Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт по заміні вікон і пов’язаних конструкцій в кабінеті № 301 та коридорі ІІ-ого поверху початкової школи Вишнівського ліцею "ІДЕАЛ" Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: м. Вишневе вул. Машинобудівників, 3. (Реалізація проекту ЮНІСЕФ згідно постанови КМУ №1114 від 26.09.24р.)
Очікувана вартість
290 500,00 UAH
UA-2025-02-13-008298-a ● e75a351b224f4b738b7dfa5801b3b3f2
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИШНІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ "ІДЕАЛ" ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25667099 |
Місцезнаходження: | 08132, Україна , Київська обл., Вишневе, Україна, 08132, Київська обл., Києво-Святошинський р-н, місто Вишневе, ВУЛИЦЯ МАШИНОБУДІВНИКІВ, будинок 3 |
Контактна особа: |
Ірина Богдан 380978209508 ideal2021@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 лютого 2025 13:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 березня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 11 березня 2025 14:17 |
Початок аукціону: | 11 березня 2025 14:17 |
Очікувана вартість: | 290 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 452,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт по заміні вікон і пов’язаних конструкцій в кабінеті № 301 та коридорі ІІ-ого поверху початкової школи Вишнівського ліцею "ІДЕАЛ" Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: м. Вишневе вул. Машинобудівників, 3. (Реалізація проекту ЮНІСЕФ згідно постанови КМУ №1114 від 26.09.24р.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08132, Україна, Київська область, Вишневе, Україна, 08132, Київська обл., Києво-Святошинський р-н, місто Вишневе, ВУЛИЦЯ МАШИНОБУДІВНИКІВ, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2025
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за виконані роботи здійснюються у безготівковій формі шляхом 100% оплати Замовником по факту виконання робіт на підставі наданих Підрядником актів приймання-передачі виконаних робіт (Ф. КБ-2в) та довідок (Ф. КБ-3) у термін до 30 календарних днів з дня підписання акту приймання- передачі виконаних робіт. У разі затримки фінансування розрахунок за роботи здійснюється протягом 5-ти банківських днів з дати отримання Замовником коштів на поточний рахунок. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 березня 2025 11:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 березня 2025 11:29 |
Перелік змін (1).docx | |
06 березня 2025 11:29 |
Нова редакція ТД заміна 2.docx |
06 березня 2025 11:29 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
06 березня 2025 11:29 |
Перелік змін (1).docx
|
||||||
06 березня 2025 11:29 |
Нова редакція ТД заміна 2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитання
Дата подання: 14 лютого 2025 17:59
Дата відповіді: 17 лютого 2025 10:15
Добрий день! подайте розміри та конфігурацію вікон.
Відповідь: Добрий день, дякуємо за запитання буде внесено зміни до тендерної документації
явно корупційна закупівля 1
Дата подання: 16 лютого 2025 19:58
Дата відповіді: 17 лютого 2025 10:16
КОРУМПОВАНИЙ ЗАМОВНИК, Ви же добре розумієте, що завантаживши ТД у форматі ПДФ який не можливо перевести у формат для редагування навмисно створюєте перепони для всіх потенційних учасників закупівлі. Звісно "СВОЄМУ" учаснику Ви надасте ТД у форматі WORD. Вимагаємо негайно надати ТД у форматі WORD. У разі ігнорування нашої вимоги , ми будемо вимушені звернутись у правозахисні громадські організації про Ваші неправомірні дії із залученням засобів масової інформації, а також в міжнародну організацію ЮНІСЕФ , яка саме і виділяє кошти на це з повідомленням про корупційні дії уповноважених осіб і призупинення фінансування даної програми відносно Вашого навчального закладу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, дякуємо за запитання буде внесено зміни до тендерної документації
уточнення
Дата подання: 16 лютого 2025 21:14
Дата відповіді: 17 лютого 2025 14:56
Вами встановлена вимога про наявність особи , що відповідає за охорону праці з наданням підтверджуючих документів навчання та перевірку знань з охорони праці , уточніть з яких саме питань з охорони праці чи в якій галузі вам потрібні ці документи? наприклад , чи буде відхилена пропозиція учасника який надасть документи про проходження навчання з охорони праці в хімічній галузі ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. На підтвердження кваліфікації працівників, які, мають необхідні знання та досвід, а саме: уповноважена особа учасника, яка пройшла загальний курс з охорони праці в галузі будівництва
уточнення
Дата подання: 16 лютого 2025 21:19
Дата відповіді: 17 лютого 2025 10:16
Вами прописана вимога про надання сертифікатів ISO 9001, 14001, 45001, 37001 . Відповідно до бібліографії про сертифікацію системи ISO існує декілька варіацій під даними номерами. Вимагаємо прописати конкретні назви даних сертифікатів (повну назву з ідентифікацією за роками)
Відповідь: Добрий день, дякуємо за запитання буде внесено зміни до тендерної документації
дискримінаційна вимога
Дата подання: 16 лютого 2025 21:22
Дата відповіді: 17 лютого 2025 15:14
Відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які були затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 : «п.7. Централізовані закупівельні організації, у тому числі утворені під час дії правового режиму воєнного стану в Україні, організовують і проводять в інтересах замовників процедури закупівлі відкриті торги (далі - відкриті торги) відповідно до цих особливостей та закупівлі за рамковими угодами відповідно до умов, визначених Законом». Водночас Закон України «Про публічні закупівлі» ст.5 ч.1 Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Також згідно з ч.4 ст.5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог. Крім того ч.4 ст.22 Закону говорить, що тендерна документація не повинна містити вимог , що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимога про складання акту огляду порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту огляду. Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати акт обстеження за підписом уповноваженої особи замовника. Встановлення Замовником цієї дискримінаційної вимоги щодо надання акту обстеження є необґрунтованою, що суперечить вимогам Закону , адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, зокрема Скаржника, Замовник може не надати наведений вище акт , що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої пропозиції. Дискримінація полягає в тому, що це має бути право учасників, а не обов’язок та не має бути обов’язкового складання акту за підписом уповноваженої особи. Також зазначаємо, що встановлення такого дискримінаційного критерію є прямим умислом Замовника щодо обмеження конкуренції та може призвести до розтрати бюджетних коштів. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про складання двостороннього акту огляду об'єкту до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації. Вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту в період подачі пропозицій з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 13.08.2021 №18643 5. Рішення від 15.09.2021 №21047 6. Рішення від 06.09.2022 №5702 7. Рішення від 29.04.2022 № 4172 8. Рішення від 22.02.2022 № 3635 9. Рішення від 10.04.2023 №4466 10. Рішення від 10.04.2023 № 4470 11. Рішення від 10.04.2023 № 4456 12. Рішення від 26.06.2023 № 9320 13. Рішення від 26.06.2023 №9329. 14. Рішення від 26.03.2024 № 5479 15. Рішення від 05.04.2024 № 6152 Аналогічного ж висновку, щодо дискримінаційної даної вимоги дійшла і Державна аудиторська служба України , що відображено у моніторингу № UA-M-2021-09-08-000126, оголошення № UA-2021-08-02-001396-a та № UA-M-2021-01-05-000024, оголошення № UA-2020-11-16-006274-с. Дана позиція також була підтримана Господарським судом Волинської області по справі 903/432/21
Вимагаємо прибрати цю дискримінаційну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Шановний учаснику! Детально вивчивши умови вашої вимоги, Замовник не вважає за необхідне видалення із тендерної документації вимоги щодо надання учасниками Акту про огляд об’єкту та ознайомлення з обсягом робіт за підписом сторін. Тендерна документація може містити й іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. (Підстава: ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі»). Дана вимога не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт є цілком вільним і добровільним. Зауважимо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути об’єм робіт на об’єкті і визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально технічної бази і наявність відповідних кваліфікованих працівників, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування вартості послуг, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в пункті 2 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, дана вимога не порушує права Учасників так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог Тендерної документації. Окрім того, наголошуємо на тому, що учасник декларативно бездоказово посилається на дискримінаційні вимоги, не надаючи жодних доказових чинників, невірно і суб’єктивно трактуючи поняття «дискримінаційних умов» для учасників.Також, доводимо до Вашого відома, що відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ при підготовці до проведення робіт з ремонту обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою. Отже, вимога щодо попереднього обстеження об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення ремонту будівель і споруд.
питання
Дата подання: 16 лютого 2025 21:26
Дата відповіді: 17 лютого 2025 10:18
Що таке ISO 37001?
Відповідь: Добрий день, дякуємо за запитання, буде внесено зміни до тендерної документації з описом
уточнення
Дата подання: 16 лютого 2025 21:27
Дата відповіді: 17 лютого 2025 15:12
Яке відношення має ISO 37001 до робіт по заміні вікон ?
Відповідь: Добрий день, оскільки дана закупівля не передбачає вимоги до учасника про наявність антикорупційної програми, замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації вимогу про наявність сертифікату ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосовування». (Підстава: ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі»)
невідповідність діючому законодавству
Дата подання: 05 березня 2025 12:00
Дата відповіді: 05 березня 2025 14:24
Шановний Замовник , відповідно до ДБН для Вашої кліматичної зони потрібен коефіцієнт опору теплопередачі не менше 0,9, а Ви вказуєте не менше 0,66, що не відповідає нормативам. Чи влаштує Вас якщо учасник запропонує конструкції з коефіцієнтом 0,67?
Відповідь: Добрий день, Київська область відноситься до першої кліматичної зони де мінімально допустиме значення приведеного опору теплопередачі світлопрозорої огороджувальної конструкції складає 0,90. Дякуємо за Вашу уважність, будуть внесені корективи
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2025-02-13-008298-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО", Код ЄДРПОУ:45023887
Дата подання: 17 лютого 2025 17:01
Дата подання: 17 лютого 2025 17:01
дискримінаційні вимоги
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 лютого 2025 15:26
Рішення від 19.02.2025 №2525.pdf
Дата публікації: 19 лютого 2025 15:25
Інформація про резолютивну частину рішення від 27.02.2025 №3063.pdf
Дата публікації: 28 лютого 2025 11:31
Рішення від 27.02.2025 №3063.pdf
Дата публікації: 04 березня 2025 13:38
Коментар замовника щодо усунення порушення: щодо внесення змін до тендерної документації за процедурою закупівлі-«Поточний ремонт по заміні вікон і пов’язаних конструкцій в кабінеті № 301 та коридорі ІІ-ого поверху початкової школи Вишнівського ліцею "ІДЕАЛ" Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: м. Вишневе вул. Машинобудівників, 3. (Реалізація проекту ЮНІСЕФ згідно постанови КМУ №1114 від 26.09.24р.)», № UA-2025-02-13-008298-a та оприлюднення інформацію щодо цих змін.
Дата виконання рішення замовником: 05 березня 2025 11:21
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2025 14:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ВЕСТ ТРЕЙДІНГ" |
245 657,00
UAH з ПДВ
|
245 657,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "РСК "БУДПРОМ"" |
259 640,00
UAH з ПДВ
|
259 640,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ВЕСТ ТРЕЙДІНГ" #40453359 |
Переможець |
245 657,00
UAH з ПДВ
|
13 березня 2025 17:30
|