Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
arrow_right_altЗвернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Перевірка підпису
-
Перейти на аукціон
Завершений
19 лютого 2025 13:07 - Протокол розкриття
Державна аудиторська служба України
Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Глибочицька сільська рада Житомирського району Житомирської області |
Код ЄДРПОУ: | 04348289 |
Місцезнаходження: | 12403, Україна , Житомирська обл., с. Глибочиця, вул. Михайла Грушевського, 2 |
Контактна особа: |
Катерина Кручок +380412406009 406009@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 лютого 2025 21:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 лютого 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 19 лютого 2025 12:44 |
Початок аукціону: | 19 лютого 2025 12:44 |
Очікувана вартість: | 109 558,82 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 547,79 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з роботами (послугами, товарами), що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Під час заповнення електронних полів з метою створення даного оголошення у Замовника відсутня технічна можливість вибору Замовником одиниці виміру "нормо-година", так як вищезазначена одиниця виміру відсутня у випадаючому списку для вибору Замовником. Замовник надає кількісну характеристику конкретної назви предмета закупівлі шляхом внесення такої інформації в електронне поле "Примітки до лоту", а саме: Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування транспортних засобів Глибочицької сільської ради - 75 нормо-годин. Тому інформацію в оголошенні даної закупівлі про 75 послуг з поточного ремонту та технічного обслуговування транспортних засобів Глибочицької сільської ради вважати - 75 нормо-годин.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Умови оплати (порядок розрахунків): Замовник здійснює оплату за надані Послуги шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) календарних днів з дня підписання Нарядів-замовлень/Актів наданих послуг, але з врахуванням вимог Постанови КМУ від 09 червня 2021 р. №590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» (зі змінами) | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:
Підстави для відмови в участі
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 11 лютого 2025 21:04 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 11 лютого 2025 21:04 |
Форма підтвердження: | документ |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 11 лютого 2025 21:04 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 11 лютого 2025 21:04 |
Форма підтвердження: | документ |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 11 лютого 2025 21:04 |
Форма підтвердження: | документ |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 11 лютого 2025 21:04 |
Форма підтвердження: | документ |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 11 лютого 2025 21:04 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 11 лютого 2025 21:04 |
Форма підтвердження: | документ |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 11 лютого 2025 21:04 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 11 лютого 2025 21:04 |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 11 лютого 2025 21:04 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 11 лютого 2025 21:04 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 11 лютого 2025 21:04 |
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 11 лютого 2025 21:04 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 11 лютого 2025 21:04 |
Форма підтвердження: | документ |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 11 лютого 2025 21:04 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 11 лютого 2025 21:04 |
Форма підтвердження: | документ |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 11 лютого 2025 21:04 |
Форма підтвердження: | документ |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 11 лютого 2025 21:04 |
Форма підтвердження: | документ |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 11 лютого 2025 21:04 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 11 лютого 2025 21:04 |
Форма підтвердження: | документ |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 11 лютого 2025 21:04 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 11 лютого 2025 21:04 |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 11 лютого 2025 21:04 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 11 лютого 2025 21:04 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 11 лютого 2025 21:04 |
Вимоги до тендерної пропозиції:
Вимоги до тендерної пропозиції
Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Підтверджується, що
11 лютого 2025 21:09 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 лютого 2025 21:04 |
Додаток 3.docx | |
11 лютого 2025 21:04 |
Додаток 5.docx | |
11 лютого 2025 21:04 |
Додаток 6.docx | |
11 лютого 2025 21:04 |
Додаток 4.docx | |
11 лютого 2025 21:04 |
Інформація відповідно до Порядку.docx | |
11 лютого 2025 21:04 |
Тендерна документація.docx | |
11 лютого 2025 21:04 |
Додаток 1.docx | |
11 лютого 2025 21:04 |
Додаток 2.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 лютого 2025 13:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАВТО ЖИТОМИР" |
89 000,00
UAH з ПДВ
|
87 356,63
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "Кучерчук Дмитро Олександрович" |
92 647,03
UAH з ПДВ
|
92 647,03
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Публічні документи
Публічні документи
Відповіді учасника на умови участі у закупівлі
ТОВ "УКРАВТО ЖИТОМИР"
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення кримінальних правопорушень
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Підтверджую
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова тендерної пропозиції
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджую
наявність обладнання та МТБ.pdfНаявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Підтверджую
аналогічні договори.pdfВчинення економічних правопорушень
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Підтверджую
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
ФОП "Кучерчук Дмитро Олександрович"
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення кримінальних правопорушень
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Підтверджую
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова тендерної пропозиції
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджую
Довідка про матеріально технічну базу.pdfНаявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Вчинення економічних правопорушень
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Підтверджую
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАВТО ЖИТОМИР" #03112857 |
Відхилено |
87 356,63
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2025 22:05
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 лютого 2025 21:20
|
ФОП "Кучерчук Дмитро Олександрович" #2910217218 |
Переможець |
92 647,03
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2025 22:31
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 лютого 2025 22:18
|
Вимога про усунення невідповідностей
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "УКРАВТО ЖИТОМИР", код ЄДРПОУ 03112857 у процедурі закупівлі відкриті торги згідно предмету закупівлі: Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування транспортних засобів Глибочицької сільської ради (ДК 021:2015: «50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання») (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-11-015939-a) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Під час перевірки файлу накладеного електронного підпису на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням: http://czo.gov.ua/verify виявлено, що тендерна пропозиція учасника не містить накладеного кваліфікованого електронного підпису, як передбачено вимогами тендерної документації. Натомість встановлено, що тендерна пропозиція учасника містить удосконалений електронний підпис, а саме: тип підпису: удосконалений, сертифікат: кваліфікований. Тип носія особистого ключа: незахищений. Удосконалений електронний підпис – це електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис. Кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. 2) у складі тендерної пропозиції учасника на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» наданий договір № П-01104824 від 21.11.2024, який не підписаний сторонами. Окрім того у складі тендерної пропозиції учасника відсутні документи до аналогічного договору, що зазначений вище, які підтверджують його повне виконання; 3) у складі тендерної пропозиції учасника відсутній підписаний проєкт договору згідно Додатку 1 до тендерної документації; 4) у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "УКРАВТО ЖИТОМИР" відсутні документи, передбачені пунктом 1.5. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій тендерної документації та пункту 3.1. Додатку 4 до тендерної документації; 5) у складі тендерної пропозиції учасника надано підписаний Додаток 2 (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ) , який не відповідає інформації Додатку 2 до тендерної документації Замовника; 6) у складі тендерної пропозиції учасника на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» надана довідка (файл з назвою «наявність обладнання та МТБ.pdf») без зазначення дати та вихідного номеру реєстрації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка не містить інформації про наявність встановленого спеціалізованого ліцензійного програмного забезпечення для реалізації і правильного використання запчастин, інтервалів та трудомісткості чергового обслуговування автомобілів, технології їх ремонту та діагностики; відсутня інформація про адресу розташування приміщення майнового комплексу загальною площею 8022,5 кв.м.; відсутня інформація про графік роботи. Також у складі тендерної пропозиції учасника надана довідка про розташування СТО файл з назвою «розташування СТО.pdf», по змісту якої відстань між базою знаходження автомобілів Замовника і СТО складає 14,8 км., що не відповідає вимогам Замовника. Окрім того Замовник користуючись своїм правом здійснювати перевірку вищезазначеної відстані за допомогою сервісу "Google maps", виявив, що дана відстань складає 15,3 км. (Інформацію про адресу розташування СТО Замовником взята із гарантійного листа файл з назвою «охорона ТЗ Замовника.pdf», надання якого не передбачено вимогами тендерної документації, виходячи зі змісту даного файлу).У складі тендерної пропозиції учасника відсутні копії відповідних підтверджуючих документів - сертифікату/свідоцтва/договору тощо про наявність встановленого спеціалізованого ліцензійного програмного забезпечення для реалізації і правильного використання запчастин, інтервалів та трудомісткості чергового обслуговування автомобілів, технології їх ремонту та діагностики. Окрім того у складі тендерної пропозиції учасника наданий файл з назвою «право власності на майновий комплекс.pdf», по змісту якого міститься інформація про єдиний майновий комплекс площею 8022,5 кв.м., право власності на який підтверджується свідоцтвом про право власності на нерухоме майно серії САМ №092128 від 22.04.2014 р. Також про відповідне право власності учасника на даний майновий комплекс містить інформацію і довідка (файл з назвою «наявність обладнання та МТБ.pdf»). Однак вказане свідоцтво про право власності на нерухоме майно, а також наданий у складі тендерної пропозиції Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, містять інформацію, що власником єдиного майнового комплексу є Публічне акціонерне товариство «Житомир-Авто», тоді як учасником даної закупівлі є ТОВ «УКРАВТО ЖИТОМИР». Вимоги тендерної документації, щодо яких встановлено невідповідності: 1) абзаци 3-10 пункту 1.4. Розділу III тендерної документації та пункт 6.3. Додатку 4 до тендерної документації: тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно 1.5. Розділу III цієї тендерної документації. Інформація для учасників фізичних осіб-підприємців: вважатиметься достатнім виконання вимог цієї тендерної документації накладення фізичною особою-підприємцем КЕП як фізичної особи. Файл накладеного кваліфікованого електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище ім’я та по батькові або ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа), найменування та код згідно з ЄДРПОУ юридичної особи-учасника (для юридичної особи) (вимога до посади не висувається) або реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті). У випадку, якщо юридична особа, бере участь у процедурі закупівлі, через уповноважені належним чином філію (представництво, відокремлений/невідокремлений підрозділ тощо) при перевірці електронного підпису може відображатися найменування та реєстраційний код філії (представництва, відокремленого/невідокремленого підрозділу тощо) замість найменування та реєстраційного коду юридичної особи. У випадку відсутності даної інформації або у випадку не накладення учасником КЕП відповідно до умов цієї тендерної документації, в тому числі й шляхом виправлення невідповідностей, що зазначаються замовником в повідомленні з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, то тендерна пропозиція учасника вважатиметься такою, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, а його тендерна пропозиція підлягатиме відхиленню на підставі абзацу п’ятого підпункту другого пункту 44 Особливостей. Якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Виняток: якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, імені або ініціалів та посади особи), а також відбиток печатки учасника (у разі використання) (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням КЕП. (Вимоги абзаців 3-10 пункту 1.4. Розділу III тендерної документації та пункту 6.3. Додатку 4 до тендерної документації стосуються наступних пунктів із переліку невідповідностей: 1). 2)пункт 5.1.2. Розділу III тендерної документації та пункт 1.2.1. Додатку 4 до тендерної документації: для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», останній повинен надати у порядку згідно п. 1.1 цього Розділу наступні документи: копію виконаного аналогічного договору, інформація про який надана у складі тендерної пропозиції (разом з усіма додатками, якщо наявність таких передбачається змістом договору); копію документу(-ів)*, що підтверджує(-ють) приймання наданих послуг згідно аналогічного договору, копія якого надана у складі тендерної пропозиції. * копія документу(-ів), що підтверджує(-ють) приймання наданих послуг згідно аналогічного договору надається на весь обсяг наданих послуг в межах аналогічного договору. . Аналогічним договором є договір, предмет якого входить до відповідного класу відповідно до ДК 021:2015, згідно з яким визначено предмет цієї закупівлі. Класом ДК 021:2015 є система кодів, яка складається із чотирьох цифр, відмінних від нуля. Це відповідає найменуванню, що описує послуги, які є предметом договору, що згруповані ДК 021:2015 XXXX0000-Y . Тобто, якщо предмет закупівлі згідно аналогічного договору відноситься до класу згідно ДК 021:2015 «50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання», та/або договір, за умовами якого надані послуги з технічного обслуговування та/або ремонту автомобілів, то такий договір вважатиметься аналогічним. (Вимоги пункту 5.1.2. Розділу III тендерної документації та пункту 1.2.1. Додатку 4 до тендерної документації стосуються наступних пунктів із переліку невідповідностей: 2). 3)Абзац перший пункту 3.1. Розділу VI. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю та пункт 6.12. Додатку 4 до тендерної документації: проєкт договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов наведений у Додатку 1 до цієї тендерної документації. Учасник у складі тендерної пропозиції надає підписаний проєкт договору про закупівлю, що містить порядок внесення змін до умов договору про закупівлю. (Вимоги абзацу першого пункту 3.1. Розділу VI. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю та пункту 6.12. Додатку 4 до тендерної документації стосуються наступних пунктів із переліку невідповідностей: 3). 4) Пункт 1.5. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій тендерної документації та пункт 3.1. Додатку 4 до тендерної документації: повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується: - для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи тендерної пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника, в т.ч. підписувати договір про закупівлю, на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/або протокол зборів засновників, тощо, разом із витягом зі статуту або з іншого установчого документа учасника (або копією статуту зі змінами (у разі наявності) або іншого установчого документу учасника), що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи). У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію відповідного рішення засновників. У разі, якщо державна реєстрація статуту чи змін до нього була здійснена після 01.01.2016 року, то учасник має право надати опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення державної реєстрації із зазначенням унікального коду, що дає можливість доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі до установчих документів юридичної особи. В описі документів повинні бути зазначені: унікальний код (код доступу), веб-сайт, за яким Замовник має можливість перевірити установчі документи юридичної особи, дата формування опису, а також підпис та ініціали державного реєстратора, який здійснює державну реєстрацію юридичної особи. − для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність; − для фізичних осіб-підприємців, що подають тендерну пропозицію від власного імені та особисто підписують документи тендерної пропозиції замовник самостійно та з використанням програмних засобів Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань перевіряє відповідну інформацію про реєстрацію суб’єкта господарювання. У випадку, якщо від імені фізичної особи-підприємця документи тендерної пропозиції та/або тендерна пропозиція засвідчується підписом представника такої особи, повноваження представника повинні підтверджуватись нотаріально посвідченою довіреністю, копія якої відповідно надається у складі документів тендерної пропозиції. (Вимоги пункту 1.5. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій тендерної документації та пункту 3.1. Додатку 4 до тендерної документації стосуються наступних пунктів із переліку невідповідностей: 4). 5) інформація Додатку 2 до тендерної документації та пункту 5.1.2. Додатку 4 до тендерної документації: згода з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації, та гарантування їх виконання подається учасником у складі тендерної пропозиції у вигляді Додатку 2 до тендерної документації, закріпленого підписом і печаткою (в разі її використання), як підтвердження відповідності якісним, кількісним та технічним характеристикам предмета закупівлі. (Вимоги інформації Додатку 2 до тендерної документації та пункту 5.1.2. Додатку 4 до тендерної документації стосуються наступних пунктів із переліку невідповідностей: 5). 6)пункт 5.1.1. Розділу III тендерної документації та пункт 1.1.1. Додатку 4 до тендерної документації: для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», останній повинен надати у порядку згідно п. 1.1 цього Розділу наступні документи: довідку, складену учасником у довільній формі (на фірмовому бланку учасника (за наявності) із зазначенням дати та вихідного номеру реєстрації за підписом керівника/іншої уповноваженої особи (зазначаються посада, прізвище та ім’я або ініціали) учасника з проставленням печатки (за наявності) про наявність в учасника матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг згідно технічного завдання даної закупівлі. Довідка повинна містити інформацію про: • наявність встановленого спеціалізованого ліцензійного програмного забезпечення для реалізації і правильного використання запчастин, інтервалів та трудомісткості чергового обслуговування автомобілів, технології їх ремонту та діагностики; • наявність в учасника приміщення/бази тощо (приміщень/баз) із обов’язковим зазначенням його (їх) найменування, площі, адреси розташування (в межах 12 км дорогами загального користування від місця дислокації транспортних засобів Замовника), підстави його (їх) використання та інформації щодо графіку роботи. Замовник залишає за собою право здійснювати перевірку вищезазначеної відстані за допомогою сервісу "Google maps". Для підтвердження наявності спеціалізованого ліцензійного програмного забезпечення для реалізації і правильного використання запчастин, інтервалів та трудомісткості чергового обслуговування автомобілів, технології їх ремонту та діагностики учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції надає копію відповідного документу – сертифікату/свідоцтва/договору тощо). Підставами використання приміщення/бази тощо можуть бути: право власності, право користування (оренди, суборенди, лізингу, позички, за довіреністю тощо) або отримання відповідних послуг (забезпечення) на договірних засадах. Право власності на приміщення/базу тощо підтверджується копією свідоцтва про право власності або іншим документом, що підтверджує таке право власності на приміщення/базу тощо, що визначена змістом довідки у довільній формі. Право використання (оренди, суборенди, лізингу, позички, за довіреністю тощо) підтверджується копією правовстановлюючого(-их) документа(-ів) договірного характеру, що підтверджує(-ють) законні підстави використання Учасником на договірних засадах приміщення/бази тощо, визначену змістом довідки довільної форми. Отримання відповідних послуг (забезпечення) на договірних засадах підтверджується копією документів договірного характеру, що підтверджують забезпечення Учасника третіми особами відповідними послугами з використання приміщення/бази тощо, визначену змістом довідки довільної форми. Такий(-і) документ(-и) договірного характеру подається(-ються) Учасником разом з усіма додатками до нього, які згідно змісту такого(-их) документу(-ів) визначені як невід’ємні його частини. Зазначений(-і) вище документ(-и) договірного характеру, що підтверджують право користування та/або отримання відповідних послуг (забезпечення) на договірних засадах повинен(-ні) містити інформацію про найменування, площу, адресу розташування приміщення/бази тощо. Також такий(-і) документ(-и) договірного характеру, крім договору(-ів) лізингу, повинен(-ні) бути дійсними та чинними протягом всього строку надання послуг, що є предметом закупівлі, на всі приміщення/бази тощо, яка(-і) не є власністю учасника. Договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість їхньої пролонгації (якщо їхній строк менший строку договору про закупівлю). У разі, якщо орендодавець, або лізингодавець тощо, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди, суборенди, лізингу, позички, за довіреністю, договору на отримання відповідних послуг (забезпечення) на договірних засадах тощо, не є власниками приміщення/бази тощо, то тендерна пропозиція Учасника має також містити: - посвідчену власником копію(-ї) документу(-ів), який(-і) підтверджує(-ють) право власності на вказане у відповідному договорі приміщення/бази тощо згідно інформації абзацу 9 пункту 5.1.1. (якщо власником є фізична особа – копія(-ї) має(-ють) бути посвідчена(-і) нотаріально); - копію(-ї) договору(-ів), які повинні бути дійсними та чинними протягом всього строку надання послуг, що є предметом цієї закупівлі, укладених з власником у відповідності до вимог чинного законодавства, який(-і) підтверджує(-ють) право другої сторони такого договору(-ів), що не є власником приміщення/бази тощо, надавати у користування третій стороні таке (-і) приміщення/бази тощо, що визначені таким договором. (Вимоги пункту 5.1.1. Розділу III тендерної документації та пункту 1.1.1. Додатку 4 до тендерної документації стосуються наступних пунктів із переліку невідповідностей: 6). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Учасник для усунення виявлених невідповідностей повинен подати у строк протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення такі інформацію та/або документи: 1) тендерна пропозиція учасника у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно 1.5. Розділу III цієї тендерної документації з урахуванням вимог пункту 1.4. Розділу III тендерної документації; 2) копію виконаного аналогічного договору (разом з усіма додатками, якщо наявність таких передбачається змістом договору); 3) копію документу(-ів)*, що підтверджує(-ють) приймання наданих послуг згідно аналогічного договору (*копія документу(-ів), що підтверджує(-ють) приймання наданих послуг згідно аналогічного договору надається на весь обсяг наданих послуг в межах аналогічного договору); 4) підписаний проєкт договору про закупівлю згідно Додатку 1 до тендерної документації; 5) документи, надання яких передбачено пунктом 1.5. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій тендерної документації та пунктом 3.1. Додатку 4 до тендерної документації; 6) Додаток 2 до тендерної документації, закріплений підписом і печаткою (в разі її використання), як підтвердження відповідності якісним, кількісним та технічним характеристикам предмета закупівлі; 7) довідку, складену учасником у довільній формі (на фірмовому бланку учасника (за наявності) із зазначенням дати та вихідного номеру реєстрації за підписом керівника/іншої уповноваженої особи (зазначаються посада, прізвище та ім’я або ініціали) учасника з проставленням печатки (за наявності) про наявність в учасника матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг згідно технічного завдання даної закупівлі, надання якої передбачено пунктом 5.1.1. Розділу III тендерної документації та пунктом 1.1.1. Додатку 4 до тендерної документації з урахуванням виявлених Замовником зауважень та копії відповідних підтверджуючих документів, надання яких передбачено пунктом 5.1.1. Розділу III тендерної документації та пунктом 1.1.1. Додатку 4 до тендерної документації Замовника
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Кучерчук Дмитро Олександрович, код ЄДРПОУ 2910217218 у процедурі закупівлі відкриті торги згідно предмету закупівлі: Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування транспортних засобів Глибочицької сільської ради (ДК 021:2015: «50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання») (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-11-015939-a) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Перелік виявлених невідповідностей: 1) у складі тендерної пропозиції учасника на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» наданий договір суборенди приміщення від 16 травня 2024 року №242, укладений між ФОП Конодюк Марія Василівна та ФОП Кучерчук Дмитро Олександрович. Пунктом 1.3. даного договору зазначено, що право користування об’єктом суборенди належить Орендарю на підставі договору оренди будівлі від 13 травня 2024 року за №233. Вимогами тендерної документації замовника передбачено, що у разі, якщо орендар, який є стороною договору суборенди, не є власником приміщення/бази тощо (об’єкту суборенди), то тендерна пропозиція такого учасника має містити у своєму складі копію договору оренди, укладеного між власником об’єкту оренди (орендодавцем) та орендарем; і також тендерна пропозиція учасника має містити у своєму складі копію документа, що підтверджує право власності власника (орендодавця) на об’єкт оренди. Однак відповідно копія договору оренди будівлі від 13 травня 2024 року за №233 та копія документу, що підтверджує право власності власника (орендодавця) на об’єкт оренди відсутні у складі тендерної пропозиції учасника. Вимоги тендерної документації, щодо яких встановлено невідповідності: 1) пункт 5.1.1. Розділу III тендерної документації та пункт 1.1.1. Додатку 4 до тендерної документації: для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», останній повинен надати у порядку згідно п. 1.1 цього Розділу наступні документи: довідку, складену учасником у довільній формі (на фірмовому бланку учасника (за наявності) із зазначенням дати та вихідного номеру реєстрації за підписом керівника/іншої уповноваженої особи (зазначаються посада, прізвище та ім’я або ініціали) учасника з проставленням печатки (за наявності) про наявність в учасника матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг згідно технічного завдання даної закупівлі. Довідка повинна містити інформацію про: • наявність встановленого спеціалізованого ліцензійного програмного забезпечення для реалізації і правильного використання запчастин, інтервалів та трудомісткості чергового обслуговування автомобілів, технології їх ремонту та діагностики; • наявність в учасника приміщення/бази тощо (приміщень/баз) із обов’язковим зазначенням його (їх) найменування, площі, адреси розташування (в межах 12 км дорогами загального користування від місця дислокації транспортних засобів Замовника), підстави його (їх) використання та інформації щодо графіку роботи. Замовник залишає за собою право здійснювати перевірку вищезазначеної відстані за допомогою сервісу "Google maps". Для підтвердження наявності спеціалізованого ліцензійного програмного забезпечення для реалізації і правильного використання запчастин, інтервалів та трудомісткості чергового обслуговування автомобілів, технології їх ремонту та діагностики учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції надає копію відповідного документу – сертифікату/свідоцтва/договору тощо). Підставами використання приміщення/бази тощо можуть бути: право власності, право користування (оренди, суборенди, лізингу, позички, за довіреністю тощо) або отримання відповідних послуг (забезпечення) на договірних засадах. Право власності на приміщення/базу тощо підтверджується копією свідоцтва про право власності або іншим документом, що підтверджує таке право власності на приміщення/базу тощо, що визначена змістом довідки у довільній формі. Право використання (оренди, суборенди, лізингу, позички, за довіреністю тощо) підтверджується копією правовстановлюючого(-их) документа(-ів) договірного характеру, що підтверджує(-ють) законні підстави використання Учасником на договірних засадах приміщення/бази тощо, визначену змістом довідки довільної форми. Отримання відповідних послуг (забезпечення) на договірних засадах підтверджується копією документів договірного характеру, що підтверджують забезпечення Учасника третіми особами відповідними послугами з використання приміщення/бази тощо, визначену змістом довідки довільної форми. Такий(-і) документ(-и) договірного характеру подається(-ються) Учасником разом з усіма додатками до нього, які згідно змісту такого(-их) документу(-ів) визначені як невід’ємні його частини. Зазначений(-і) вище документ(-и) договірного характеру, що підтверджують право користування та/або отримання відповідних послуг (забезпечення) на договірних засадах повинен(-ні) містити інформацію про найменування, площу, адресу розташування приміщення/бази тощо. Також такий(-і) документ(-и) договірного характеру, крім договору(-ів) лізингу, повинен(-ні) бути дійсними та чинними протягом всього строку надання послуг, що є предметом закупівлі, на всі приміщення/бази тощо, яка(-і) не є власністю учасника. Договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість їхньої пролонгації (якщо їхній строк менший строку договору про закупівлю). У разі, якщо орендодавець, або лізингодавець тощо, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди, суборенди, лізингу, позички, за довіреністю, договору на отримання відповідних послуг (забезпечення) на договірних засадах тощо, не є власниками приміщення/бази тощо, то тендерна пропозиція Учасника має також містити: - посвідчену власником копію(-ї) документу(-ів), який(-і) підтверджує(-ють) право власності на вказане у відповідному договорі приміщення/бази тощо згідно інформації абзацу 9 пункту 5.1.1. (якщо власником є фізична особа – копія(-ї) має(-ють) бути посвідчена(-і) нотаріально); - копію(-ї) договору(-ів), які повинні бути дійсними та чинними протягом всього строку надання послуг, що є предметом цієї закупівлі, укладених з власником у відповідності до вимог чинного законодавства, який(-і) підтверджує(-ють) право другої сторони такого договору(-ів), що не є власником приміщення/бази тощо, надавати у користування третій стороні таке (-і) приміщення/бази тощо, що визначені таким договором. (Вимоги пункту 5.1.1. Розділу III тендерної документації та пункту 1.1.1. Додатку 4 до тендерної документації стосуються наступних пунктів із переліку невідповідностей: 1). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Учасник для усунення виявлених невідповідностей повинен подати у строк протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення такі інформацію та/або документи: 1) копію договору оренди будівлі від 13 травня 2024 року за №233 та копію документу, що підтверджує право власності власника (орендодавця) на об’єкт оренди
Документи
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 21 лютого 2025 22:31
Учасник | Пропозиція | Документи |
ФОП "Кучерчук Дмитро Олександрович" #2910217218 |
92 647,03
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Документи
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 березня 2025 16:56
|
Договір №62.pdf | укладений |
10 березня 2025 16:54
|