Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код 24950000-8 (ДК 021-2015) Спеціалізована хімічна продукція (Мастильні матеріали різні)
Очікувана вартість
44 200,00 UAH
UA-2025-02-12-012091-a ● 90d25a6c570841f18bfa52575550160a
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКИЙ ТРОЛЕЙБУС" |
Код ЄДРПОУ: | 34811465 |
Місцезнаходження: | 50086, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, вул. Дніпровське шосе, буд.22 |
Контактна особа: |
Шокотько Тетяна 380564093978 tender-kr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 лютого 2025 15:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 лютого 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 20 лютого 2025 14:44 |
Початок аукціону: | 20 лютого 2025 14:44 |
Очікувана вартість: | 44 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 221,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24950000-8: Спеціалізована хімічна продукція
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі викладена у Додатку № 3 тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штука
Мастило для супортів II 32868 0,5 кг (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50086, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Дніпровське шосе, буд.22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 24951000-5 — Змазки та мастильні матеріали
16 штука
Герметик прокладковий 70-31414-20 200 мл (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50086, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Дніпровське шосе, буд.22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 24951000-5 — Змазки та мастильні матеріали
6 штука
Засіб для видалення герметика 70-31415-00 300 мл (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50086, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Дніпровське шосе, буд.22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 24951000-5 — Змазки та мастильні матеріали
6 штука
Фіксатор різьби Mannol 9925 Fix-Gewinde mittelfest 50 мл (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50086, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Дніпровське шосе, буд.22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 24951000-5 — Змазки та мастильні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ОПЛАТА
Дата подання: 12 лютого 2025 15:57
Дата відповіді: 13 лютого 2025 11:15
НЕшановний замовнику! Поясніть тут і зараз всім потенцйіним учасникам, що платити ви будете як вийде, а не згідно умов договору. Найпевніше, але не точно - не раніше 90 днів з дати поставки. У вас там з фінансуванням важко, грошей на зарплати не вистачає і так далі по заготованому списку відмовок.
Відповідь: Доброго дня. Цей функціонал створено для того щоб потенційні учасники могли задати питання стосовно закупівлі, а не для вирішення особистих питань чи проблем учасника.
щодо оплати
Дата подання: 13 лютого 2025 11:23
Дата відповіді: 13 лютого 2025 12:00
нешановний замовнику, дуже дякую, що ви нагадали про наші законні права. Просимо надати відповідь на запитання: платити ви будете як вийде, а не згідно умов договору? Платити ви будете після 90 днів, чи після 180 днів?
Відповідь: Умови оплати вказані в договрі.
щодо усунення порушення чинного законодавства
Дата подання: 13 лютого 2025 12:12
Дата відповіді: 13 лютого 2025 12:17
нешановний замовнику, так само, як ви зневажаєте законне право ваших постачальників отримати кошти за поставлений товар, так само ви і зневажли законодавство про закупівлі, змішавши в одній закупівлі товари різних кодів Державного класифікатора. Так, Засіб для видалення герметика 70-31415-00 виготовлений на основі ефірного розчинника з газовитиснювачем (пропан/бутан), що відповідає коду 24960000-1 Хімічна продукція різна, а перша позиція специфікації відповідає коду ДК 09210000-4 Мастильні засоби. Тому вимагаємо виправити дане порушення. І до речі, чому ви визначаєте предмет закупівлі по п'ятому, а не четвертому знаку Державного класифікатора?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваші питання не мають жодного відношення до редмету закупівлі. Якщо вас щось не влаштовує або є притензії то звертайтесь у відповідні органи.
кваліфікація працівників
Дата подання: 13 лютого 2025 12:33
Дата відповіді: 14 лютого 2025 13:09
за ті гроші, які ви заборгували, відправте працівників на додаткове навчання. Вам пишуть про порушення законодавства щодо неправомірного визначення кодів Державного класифікатора, а у відповідь ви пишете, що це не стусується предмету закупівлі.... Дуже вдячні вам за пораду щодо органів. Зазначене порушення закупівлі підпадає під санкцію статті 164-14 КУпАП, що тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Й справді вартує нашого звернення...
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відділ з публічних закупівель не має жодного відношення до оплат по договору. Тому велике прохання стосовно своїх попередніх закупівель звертайтеся з офіційними листами на підприємство. Не перетворюйте функціонал "Запитання до процедури" у чат вирішення особистих проблем/питань. Дуже дякую
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 лютого 2025 15:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ВОЛКОВ ГЕННАДІЙ ВІКТОРОВИЧ" |
43 900,00
UAH з ПДВ
|
36 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "Пасацька Валентина Олександрівна" |
43 180,00
UAH з ПДВ
|
43 180,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ВОЛКОВ ГЕННАДІЙ ВІКТОРОВИЧ" #2444808773 |
Рішення скасоване |
36 000,00
UAH з ПДВ
|
03 березня 2025 13:02
|
ФОП "ВОЛКОВ ГЕННАДІЙ ВІКТОРОВИЧ" #2444808773 |
Відхилено |
36 000,00
UAH з ПДВ
|
03 березня 2025 13:03
|
ФОП "Пасацька Валентина Олександрівна" #2550005582 |
Переможець |
43 180,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2025 16:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 березня 2025 13:11
|
№63КП ФОП Пасацька В.О..pdf | укладений |
13 березня 2025 13:10
|