Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Печі непобутового призначення (Піч металева опалювальна), ДК 021:2015 – 42340000-1 «Печі непобутового призначення»
Очікувана вартість
700 000,00 UAH
UA-2025-02-12-006611-a ● 870321260f8244f9b0e5fab71e133292
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Квартирно-експлуатаційний відділ міста Полтава |
Код ЄДРПОУ: | 08377170 |
Місцезнаходження: | 36039, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Сінна, 36 |
Контактна особа: |
Олена Георгіївна Семенова +380532608236 kevplt_prozorro@post.mil.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 лютого 2025 12:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 лютого 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 20 лютого 2025 15:22 |
Початок аукціону: | 20 лютого 2025 15:22 |
Очікувана вартість: | 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись електронною банківською гарантією у розмірі до 3 % від очікуваної вартості, а саме 20999,00 грн. (двадцять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 00 копійок), що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004р. № 639 та Наказу Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020 року: має бути із безвідкличним зобов’язанням банку відшкодувати суму гарантії протягом 5 робочих/банківських днів за письмовою вимогою Замовника на розрахунковий рахунок: UA808201720355119001002007299 в ДКСУ м. Київ ГУДКСУ в Полтавській області, МФО 820172, одержувач: Квартирно-експлуатаційний відділ міста Полтава, код ЄДРПОУ 08377170. Замовником відхиляються тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції та/або не ненаданий документ, який підтверджує наявність грошового покриття, та/або забезпечення тендерної пропозиції оформленого не у відповідності з умовами тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 20999 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42340000-1: Печі непобутового призначення
на потребу 2025
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
105 штука
Печі непобутового призначення (Піч металева опалювальна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36039, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул.Сінна, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 березня 2025
ДК 021:2015: 42340000-1 — Печі непобутового призначення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунок за поставлену партію товару здійснюється після поставки замовленої партії товару належної якості на склад Покупця на підставі видаткової накладної та рахунку протягом 30 банківських днів з фактичної дати підписання видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за Товар здійснюється протягом 30 банківських днів з дати отримання Покупцем фінансування на свій розрахунковий рахунок. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 лютого 2025 14:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 лютого 2025 14:40 |
Тендерна документація_печі_нова редакція.docx | |
14 лютого 2025 14:40 |
Перелік змін.docx | |
12 лютого 2025 12:31 |
Додаток 5 Проект Договору.docx | |
12 лютого 2025 12:31 |
Додаток 4 ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ.docx | |
12 лютого 2025 12:31 |
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі_.docx |
14 лютого 2025 14:42 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||
14 лютого 2025 14:40 |
Тендерна документація_печі_нова редакція.docx
|
||||
14 лютого 2025 14:40 |
Перелік змін.docx
|
||||
12 лютого 2025 12:31 |
Додаток 5 Проект Договору.docx
|
||||
12 лютого 2025 12:31 |
Додаток 4 ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ.docx
|
||||
12 лютого 2025 12:31 |
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі_.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні умови та несправедлива конкуренція
Дата подання: 13 лютого 2025 09:47
Дата відповіді: 13 лютого 2025 09:59
Доброго дня шановний Замовнику! Згідно умов тендерної документації в пропозиції учасника потрібно подати баланс та звітність за 2024 рік, однак згідно ЗАТВЕРДЖЕНОЇ
постанови Кабінету Міністрів України
від 28 лютого 2000 р. № 419 про "ПОРЯДОК
подання фінансової звітності" , Терміни подання підприємствами фінансової звітності в межах, визначених пунктами 5 - 11 цього Порядку, п.5 Підприємства, які відповідно до Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні” належать до мікропідприємств, малих підприємств, непідприємницькі товариства крім тих, що зобов’язані складати фінансову звітність за міжнародними стандартами фінансової звітності, подають річну фінансову звітність органам, зазначеним у пункті 2 цього Порядку (крім органів Казначейства), не пізніше 28 лютого року, що настає за звітним роком. Виходячи з вищевказаного, нашим підприємством баланс та звіт за 2024 рік ще не подані. Виходячи з вищевказаного ми надіємось на Вашу прозорість та чесну конкуренцію на торгах просимо Вас прибрати цю вимогу з тендерної документації або внести зміни та включити в перелік документів баланс та звітність за 2023 рік. Слава Україні та смерть ворогам !!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за звернення. Ваші зауваження будуть враховані, необхідні зміни буде внесено.
Технічні вимоги
Дата подання: 13 лютого 2025 14:55
Дата відповіді: 14 лютого 2025 14:27
Шановний Замовнику! Вами у Додатку №2 до Тендерної документації, вказаний перелік необхідних документів. В даному переліку вказано: пункт 11 - Сертифікат відповідності товару та пункт 13 - Скановану копію Сертифікату відповідності виданого акредитованим органом сертифікації, чинним на дату розкриття за змістом однакові. Підскажіть, будь ласка, дані два пункти Додатку №2 означають, що учасник повинен надати сертифікат відповідності на піч опалювальну і все? Чи потрібно надавати ще якийсь додатково сертифікат відповідності?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за звернення. Ваші зауваження будуть враховані, необхідні зміни буде внесено.
Додаткових сертифікатів крім зазначених в тендерній документації надавати не потрібно.
Додаткових сертифікатів крім зазначених в тендерній документації надавати не потрібно.
Зміни до ТД
Дата подання: 14 лютого 2025 09:37
Дата відповіді: 14 лютого 2025 10:09
Шановний Замовнику! Просимо Вас внести зміни до тендерної документації в частині, де вказана вимога щодо надання фінансової звітності за 2024 рік
Відповідь: Шановний Учаснику, необхідні зміни буде внесено до тендерної документації у терміни що відповідають вимогам п.54 Особливостей. Замовник надає можливість всім потенційним учасникам ознайомитись з вимогами тендерної документації щоб внести всі можливі зміни одночасно.
п.12 додатку 2
Дата подання: 14 лютого 2025 17:39
Дата відповіді: 17 лютого 2025 15:14
Доброго дня, шановний Замовник.
Повідомляємо, що відповідно до п.12 додатку 2 Документації передбачено: - Скановану копію технічних умов предмету закупівлі, з відміткою про внесення даних ТУ до бази даних «Технічні умови України» Постачальник вважає, що даною вимогою Замовник дискримінує учасників процедури закупівлі, в тому числі підприємство Постачальника, оскільки виконати зазначену вимогу зможуть лише виробники або учасники, які вже придбали буржуйки та комплекти димоходів у виробників, що виготовляють буржуйки та димохід у відповідності до технічних умов виробника. Вимагаючи надання технічних умов, Замовник ставить в нерівне становище можливих Учасників торгів, порушуючи принцип добросовісної конкуренції, а також положення статті 20 Закону, де зазначено, що пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Цією вимогою дискримінуються потенційні Учасники торгів, які є виробниками буржуйок та комплектів димоходів або ті, які співпрацюють безпосередньо з виробниками буржуйок та комплектів димоходів, що виготовляють буржуйок та комплектів димоходів згідно державних стандартів, зокрема Національного стандарту України ДСТУ 3075-95 Апарати побутові, які працюють на твердому паливі. Загальні технічні умови (ГОСТ 9817-95), у якому міститься інформація щодо технічних характеристик, методів контролю, правил приймання, зберігання, транспортування, маркування, пакування, гарантії виробника (далі - ДСТУ 3075-95). Постачальник є виробником буржуйок та комплектів димоходів, які виробляються згідно ДСТУ 3075-95, на підтвердження статусу виробника буде наданий сертифікат відповідності та протокол випробувань. Оскільки даний товар може виготовлятися відповідно до вимог державних або галузевих стандартів, які знаходяться в загальному доступі, підприємство взагалі не зобов’язане мати технічні умови (ТУ) на вироблений товар. Звертаємо Вашу увагу, що технічні умови на виробництво буржуйок та комплектів димоходу є власністю виробника. Відповідно до Закону України "Про стандартизацію", технічні умови (ТУ) – це документ, що встановлює технічні вимоги, яким повинні відповідати продукція, процеси чи послуги. Технічні умови можуть бути стандартом, частиною стандарту або окремим документом. ТУ розробляє сам виробник, у випадку якщо на певний новий вид продукції взагалі не існує державних стандартів, або ж якщо йому потрібно розширити асортимент продукції, запровадити новітні розробки, вдосконалити технологічний процес, упаковку і таке інше. При цьому розробник технічних умов орієнтується на особливості свого виробництва й виходить з вигідних йому умов. Продукція, виготовлена за технічними умовами, обов’язково повинна відповідати вимогам ДСТУ, проте, виготовляється за власною рецептурою підприємства з використанням новітніх технологій, що дозволяє здешевити собівартість готового продукту, наділити його певними властивостями та максимально задовольнити вимоги споживачів виходячи з рівня їх купівельної спроможності. Крім того, згідно статті 16 цього Закону право власності на стандарти, кодекси усталеної практики і технічні умови, прийняті підприємствами, установами та організаціями, і видані ними каталоги належать відповідним підприємствам, установам та організаціям. Забороняється повністю чи частково відтворювати, тиражувати і розповсюджувати як офіційні видання будь-які стандарти, кодекси усталеної практики, класифікатори або їх частини без дозволу їх власника чи уповноваженої ним особи, крім випадків, передбачених цим Законом. Відповідно до пункту 3.10 ДСТУ 1.3:2004 "Правила побудови, викладання, оформлення, погодження, прийняття та позначення технічних умов" право власності на ТУ належить тим суб'єктам господарювання, на кошти яких їх створено або яким це право передано порядком, установленим законодавством. За згодою власника ТУ дозволено використовувати іншим суб'єктам господарювання. Отже, підсумовуючи вищезазначене, Постачальник, який є виробником продукції, що виготовлена у відповідності ДСТУ 3075-95, у якому міститься інформація щодо технічних характеристик, методів контролю, правил приймання, зберігання, транспортування, маркування, пакування, гарантії виробника, не зобов’язане мати технічні умови (ТУ) на вироблений товар. Таким чином, просимо Замовника усунути дискримінаційні вимоги до учасників та привести тендерну документацію у відповідність шляхом внесення змін. Відповідно до п.12 додатку 2 Документації передбачено: - Скановану копію технічних умов предмету закупівлі, з відміткою про внесення даних ТУ до бази даних «Технічні умови України» Постачальник вважає, що даною вимогою Замовник дискримінує учасників процедури закупівлі, в тому числі наше підприємство, оскільки виконати зазначену вимогу зможуть лише виробники або учасники, які вже придбали товар у виробників, що виготовляють товар відповідно до технічних умов (ТУ), та які, до того ж, внесені до бази даних "Технічні умови України". Повідомляємо, 9 квітня 2014 Верховна Рада України затвердила Закон України №1193-ІІ "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо скорочення кількості документів дозвільного характеру" (надалі Закон №1193-ІІ). Цим Законом, зокрема, передбачено виключення статей 4-9 із Декрету Кабінету Міністрів України від 10 травня 1993 № 46-93 "Про стандартизацію і сертифікацію" (далі – Декрет). Частиною другою виключеної статті 7 Декрету було передбачено наступне: "2. Для організації інформування споживачів (замовників) про номенклатуру та якість продукції, що випускається, контролю відповідності технічних умов обов'язковим вимогам державних, а в передбачених законодавством випадках - галузевих стандартів технічні умови на продукцію та зміни до них підлягають державній реєстрації в територіальних органах центрального органу виконавчої влади з питань технічного регулювання. Технічні умови та зміни до них, які не пройшли державної реєстрації, вважаються недійсними". Тобто, з 26.04.2014 – дня набрання чинності Законом №1193-ІІ: - державна реєстрація Технічних умов або змін до них в територіальних органах центрального органу виконавчої влади з питань технічного регулювання не є обов`язковою; - Технічні умови є дійсними без проведення такої реєстрації. Зазначена інформація підтверджується ДОВІДКОЮ ЩОДО ТЕХНІЧНИХ УМОВ ПІДПРИЄМСТВ (ТЕХНІЧНІ УМОВИ НЕ РЕЄСТРУЮТЬСЯ)) – ПОВІДОМЛЕННЯМ щодо скасування державної реєстрації технічних умов на продукцію та змін до них, яка розміщена на сайті Мінекономрозвитку 21.01.2015 року, про що можливо переглянути за посиланням: https://me.gov.ua/Documents/Detail?lang=uk-UA&id=16ef8b1e-b84a-4697-8c2e-1af81a326c02&title=DovidkaSchodoTekhnichnikhUmovPidprimstv-tekhnichniUmoviNeRestruiutsia- Щодо внесення ТУ до бази даних "Технічні умови України", то наразі інформація про ТУ та зміни до них вноситься на добровільних засадах, за заявою власника, за умови позитивних результатів їх перевірки на відповідність вимогам законодавства, технічних регламентів та нацстандартів України. Отже, відповідно до СОУ КЗПС 74.9-02568182- 002:2014 "Головний фонд технічних умов України та база даних "Технічні умови України" перевірка та облік технічних умов здійснюється на добровільних засадах за заявою їх власника. Постачальник наголошує, що є виробником, продукція якого виготовлена у відповідності до ДСТУ 3075-95 Апарати побутові, які працюють на твердому паливі. Загальні технічні умови (ГОСТ 9817-95), у якому міститься інформація щодо технічних характеристик продукції, методів контролю, правил приймання, зберігання, транспортування, маркування, пакування, гарантії виробника, а тому не зобов’язане мати технічні умови (ТУ) на вироблений товар та вносити їх до бази даних "Технічні умови України". Таким чином, просимо Замовника усунути дискримінаційні вимоги до учасників та привести тендерну документацію у відповідність шляхом внесення змін, а саме прибрати даний пункт. Наведені вище вимоги Документації зможуть виконати лише ті учасники Процедури закупівлі, які виготовляють продукцію за ТУ та зможуть надати ТУ виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання. Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Постачальника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вище викладене, просимо Замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. З метою забезпечення отримання якісного товару Замовник прописав у тендерній документації наявність Сканованої копії технічних умов предмету закупівлі, з відміткою про внесення даних ТУ до бази даних «Технічні умови України». Замовник вважає, що матеріально-технічна база Учасника має відповідати усім вимогам безпеки, якості та довговічності товару, що може бути підтверджено, зокрема, наявністю сканованої копії технічних умов предмету закупівлі, з відміткою про внесення даних ТУ до бази даних «Технічні умови України». Отримання технічних умов постачальником товару свідчить про постачання якісного товару та про відповідність пропозиції Учасника вимогам «Технічних умов України». Відсутність обов'язкової державної реєстрації Технічних умов не позбавляє можливості отримати ТУ у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу. Отримати технічні умови предмету закупівлі, з відміткою про внесення даних ТУ до бази даних «Технічні умови України» може будь – яка організація або фізична особа, що працює у відповідності до «Технічних умов України», а наявність даних ТУ сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо постачання якісного товару. Зважаючи на все вищевикладене, можна стверджувати, що тендерна документація розроблена у відповідності до чинного законодавства і немає жодної дискримінаційної умови.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 лютого 2025 15:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АВ-ПРОМ" |
566 370,00
UAH з ПДВ
|
532 350,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ПАСКАЛЬ" |
606 076,80
UAH з ПДВ
|
532 713,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АВ-ПРОМ" #42915052 |
Переможець |
532 350,00
UAH з ПДВ
|
25 лютого 2025 09:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 лютого 2025 09:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2025 16:28
|
Договір 94.pdf | укладений |
11 березня 2025 16:27
|