Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Персональні комп’ютери (моноблоки) (фінансування (UNICEF))
Очікувана вартість
246 900,00 UAH
UA-2025-02-13-004885-a ● 55ef0f33963a499fb57a46ac2df4d6aa
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БАЛАКЛІЙСЬКИЙ ВОДОКАНАЛ" БАЛАКЛІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 33394709 |
Місцезнаходження: | 64207, Україна , Харківська обл., м. Балаклія, вул. Вторчорметова, буд. 6 |
Контактна особа: |
Інна Сибірякова +380502503452 inna_homenko@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 лютого 2025 11:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 лютого 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 246 900,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 234,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Джерело фінансування цієї закупівлі - кошти ДИТЯЧОГО ФОНДУ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБ’ЄДНАННИХ НАЦІЙ (UNICEF).
Оплату за товар буде здійснювати UNICEF шляхом перерахунку коштів безпосередньо на рахунок постачальника
Оплату за товар буде здійснювати UNICEF шляхом перерахунку коштів безпосередньо на рахунок постачальника
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штука
Персональні комп’ютери (моноблоки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
64207, Україна, Харківська область, місто Балаклія, вул. Вторчорметова, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 березня 2025
ДК 021:2015: 30213300-8 — Настільні комп’ютери
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Фінансування цього Договору буде здійснюватися за рахунок коштів ДИТЯЧОГО ФОНДУ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБ’ЄДНАННИХ НАЦІЙ (UNICEF) згідно меморандуму про взаєморозуміння між КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «БАЛАКЛІЙСЬКИЙ ВОДОКАНАЛ» БАЛАКЛІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ та ДИТЯЧИМ ФОНДОМ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБ’ЄДНАННИХ НАЦІЙ щодо покращення доступу до безпечної питної води в Україні від 26.04.2024. ДИТЯЧИЙ ФОНД ОРГАНІЗАЦІЇ ОБ’ЄДНАННИХ НАЦІЙ (UNICEF) не сплачує ПДВ | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 лютого 2025 11:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 лютого 2025 11:35 |
Додаток 4 - Тендерна пропозиція.docx | |
13 лютого 2025 11:35 |
Додаток 3 Технічне завдання.doc | |
13 лютого 2025 11:35 |
Додаток 1 Вимоги для учасника.doc | |
13 лютого 2025 11:35 |
Тендерна документація.doc | |
13 лютого 2025 11:35 |
Додаток 5 - Відомості про Учасника.docx | |
13 лютого 2025 11:35 |
Додаток 6 - Вимоги для переможця.docx | |
13 лютого 2025 11:35 |
Додаток 2 - Проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
фінансування (UNICEF) ваші гроші крадуть, адже зроблено все для знищення конкуренції
Дата подання: 17 лютого 2025 14:54
Дата відповіді: 18 лютого 2025 10:34
Доброго дня!
Звертаємо Вашу увагу, що на сьогоднішній день 32 закупіввлі оскаржено в АМКУ, саме про те, що так звані "авторизаційні листи" – це про дискримінацію, «схеми» та можливу попередню змову Учасника, Замовника та виробника або його представника та мають на меті обрання одного учасника переможцем та знищення конкуренції. Виробники та їх представники діють виключно в інтересах «своїх» учасниках, видають так звані листи лише «своїм» учасникам, штучно знищують конкуренцію! Корупція - це ворог держави, гірший за рф! Вимагаємо прибрати вимогу про надання так званих листів про авторизацію, які не мають жодної юридичної сили, носить ознаки дискримінації. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Або Ви можете заперечити практиці АМКУ, та продовжувати стверджувати про те, що так звані листи вам вкрай потрібні, попередні рішення АМКУ є нікчемними та Закон на Вас це не розповсюджується.
Прохання вивчити законні підстави виключення так званого авторизаційного листа з вимог тендерної документації, які були доведені в рішеннях АМКУ за 2024 рік:
1. UA-2024-02-15-007952-a
2. UA-2024-02-19-006082-a
3. UA-2024-03-12-006494-a
4. UA-2024-03-05-002313-a
5. UA-2024-03-14-011101-a
6. UA-2024-03-14-002079-a
7. UA-2024-03-14-002079-a
8. UA-2024-03-18-011550-a
9. UA-2024-03-19-008292-a
10. UA-2024-04-03-008467-a
11. UA-2024-04-11-012180-a
12. UA-2024-04-11-012448-a
13. UA-2024-04-29-006618-a
14. UA-2024-03-29-007683-a
15. UA-2024-05-16-004466-a
16. UA-2024-05-06-004366-a
17. UA-2024-05-16-010680-a
18. UA-2024-05-06-004366-a
19. UA-2024-05-16-011391-a
20. UA-2024-05-31-006415-a
21. UA-2024-05-30-004179-a
22. UA-2024-05-30-007422-a
23. UA-2024-06-03-010026-a
24. UA-2024-06-18-004131-a
25. UA-2024-06-19-008553-a
26. UA-2024-06-21-004607-a
27. UA-2024-06-24-003199-a – два рази оскарження умов
28. UA-2024-06-25-008790-a
29. UA-2024-06-27-002842-a 30. UA-2024-07-10-009615-aф
31. UA-2024-07-19-002242-a 32. UA-2024-09-12-013092-a
.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за звернення. Ваше звернення/вимога розглянута, та за результатами її розгляду повідомляємо наступне: зміст Вашого звернення/вимоги не зрозуміло. Просимо Вас конкретно зазначити яку саме вимогу (номер пункту) тендерної документації та її додатків Ви вважаєте дискримінаційним та яких дій Ви очікуєте або вимагаєте від Замовника.
штучні вимоги для знищення конкуренції
Дата подання: 17 лютого 2025 14:55
Дата відповіді: 18 лютого 2025 10:36
Повідомляємо про те, що вимога про надання сертифікатів на систему управління якістю ISO - це пряме порушення роз'яснення Мінекономіки № 3323-04/50213-06 від 19.07.2022, та як наслідок звуження потенційного кола постачальників. Дискримінаційна вимога, на меті якої зовсім не відбір надійного постачальника, а корупційна складова.
Просимо виконувати Закону України "Про публічні закупівлі", ст. 5 та рекомендації Мінекономіки України! Просимо ознайомитися з практикою органу оскарження за посиланням https://infobox.prozorro.org/articles/sertifikaciya-iso-praktika-organu-oskarzhennya Тож, якщо Ви, як Замовник поважаєте Закон та дотримуєтесь основних принципів проведення закупівель, прохання прибрати дискримінаційні вимоги. Якщо не поважаєте Закон, а маєте на миті зовсім інші цілі, то так й пишіть, а не вигадуйте, що Вам потрібен надійний постачальник та все в цьому ключі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за звернення. Ваше звернення/вимога розглянута, та за результатами її розгляду повідомляємо наступне: зміст Вашого звернення/вимоги не зрозуміло. Просимо Вас конкретно зазначити яку саме вимогу (номер пункту) тендерної документації та її додатків Ви вважаєте дискримінаційним та яких дій Ви очікуєте або вимагаєте від Замовника.
Що стосується наданого у Вашому зверненні посилання на практику оскаржень – так за цим посиланням розглядаються різні практики з різними позиціями.
Щодо вимог сертифікатів, які містяться у нашій закупівлі то надаємо роз’яснення:
Що правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад визначені Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції визначено Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Відповідно до частини 1 статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Права та обов’язки Замовника під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, визначаються Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Відповідно до п.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25 грудня 2015 року, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та в межах бюджетного фінансування.
У ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» ВКАЗАНО, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Згідно ч. 5 ст. 23 Закону України “ Про публічні закупівлі” ВИЗНАЧЕНО: “Замовник МОЖЕ ВИМАГАТИ від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.”
Тобто, з огляду на вищевикладену норму Замовник має можливість вказати у власній тендерній документації повний перелік технічних характеристик необхідного йому предмету закупівлі.
Отже, тендерна документація та вимоги до технічних характеристик визначені нами відповідно до вимог чинного законодавства України та не є дискримінаційною вимогою.
Що стосується наданого у Вашому зверненні посилання на практику оскаржень – так за цим посиланням розглядаються різні практики з різними позиціями.
Щодо вимог сертифікатів, які містяться у нашій закупівлі то надаємо роз’яснення:
Що правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад визначені Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції визначено Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Відповідно до частини 1 статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Права та обов’язки Замовника під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, визначаються Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Відповідно до п.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25 грудня 2015 року, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та в межах бюджетного фінансування.
У ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» ВКАЗАНО, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Згідно ч. 5 ст. 23 Закону України “ Про публічні закупівлі” ВИЗНАЧЕНО: “Замовник МОЖЕ ВИМАГАТИ від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.”
Тобто, з огляду на вищевикладену норму Замовник має можливість вказати у власній тендерній документації повний перелік технічних характеристик необхідного йому предмету закупівлі.
Отже, тендерна документація та вимоги до технічних характеристик визначені нами відповідно до вимог чинного законодавства України та не є дискримінаційною вимогою.
про листи та їх авторів
Дата подання: 17 лютого 2025 14:56
Дата відповіді: 18 лютого 2025 10:36
Чинним законодавством України, яке регулює порядок проведення публічних закупівель встановлений вичерпний перелік способів забезпечення виконання договору про закупівлю (банківська, страхова гарантія та гарантія фінансових установ), до яких лист/інший документ не належить. До того ж на сьогодні не передбачено жодних обмежень щодо вільного обігу предмету закупівлі та обов’язку компанії-виробника товару (або його офіційного дистриб’ютора) при кожному продажу товару видавати лист або будь який інший документ, що інформує про гарантії і якість товару. Крім того, виробники (офіційні дистриб’ютори), не практикують видачу декількох таких документів, оскільки в них надається гарантія якості товару, що продається. Наявність листа/іншого документу від виробника або офіційного дистриб’ютора щодо гарантії та якості товару не зобов’язує постачальника передавати у власність товар саме того виробника, який видав відповідний документ, а отже не може вберегти від закупівлі фальсифікатів, а звідси слідує, що вимога таких документів, є безпідставною, так як не має жодної юридичної сили у відносинах між замовником та постачальником. Крім того, більш дієвим способом попередження постачання фальсифікатів є вимога надання у складі пропозиції видаткових та податкових накладних з кодом товару по УКТ ЗЕД, адже за допомогою зазначеного коду можна визначити митні економічні операції, що проводилися щодо товару, прослідкувати походження товару та порядок здійснення поставки. Діюче законодавство України передбачає здійснення підприємницької діяльності з підтриманням економічної конкуренції, а саме – змаганням між суб’єктами господарювання з метою здобуття переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, та окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Вимога ж надати «Лист від виробника або його представництва на території України, з підтвердженням того, що товар є оригінальним, відповідає вимогам нормативних актів України та буде мати гарантійні зобов’язання виробника» ставить учасників торгів у залежність від взаємовідносин з виробником чи офіційним дистриб’ютором, тобто є дискримінацією. Відсутність таких листів ніяким чином не впливає й на якісні, та функціональні характеристики товару, який на законних підставах перебуває у особи, що пропонуватиме його на торгах. Отже, вимога подачі разом з тендерною пропозицією «Листа від виробника або його представництва на території України, з підтвердженням того, що товар є оригінальним, відповідає вимогам нормативних актів України та буде мати гарантійні зобов’язання виробника» є способом зменшення кола учасників, які відповідали б кваліфікаційним критеріям та мали змогу взяти участь у торгах, що є проявом дискримінації та обмеженням конкуренції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за звернення. Ваше звернення/вимога розглянута, та за результатами її розгляду повідомляємо наступне: зміст Вашого звернення/вимоги не зрозуміло. Просимо Вас конкретно зазначити яку саме вимогу (номер пункту) тендерної документації та її додатків Ви вважаєте дискримінаційним та яких дій Ви очікуєте або вимагаєте від Замовника.
нікчемність вимог та листів
Дата подання: 17 лютого 2025 14:56
Дата відповіді: 18 лютого 2025 10:39
Під час укладення будь-якого договору, та здійснення господарської діяльності учасниками правовідносин, зокрема державними Замовниками та потенційними учасниками або переможцями відповідних закупівель, обов’язковим для всіх є дотримання чинного законодавства. За своїм визначенням, Закон — це нормативно-правовий акт, встановлений законодавчим органом загальнообов'язкове правило, яке має найвищу юридичну силу. Іншими словaми, нормaтивно-прaвовий aкт — це документ, прийнятий у визнaченому порядку компетентним оргaном публічної влaди, у якому містяться норми прaвa. У прaвовій системі Укрaїни нормaтивно-прaвовий aкт є основним джерелом прaвa. Слід зазначити, що зобов’язання за договором, укладеним за результатами закупівлі, виникають одне перед одним, а саме між Замовником і Учасником. Зобов’язання щодо постачання товару, що закуповується, покладається саме на учасника-переможця, з яким буде укладено відповідний договір. Відповідно до ч. 1 ст. 510 Цивільного кодексу України, сторонами у зобов'язанні є боржник і кредитор. Відповідно до ст. 511 Цивільного кодексу України, зобов'язання не створює обов'язку для третьої особи. У випадках, встановлених договором, зобов'язання може породжувати для третьої особи права щодо боржника та (або) кредитора. Таким чином, законодавством не передбачено можливості укладення договору між замовником та учасником-переможцем, який створить обов’язок для третьої особи (виробника або офіційного дистриб’ютора) без зазначення її як сторони договору. Таким чином, у випадку, якщо виробник або офіційний дистриб’ютор з яким, учасник зобов’язаний мати партнерський договір відмовиться від своїх гарантій, які зазначені в авторизаційному листі щодо постачання або якості товару, замовник буде позбавлений правових підстав для звернення до такого виробника або офіційного дистриб’ютора з позовом – тобто буде позбавлений можливості захистити свої права в судовому порядку. В той же час, положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено можливості укладення тристороннього чи багатостороннього договору, сторонами якого, крім замовника та учасника-переможця були б треті особи. Отже, з вищевказаного вбачається, що замовник за наслідками процедури закупівлі, проведеної відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі», не може укласти договір, який створить обов’язки для третіх осіб (виробник або офіційний дистриб’ютор). У зв’язку з цим замовник не матиме права вимоги від виробника або його офіційного дистриб’ютора виконання умов договору. До того ж, на момент звернення, партнерській договір між виробником або його офіційним дистриб’ютором та Учасником вже може бути розірваним. Принагідно звертаємо увагу, Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Таким чином вимагаємо скасувати вимогу про надання так званого «авторизаційного листа», адже доведено, що такий лист не має юридичної сили та не несе зобов’язань перед замовником. Частиною 4 статті 22 Закону України "Про публічних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не має права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до Учасників.
Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника».
12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну.
Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції. Просимо Замовника не створювати умови не рівної конкуренції та проводити заходи на протидію корупції, а не на її розповсюдження, коли в закупівлі можуть прийняти участь обмежене коло учасників, які мають домовленості або з Замовником або з виробником чи офіційним дистриб’ютором.
Дискримінаційні вимоги - це пряме порушення роз'яснення Мінекономіки № 3323-04/50213-06 від 19.07.2022, та як наслідок звуження потенційного кола постачальників. Дискримінаційна вимога, на меті якої зовсім не відбір надійного постачальника, а корупційна складова, адже так званий лист видається лише одному учаснику. Таким чином саме ЗАМОВНИК – обмежує конкуренцію та сприяє зростання корупції. В той же час офіційність товару можна перевірити передавши його серійні номери до представництва.
Головне – істотні умови договору передбачають відповідальність постачальника за неякісний товар. Таким чином Замовник автоматично захищений від постачання неякісного товару тощо. Тож усі припущення про те, що так званий лист – це про надійного учасника – суб’єктивна думка замовника, який намагається обрати «надійного учасника» для себе. Тож це й розповсюдження корупційних схем!
Нікчемність так званого листа – доведена в попередній скарзі, обґрунтована ЗАКОНОМ, а не припущеннями. ,
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за звернення. Ваше звернення/вимога розглянута, та за результатами її розгляду повідомляємо наступне: зміст Вашого звернення/вимоги не зрозуміло. Просимо Вас конкретно зазначити яку саме вимогу (номер пункту) тендерної документації та її додатків Ви вважаєте дискримінаційним та яких дій Ви очікуєте або вимагаєте від Замовника.
Інформуємо Вас, що в нашій тендерній документації не міститься дискримінаційних вимог. Замовником вимагається у складі пропозиції надати: «Для підтвердження легальності запропонованого товару зі сплатою всіх необхідних платежів і зборів, а також наявності офіційної гарантії виробника, необхідно надати документи, які відповідають одному з варіантів:
- копію листа від виробника або офіційного представництва або офіційного дистриб’ютора;
- копію листа від постачальника, дилера, тощо та копію митної декларації, в якій повинно бути зазначено номер декларації, назву імпортера, назву виробника, модель та артикул запропонованого товару».
Усім Учасникам надано право ВИБОРУ ОДНОГО ІЗ ДОКУМЕНТІВ: або лист від Виробника або Уповноваженого (офіційного) представника виробника на території України або Дилера або Дистриб’ютора або КОПІЮ МИТНОЇ ДЕКЛАРАЦІЇ.
Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар з належним митним оформленням та сплатою відповідних платежів до бюджету, що є складовою подальшого отримання Замовником гарантійного/сервісного обслуговування товару у офіційних сервісних центрах виробника або його партнерів, дилерів, агентів, дистриб’юторів тощо, яке може бути лише за умови офіційного постачання товару на територію України.
Принагідно зазначаємо, що лист від виробника продукції або його офіційного представника (дистриб’ютора) на території України свідчить лише про офіційність товару та те, що він пройшов належне митне оформлення, має дійсно ті характеристики, які зазначає учасник на товар, що пропонується. Оскільки закупівля здійснюється за бюджетні кошти, Замовник зобов’язаний впевнитись, що запропонований учасниками товар буде відповідати всім вимогам законодавства.
Ця вимога носить АЛЬТЕРНАТИВНИЙ характер, що ВИКЛЮЧАЄ її дискримінаційність, оскільки встановлює можливість отримання листа не лише від виробника, а й від офіційного представника виробника або дистриб’ютора або дилера тощо.
Окремо Замовник зазначає, що умови тендерної документації передбачають участь будь-якого суб’єкта господарювання у цій закупівлі незалежно від організаційної-правової форми.
Враховуючи вищевикладене, наголошуємо, що мета листа від виробника продукції або його офіційного представника (дистриб'ютора) на території України, який підтверджує представницькі (партнерські, дилерські, агентські, дистриб’юторські тощо) повноваження учасника не несе в собі жодного обмеження в конкуренції та дискримінаційного характеру, а є найдоступнішим і найпростішим механізмом для будь-якого учасника підтвердити зазначені вимоги.
Інформуємо Вас, що в нашій тендерній документації не міститься дискримінаційних вимог. Замовником вимагається у складі пропозиції надати: «Для підтвердження легальності запропонованого товару зі сплатою всіх необхідних платежів і зборів, а також наявності офіційної гарантії виробника, необхідно надати документи, які відповідають одному з варіантів:
- копію листа від виробника або офіційного представництва або офіційного дистриб’ютора;
- копію листа від постачальника, дилера, тощо та копію митної декларації, в якій повинно бути зазначено номер декларації, назву імпортера, назву виробника, модель та артикул запропонованого товару».
Усім Учасникам надано право ВИБОРУ ОДНОГО ІЗ ДОКУМЕНТІВ: або лист від Виробника або Уповноваженого (офіційного) представника виробника на території України або Дилера або Дистриб’ютора або КОПІЮ МИТНОЇ ДЕКЛАРАЦІЇ.
Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар з належним митним оформленням та сплатою відповідних платежів до бюджету, що є складовою подальшого отримання Замовником гарантійного/сервісного обслуговування товару у офіційних сервісних центрах виробника або його партнерів, дилерів, агентів, дистриб’юторів тощо, яке може бути лише за умови офіційного постачання товару на територію України.
Принагідно зазначаємо, що лист від виробника продукції або його офіційного представника (дистриб’ютора) на території України свідчить лише про офіційність товару та те, що він пройшов належне митне оформлення, має дійсно ті характеристики, які зазначає учасник на товар, що пропонується. Оскільки закупівля здійснюється за бюджетні кошти, Замовник зобов’язаний впевнитись, що запропонований учасниками товар буде відповідати всім вимогам законодавства.
Ця вимога носить АЛЬТЕРНАТИВНИЙ характер, що ВИКЛЮЧАЄ її дискримінаційність, оскільки встановлює можливість отримання листа не лише від виробника, а й від офіційного представника виробника або дистриб’ютора або дилера тощо.
Окремо Замовник зазначає, що умови тендерної документації передбачають участь будь-якого суб’єкта господарювання у цій закупівлі незалежно від організаційної-правової форми.
Враховуючи вищевикладене, наголошуємо, що мета листа від виробника продукції або його офіційного представника (дистриб'ютора) на території України, який підтверджує представницькі (партнерські, дилерські, агентські, дистриб’юторські тощо) повноваження учасника не несе в собі жодного обмеження в конкуренції та дискримінаційного характеру, а є найдоступнішим і найпростішим механізмом для будь-якого учасника підтвердити зазначені вимоги.
Вас публічно принижує одна і та ж компанія
Дата подання: 17 лютого 2025 15:23
Дата відповіді: 18 лютого 2025 10:40
Доброго дня.
Нажаль Вас як Замовника психологічно атакує один і той же учасник але під різними назвами:
1) ТОВ Бі2СІ ЄДРПОУ ЄДРПОУ (43509985) - https://clarity-project.info/tenderer/43509985
2) ТОВ 2629 ЄДРПОУ (45032336) - https://clarity-project.info/tenderer/45032336
Є ще інші назви цього ж самого "учасника" такі як:
1) ТОВ "БРЕНДХАБ" ЄДРПОУ (44090423) - https://clarity-project.info/edr/44090423
2) ФОП ВОЛОШИНОВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА ЄДРПОУ (2981209581) - https://clarity-project.info/tenderer/2981209581
3) ФОП ВОЛОШИНОВ РОМАН ВІТАЛІЙОВИЧ (3095318233) - https://clarity-project.info/tenderer/3095318233
4) ТОВ ПОРТАЛ АРЕНА (45119322) https://clarity-project.info/edr/45119322
5) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПБГ19" (45701274) https://clarity-project.info/edr/45701274 - новостворена від 05.02.2025 - так як по попередній ТОВ ПОРТАЛ АРЕНА отримали купу негативних відгуків з приводу неякісного товару, поставки не того товару який пропонують в закупівлях, проблем з поставкою.
Замовник може легко пересвідчитись, що це один і той же "учасник" під різними назвами, якщо проаналізує їх власника та бенефіціара. Крім того, закликаємо Замовника переглянути відгуки від інших Замовників про даного учасника. Де можна побачити, що на даного "постачальника" досить багато нарікань, таких як: відмова від постачання товару, та інші.
Нажаль багато Замовників дозволяють маніпулювати собою, піддаються залякуванням про АМКУ та задовільняють їхні вимоги, чим роблять себе беззахисними, а також відкривають УСІ можливості таким "постачальникам" продавати нелегально ввезений товар та піратське програмне забезпечення без сплати митних платежів та відповідно без гарантії від виробника на території України.
Подібні ж маніпуляції та залякування тільки пересвідчують в тому, що усі компанії перераховані вище знаходяться в бан листах в офіційних виробників товарів, та цей участик пропонує виключно контрафактний товар та піратське програмне забезпечення, так як більш нічого окрім залякування запропонувати не може.
Також на закупівлі за наданими посиланнями які вказує ця компанія, АМКУ задовольняють скарги частково.
Звертаємо увагу, що один із Скаржників, а відповідно одна з компаній вказани вище при участі в подібних закупівлях неодноразово надавав такі Авторизаційні листи, як приклад закупівля:
UA-2024-03-30-000233-a
UA-2024-02-12-012730-a (БФП)
UA-2024-03-20-002242-a (БФП)
UA-2025-01-21-018324-a (БФП)
UA-2024-06-05-011301-a (Ноутбуки)
UA-2024-02-16-003427-a (Ноутбуки)
UA-2024-05-06-007313-a (Ноутбуки).
Отже, підтвердження технічних характеристик Авторизаційним листів не суперечить чинному законодавству України, в тому числі ЗУ Про публічні закупівлі.
Будьте пильними, та бажаємо Вам вдалої закупівлі якісної техніки!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за звернення, візьмемо до уваги та ознайомлення!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 лютого 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" |
246 900,00
UAH
|
246 900,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" #42036301 |
Переможець |
246 900,00
UAH
|
24 лютого 2025 14:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 березня 2025 14:57
|
Договір від 04.03.25.pdf | укладений |
05 березня 2025 14:55
|