Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Холодильник медичний фармацевтичний для вакцин та ліків
Очікувана вартість
38 824,00 UAH
UA-2025-02-13-005670-a 3e33f935e21c400486ff4f85c049f1f4
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валерій Труба

+380931049973 fes_a0407@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина А0407
Код ЄДРПОУ: 26622124
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Валерій Труба
+380931049973
fes_a0407@ukr.net
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 лютого 2025 11:59
Звернення за роз’ясненнями: до 19 лютого 2025 01:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 лютого 2025 11:55
Очікувана вартість: 38 824,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 194,12 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Холодильник медичний фармацевтичний для вакцин та ліків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14003, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 березня 2025
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Строк поставки Товару становить 15 календарних днів з дати підписання Договору. Одноразова поставка 15 Календарні 100
Поставка товару Розрахунки за Товар здійснюється впродовж 30 (тридцять) банківських днів з дати поставки (передачі) Товару та підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій