Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція частини Будинку культури Кам’янської сільської ради Берегівського району Закарпатської області, за адресою: с. Кам’янське, вул. Мукачівська, 4-А, Берегівського району, Закарпатської області (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція)
Очікувана вартість
8 369 253,00 UAH
UA-2025-02-13-009460-a ● bd1ef39ab6944570b6a1a57aa3d256f0
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Кам'янська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04349550 |
Місцезнаходження: | 90125, Україна , Закарпатська обл., село Кам'янське Берегівський район, вул.Українська, 1 |
Контактна особа: |
Нестеренко Вікторія Вікторівна +380960601310 kamradadzo@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 лютого 2025 14:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 лютого 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 8 369 253,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 83 692,53 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Реконструкція частини Будинку культури Кам’янської сільської ради Берегівського району Закарпатської області, за адресою: с. Кам’янське, вул. Мукачівська, 4-А, Берегівського району, Закарпатської області (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
90125, Україна, Закарпатська область, с. Кам’янське, вул. Мукачівська, 4-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2026
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 лютого 2025 14:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 лютого 2025 14:36 |
Додаток 3 - Проект Договору. docx.docx | |
13 лютого 2025 14:36 |
Додаток 4 до тендерної документації .docx | |
13 лютого 2025 14:36 |
Додаток 5 Тендерна пропозиція .docx | |
13 лютого 2025 14:36 |
Додаток 6 до тендерної документації (24).docx | |
13 лютого 2025 14:36 |
Додаток 7 до тендерної документації .docx | |
13 лютого 2025 14:36 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії_ вимоги) (10).docx | |
13 лютого 2025 14:36 |
Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі) .rtf | |
13 лютого 2025 14:36 |
Тендерна документація реконструкція .docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Просимо прибрати дискримінаційну вимогу
Дата подання: 20 лютого 2025 23:00
Дата відповіді: 21 лютого 2025 08:59
Замовником вимагається надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
На підтвердження цієї вимоги Учасник процедури закупівлі подає у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Просимо прибрати дискримінаційну вимогу так як ми потенційний учасник маємо законне право на участь в закупівлі , як щоб не дискримінація нас як учасників. Згідно законодавства дані сертифікати не є обовязок для нас виконавців робіт мати дані сертифікати, дані сертифікати повинні б мати виробники продукції матеріалів. Далі на виготовлення якого потрібно більше двох місяців і для інших учасників які хочуть прийняти участь в закупівлі це нереально. Цим ви свідомо звужуєте коло учасників та висуваєте дискримінаційну вимогу. Оскільки даний вид сертифікації не передбачений законодавством для учасників, то дана вимога суперечить частині 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником».
Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Просимо прибрати дискримінаційну вимогу.
З ПОВАГОЮ...
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дана вимога не є дискримінаційною, оскільки вона прописана відповідно до пункту 13-1 Порядку підтвердження локалізації виробництва товарів, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861, Замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT).
Отже, Постанова № 861 передбачає обов’язок для замовника встановлювати вищевказані вимоги у тендерній документації для учасників. Натомість учасник подає відповідні документи щодо виробника запропонованого товару у разі, якщо такий товар міститься у переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва.
Звертаю також увагу, що згідно з Законом та Особливостями тендерна документація формується замовниками самостійно відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Так, Законом передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Отже, Постанова № 861 передбачає обов’язок для замовника встановлювати вищевказані вимоги у тендерній документації для учасників. Натомість учасник подає відповідні документи щодо виробника запропонованого товару у разі, якщо такий товар міститься у переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва.
Звертаю також увагу, що згідно з Законом та Особливостями тендерна документація формується замовниками самостійно відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Так, Законом передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій