Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГОСПОДАРСЬКИЙ ПІДРОЗДІЛ ДЕПАРТАМЕНТУ РЕСУРСНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА УПРАВЛІННЯ МАЙНОМ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 33427126 |
Місцезнаходження: | 76004, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ М.ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 21 |
Контактна особа: |
Василь Якубчак +380673904715 vasja8878@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 лютого 2025 12:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 лютого 2025 09:00 |
Очікувана вартість: | 2 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 лютого 2025 12:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 лютого 2025 12:38 |
Додаток 4 інші вимоги до учасників торгів.docx | |
13 лютого 2025 12:38 |
Додаток 5 перелік документів,які подаються переможцем торгів.docx | |
13 лютого 2025 12:38 |
Тендерна документація.doc | |
13 лютого 2025 12:38 |
Додаток 3 Проєкт договору.docx | |
13 лютого 2025 12:38 |
Додаток 2 Технічні вимоги.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Звертаємо увагу, що замовник визначає ряд технічних характеристик на власний розсуд із дотриманням базових принципів здійснення закупівель, та із врахуванням особливостей предмету закупівлі.
Вимога щодо відстані від АЗС до місця знаходження Замовника прописана із необхідністю економії бюджетних коштів, у зв’язку із скороченим маршрутом, та забезпечення належної безперебійної діяльності Замовника.
Метою технічних вимог є створення передумов для належного укладення договору та подальшого його якісного та швидкого виконання, недопущення недобросовісних Учасників. Замовником не було включено умови тендерної документації, які б покладали обов’язок на учасників щодо надання документів в складі тендерної пропозиції, які не передбачені законодавством України. В процесі організації торгів Нами враховано всі законодавчі акти, які регулюють специфіку поставки товару, не порушено жодну норму законодавства.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-02-24-000011 ● ded371f67bc9454a8f198e90fee39eb0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 лютого 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 лютого 2025 11:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.02.2025 № 10-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 24.02.2025 № 10-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2025-02-13-006609-a 13.02.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-25 15:03:28
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Бензин А-95; дизельне паливо» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-13-006609-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-28 07:33:28
Пояснення
Потреба Замовника щодо кількості пального розрахована відповідно до витрат за 2024 рік та з урахуванням кошторисних призначень на 2025 рік. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до загальноприйнятих норм і стандартів для закупівлі бензину марки А-95 та дизельного палива. Розрахунок вартості витрат зроблено на основі регіональних цін на пальне в Івано-Франківська області станом на 13 лютого 2025р. Посилання на сайт https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/reg/ivanofrankovskaya/2025-02/
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщене за наступним посиланням https://www.if.gov.ua/publichni-zakupivli-if-oda/zakupivli-za-derzhavni-koshti-obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya-ochikuvanoyi-vartosti-predmeta-zakupivli/zakupivli-za-derzhavni-koshty-upravlnni-oblasnoi-derzhavnoi-administratsii-z-pytan-resursnoho-zabezpechennia#:~:text=%D0%A1%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%BC%20%D0%BD%D0%B0%2013,%D0%B3%D1%80%D0%BD.%20%D0%94%D0%B8%D0%B7%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B5%20%D0%BF%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D0%B2%D0%BE.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-03-03 14:15:56
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Бензин А-95; дизельне паливо» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-13-006609-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
Згідно оголошення про проведення відкритих торгів передбачається закупівля предмету «Бензин А-95; дизельне паливо» ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти.
Чому Замовником не оприлюднено Протокол щодо розгляду тендерних пропозицій та рішення уповноваженої особи про визначення переможцем ПП «ОККО-СЕРВІС» в той час як, оприлюднено Протокол №1 щодо прийняття рішення уповноваженою особою – Якубчаком В.В. від 07 лютого 2025 року, щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Ступніцького Івана Мироновича за кодом закупівлі згідно ДК 021:2015: «Єдиний закупівельний словник» - 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування автотранспортних засобів і супутнього обладнання ГП ДРЗ УМ ІФ ОДА), який немає відношення до оголошеної процедури.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-03-06 13:04:38
Пояснення
Повідомляємо, що уповноважена особа не порушуючи термінів визначених Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178, 21.02.2025 р. о 16 годині 00 хв. оприлюднила протокол визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір щодо закупівлі за кодом (09130000-9) Нафта і дистиляти (бензин А-95, дизельне паливо) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-13-006609-a). протокол №2 від 21.02.2025р. Однак 21.02.2025р. о 16 год. 40 хв. виявила, що замість оприлюдненого протоколу (№2 від 21.02.2025р) визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір, в електронній системі закупівель помилково завантажено протокол з попередньої процедури відкритих торгів на закупівлю послуги з ремонту і технічного обслуговування автотранспортних засобів і супутнього обладнання ГП ДРЗ УМ ІФ ОДА) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-01-28-018425-a) протокол №1 від 07.02.2025р. 13 год. 00 хв.
Тому нею було складено протокол №3 від 21.02.2025р. щодо виявлення технічної помилки при завантаженні протоколів та заміни даних протоколів.
Однак зв’язавшись з спеціалістами майданчика Zakupivli.Pro щоб виправити дану технічну помилку, вони повідомили, що повторно завантажити правильний протокол неможливо, так як технічно це не можливо зробити і Законодавчо не передбачено, як виправляти такі помилки., але порадили, щоб оригінал правильного протоколу залишити в установі Замовника.
Тому оригінали протоколів уповноваженої особи №2 від 21.02.2025р. та № 3 від 21.02.2025р. знаходять в Замовника.
Скан копія протоколу № 2 від 21.02.2025р. додається.
Скан копія протоколу № 3 від 21.02.2025р. додається.
Копія переписки уповноваженої особи з спеціалістами майданчику Zakupivli.Pro додається.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою (рекомендовано ретельніше складати ТД враховуючи норми КМУ№ 1178 та Закону з урахуванням всіх змін, які вносять до вищевказаного законодавства). Уповноважену особу найближчим часом буде направлено на навчання з підвищення кваліфікації у сфері державних закупівель.
2025-03-13 15:50:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 березня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 березня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 лютого 2025 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ОККО-СЕРВІС" |
1 967 760,00
UAH з ПДВ
|
1 967 760,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ОККО-СЕРВІС" #44838860 |
Переможець |
1 967 760,00
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2025 16:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 лютого 2025 17:43
|
Договір ОККО.pdf | укладений |
27 лютого 2025 17:38
|