Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання для повітряних і космічних літальних апаратів, тренажери, симулятори та супутні деталі
Очікувана вартість
2 835 000,00 UAH
UA-2025-02-13-007950-a ace17b14e402484e949fe40419d9f54d
Спрощена закупівля    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руслана Валеріївна Коротич

+380665862261 r.voroh@ngu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина 3018 Національної гвардії України
Код ЄДРПОУ: 39806952
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Руслана Валеріївна Коротич
+380665862261
r.voroh@ngu.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 лютого 2025 13:43
Звернення за роз’ясненнями: до 19 лютого 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 лютого 2025 00:00
Початок аукціону: 24 лютого 2025 15:55
Початок аукціону: 24 лютого 2025 15:55
Очікувана вартість: 2 835 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 175,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34740000-6: Обладнання для повітряних і космічних літальних апаратів, тренажери, симулятори та супутні деталі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
105 комплект
Battery Kit для БпАК мультироторного типу «DJI Mavic 3»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 квітня 2025
ДК 021:2015: 34741100-4 — Пускове обладнання для повітряних літальних апаратів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару згідно проєкту договору: «4.3. Розрахунок за Товар здійснюється тільки після його фактичного отримання Замовником на підставі належним чином оформлених накладних Постачальника та акту приймання-передачі Замовника на відвантажений Товар протягом 10 календарних днів». Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 лютого 2025 13:44
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2025 13:43
Оголошення Battery Kit.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 лютого 2025 16:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП БудКапітал Плюс 2 147 250,00
UAH з ПДВ
1 947 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Парфенюк Леонід Миколайович" 2 226 000,00
UAH з ПДВ
1 947 879,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЄСИП ПАВЛО БОГДАНОВИЧ 2 788 800,00
UAH з ПДВ
1 987 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 лютого 2025 10:23
Електронний підпис
28 лютого 2025 10:20
Гарнатійні листи.pdf
28 лютого 2025 10:20
Довідка абз.14 п.47.pdf
28 лютого 2025 10:20
Довідка п.47.pdf
28 лютого 2025 10:20
Статут, Рішення.pdf
21 лютого 2025 13:48
Електронний підпис
21 лютого 2025 13:47
Виписка.pdf
21 лютого 2025 13:47
Витяг ЄДР.pdf
21 лютого 2025 13:47
Витяг ПДВ БудКапітал.pdf
21 лютого 2025 13:47
Гарнатійні листи.pdf
21 лютого 2025 13:47
Довідка абз.14 п.47.pdf
21 лютого 2025 13:47
Довідка п.47.pdf
21 лютого 2025 13:47
Довідка підтвердження.pdf
21 лютого 2025 13:47
Опис.pdf
21 лютого 2025 13:47
Погоджений Додаток 2.pdf
21 лютого 2025 13:47
Проект договору.pdf
21 лютого 2025 13:47
Рішення засновника.pdf
21 лютого 2025 13:47
Статут.pdf
21 лютого 2025 13:47
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

06 березня 2025 18:40
Електронний підпис
06 березня 2025 18:38
Проєкт договору.pdf
06 березня 2025 18:37
Інформаційна довідка.pdf
21 лютого 2025 16:39
Електронний підпис
21 лютого 2025 16:39
Електронний підпис
21 лютого 2025 16:38
ІПН.pdf.p7s
21 лютого 2025 16:38
Проєкт договору.pdf.p7s
21 лютого 2025 16:38
Паспорт Парфенюк.pdf.p7s
21 лютого 2025 16:38
Виписка з ЄДР.pdf.p7s
21 лютого 2025 16:38
Витяг з ЄДР 20.02.2025.pdf.p7s
21 лютого 2025 16:38
Витяг МВС 21.01.pdf.p7s
21 лютого 2025 16:38
Довідка корупція 21.01.zip.p7s

Публічні документи

21 лютого 2025 15:36
Електронний підпис
21 лютого 2025 15:36
Електронний підпис
21 лютого 2025 15:36
8. Пропозиція учасника.pdf
21 лютого 2025 15:36
Виписка Єсип П.Б..pdf
21 лютого 2025 15:36
ЄП Витяг Єсип П.Б..pdf
21 лютого 2025 15:36
1.Лист-згода на ПБД.PDF
21 лютого 2025 15:36
Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП БудКапітал Плюс

ФОП "Парфенюк Леонід Миколайович"

ФОП ЄСИП ПАВЛО БОГДАНОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП БудКапітал Плюс
#44905947
Відхилено 1 947 750,00
UAH з ПДВ
03 березня 2025 17:00
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 лютого 2025 17:06
ФОП "Парфенюк Леонід Миколайович"
#3310516573
Переможець 1 947 879,00
UAH з ПДВ
10 березня 2025 11:37
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 березня 2025 08:51

Вимога про усунення невідповідностей

Пропозиція учасника ПП БудКапітал Плюс була розглянута на відповідність умовам, визначеним в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. За результатом розгляду встановлено наступне: 1. Пропозиція ПП БудКапітал Плюс не відповідає умовам, визначеним в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, виходячи з наступних підстав. Наказом командувача Національної гвардії України «Про деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» № 401 від 18 листопада 2022 року, Замовника уповноважено здійснювати оборонні закупівлі та укладати державні контракти та договори на підставі Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану (далі – Особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (далі – Постанова № 1275). Пунктом 8 Особливостей Постанови № 1275 передбачено наступне: «Державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. гривень, робіт оборонного призначення та робіт для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони у разі, коли їх вартість дорівнює або перевищує 1,5 млн. гривень (крім закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупівлі озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин та послуг із розроблення, ремонту, модернізації озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин, товарів, робіт і послуг для будівництва військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд), в електронній системі закупівель в один із таких способів: 1) у порядку проведення відкритих торгів, що визначений особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178; 2) у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями; 3) у порядку відбору постачальника шляхом запиту пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822; 4) шляхом застосування рамкової угоди відповідно до цих особливостей.» Так, на виконання вищенаведених норм чинного законодавства, 13.02.2025 року уповноваженою особою Замовника в електронній системі закупівель було розміщено Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та запропоновано учасникам надати документи та необхідну інформацію у відповідності до вимог цього Оголошення. Учасник ПП БудКапітал Плюс не виконав вимоги Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та не надав документи та інформацію Замовнику у відповідності до вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі товару: Battery Kit для БпАК мультироторного типу «DJI Mavic 3» за кодом ДК 021:2015 «34740000-6 Обладнання для повітряних і космічних літальних апаратів, тренажери, симулятори та супутні деталі». З аналізу наданих учасником документів та інформації вбачається, що Учасником підготовлені та надані Замовнику документи та інформація у відповідності до вимог Тендеру. Так, в наданих документах та інформації Учасником зазначені спеціальні назви, які застосовуються виключно під час проведення Тендеру: «відкриті торги», «процедура закупівлі». Учаснику ПП БудКапітал Плюс пропонується розмістити в електронній системі закупівель шляхом завантаження через електронну систему закупівель документи та інформацію, що відповідають вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі товару: Battery Kit для БпАК мультироторного типу «DJI Mavic 3» за кодом ДК 021:2015 «34740000-6 Обладнання для повітряних і космічних літальних апаратів, тренажери, симулятори та супутні деталі». 2. У відповідності до вимог п. 15 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, всі документи повинні бути скановані (у форматі PDF). Учасником надано Замовнику сфотографовані документи «Рішення засновника», «Статут». Учаснику ПП БудКапітал Плюс пропонується розмістити в електронній системі закупівель шляхом завантаження через електронну систему закупівель документи у відповідності до вимог п. 15 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

Документи

03 березня 2025 17:00
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Пропозиція Учасника ФОП "Парфенюк Леонід Миколайович" була розглянута на відповідність умовам, визначеним в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. За результатом розгляду сформовано наступне повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, виходячи з наступних підстав. Наказом командувача Національної гвардії України «Про деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» № 401 від 18 листопада 2022 року, Замовника уповноважено здійснювати оборонні закупівлі та укладати державні контракти та договори на підставі Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану (далі – Особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (далі – Постанова № 1275). Пунктом 8 Особливостей Постанови № 1275 передбачено наступне: «Державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. гривень, робіт оборонного призначення та робіт для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони у разі, коли їх вартість дорівнює або перевищує 1,5 млн. гривень (крім закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупівлі озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин та послуг із розроблення, ремонту, модернізації озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин, товарів, робіт і послуг для будівництва військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд), в електронній системі закупівель в один із таких способів: 1) у порядку проведення відкритих торгів, що визначений особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178; 2) у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями; 3) у порядку відбору постачальника шляхом запиту пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822; 4) шляхом застосування рамкової угоди відповідно до цих особливостей.» Так, на виконання вищенаведених норм чинного законодавства, уповноваженою особою Замовника в електронній системі закупівель було розміщено Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та запропоновано учасникам надати документи та необхідну інформацію у відповідності до вимог цього Оголошення. Учасник не виконав вимоги Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та не надав документи та інформацію Замовнику у відповідності до вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. З аналізу наданих Учасником документів та інформації вбачається, що Учасником підготовлені та надані Замовнику документи та інформація у відповідності до вимог Тендеру. Так, в наданих документах та інформації Учасником зазначені спеціальні назви, які застосовуються виключно під час проведення Тендеру: «процедура відкритих торгів», «відкриті торги», «тендерна пропозиція». Учаснику пропонується розмістити шляхом завантаження через електронну систему закупівель документи та інформацію, що відповідають вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі товару: Battery Kit для БпАК мультироторного типу «DJI Mavic 3» за кодом ДК 021:2015 «34740000-6 Обладнання для повітряних і космічних літальних апаратів, тренажери, симулятори та супутні деталі». 2. У відповідності до вимог п. 15 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, всі документи пропозиції повинні бути підписані керівником, завірені печаткою (у разі її використання). Всі документи повинні бути скановані (у форматі PDF). Учасником підготовано і надано Замовнику документи, що не містять зображення підпису та печатки (у разі її використання). Учаснику пропонується розмістити в електронній системі закупівель шляхом завантаження через електронну систему закупівель документи у відповідності до вимог п. 15 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

Документи

10 березня 2025 11:37
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 березня 2025 11:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Парфенюк Леонід Миколайович"
#3310516573
1 947 879,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 березня 2025 11:37
Електронний підпис