Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
42410000-3 «Підіймально-транспортувальне обладлання» (Суднозавантажувач)
Очікувана вартість
21 315 788,25 UAH
UA-2025-02-13-001706-a ● c52cde53611140548dd930baf2fd8850
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЧОРНОМОРСЬК" |
Код ЄДРПОУ: | 01125672 |
Вебсайт: | https://seaport.com.ua/ |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Михайліна Ірина Василівна 0487388177 I.MYKHAILINA@IMTP.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 лютого 2025 09:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 лютого 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 21 315 788,25 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 213 157,88 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання
Місце поставки товару – 68001, Одеська обл., м. Чорноморськ, вул.Транспортна 4, центральний склад №1 ДП « МТП «Чорноморськ» (на умовах DDP, Інкотермс-2010) Обсяг закупівлі – 1 найменування (1 шт.)
Місце поставки товару – 68001, Одеська обл., м. Чорноморськ, вул.Транспортна 4, центральний склад №1 ДП « МТП «Чорноморськ» (на умовах DDP, Інкотермс-2010) Обсяг закупівлі – 1 найменування (1 шт.)
1.Найменування замовника: Державне підприємство «Морський торговельний порт «Чорноморськ».
2.Код згідно з ЄДРПОУ замовника, категорія замовника: 01125672, юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3.Місцезнаходження замовника: Одеська область, м. Чорноморськ, вулиця Праці, будинок 6, 68001.
4.Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками:
З питань проведення процедури закупівлі
- Михайліна Ірина Василівна - начальник СМТЗ, тел. (073) 735-88-94 додатковий (81-77), e-mail: I.Mykhailina@imtp.ua
З питань, які стосуються технічної специфікації
- Швець Олена Анатоліївна, провідний інженер з комплектації устаткування й матеріалів ВМтаТН, 83-48, o.shvets@imtp.ua.
5. Вид предмета закупівлі: товар.
6. Конкретна назва предмета закупівлі: Фронтальний ковшовий навантажувач
7. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Конвеєр стрічковий пересувний з бункерним дозатором, за кодом ДК 021:2015 - 42410000-3
8. Кількість товарів, робіт послуг: 1 найменування (1 шт)
9. Місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: 68001, Одеська обл., м.Чорноморськ, ДП « МТП «Чорноморськ», вул.Транспортна 4, склад №1 (на умовах DDP, Інкотермс-2010)
10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2025 року, протягом 60 робочих днів з дня отримання Заявки Покупця на поставку Товару, поставляє Покупцю Товар відповідно до заявки
11 Умови оплати (порядок здійснення розрахунків): Покупець здійснює оплату за фактично поставлений товар шляхом прямого банківського переказу грошових коштів на поточний рахунок Постачальника у безготівковій формі протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дня підписання видаткової накладної та Акту приймання-передачі Товару, надання належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних
12. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 21 315 788,25 грн без ПДВ.
13. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): предмет закупівлі на частини (лоти) не поділяється.
14. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
15. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: - 1%
16. Математична формула для розрахунку приведеної ціни: (у разі її застосування): (заповнюється електронною системою закупівель автоматично) не застосовується.
17 Інші критерії оцінки, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): не застосовуватимуться.
18. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21.02.2025 о 00-00 год.
19. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
20. Вид забезпечення тендерних пропозицій та умови його надання (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
21. Дата та час розкриття тендерних пропозицій – заповнюється електронною системою закупівель автоматично.
22. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 Закону: заповнюється електронною системою закупівель автоматично.
23. Дата та час проведення електронного аукціону - заповнюється електронною системою закупівель автоматично.
24. Строк, на який укладається рамкова угода – заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами.
25. Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду - заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами.
26. Мова (мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції Учасників повинні бути складені українською мовою. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.
Розгорнути
Згорнути
1.Найменування замовника: Державне підприємство «Морський торговельний порт «Чорноморськ».
2.Код згідно з ЄДРПОУ замовника, категорія замовника: 01125672, юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3.Місцезнаходження замовника: Одеська область, м. Чорноморськ, вулиця Праці, будинок 6, 68001.
4.Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками:
З питань проведення процедури закупівлі
- Михайліна Ірина Василівна - начальник СМТЗ, тел. (073) 735-88-94 додатковий (81-77), e-mail: I.Mykhailina@imtp.ua
З питань, які стосуються технічної специфікації
- Швець Олена Анатоліївна, провідний інженер з комплектації устаткування й матеріалів ВМтаТН, 83-48, o.shvets@imtp.ua.
5. Вид предмета закупівлі: товар.
6. Конкретна назва предмета закупівлі: Фронтальний ковшовий навантажувач
7. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Конвеєр стрічковий пересувний з бункерним дозатором, за кодом ДК 021:2015 - 42410000-3
8. Кількість товарів, робіт послуг: 1 найменування (1 шт)
9. Місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: 68001, Одеська обл., м.Чорноморськ, ДП « МТП «Чорноморськ», вул.Транспортна 4, склад №1 (на умовах DDP, Інкотермс-2010)
10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2025 року, протягом 60 робочих днів з дня отримання Заявки Покупця на поставку Товару, поставляє Покупцю Товар відповідно до заявки
11 Умови оплати (порядок здійснення розрахунків): Покупець здійснює оплату за фактично поставлений товар шляхом прямого банківського переказу грошових коштів на поточний рахунок Постачальника у безготівковій формі протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дня підписання видаткової накладної та Акту приймання-передачі Товару, надання належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних
12. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 21 315 788,25 грн без ПДВ.
13. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): предмет закупівлі на частини (лоти) не поділяється.
14. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
15. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: - 1%
16. Математична формула для розрахунку приведеної ціни: (у разі її застосування): (заповнюється електронною системою закупівель автоматично) не застосовується.
17 Інші критерії оцінки, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): не застосовуватимуться.
18. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21.02.2025 о 00-00 год.
19. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
20. Вид забезпечення тендерних пропозицій та умови його надання (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
21. Дата та час розкриття тендерних пропозицій – заповнюється електронною системою закупівель автоматично.
22. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 Закону: заповнюється електронною системою закупівель автоматично.
23. Дата та час проведення електронного аукціону - заповнюється електронною системою закупівель автоматично.
24. Строк, на який укладається рамкова угода – заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами.
25. Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду - заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами.
26. Мова (мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції Учасників повинні бути складені українською мовою. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Суднозавантажувач
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець здійснює оплату за фактично поставлений товар шляхом прямого банківського переказу грошових коштів на поточний рахунок Постачальника у безготівковій формі протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дня підписання видаткової накладної та Акту приймання-передачі Товару, надання належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 лютого 2025 09:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 лютого 2025 09:54 |
Додаток 1 суднозавантажувач.docx | |
13 лютого 2025 09:54 |
Додаток 2 суднозавантажувач.docx | |
13 лютого 2025 09:54 |
Додаток 3 суднозавантажувач.docx | |
13 лютого 2025 09:54 |
ТД суднозавантажувач.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо вимог у документації
Дата подання: 17 лютого 2025 22:40
Дата відповіді: 19 лютого 2025 16:50
Шановний Замовник,
розглянувши вимоги визначені Додатком 1 Тендерної документації, щодо досвіду виконання аналогічного договору поставки обмеженими у терміни 2022-2025 років пересувного/мобільного стрічкового конвеєру або суднозавантажувача/судно навантажувача або телескопічного мобільного перевантажувача або суднозавантажувальної машини з продуктивністю не менше 400 т/год та довжиною у розкладеному стані не менше 25 000 мм, є дискримінацію учасників, оскільки зазначений товар достатньо дорогий, рідко підлягає оновленню, використовується в обмеженому секторі підприємств (морські порти, аграрні підприємства). Тобто в умовах війни, тяжкого економічного становища в Україні, зазначене обладнання якщо і поставлялось, то не в великих обсягах, і обмежувати учасників такими термінами є дискримінаційною вимогою. Наше підприємство має досвід виконання аналогічних договорів, але у довоєнні часи.
Також, вимога Тендерної документації, щодо надання листа в якому підтверджується, що Учасник процедури закупівлі є офіційним представником виробника на території України та в якому підтверджується, що Учасник процедури закупівлі може проводити ремонт несправностей, виявлених у ході експлуатації в період гарантійного строку та післягарантійний період є дискримінацією та вимогою, що значно обмежує коло учасників, оскільки обладнання, яке є предметом закупівлі перебуває у загальному доступі закупівлі, для його придбання Нідерландським виробником не встановлюється жодних обмежень також комплектація, вартість зазначена на його вебсайті.
Враховуючи викладене, просимо Вас розглянути можливість, внести зміни до Тендерної документації закупівлі, а саме:
- виключити вимоги зазначені у Додатку 1 Тендерної документації щодо надання досвіду виконання аналогічного договору поставки з обмеженими термінами виконання 2022-2025 роки.
- виключити вимога у Додатку 1 Тендерної документації, щодо надання листа в якому підтверджується, що Учасник процедури закупівлі є офіційним представником виробника на території України та в листі в якому підтверджується, що Учасник процедури закупівлі може проводити ремонт несправностей, виявлених у ході експлуатації в період гарантійного строку та післягарантійний період.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимоги Додатку 1 до тендерної документації обумовлені тим, що Замовнику потрібне документальне підтвердження наявності у Учасника досвіду виконання аналогічного договору на постачання товару із зазначеними Замовником характеристиками.
Досвід виконання аналогічних договорів у довоєнні часи не відповідає теперішнім реаліям. Це ж саме відноситься і вимог замовника щодо надання листа в якому підтверджується, що Учасник процедури закупівлі є офіційним представником виробника на території України та в якому підтверджується, що Учасник процедури закупівлі може проводити ремонт несправностей, виявлених у ході експлуатації в період гарантійного строку та післягарантійний період. Замовник хоче закупити якісний товар та вимагає від учасників гарантій щодо їх відповідальності за поставлений товар в період гарантійного строку. Бажання замовника отримати якісний товар ніяким чином не є дискримінаційною вимогою.
Необхідність вищезазначених вимог обумовлено специфікою виробничої діяльності Замовника та пов’язана з особливостями виробничого процесу, технічними умовами безпечної експлуатації Товару на території Замовника та функціями, покладеними на підприємство.
Досвід виконання аналогічних договорів у довоєнні часи не відповідає теперішнім реаліям. Це ж саме відноситься і вимог замовника щодо надання листа в якому підтверджується, що Учасник процедури закупівлі є офіційним представником виробника на території України та в якому підтверджується, що Учасник процедури закупівлі може проводити ремонт несправностей, виявлених у ході експлуатації в період гарантійного строку та післягарантійний період. Замовник хоче закупити якісний товар та вимагає від учасників гарантій щодо їх відповідальності за поставлений товар в період гарантійного строку. Бажання замовника отримати якісний товар ніяким чином не є дискримінаційною вимогою.
Необхідність вищезазначених вимог обумовлено специфікою виробничої діяльності Замовника та пов’язана з особливостями виробничого процесу, технічними умовами безпечної експлуатації Товару на території Замовника та функціями, покладеними на підприємство.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 лютого 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КранТехЕлектро" |
21 256 641,00
UAH
|
21 256 641,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КранТехЕлектро" #44233971 |
Очікує рішення |
21 256 641,00
UAH
|
21 лютого 2025 00:00
|