Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Нове будівництво сховища з благоустроєм прилеглої території для обслуговування закладів освіти за адресою: Рівненська область, Рівненський район, місто Острог, площа Освіти 6а», код за ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель
Очікувана вартість
87 656 234,00 UAH
UA-2025-02-12-014412-a ● 6979fdf230414350a0e8c1236621a9a0
Відкриті торги з особливостями
Екологічні вимоги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ОСТРОЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44218340 |
Місцезнаходження: | 35800, Україна , Рівненська обл., м. Острог, проспект Незалежності, будинок 34 А |
Контактна особа: |
Світлана Іщук +380983762623 svetlana.hodunok@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 лютого 2025 17:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 лютого 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 87 656 234,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 438 281,17 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської безвідкличної безумовної гарантії у розмірі 0.2 % від очікуваної вартості закупівлі, що становить: 175 312,46 грн. (Сто сімдесят п’ять тисяч триста дванадцять гривень 46 копійок). Банківська гарантія надається в електронному форматі з накладенням електронного цифрового підпису уповноваженої особи банку (у форматі PDF або іншому) для подальшого прикріплення учасником даного документа у складі тендерної пропозиції через електронний майданчик. Електронна банківська гарантія повинна бути безумовною (свідчити про безумовний обов'язок банку сплатити на користь Замовника: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ОСТРОЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 35800, Україна, Рівненська область, м. Острог, проспект Незалежності, будинок 34 А код ЄДРПОУ 44218340 UA218201720355169017001185570 в ДКСУ, м.Київ МФО 820172, Суму забезпечення тендерної пропозиції та не може бути відкликана протягом строку її дії. Термін дії електронної банківської безвідкличної безумовної гарантії – не менше сто двадцять днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF” копія ліцензії, виданої банку, копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Форма, вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до умов чинного законодавства України. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції відхиляються Замовником. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 175312.46 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
«Нове будівництво сховища з благоустроєм прилеглої території для обслуговування закладів освіти за адресою: Рівненська область, Рівненський район, місто Острог, площа Освіти 6а", код за ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | протягом 60 календарних днів після надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника та відповідно до умов договору. | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 лютого 2025 17:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 лютого 2025 17:20 |
Додаток 2 - інформація про відсутність підстав встановлених пунктом 47 Сховище.docx | |
12 лютого 2025 17:20 |
Додаток 6 - перелік Сховище.docx | |
12 лютого 2025 17:20 |
Додаток 8 - цінова пропозиція.docx | |
12 лютого 2025 17:20 |
Додаток 7 - вимоги до переможця.docx | |
12 лютого 2025 17:20 |
Додаток 4 - інформація про субпідрядників Сховище.doc | |
12 лютого 2025 17:20 |
Додаток 3 - технічне завдання Сховище.docx | |
12 лютого 2025 17:20 |
Тендерна документація Сховище.docx | |
12 лютого 2025 17:20 |
Додаток 5 - проект договору Сховище.doc | |
12 лютого 2025 17:20 |
Додаток 1 - кваліфікаційні критерії Сховище.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 17 лютого 2025 16:17
Дата відповіді: 20 лютого 2025 16:56
Замовником встановлено вимогу - "Копії діючої ліцензії на право виконання робіт, що є предметом закупівлі (Ліцензія учасника (з додатком до неї) на виконання будівельних робіт за класом наслідків СС3 (V категорії складності), що відповідає даному предмету закупівлі (роботи на об’єкті будівництва) або ліцензія на виконання будівельних робіт, що відповідає категорії складності даного об’єкта будівництва, яка є дійсною на момент кінцевого строку подання пропозиції учасника (або документальне підтвердження про її наявність, а саме: копію наказу або виписку з наказу відповідного органу щодо рішення про видачу ліцензії, інформацію з Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, документи відповідно до чинного законодавства України, тощо). " - Звертаємо увагу що, Згідно з постановою КМУ «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» від 18.03.2022 № 314 на період воєнного стану, замість ліцензій на будівництво запроваджено отримання декларації про провадження господарської діяльності.
Тобто, якщо раніше для старту робіт вимагалася ліцензія, то сьогодні можна розпочати роботу після подачі Декларації. Це стосується і будівництва. На період воєнного стану можна подати Декларацію і працювати без ліцензії на будівництво. Просимо внести зміни в цій частині
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику!
Відповідно до вимог Тендерної документації, дійсно встановлено вимогу щодо Учасників – «Копії діючої ліцензії на право виконання робіт, що є предметом закупівлі (Ліцензія учасника (з додатком до неї) на виконання будівельних робіт за класом наслідків СС3 (V категорії складності), що відповідає даному предмету закупівлі (роботи на об’єкті будівництва) або ліцензія на виконання будівельних робіт, що відповідає категорії складності даного об’єкта будівництва, яка є дійсною на момент кінцевого строку подання пропозиції учасника (або документальне підтвердження про її наявність, а саме: копію наказу або виписку з наказу відповідного органу щодо рішення про видачу ліцензії, інформацію з Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, документи відповідно до чинного законодавства України, тощо).».
Відповідно до 3 статті 37 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності», Дозвіл на виконання будівельних робіт – «Право на виконання підготовчих робіт (якщо вони не були виконані раніше згідно з повідомленням про початок виконання підготовчих робіт) і будівельних робіт на об’єктах будівництва, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками або підлягають оцінці впливу на довкілля згідно із Законом України "Про оцінку впливу на довкілля", підключення об’єкта будівництва до інженерних мереж та споруд надається замовнику та генеральному підряднику чи підряднику (якщо будівельні роботи виконуються без залучення субпідрядників) після отримання дозволу на виконання будівельних робіт.».
Відповідно до пункту 7 частини 3 статті 37 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» - «Для отримання дозволу подається заява, до якої додаються: 7) інформація про ліцензію, що надає право на виконання будівельних робіт, та кваліфікаційні сертифікати».
Відповідно до пункту 28 Постанови КМУ від 13.04.2011 №466 "Деякі питання виконання підготовчих і будівельних робіт" – «28. Замовник (його уповноважена особа) подає до відповідного органу державного архітектурно-будівельного контролю заяву через електронний кабінет (крім об’єктів, на які поширюється дія Закону України “Про державну таємницю”). До заяви додаються: інформація про ліцензію, що дає право на виконання будівельних робіт, та кваліфікаційні сертифікати;».
Таким чином, у зв’язку із тим, що об’єкт будівництва «Нове будівництво сховища з благоустроєм прилеглої території для обслуговування закладів освіти за адресою: Рівненська область, Рівненський район, місто Острог, площа Освіти 6а», код за ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель» відноситься до об’єктів з значними (СС3) наслідкамиЗамовником правомірно включено до вимог Тендерної документації – Наявність відповідної Ліцензії, та інформацію про її видачу, а саме: копію наказу або виписку з наказу відповідного органу щодо рішення про видачу ліцензії, інформацію з Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, документи відповідно до чинного законодавства України, тощо).
Водночас, Тендерною документацією зазначено: «3.5.5. В разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі тендерної пропозиції, через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів.» та «2. У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/державних органів щодо цього.».
Таким чином, Учасник закупівлі може надати у складі пропозиції Лист про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів.
З урахуванням вищеописаного, відсутні підстави для внесення змін в Тендерну документацію в цій частині.
Відповідно до вимог Тендерної документації, дійсно встановлено вимогу щодо Учасників – «Копії діючої ліцензії на право виконання робіт, що є предметом закупівлі (Ліцензія учасника (з додатком до неї) на виконання будівельних робіт за класом наслідків СС3 (V категорії складності), що відповідає даному предмету закупівлі (роботи на об’єкті будівництва) або ліцензія на виконання будівельних робіт, що відповідає категорії складності даного об’єкта будівництва, яка є дійсною на момент кінцевого строку подання пропозиції учасника (або документальне підтвердження про її наявність, а саме: копію наказу або виписку з наказу відповідного органу щодо рішення про видачу ліцензії, інформацію з Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, документи відповідно до чинного законодавства України, тощо).».
Відповідно до 3 статті 37 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності», Дозвіл на виконання будівельних робіт – «Право на виконання підготовчих робіт (якщо вони не були виконані раніше згідно з повідомленням про початок виконання підготовчих робіт) і будівельних робіт на об’єктах будівництва, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками або підлягають оцінці впливу на довкілля згідно із Законом України "Про оцінку впливу на довкілля", підключення об’єкта будівництва до інженерних мереж та споруд надається замовнику та генеральному підряднику чи підряднику (якщо будівельні роботи виконуються без залучення субпідрядників) після отримання дозволу на виконання будівельних робіт.».
Відповідно до пункту 7 частини 3 статті 37 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» - «Для отримання дозволу подається заява, до якої додаються: 7) інформація про ліцензію, що надає право на виконання будівельних робіт, та кваліфікаційні сертифікати».
Відповідно до пункту 28 Постанови КМУ від 13.04.2011 №466 "Деякі питання виконання підготовчих і будівельних робіт" – «28. Замовник (його уповноважена особа) подає до відповідного органу державного архітектурно-будівельного контролю заяву через електронний кабінет (крім об’єктів, на які поширюється дія Закону України “Про державну таємницю”). До заяви додаються: інформація про ліцензію, що дає право на виконання будівельних робіт, та кваліфікаційні сертифікати;».
Таким чином, у зв’язку із тим, що об’єкт будівництва «Нове будівництво сховища з благоустроєм прилеглої території для обслуговування закладів освіти за адресою: Рівненська область, Рівненський район, місто Острог, площа Освіти 6а», код за ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель» відноситься до об’єктів з значними (СС3) наслідкамиЗамовником правомірно включено до вимог Тендерної документації – Наявність відповідної Ліцензії, та інформацію про її видачу, а саме: копію наказу або виписку з наказу відповідного органу щодо рішення про видачу ліцензії, інформацію з Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, документи відповідно до чинного законодавства України, тощо).
Водночас, Тендерною документацією зазначено: «3.5.5. В разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі тендерної пропозиції, через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів.» та «2. У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/державних органів щодо цього.».
Таким чином, Учасник закупівлі може надати у складі пропозиції Лист про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів.
З урахуванням вищеописаного, відсутні підстави для внесення змін в Тендерну документацію в цій частині.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 17 лютого 2025 16:29
Дата відповіді: 20 лютого 2025 17:00
Замовником встановлено вимогу - "Копії дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки: обов’язкова наявність дозволу/дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки згідно вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання таких робіт (відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107, зі змінами), а саме на монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин, на вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів, на роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо), на земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою, роботи в діючих електроустановках і на кабельних лініях, копія/копії якого/яких подається у складі пропозиції учасника. Додатково надати в складі тендерної пропозиції скан-копію висновку за результатами експертизи щодо стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання під час виконання робіт підвищеної небезпеки. З вертаємо увагу, що в березні 2022 р. була прийнята постанова Кабінету Міністрів України «Деякі питання виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки на період дії воєнного стану» № 357 (далі — Постанова № 357). Відповідно до Постанови № 357: на період дії воєнного стану машини, механізми, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у пунктах 2-9 групи А переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77, експлуатуються (застосовуються) на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці;
на період дії воєнного стану види робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у пунктах 4, 7–9, 11–21, 23–27, 29 і 30 групи А додатка 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107, виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику!
Відповідно до вимог Тендерної документації, дійсно встановлено вимогу щодо Учасників – «Копії дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки: обов’язкова наявність дозволу/дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки згідно вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання таких робіт (відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107, зі змінами), а саме на монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин, на вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів, на роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо), на земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою, роботи в діючих електроустановках і на кабельних лініях, копія/копії якого/яких подається у складі пропозиції учасника. Додатково надати в складі тендерної пропозиції скан-копію висновку за результатами експертизи щодо стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання під час виконання робіт підвищеної небезпеки.».
Вимога щодо наявності дозвільних документів на право виконання робіт, що відносяться до підвищеної небезпеки сформульовані з огляду на Технічне завдання по об’єкту будівництва вцілому. Постановою КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», регулюється питання, щодо видачі та отримання таких документів суб’єктами господарювання. Пунктом 6 такої Постанови зазначено: «6. Дозвіл за формою згідно з додатком 1 видається: роботодавцеві - на виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у групі А переліку видів робіт підвищеної небезпеки (додаток 2), або на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у групі А переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77; виробникові або постачальникові машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (далі - виробник або постачальник) - на застосування машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у групі А переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77, якщо інша форма оцінки його відповідності, яка є обов’язковою вимогою до нього, не встановлена технічними регламентами.». Пунктом 7 Постанови зазначено – «7. Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки видається територіальним органом Держпраці за місцем державної реєстрації юридичної особи або фізичної особи - підприємця.».
Водночас, пунктом 21 Постанови передбачено вимоги щодо отримання та реєстрації – Декларацій відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зокрема: «21. Виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у групі Б переліку видів робіт підвищеної небезпеки (додаток 2), експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, зазначених у групі Б переліку, машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77, здійснюються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці за формою згідно з додатком 8. Декларація подається роботодавцем не пізніше ніж за п’ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. Документи повертаються протягом п’яти робочих днів без розгляду у разі незаповнення полів, зазначення робіт підвищеної небезпеки та машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, які не включено до групи Б переліку видів робіт підвищеної небезпеки (додаток 2) та групи Б переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77. Декларація подається роботодавцем або уповноваженою ним особою, надсилається поштою до адміністратора центру надання адміністративних послуг у паперовій формі або в електронній формі через Портал електронних сервісів Мінекономіки, Єдиний державний веб-портал електронних послуг, у тому числі через Портал електронних сервісів Мінекономіки, інтегровану з ним інформаційну систему Держпраці. Територіальний орган Держпраці здійснює реєстрацію декларацій на безоплатній основі протягом п’яти робочих днів з дня їх отримання. Відмова в реєстрації декларації не допускається. У разі зміни відомостей або виявлення суб’єктом господарювання помилки в поданій декларації суб’єкт господарювання в порядку, встановленому цим пунктом для подання декларації, подає оновлену декларацію протягом семи робочих днів з дня настання таких змін або з дня подання декларації в разі виявлення помилки.».
В свою чергу, Тендерною документацією зазначено: «3.5.5. В разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі тендерної пропозиції, через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів.» та «2. У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладенняелектронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/державних органів щодо цього.».
Окрім цього, передбачено вимоги щодо оформлення Аналогічних документів, зокрема: Документи, які вимагаються від учасників умовами цієї ТД, але не передбачені для них чинним законодавством України, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, такий учасник повинен надати на заміну відсутнього документу у складі тендерної пропозиції аналогічний документ, а також надати відповідне пояснення причин ненадання документу, що вимагається умовами документації чи надання аналогічного документу.
Таким чином, Учасник закупівлі може надати у складі пропозиції Аналогічний документ, для підтвердження відповідності своєї кваліфікації, і Лист про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів.
З урахуванням вищеописаного, відсутні підстави для внесення змін в Тендерну документацію в цій частині.
Відповідно до вимог Тендерної документації, дійсно встановлено вимогу щодо Учасників – «Копії дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки: обов’язкова наявність дозволу/дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки згідно вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання таких робіт (відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107, зі змінами), а саме на монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин, на вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів, на роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо), на земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою, роботи в діючих електроустановках і на кабельних лініях, копія/копії якого/яких подається у складі пропозиції учасника. Додатково надати в складі тендерної пропозиції скан-копію висновку за результатами експертизи щодо стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання під час виконання робіт підвищеної небезпеки.».
Вимога щодо наявності дозвільних документів на право виконання робіт, що відносяться до підвищеної небезпеки сформульовані з огляду на Технічне завдання по об’єкту будівництва вцілому. Постановою КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», регулюється питання, щодо видачі та отримання таких документів суб’єктами господарювання. Пунктом 6 такої Постанови зазначено: «6. Дозвіл за формою згідно з додатком 1 видається: роботодавцеві - на виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у групі А переліку видів робіт підвищеної небезпеки (додаток 2), або на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у групі А переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77; виробникові або постачальникові машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (далі - виробник або постачальник) - на застосування машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у групі А переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77, якщо інша форма оцінки його відповідності, яка є обов’язковою вимогою до нього, не встановлена технічними регламентами.». Пунктом 7 Постанови зазначено – «7. Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки видається територіальним органом Держпраці за місцем державної реєстрації юридичної особи або фізичної особи - підприємця.».
Водночас, пунктом 21 Постанови передбачено вимоги щодо отримання та реєстрації – Декларацій відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зокрема: «21. Виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у групі Б переліку видів робіт підвищеної небезпеки (додаток 2), експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, зазначених у групі Б переліку, машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77, здійснюються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці за формою згідно з додатком 8. Декларація подається роботодавцем не пізніше ніж за п’ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. Документи повертаються протягом п’яти робочих днів без розгляду у разі незаповнення полів, зазначення робіт підвищеної небезпеки та машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, які не включено до групи Б переліку видів робіт підвищеної небезпеки (додаток 2) та групи Б переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77. Декларація подається роботодавцем або уповноваженою ним особою, надсилається поштою до адміністратора центру надання адміністративних послуг у паперовій формі або в електронній формі через Портал електронних сервісів Мінекономіки, Єдиний державний веб-портал електронних послуг, у тому числі через Портал електронних сервісів Мінекономіки, інтегровану з ним інформаційну систему Держпраці. Територіальний орган Держпраці здійснює реєстрацію декларацій на безоплатній основі протягом п’яти робочих днів з дня їх отримання. Відмова в реєстрації декларації не допускається. У разі зміни відомостей або виявлення суб’єктом господарювання помилки в поданій декларації суб’єкт господарювання в порядку, встановленому цим пунктом для подання декларації, подає оновлену декларацію протягом семи робочих днів з дня настання таких змін або з дня подання декларації в разі виявлення помилки.».
В свою чергу, Тендерною документацією зазначено: «3.5.5. В разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі тендерної пропозиції, через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів.» та «2. У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладенняелектронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/державних органів щодо цього.».
Окрім цього, передбачено вимоги щодо оформлення Аналогічних документів, зокрема: Документи, які вимагаються від учасників умовами цієї ТД, але не передбачені для них чинним законодавством України, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, такий учасник повинен надати на заміну відсутнього документу у складі тендерної пропозиції аналогічний документ, а також надати відповідне пояснення причин ненадання документу, що вимагається умовами документації чи надання аналогічного документу.
Таким чином, Учасник закупівлі може надати у складі пропозиції Аналогічний документ, для підтвердження відповідності своєї кваліфікації, і Лист про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів.
З урахуванням вищеописаного, відсутні підстави для внесення змін в Тендерну документацію в цій частині.
Дискримінаційна умова
Дата подання: 17 лютого 2025 16:31
Дата відповіді: 20 лютого 2025 17:01
Замовником встановлено умову - "Учасник для більш ефективної підготовки тендерної пропозиції повинен відвідати об’єкт, на якому буде здійснюватися нове будівництво, і скласти акт обстеження (скан-копія надається учасником у складі пропозиції) завірений представником Замовника. Витрати на відвідування будівельного майданчику несе учасник із власних коштів і вони не можуть бути предметом оскарження чи відшкодування (надати відповідний гарантійний лист).
Дана умова є класичною дискримінаційною умовою, спрямованою на відсіювання учасників процедури закупівлі.
Адже Замовник має можливість допустити до відвідування будівельного майданчика і складення Акту огляду (обстеження) об’єкта лише тих учасників, до яких він прихильний, натомість, інших – не допустити до огляду взагалі або не завірити підготовлений ними Акт огляду (обстеження) об’єкта, що в подальшому може стати підставою для відхилення Пропозицій таких учасників.
За таких умов, повнота і відповідність пропозиції учасника поставлена в залежність від волі замовника.
Також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері учаснику необхідно отримати такий Акт огляду (обстеження) ще до подання пропозиції. Як наслідок, Замовнику ще перед розкриттям пропозицій уже буде відома кількість та склад потенційних Учасників процедури закупівлі.
Додаткової дискримінаційності цій вимозі надає уточнення, що обстежити об’єкт потрібно саме період уточнень (звернення за роз’ясненнями) щодо закупівлі.
Крім того, згідно з пунктом 31 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин 1, 4, 6 та 7 статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Відповідно ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Таким чином інформація про закупівлю має бути доступна всім, навіть тим особам, які не беруть участь в закупівлі, Замовником же встановлено такі вимоги, що частину інформації про закупівлі, отримають лише ті особи, які здійснять виїзд до Замовника та здійснять огляд (обстеження) об’єкта надання послуг. Також відповідно ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачена конфіденційність даних про учасників до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій. В даному випадку Замовником встановлено такі вимоги, що порушують конфіденційність при участі в закупівлі, оскільки до момент моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій Замовнику будуть відомі всі потенційні учасники закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику!
Відповідно до вимог Тендерної документації, дійсно встановлено вимогу щодо Учасників – «Учасник для більш ефективної підготовки тендерної пропозиції повинен відвідати об’єкт, на якому буде здійснюватися нове будівництво, і скласти акт обстеження (скан-копія надається учасником у складі пропозиції) завірений представником Замовника. Витрати на відвідування будівельного майданчику несе учасник із власних коштів і вони не можуть бути предметом оскарження чи відшкодування (надати відповідний гарантійний лист).».
В свою чергу, Замовником не передбачено вимоги про те, щодо «Додаткової дискримінаційності цій вимозі надає уточнення, що обстежити об’єкт потрібно саме період уточнень (звернення за роз’ясненнями) щодо закупівлі.».
Замовник, при підготовці Тендерної документації вважає, що безпосередній огляд місця виконання робіт дасть змогу отримати всю можливу інформацію, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції та яку Учасник вважає за необхідне отримати для прийняття участі у процедурі закупівлі. Вимога щодо попереднього огляду об'єкта є нормативно визначеним обов'язком потенційних Учасників.Зокрема відповідно до Настанови 281 зменшення ризиків при складання договірної ціни, можливо досягти шляхом детального вивчення проектної документації та усунення припущених помилок. Для цього підряднику доцільно обстежити будівельний майданчик з метою виявлення проблем, що можуть виникнути на будівельному майданчику (непередбачений стан ґрунту, наявність комунікацій та споруд, не нанесених на генеральному плані тощо), та з’ясувати із Замовником усі необхідні питання. Обстеження об’єкту дасть можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування та запобігти збільшенню строків виконання робіт (що є недопустимим враховуючи обмежені стоки виконання). Відтак, вважаємо, що дана вимога відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі".
Вважаємо, що відвідування місця виконання робіт з метою повноти розуміння предмету закупівлі та його об’єму, є цілком допустимим та доцільним. Замовник, не вбачає та не вважає незаконними та дискримінаційними по відношенню до інших потенційних учасників наведені у Тендерній документації вимоги щодо обстеження об’єкту, та у наданні потенційним Учасникам процедури закупівлі можливості попереднього огляду місця виконання робіт.
Зазначаємо, що заборони щодо спілкування та комунікації потенційного підрядника і замовника в період подачі пропозицій не передбачено, а тому вище вказане не порушує принципи закупівельного процесу. Отримання інформації щодо стану місця виконання робіт та предмету закупівлі, в тому числі його обстеження (об’єкту будівництва), навпаки, сприяє наданню Учасниками процедури закупівлі більше можливості для підготовки якісної, економічно обґрунтованої та вигідної тендерної пропозиції для Замовника, а також частково страхує Замовника від укладення договору з недобросовісним Учасником, який максимально занизив ціну для перемоги у закупівлі, наперед маючи намір не виконати взяті на себе зобов’язання за оголошену вартість. Крім цього, Замовник забезпечує повний та однаковий доступ до огляду об’єкту будівництва УСІМ учасникам процедури закупівлі.
З урахуванням вищеописаного, відсутні підстави для внесення змін в Тендерну документацію в цій частині.
Відповідно до вимог Тендерної документації, дійсно встановлено вимогу щодо Учасників – «Учасник для більш ефективної підготовки тендерної пропозиції повинен відвідати об’єкт, на якому буде здійснюватися нове будівництво, і скласти акт обстеження (скан-копія надається учасником у складі пропозиції) завірений представником Замовника. Витрати на відвідування будівельного майданчику несе учасник із власних коштів і вони не можуть бути предметом оскарження чи відшкодування (надати відповідний гарантійний лист).».
В свою чергу, Замовником не передбачено вимоги про те, щодо «Додаткової дискримінаційності цій вимозі надає уточнення, що обстежити об’єкт потрібно саме період уточнень (звернення за роз’ясненнями) щодо закупівлі.».
Замовник, при підготовці Тендерної документації вважає, що безпосередній огляд місця виконання робіт дасть змогу отримати всю можливу інформацію, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції та яку Учасник вважає за необхідне отримати для прийняття участі у процедурі закупівлі. Вимога щодо попереднього огляду об'єкта є нормативно визначеним обов'язком потенційних Учасників.Зокрема відповідно до Настанови 281 зменшення ризиків при складання договірної ціни, можливо досягти шляхом детального вивчення проектної документації та усунення припущених помилок. Для цього підряднику доцільно обстежити будівельний майданчик з метою виявлення проблем, що можуть виникнути на будівельному майданчику (непередбачений стан ґрунту, наявність комунікацій та споруд, не нанесених на генеральному плані тощо), та з’ясувати із Замовником усі необхідні питання. Обстеження об’єкту дасть можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування та запобігти збільшенню строків виконання робіт (що є недопустимим враховуючи обмежені стоки виконання). Відтак, вважаємо, що дана вимога відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі".
Вважаємо, що відвідування місця виконання робіт з метою повноти розуміння предмету закупівлі та його об’єму, є цілком допустимим та доцільним. Замовник, не вбачає та не вважає незаконними та дискримінаційними по відношенню до інших потенційних учасників наведені у Тендерній документації вимоги щодо обстеження об’єкту, та у наданні потенційним Учасникам процедури закупівлі можливості попереднього огляду місця виконання робіт.
Зазначаємо, що заборони щодо спілкування та комунікації потенційного підрядника і замовника в період подачі пропозицій не передбачено, а тому вище вказане не порушує принципи закупівельного процесу. Отримання інформації щодо стану місця виконання робіт та предмету закупівлі, в тому числі його обстеження (об’єкту будівництва), навпаки, сприяє наданню Учасниками процедури закупівлі більше можливості для підготовки якісної, економічно обґрунтованої та вигідної тендерної пропозиції для Замовника, а також частково страхує Замовника від укладення договору з недобросовісним Учасником, який максимально занизив ціну для перемоги у закупівлі, наперед маючи намір не виконати взяті на себе зобов’язання за оголошену вартість. Крім цього, Замовник забезпечує повний та однаковий доступ до огляду об’єкту будівництва УСІМ учасникам процедури закупівлі.
З урахуванням вищеописаного, відсутні підстави для внесення змін в Тендерну документацію в цій частині.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 лютого 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Компанія Барбакан" |
87 615 402,23
UAH з ПДВ
|
87 615 402,23
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Компанія Барбакан" #41159796 |
Очікує рішення |
87 615 402,23
UAH з ПДВ
|
27 лютого 2025 00:00
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 28 лютого 2025 14:35 |
Кінець періоду оскарження: | 11 березня 2025 00:00 |
Дата відміни: | 11 березня 2025 00:00 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до підпункту 3 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг. У замовника наразі відсутні видатки на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг. |
Документи:
28 лютого 2025 14:35
|
Електронний підпис |
28 лютого 2025 14:34
|
протокол відміниdocx.docx |