) учасника в межах м. Горішні Плавні.pdf 1.9 Соборна 1 Наявність приміщення для персоналу.pdfНаявність працівників відповідної кваліфікації
Для належного виконання робіт обов’язкова наявність - не менше 80 працівників відповідної кваліфікації – «Робітник з комплексного прибирання та утримання будинків з прилеглими територіями» Довідка обов’язково повинна містити наступну інформацію: про найменування посад, прізвищ, імен та по батькові працівників учасника, які будуть залучатись для надання послуг (із зазначенням дати та номеру наказу про прийняття на роботу); У таблиці обов’язково зазначити наявність: - водіїв автотранспортних засобів - не менше 5 працівників; - робітників з комплексного прибирання та утримання будинків з прилеглими територіями - не менше 80 працівників відповідної кваліфікації - відповідальної особи за охорону праці та пожежну безпеку з наданням скан-копії з оригіналу посвідчення про проходження навчання та перевірку знань чинного законодавства України про охорону праці та з питань пожежної безпеки, виданого відповідним навчальним закладом, що підтверджує перевірку знань відповідальної особи з охорони праці та пожежної безпеки.
Підтверджую
2.1 Довідка працівників Водіїв автотранспортних засобів.pdf 2.2 Довідка працівників Робітники з комплексного прибирання та утримання будинків з прилеглими територіями.pdf 2.3 Довідка працівниківз з охорони праці та пожежну безпеку.pdf 2.4 Відповідальна особа за охорону праці та пожежну безпеку.pdfНаявність досвіду виконання аналогічного договору
Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує кваліфікаційний критерій у вигляді копій аналогічних договорів (не менше одного укладеного договору) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначений в даній тендерній документації за предметом закупівлі в період 2020-2024р.р. та копій актів наданих послуг, що свідчать про повне виконання такого договору. Аналогічним договором в розумінні цієї тендерної документації є договір на послуги з прибирання та підмітання прибудинкових територій та будівель. Аналогічний договір -це договір, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015, якщо інше не зазначено в умовах документації.
Наявність фінансової спроможності
Наявність фінансової спроможності підтверджується фінансовою звітністю: звіт про фінансові результати або податкову декларацію з податку на прибуток або декларацію платника єдиного податку, за останній звітній рік (2023р.), що підтверджують обсяг доходу (виручки) не менше ніж очікувана вартість предмета закупівлі, з відміткою або квитанцією про прийняття звітності відповідними органами.
Підтверджую
4. Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.pdf 5.1 Витягу з реєстру платників ПДВ єдиного податку.pdf 5.1.1. Виписка з ЄДР від 06.02.2025 р..pdf 5.2 Довідка ліцензії або документи дозвільного характеру.pdf 5.3 Довідка про застосування заходів із захисту довкілля.pdf 5.4 Довідка щодо підпису документів.pdf 5.5 Статут.pdf 5.6 Довідка Про захист персональних даних.pdf 5.6 Лист згода Про захист персональних даних.pdf 5.7 Додаток_3_Тех_завдання.pdf 5.7 Лист погодження виконати вимоги Замовника.pdf 5.8 Додаток 1Тендерна пропозиція.pdf 5.9 Додаток 4 Проєкт договору,Додатки 1,2,3,4.pdf 5.9 Лист про згоду з істотні умови договору.pdf 6. Довідка в довільній формі з відомостями про учасника.pdf 7. Гарантійний лист місцезнаходження не є тимчасово окупована теріторія.pdf 7.1 Гарантійний лист учасник не є громадянином РФ.pdf 8. Довідка про незалучення такого субпідрядника співвиконавця.pdf 9. 1 та 7 пункту 47 Особливостей (для юросіб).pdf 10. згідно п. 5 п. 47 Особливостей.pdf 11. згідно п. 6 п. 47 Особливостей.pdf 12. згідно п. 12 п. 47 Особливостей.pdf 13. по абз. 14 п. 47 Особливостей.pdf Додаткова угода, розпорядження 2024 р..pdf НАКАЗ (РОЗПОРЯДЖЕННЯ) 23 від 23.05.2016.pdf Наказ про призначення директора.pdf наказ продовж.контра.24-25.pdf Рішення послуг вивезення побутових відходів на теріторії ГП.pdfВчинення економічних правопорушень
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Підтверджую
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
КП "СПЕЦЕКО" ГОРІШНЬОПЛАВНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ" #36965797 |
Переможець |
6 789 946,30
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2025 16:04
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 лютого 2025 15:24
|
Вимога про усунення невідповідностей
перелік виявлених невідповідностей: учасник надав заповнений додаток № 4 до проєкту Договору з ціною,яка не співпадає з остаточною пропозицією поданою Учасником в ЄСЗ ; проєкт договору не відповідає проєкту Договору ТД. Надати заповнену форму додаток № 4 до проєкту Договору з ціною, яка зазначена в остаточній пропозиції поданій Усасником в ЄСЗ; надати проєкт Договру з усунутими невідповідностями, згідно з ТД
Документи
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 26 лютого 2025 16:04
Учасник | Пропозиція | Документи |
КП "СПЕЦЕКО" ГОРІШНЬОПЛАВНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ" #36965797 |
6 789 946,30
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Документи
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 березня 2025 16:20
|
Договір.pdf | укладений |
06 березня 2025 15:38
|