ЗВІТ

про результати проведення процедури закупівлі
UA-2025-02-12-010919-a
Дата формування звіту: 25 лютого 2025


Найменування замовника: Комунальне некомерційне підприємство "Маяківський центр первинної медико-санітарної допомоги Маяківської сільської ради Одеського району Одеської області"
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Ідентифікаційний код замовника в ЄДР: 42252154
Місцезнаходження замовника: 67654, Україна, Одеська область, село Маяки, вул. Європейська, 98
Вид предмета закупівлі: Товари
Назва предмета закупівлі: ДК 021:2015 - 33600000-6 - Фармацевтична продукція (БРАМІТОБ (BRAMITOB®), ПУЛЬМОЗИМ (PULMOZYME®))
Код за Єдиним закупівельним словником: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція

Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг
БРАМІТОБ (BRAMITOB®) (Tobramycin) ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Tobramycin
5 пачка 67654, Україна, Одеська область, с. Маяки, вул. Європейська, 98 до 31 грудня 2025
ПУЛЬМОЗИМ (PULMOZYME®) ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Dornase alfa (desoxyribonuclease)
120 пачка 67654, Україна, Одеська область, с. Маяки, вул. Європейська, 98 до 31 грудня 2025

Вид закупівлі: Процедура
Умови оплати:
Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт 4.1. Розрахунки за товар, що є предметом купівлі-продажу за цим Договором здійснюється в безготівковому порядку, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Продавця, згідно видаткової накладної. 4.2. Розрахунки здійснюються у національній валюті України – Українській гривні. 4.3. Розрахунок з Постачальником за товар, а саме сплата 100 % вартості партії Товару, визначеної у Замовленні на цю партію Товару, здійснюється на протязі 10 (десяти) робочих днів з моменту поставки партії Товару. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Дата оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі: 12 лютого 2025 15:14
Кількість учасників закупівлі: 0

Найменування учасників процедури закупівлі (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) Ціна пропозицій учасника до початку аукціону (ціна пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі) Ціна пропозицій учасника після закінчення аукціону Інформація про наявність і відповідність установленим законодавством вимогам документів, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям згідно зі статтею 16 Закону України “Про публічні закупівлі”, та наявність/відсутність обставин, установлених статтею 17 цього Закону

Дата оприлюднення повідомлення про намір укласти договір:
Підстави для прийняття рішення про неукладення договору про закупівлю, у разі якщо в результаті проведення конкурентної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі не було укладено договір про закупівлю:
Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель а саме, уточнення очікуваної вартості щодо одиниці товару що впливає на загальну очікувану вартість предмета закупівлі.
Дата укладення договору про закупівлю: Відсутні
Сума, визначена в договорі про закупівлю: Відсутні
Найменування учасника, з яким укладено договір про закупівлю: Відсутні
Місцезнаходження учасника, з яким укладено договір про закупівлю: Відсутні
Інформація про субпідрядника (у разі залучення до виконання робіт або надання послуг): Відсутня
Ідентифікатор договору: Відсутній
Застосовані критерії оцінки: Ціна - 100%