Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пакети для сміття поштучно
Очікувана вартість
1 769 885,00 UAH
UA-2025-02-13-010512-a 53971bd37df54ef88786cac51f6ee9f0
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стукалова Ірина Миколаївна

380959270512 i.stukalova_czo@city.kharkiv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "ЦЗО ХМР"
Код ЄДРПОУ: 40848524
Місцезнаходження: 61052, Україна , Харків, вул. Конторська, 35
Контактна особа: Стукалова Ірина Миколаївна
380959270512
i.stukalova_czo@city.kharkiv.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (ЦЗО)

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ" М.ХАРКОВА"
Код ЄДРПОУ: 32444596
Найменування: КП "Харківський метрополітен"
Код ЄДРПОУ: 04805918

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2025 15:08
Звернення за роз’ясненнями: до 21 лютого 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 лютого 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 лютого 2025 00:00
Початок аукціону: 24 лютого 2025 14:48
Початок аукціону: 24 лютого 2025 14:48
Очікувана вартість: 1 769 885,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 698,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19640000-4: Поліетиленові мішки та пакети для сміття


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
102500 штука
Пакети для сміття
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61038, Україна, Харківська область, Харків, вул. Євгенівська, 53а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2025
ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття
347700 штука
Пакети для сміття
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61044, Україна, Харківська область, Харків, вул. Тракторна, 12а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2025
ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття
25000 штука
Пакети для сміття
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61044, Україна, Харківська область, Харків, вул. Тракторна, 12а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2025
ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Післяоплата. Протягом 50 (п’ятидесяти) робочих днів після підписання видаткової(их) накладної(их) або акта(ів) приймання-передачі, підписаної(их) уповноваженими представниками Сторін. Пiсляоплата 50 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2025 15:01
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2025 15:01
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2025 15:01
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2025 15:01
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2025 15:01
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2025 15:01
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2025 15:01
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2025 15:01
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2025 15:01
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2025 15:01
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2025 15:01
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2025 15:01
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2025 15:01
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2025 15:01
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2025 15:01
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2025 15:01
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2025 15:01
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2025 15:01
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2025 15:01
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2025 15:01
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2025 15:01
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2025 15:01
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2025 15:01
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2025 15:01
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2025 15:01
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2025 15:01

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

18 лютого 2025 15:46
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2025 15:06
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2025 15:46
ПЕРЕЛІК ЗМІН пакети поштучно.docx
18 лютого 2025 15:46
ТД_Пакети поштучно агрегація.docx
14 лютого 2025 15:06
ТД_Пакети поштучно агрегація.docx
18 лютого 2025 15:46
7. Додаток 7 Проект договору.docx
14 лютого 2025 15:06
7. Додаток 7 Проект договору.docx
18 лютого 2025 15:46
6. Додаток 6_Цінова пропозиція форма.xlsx
14 лютого 2025 15:06
6. Додаток 6_Цінова пропозиція форма.xlsx
18 лютого 2025 15:46
5. Додаток 5_Перелік документів учасника.docx
14 лютого 2025 15:06
5. Додаток 5_Перелік документів учасника.docx
18 лютого 2025 15:46
4.1. Додаток 4_1_Перелік інших документів переможця.docx
14 лютого 2025 15:06
4.1. Додаток 4_1_Перелік інших документів переможця.docx
18 лютого 2025 15:46
4. Додаток 4_Перелік документів переможця по п.47.docx
14 лютого 2025 15:06
4. Додаток 4_Перелік документів переможця по п.47.docx
18 лютого 2025 15:46
3. Додаток 3_Форма_Заявка учасника.docx
14 лютого 2025 15:06
3. Додаток 3_Форма_Заявка учасника.docx
18 лютого 2025 15:46
2. Додаток 2_Кваліфікаційні критерії.docx
14 лютого 2025 15:06
2. Додаток 2_Кваліфікаційні критерії.docx
18 лютого 2025 15:46
1. Додаток 1_Технічна специфікація.docx
14 лютого 2025 15:06
1. Додаток 1_Технічна специфікація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо надання у складі тендерної пропозиції документів, які підтверджують сплату забезпечення виконання договору
Дата подання: 17 лютого 2025 15:32
Дата відповіді: 17 лютого 2025 15:41
Шановний Замовнику! При вивченні тендерної документації до даної процедури закупівлі виникли питання щодо документів, які Замовник вимагає надати у складі тендерної пропозиції, а саме. В п. 9 «Інформація щодо забезпечення виконання договору» тендерної документації Замовником встановлено наступну вимогу: «Замовником вимагається внесення Учасником-переможцем забезпечення виконання договору у вигляді електронної банківської гарантії для замовника-ініціатора Комунальне підприємство "БЛАГОУСТРІЙ" М. ХАРКОВА". Гарантія повинна бути оформлена з 100 (сто) % грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене Учасником у банку на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового забезпечення (покриття) у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен надати: - довідку в довільній формі, видану банком та завірену уповноваженою особою банку, що підтверджує розміщення Учасником 100 (сто) % грошового забезпечення (покриття) і містить номер та дату видачі гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового забезпечення (покриття); - копію платіжного доручення або іншого документу, який підтверджує внесення Учасником 100 (сто) % грошового забезпечення (покриття). Увага! Інформація про замовника – ініціатора торгів зазначена в пп.3.1. п.3. « Інформація про замовника(ів)-ініціатора(ів) торгів» розділу «ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАКУПІВЛЮ» тендерної документації.». Питання: 1. Яким чином Учасник має зробити розрахунок розміру забезпечення виконання договору з Замовником-ініціатором Комунальне підприємство «БЛАГОУСТРІЙ» М. ХАРКОВА»? 2. Чи буде зменшуватись розмір гарантії забезпечення виконання договору за результатами аукціону? Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником вимагається внесення Учасником-переможцем забезпечення виконання договору у вигляді електронної банківської гарантії для замовника-ініціатора Комунальне підприємство "БЛАГОУСТРІЙ" М. ХАРКОВА".
Учасник-переможець до підписання договору завантажує в електронну систему закупівель гарантії виконання своїх зобов’язань, у зв’язку з укладанням договору, у вигляді електронної банківської гарантії, яку підписано шляхом накладення кваліфікованого (их) електронного (их) підпису (ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису (ів) уповноваженої (их) особи (іб) гаранта та його печатки відповідно.
Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну банківську ліцензію.
Учасник разом з банківською гарантією повинен надати:
- довідку в довільній формі з підтвердженням наявності відповідної/их ліцензії/й з посиланням на відкритий реєстр, який містить таку інформацію або рішення органу ліцензування про видачу вказаної/их ліцензії/й або витяг з Державного реєстру банків про право здійснення банківської діяльності;
- документ/документи, який/які надає/ють підписанту гарантії право підпису гарантії від імені банку, за якою банк є гарантом.
Розмір забезпечення виконання договору: 5 % (п’ять) відсотків від ціни договору про закупівлю.
Переможець процедури закупівлі повинен оприлюднити в електронній системі закупівель цінову пропозицію згідно з Додатком 6 до тендерної документації.
Увага!!!
Цінова пропозиція для кожного Замовника-ініціатора не повинна перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в річному плані закупівель відповідного Замовника-ініціатора (п. 3.1 загальної інформації про закупівлю цієї тендерної документації).
Кожен із Замовників-ініціаторів укладає окремий договір про закупівлю з Учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-03-24-000112 ● 78e73511847a46fd8b35b4b7f0c9181d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 березня 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 березня 2025 16:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

24.03.2025 № 79
(дата)
м. Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 21.03.2025 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 24.03.2025 № 79


Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

3 UA-2025-02-13-010512-a 13.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-03-24 16:26:47

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Пакети для сміття поштучно» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-02-13-010512-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?

2. Пунктом 3 Додатку 4.1. до тендерної документації (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ, ЩО ВИЗНАНИЙ ПЕРЕМОЖЦЕМ) Учасник процедури закупівлі, що визнаний переможцем, повинен оприлюднити в електронній системі закупівель документи*, що підтверджують надання учасником забезпечення виконання договору, згідно п. 9 «Інформація щодо забезпечення виконання договору частини «ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАКУПІВЛЮ» цієї тендерної документації.
Поряд з цим, згідно п. 9 «Інформація щодо забезпечення виконання договору частини «ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАКУПІВЛЮ» передбачено, що на підтвердження наявності грошового забезпечення (покриття) у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен надати:
- довідку в довільній формі, видану банком та завірену уповноваженою особою банку, що підтверджує розміщення Учасником 100 (сто) % грошового забезпечення (покриття) і містить номер та дату видачі гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового забезпечення (покриття);
- копію платіжного доручення або іншого документу, який підтверджує внесення Учасником 100 (сто) % грошового забезпечення (покриття).
Яким чином ФОП «Бойкова Одарка Петрівна»
виконано вищезазначені вимоги.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-03-27 18:16:41

Відповідь на запит про надання пояснення у межах проведення моніторингу по закупівлі ID: UA-2025-02-13-010512-a

Північно-східним офісом Держаудитслужби в рамках проведення моніторингу UA-M-2025-03-24-000112 закупівлі за предметом «Пакети для сміття поштучно», проведеної КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ», оголошеної за ідентифікатором № UA-2025-02-13-010512-a, в електронній системі закупівель 24.03.2025 16:26:47 оприлюднений запит про надання пояснень. По суті заданих питань КП «ЦЗО ХМР» повідомляє наступне.

Питання 1.
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?

Відповідь.
Відповідно до рішення 15 сесії Харківської міської ради 8 скликання від 28.02.2023 № 350/23 «Про організацію діяльності комунального підприємства «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» (далі - Рішення) комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» (надалі по тексту – ЦЗО, Замовник) здійснює закупівлю товарів та послуг (крім поточного ремонту) в інтересах Харківської міської ради, її виконавчих органів, підприємств, установ та організацій, що належить до комунальної власності Харківської міської територіальної громади (надалі по тексту – замовники-ініціатори).
Замовник самостійно відповідно до законодавства про публічні закупівлі визначає потребу в закупівлі (-ях) товарів, послуг (крім поточного ремонту), та їх очікувану вартість, визначає предмет закупівлі у своєму річному плані закупівель, закупівлю яких планує здійснити.
Керуючись регламентом взаємодії між комунальним підприємством «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» та замовниками, що здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім поточного ремонту) через централізовану закупівельну організацію», затвердженого наказом КП «ЦЗО ХМР» (далі - Регламент), замовник-ініціатор подає до ЦЗО інформацію про потребу в закупівлі, зокрема, Заявку з інформацією про технічні характеристики предмета закупівлі та розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі або без такого.
ЦЗО з метою проведення аналізу планованої закупівлі, здійснює попереднє опрацювання поданих документів Замовника-ініціатора, зокрема, щодо правильного визначення предмета закупівлі відповідно до показників цифр основного словника національного класифікатора України, визначення розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, коректного зазначення технічних характеристик предмета закупівлі та іншої інформації, необхідної для підготовки тендерної документації, зокрема, щодо критеріїв оцінки, кількості, місця та строків постачання товарів, у тому числі умов договору про закупівлю, щодо дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників тощо.
За наявності необхідної інформації ЦЗО із залученням замовників-ініціаторів розробляє технічні специфікації для товарів, уніфікує технічні вимоги і специфікації для товарів, що закуповуються, уніфікує проекти договорів про закупівлю тощо.
Технічні характеристики предмета закупівлі «Пакети для сміття поштучно» - код ДК 021:2015: 19640000-4 «Поліетиленові мішки та пакети для сміття» були складені відповідно до діючих в Україні нормативних документів: державних стандартів, технічних умов, міжнародних стандартів.
Якщо відповідно до заявки замовника-ініціатора фінансування закупівлі має здійснюватися за рахунок коштів бюджету, зокрема, за рахунок коштів місцевого бюджету Харківської міської територіальної громади, очікувана вартість предмета закупівлі, яка зазначається замовником-ініціатором у заявці, не може перевищувати розміру відповідного бюджетного фінансування.
Враховуючи положення Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі товарів і послуг (крім поточного ремонт), закупівля яких здійснюється через комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради», ЦЗО проведено аналіз ринку виробників та постачальників пакетів для сміття поштучно.
На підставі отриманої інформації, були направлені запити цінових пропозицій до: ПП «ЕКВИТАС-ПАК», ТОВ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ «ГМВ», ФОП ТКАЧЕНКО КИРИЛО ЕДУАРДОВИЧ, ТОВ «УКРПЛАСТЕКОЛОГІЯ», ТОВ «АГРОКОРНМАРКЕТ», ФОП Бойкова Одарка Петрівна, ТОВ «ІМПЛАСТ», ФОП Мірось Сергій Валерійович, ТОВ «БЕГЛЕНД», ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНИЙ БУДИНОК «НОВІС», ТОВ «Етиленсервіс», ФОП ЗЕЛІК СЕРІЙ БОРИСОВИЧ, ТОВ «Комсерв Україна», ТОВ «СЕКО-ПАК».
Відповіді на цінові пропозиції отримано від: ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНИЙ БУДИНОК «НОВІС», ТОВ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ «ГМВ», ТОВ «Комсерв Україна», ФОП Бойкова Одарка Петрівна.
За результатами опрацювання отриманої інформації сума очікуваної вартості закупівлі склала:
- КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ" М.ХАРКОВА" –1 387 560,00 грн в т.ч. ПДВ;
- КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН" –
382 325,00 грн, в т.ч. ПДВ.
Після вищеописаних дій, замовники-ініціатори: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ" М.ХАРКОВА" та КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН" опублікували в електронній системі закупівель плани на проведення закупівлі за предметом: «Пакети для сміття поштучно», код ДК 021:2015: 19640000-4 «Поліетиленові мішки та пакети для сміття». Плани замовників –ініціаторів були взяті в роботу, включені в план закупівель ЦЗО та оголошено закупівлю за предметом: «Пакети для сміття поштучно», код ДК 021:2015: 19640000-4 «Поліетиленові мішки та пакети для сміття» з очікуваною вартістю 1 769 885,00 грн. в т.ч. ПДВ, оголошення № UA-2025-02-13-010512-a.

Питання 2.
Пунктом 3 Додатку 4.1. до тендерної документації (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ, ЩО ВИЗНАНИЙ ПЕРЕМОЖЦЕМ) Учасник процедури закупівлі, що визнаний переможцем, повинен оприлюднити в електронній системі закупівель документи*, що підтверджують надання учасником забезпечення виконання договору, згідно п. 9 «Інформація щодо забезпечення виконання договору частини «ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАКУПІВЛЮ» цієї тендерної документації.
Поряд з цим, згідно п. 9 «Інформація щодо забезпечення виконання договору частини «ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАКУПІВЛЮ» передбачено, що на підтвердження наявності грошового забезпечення (покриття) у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен надати:
- довідку в довільній формі, видану банком та завірену уповноваженою особою банку, що підтверджує розміщення Учасником 100 (сто) % грошового забезпечення (покриття) і містить номер та дату видачі гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового забезпечення (покриття);
- копію платіжного доручення або іншого документу, який підтверджує внесення Учасником 100 (сто) % грошового забезпечення (покриття). Яким чином ФОП «Бойкова Одарка Петрівна»
виконано вищезазначені вимоги.

Відповідь.
Відповідно до пункту 9 розділу Загальна інформація про закупівлю до тендерної документації, Замовником вимагалось внесення Учасником-переможцем забезпечення виконання договору у вигляді електронної банківської гарантії для замовника-ініціатора комунальне підприємство "БЛАГОУСТРІЙ" М. ХАРКОВА" на наступних умовах.
Учасник-переможець до підписання договору завантажує в електронну систему закупівель гарантії виконання своїх зобов’язань, у зв’язку з укладанням договору, у вигляді електронної банківської гарантії, яку підписано шляхом накладення кваліфікованого (их) електронного (их) підпису (ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису (ів) уповноваженої (их) особи (іб) гаранта та його печатки відповідно.
Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну банківську ліцензію.
Учасник разом з банківською гарантією повинен надати:
- довідку в довільній формі з підтвердженням наявності відповідної/их ліцензії/й з посиланням на відкритий реєстр, який містить таку інформацію або рішення органу ліцензування про видачу вказаної/их ліцензії/й або витяг з Державного реєстру банків про право здійснення банківської діяльності;
- документ/документи, який/які надає/ють підписанту гарантії право підпису гарантії від імені банку, за якою банк є гарантом.
Розмір забезпечення виконання договору: 5 % (п’ять) відсотків від ціни договору про закупівлю.
Основні вимоги до банківської гарантії: банківська гарантія повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України, статті 200 Господарського кодексу України та іншим положенням чинного законодавства України. Гарантія не може бути відкликана банком-гарантом.
Банківська гарантія повинна свідчити про безвідкличний та безумовний обов’язок банку сплатити на користь замовника-ініціатора суму забезпечення виконання договору про закупівлю при виникненні обставин, зазначених у договорі про закупівлю; а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі (предмета договору), суму гарантії цифрами та словами і назву валюти, у якій надається гарантія;
- повне найменування замовника-ініціатора (бенефіціара), його місцезнаходження, код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
- повне найменування переможця процедури закупівлі (принципала) - юридичної особи, (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності)), місцезнаходження (місце проживання) переможця процедури закупівлі, та його код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (реєстраційний номер облікової картки платника податків);
- найменування банку-гаранта та його адресу.
Термін дії банківської гарантії повинен закінчуватись після спливу строку дії Договору. У разі продовження строку дії договору про закупівлю, строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю продовжується на відповідний строк.
Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю завершується достроково у випадках:
1) повного виконання переможцем процедури закупівлі (Постачальником) договору про закупівлю, проведеного належним чином;
2) за рішенням суду про повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі та/або договору про закупівлю недійсними;
3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей;
4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається переможцю процедури закупівлі (Постачальнику), а сума банківської гарантії підлягає перерахуванню Гарантом на користь Бенефіціара за письмовою вимогою Бенефіціара у випадках:
- відмови або часткової відмови Постачальника (переможця процедури закупівлі) від виконання своїх зобов’язань за договором про закупівлю;
- порушення Постачальником (учасником-переможцем процедури закупівлі) умов договору про закупівлю щодо строків поставки товару, якості поставки товару.
Забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо воно не повертається учаснику (Постачальнику), підлягає перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі не за бюджетні кошти, сума банківської гарантії перераховується на рахунок замовника –ініціатора (Покупця).
Гарантія повинна бути оформлена з 100 (сто) % грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене Учасником у банку на весь строк дії такої гарантії.
На підтвердження наявності грошового забезпечення (покриття) у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен надати:
- довідку в довільній формі, видану банком та завірену уповноваженою особою банку, що підтверджує розміщення Учасником 100 (сто) % грошового забезпечення (покриття) і містить номер та дату видачі гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового забезпечення (покриття);
- копію платіжного доручення або іншого документу, який підтверджує внесення Учасником 100 (сто) % грошового забезпечення (покриття).

На виконання встановленої вимоги учасником ФОП "Бойкова Одарка Петрівна", якого визнано переможцем закупівлі, 12.03.2025 о 14:34 завантажено до електронної системи закупівель гарантію виконання № G0325/0089 від 12.03.2025р., видану АТ КБ "ПриватБанк" та підписану начальником управління підтримки документарних операцій і торгового фінансування Акціонерного Товариства Комерційний Банк "ПриватБанк" Коваленком Олегом Станіславовичем. Сума грошового покриття склала 50 873,55 грн. На підтвердження наявності у банка відповідної банківської ліцензії, учасником, який визнаний переможцем надано витяг із державного реєстру банків. На підтвердження права підпису у підписанта гарантії від імені банку надано Довіреність №11656-К-О від 17.07.2024р. Текст банківської гарантії відповідає вимогам, встановленим у тендерній документації.
Довідки щодо розміщення Учасником 100 (сто) % грошового забезпечення (покриття) та копію платіжного доручення або іншого документу, який підтверджує внесення Учасником 100 (сто) % грошового забезпечення (покриття), до електронної системи закупівель не завантажено.
Водночас, відповідно до пункту 5.2 Регламенту після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю або повідомлення про намір укласти рамкову угоду замовник-ініціатор самостійно укладає договір про закупівлю за результатами тендеру, що був проведений ЦЗО в його інтересах.
В пункті 5.7 Регламенту, встановлено, що ЦЗО розміщує в електронній системі закупівель договір про закупівлю або рамкову угоду, повідомлення про внесення змін до договору або рамкової угоди, звіт про виконання договору про закупівлю у строки, встановлені законодавством України.
Замовник-ініціатор, в інтересах якого централізована закупівельна організація проводить процедуру закупівлі відповідно до ч. 13 ст. 11 Закону, укладає договір про закупівлю з переможцем процедури.
14.03.2025 року між КП «Харківський метрополітен» та ФОП «Бойкова Одарка Петрівна» було укладено договір № 88-03/НХ та між КП «Благоустрій» м. Харкова» та ФОП «Бойкова Одарка Петрівна» було укладено договір № 1403-25.
За допомогою засобів комунікації від замовників-ініціаторів до ЦЗО надійшли копії укладених договорів про закупівлю з усіма невід’ємними додатками для оприлюднення в електронній системі закупівлі.
На виконання пункту 5.7 Регламенту ЦЗО було зобов’язане оприлюднити інформацію в електронній системі закупівель.

Додатки:
1. Запити цінових пропозицій до: ПП «ЕКВИТАС-ПАК», ТОВ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ «ГМВ», ФОП ТКАЧЕНКО КИРИЛО ЕДУАРДОВИЧ, ТОВ «УКРПЛАСТЕКОЛОГІЯ», ТОВ «АГРОКОРНМАРКЕТ», ФОП Бойкова Одарка Петрівна, ТОВ «ІМПЛАСТ», ФОП Мірось Сергій Валерійович, ТОВ «БЕГЛЕНД», ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНИЙ БУДИНОК «НОВІС», ТОВ «Етиленсервіс», ФОП ЗЕЛІК СЕРІЙ БОРИСОВИЧ, ТОВ «Комсерв Україна», ТОВ «СЕКО-ПАК».
2. Цінові пропозиції: ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНИЙ БУДИНОК «НОВІС», ТОВ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ «ГМВ», ТОВ «Комсерв Україна», ФОП Бойкова Одарка Петрівна.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Щодо надання інформації та/або документів у межах проведеного моніторингу по процедурі закупівлі за предметом «Пакети для сміття поштучно» ID: UA-2025-02-13-010512-a

2025-04-04 16:23:12


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 28 березня 2025
Кінцевий строк оскарження: 12 квітня 2025

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 лютого 2025 15:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП "Бойкова Одарка Петрівна" 1 588 668,00
UAH з ПДВ
1 297 296,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ГМВ" 1 756 339,00
UAH з ПДВ
1 300 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "АГРОКОРНМАРКЕТ"" 1 539 648,00
UAH з ПДВ
1 539 648,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

13 березня 2025 13:38
Електронний підпис
12 березня 2025 14:34
re2.zip
04 березня 2025 17:04
Електронний підпис
03 березня 2025 13:52
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
03 березня 2025 13:52
Файл підпису.p7s
03 березня 2025 13:52
Довідка.pdf.p7s
03 березня 2025 13:52
Довідка.pdf
03 березня 2025 13:52
Довідка притягнення.pdf
03 березня 2025 13:52
Довідка повноваження.pdf
03 березня 2025 13:52
Витяг.pdf
27 лютого 2025 15:24
Електронний підпис
27 лютого 2025 14:34
Електронний підпис
27 лютого 2025 12:40
Статут 26.04.2024.pdf
22 лютого 2025 19:27
Електронний підпис
22 лютого 2025 19:27
Електронний підпис
21 лютого 2025 18:23
Повноваження.pdf
21 лютого 2025 18:23
Виписка з ЄДР.pdf
21 лютого 2025 18:23
Довідка Відомості.pdf
21 лютого 2025 18:23
Заявка Участника.pdf
21 лютого 2025 18:23
Лист-згода.pdf
21 лютого 2025 18:23
Підписаний Licenz.pdf
21 лютого 2025 18:23
Лист без ПДВ.pdf

Публічні документи

21 лютого 2025 16:58
Електронний підпис
21 лютого 2025 16:58
Електронний підпис
21 лютого 2025 16:45
перелік.pdf
21 лютого 2025 16:45
Приказ на директора (1).pdf
21 лютого 2025 16:45
гарантійний лист1.pdf
21 лютого 2025 16:45
статут.pdf
21 лютого 2025 16:45
760_ГМВ_Гарантія _20__02_2025.zip
21 лютого 2025 16:45
паспорт сірий.pdf
21 лютого 2025 16:45
Гарантійний лист.pdf
21 лютого 2025 16:45
лист погодження.pdf
21 лютого 2025 16:45
гар лист2.pdf
21 лютого 2025 16:45
паспорт зелений.pdf
21 лютого 2025 16:45
накладная.pdf
21 лютого 2025 16:45
Протокол.pdf
21 лютого 2025 16:45
Довідка.pdf
21 лютого 2025 16:45
Заява учасника.pdf
21 лютого 2025 16:45
лист відгук.pdf
21 лютого 2025 16:45
договор.pdf
21 лютого 2025 16:45
лист-відгук ГМВ от ХБФ.pdf

Публічні документи

21 лютого 2025 21:34
Електронний підпис
21 лютого 2025 21:34
Електронний підпис
21 лютого 2025 21:33
08 Заявка Учасника.pdf
21 лютого 2025 21:33
Гарантія 428.zip
21 лютого 2025 21:33
23 Копія Виписки.pdf
21 лютого 2025 21:33
12 Інформаційни лист.pdf
21 лютого 2025 21:33
10 Статут та ПДВ.pdf
21 лютого 2025 21:33
21 Повноваження.pdf
21 лютого 2025 21:33
15 Лист.pdf
21 лютого 2025 21:33
11 Повноваження.pdf
21 лютого 2025 21:33
09 Гарантійний лист.pdf
21 лютого 2025 21:33
14 Інформаційний лист.pdf
21 лютого 2025 21:33
18 Гарантійний лист.pdf
21 лютого 2025 21:33
19 Гарантійний лист.pdf
21 лютого 2025 21:33
13 Інформаційний лист.pdf
21 лютого 2025 21:33
16 Гарантійний лист.pdf
21 лютого 2025 21:33
06 Аналогічний договір.pdf
21 лютого 2025 21:33
07 Відгук.pdf
21 лютого 2025 21:33
02 Лист-згода.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Бойкова Одарка Петрівна"

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Вчинення корупційних правопорушень

Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ГМВ"

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "АГРОКОРНМАРКЕТ""

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "Бойкова Одарка Петрівна"
#3242312143
Переможець 1 297 296,00
UAH з ПДВ
28 лютого 2025 14:48
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 лютого 2025 15:24

Вимога про усунення невідповідностей

За рішенням уповноваженої особи від 18.02.2025 № 4/4 оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі Пакети для сміття поштучно (код ДК 021:2015 – 19640000-4 Поліетиленові мішки та пакети для сміття) унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-02-13-010512-a (далі — Закупівля). Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. За результатами розгляду пропозиції учасника ФОП "Бойкова Одарка Петрівна" встановлено, невідповідність умовам тендерної документації, а саме: За результатами розгляду банківської гарантії № 71.07.0000000034 від 21.02.2025 р., наданої як забезпечення пропозиції учасника ФОП Бойкова Одарка Петрівна (надалі - Гарантія) в рамках проведення процедури закупівлі № UA-2025-02-13-010512-a щодо предмету закупівлі «Пакети для сміття поштучно» за кодом ДК 021:2015: 19640000-4: Поліетиленові мішки та пакети для сміття, повідомляю: - зміст банківської гарантії № 71.07.0000000034 від 21.02.2025 р., відповідає умовам тендерної документації та формі, затвердженій наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». - банк, яким надано гарантію має банківську ліцензію (надано витяг від 16.08.2021 р.). Однак, Учасником не виконано належним чином вимоги, передбачені розділом 8 тендерної документації, якими визначено, що Учасник під час подання тендерної пропозиції разом з банківською гарантією повинен надати документ/документи, який/які надає/ють підписанту гарантії право підпису гарантії від імені банку, за якою банк є гарантом. Так, на підтвердження повноважень щодо підписання банківської гарантії № 71.07.0000000034 від 21.02.2025 р., керівником напрямку напрямок корпоративного бізнесу Акцiонерного товариства "АКЦЕНТ-БАНК" надано довіреність № 23001945-К-О від 16.08.2018, якою повірений уповноважений на здійснення, зокрема, наступних дій: 5. Укладати договори (угоди) про надання банківських гарантій та видавати банківські гарантії (підписувати гарантійні листи) в межах встановлених лімітів повноважень. Укладати договори (угоди) про надання банківських гарантій та видавати банківські гарантії на суми, що перевищують встановлені ліміти повноважень, лише за наявності відповідного рішення особи, що має необхідний ліміт повноважень або якщо банківська гарантія видається в межах доступної частини ліміту під оформлення бланкових гарантій. 6. Укладати договори (угоди) про надання банківських гарантій та видавати банківські гарантії (підписувати гарантійні листи) під грошове забезпечення в межах встановлених лімітів повноважень. Укладати договори (угоди) про надання банківських гарантій та видавати банківські гарантії на суми, що перевищують встановлені ліміти повноважень або на інших умовах, ніж під грошове забезпечення, лише за наявності відповідного рішення особи, що має необхідний ліміт повноважень або якщо банківська гарантія видається в межах доступної частини ліміту під оформлення бланкових гарантій. Тобто, довіреністю від 16.08.2018 р. № 23001945-К-О визначено умови надання відповідних повноважень, однак, документальне підтвердження настання таких умов Учасником у складі тендерної пропозиції не надано. Враховуючи вищевикладене, наявність повноважень повіреного, керівника напрямку напрямок корпоративного бізнесу Акцiонерного товариства "АКЦЕНТ-БАНК", на підписання електронної банківської гарантії № 71.07.0000000034 від 21.02.2025 р. не підтверджено належним чином. Враховуючи, що відповідно до Особливостей невідповідність забезпечення тендерної пропозиції умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції, не належить до випадків відхилення тендерної пропозиції, вищенаведені обставини є підставою для розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Згідно п. 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Усунення недоліків можливо шляхом завантаження до електронної системи закупівель документів, що підтверджують виконання під час підписання банківської гарантії № 71.07.0000000034 від 21.02.2025 р. умов, передбачених довіреністю № 23001945-К-О від 16.08.2018.

Документи

28 лютого 2025 14:48
Довідка НАЗК
28 лютого 2025 14:48
Електронний підпис
28 лютого 2025 14:48
Протокол 4_6.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 лютого 2025 14:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Бойкова Одарка Петрівна"
#3242312143
1 297 296,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 лютого 2025 14:48
Довідка НАЗК
28 лютого 2025 14:48
Електронний підпис
28 лютого 2025 14:48
Протокол 4_6.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 квітня 2025 15:39
Лист.pdf зміни до договору
28 квітня 2025 15:39
Лист 2.pdf зміни до договору
28 квітня 2025 15:39
Електронний підпис зміни до договору
28 квітня 2025 15:35
опис від 24.04.2025.PDF зміни до договору
28 квітня 2025 15:29
ФОП Бойковій О.П..PDF зміни до договору
28 квітня 2025 15:29
Електронний підпис укладений
18 березня 2025 10:28
Договір 88-03_НХ.pdf укладений
18 березня 2025 10:28
Електронний підпис укладений
18 березня 2025 10:23
Договір 1403-25.pdf укладений
18 березня 2025 10:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2025
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 1403-25
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 квітня 2025
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 88-03/НХ
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML