Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бронежилет модульний (Тип2, Рівень П, Вид 5, комплектність 1-5) (ДК 021:2015: 35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Очікувана вартість
224 990 000,00 UAH
UA-2025-02-11-015060-a 1628ebc95ee14ceeaf2c4d54b614f896
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Казьмірчук

+380934785107 i.kazmirchuk@dot.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Код ЄДРПОУ: 44830311
Вебсайт: https://dotua.org/
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24
Контактна особа: Ірина Казьмірчук
+380934785107
i.kazmirchuk@dot.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2025 17:34
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2025 00:00
Початок аукціону: 20 лютого 2025 12:43
Початок аукціону: 20 лютого 2025 12:43
Очікувана вартість: 224 990 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 124 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Розмір забезпечення пропозиції: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 120 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24, код ЄДРПОУ 44830311, IBAN: UA933223130000026007000055635 в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313 Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Якщо за результатами розкриття, пропозицій пропозиція Учасника буде визначена найбільш економічно вигідною та під час перевірки документів Учасника Замовником будуть виявлені невідповідності, які підлягають виправленню протягом 24 годин, відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ від 11 листопада 2022 р. № 1275, Учасник гарантує завантажити документи для виправлення таких невідповідностей протягом 24 годин після розміщення відповідної вимоги Замовника. У випадку не усунення невідповідностей з боку Учасника, Учасник погоджується з тим, що його пропозиція вважається відкликаною. Якщо Учасник буде визнаний переможцем спрощеної закупівлі, він зобов’язується надати перелік документів згідно з ДОДАТКОМ № 9 до Оголошення у строк, що не перевищує два робочих дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. Учасник погоджується, що ненадання таких документів в зазначений строк буде вважатися відмовою від укладання договору. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 2249900 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування


1. Бронежилет модульний (Тип2, Рівень П, Вид 5, комплектність 1-5) - N-02-02-01-000-0005

Місце поставки – Україна
Бронежилет модульний (Тип2, Рівень П, Вид 5, комплектність 1-5) – 10 000 к-тів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10000 комплект
Бронежилет модульний (Тип2, Рівень П, Вид 5, комплектність 1-5)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2025
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Розмір забезпечення пропозиції: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 120 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24, код ЄДРПОУ 44830311, IBAN: UA933223130000026007000055635 в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313 Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Якщо за результатами розкриття, пропозицій пропозиція Учасника буде визначена найбільш економічно вигідною та під час перевірки документів Учасника Замовником будуть виявлені невідповідності, які підлягають виправленню протягом 24 годин, відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ від 11 листопада 2022 р. № 1275, Учасник гарантує завантажити документи для виправлення таких невідповідностей протягом 24 годин після розміщення відповідної вимоги Замовника. У випадку не усунення невідповідностей з боку Учасника, Учасник погоджується з тим, що його пропозиція вважається відкликаною. Якщо Учасник буде визнаний переможцем спрощеної закупівлі, він зобов’язується надати перелік документів згідно з ДОДАТКОМ № 9 до Оголошення у строк, що не перевищує два робочих дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. Учасник погоджується, що ненадання таких документів в зазначений строк буде вважатися відмовою від укладання договору. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції.

Сума забезпечення: 2249900 UAH
Форма підтвердження: документ
11 лютого 2025 17:37
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2025 17:35
eng_bronya.pdf
11 лютого 2025 17:35
Розмірна сітка_Бронежилет_модульний_1-5.xlsx
11 лютого 2025 17:35
Додаток № 4 Кваліфікаційні критерії до учасників.docx
11 лютого 2025 17:35
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx
11 лютого 2025 17:35
Додаток № 1 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції.docx
11 лютого 2025 17:35
Додаток № 5 Лист-гарантія.docx
11 лютого 2025 17:35
Додаток № 2 Форма Цінова пропозиція.docx
11 лютого 2025 17:35
Додаток № 8. Проект договору.docx
11 лютого 2025 17:35
ts_bronuzelet_modulniy.pdf
11 лютого 2025 17:35
Додаток № 3 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.docx
11 лютого 2025 17:35
Додаток № 6 Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів.docx
11 лютого 2025 17:35
Додаток № 7 Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
11 лютого 2025 17:35
Додаток № 9 Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

АКТ про відповідність вимогам
Дата подання: 12 лютого 2025 12:27
Дата відповіді: 13 лютого 2025 13:27
Доброго дня! Чи може учасник у складі пропозиції надати АКТ про відповідність вимогам ТС МінОборони бронежилету Тип 2, Рівень П, Вид 1 (інший колір) та окремо протокол випробувань про відповідність тканини Вид 5 вимогам ТС?
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за звернення. У випадку отримання акту відповідності на виріб додаткове підтвердження відповідності за кожним видом виробу (кольором) не вимагається.
Щодо продовження терміну подання пропозицій
Дата подання: 13 лютого 2025 11:51
Дата відповіді: 13 лютого 2025 17:07
Враховуючи перелік документів необхідних для подачі пропозиції (надання ліцензії на продаж Учасником на етапі подання пропозицій), що зазначено в Додаток №1 в пункті 10, звертаємося з проханням продовжити термін подачі пропозицій мінімум на 5 робочих днів з метою допущення максимальної кількості учасників та забезпечити прозорість, відкритість процесу проведення закупівлі. 11.02.2025 о 17:34 була оголошена закупівля, 20.02 до 00:00 необхідно надати повний пакет документів (у разі неподання вчасно документів (з врахуванням вимоги) Учасник втрачає банківську гарантію і невзмозі приймати участь у закупівлі. Тобто, на отримання ліцензії на продаж Учасник має лише 5 робочих днів, а процес отримання ліцензії займає понад 10 робочих днів, що суттєво звужує кількість учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за звернення.
Під час оприлюднення Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовник керується Постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», Законом України «Про публічні закупівлі» та Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Відповідно до частини 8) пункту 3 статті 14 Законом України «Про публічні закупівлі» період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель) та частини 9) пункту 3 статті 14 Законом України «Про публічні закупівлі» кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні з дня закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю).
Враховуючи вищевикладене та дотримання всіх норм чинного законодавства у сфері закупівель, Замовник не вбачає необхідності у продовженні терміну подання пропозиції.
кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 16 лютого 2025 17:47
Дата відповіді: 17 лютого 2025 13:24
Відповідно до додатку №4 Оголошення Замовника, Замовником встановлені кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Також Замовником визначено, що у випадку, якщо учасник закупівлі представляє інтереси виробника, дозволяється надання підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям з боку такого виробника. Відповідно до абз. 2 ч. 3 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Таким чином законодавчо визначено, що учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію, як обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід , залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. При цьому ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» не передбачено можливості для учасника залучити спроможності інших суб’єктів господарювання таких, як субпідрядників/співвиконавців, в частині підтвердження таких кваліфікаційних критеріїв, як: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Дана вимога законодавця є цілком обґрунтованою та має на меті залучити до закупівель реальних виробників якісного товару, які мають необхідні фінансові можливості та досвід постачання товарів, особливо товарів оборонного призначення, що в свою чергу допоможе Замовнику уникнути укладання контрактів із штучно створеними постачальниками товару сумнівного походження. Крім того проєктом Договору передбачено низку штрафних санкцій до виконавця Договору за невиконання умов Договору та фінансовий стан Учасника повинен бути співрозмірним до відповідальності, яку на себе бере Учасник під час підписання Договору на постачання. Просимо надати роз’яснення: - Чи може учасник, який представляє інтереси виробника, підтвердити встановлені Замовником у додатку №4 Оголошення, кваліфікаційні критерії, такі, як: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, шляхом надання підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям з боку такого виробника. Чи така можливість, в силу ч. 3 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», передбачена Замовником лише для надання підтвердження відповідності виключно кваліфікаційним критеріям, таким як: наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід; - Чи буде Замовником відхилена пропозиція учасника, який представляє інтереси виробника, та який надав у складі пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, таким, як: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, лише документи з боку такого виробника; - Чи буде Замовником приведено Додаток №4 до Оголошення в цій частині, у відповідності до вимог ч.3 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», шляхом внесення відповідних змін у Додаток №4.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за Ваше звернення.
- Відповідно до вимог Додатку № 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі у випадку, якщо учасник закупівлі представляє інтереси виробника, дозволяється надання підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям з боку такого виробника. Таким чином, учасник, який представляє інтереси виробника, може підтвердити відповідність кваліфікаційним критеріям шляхом надання від виробника документів визначених Додатком № 4 до оголошення.
- Пропозицію учасника, який підтверджує відповідність кваліфікаційним критеріям документами виробника та відповідає вимогам Додатку № 4 оголошення, відхилено не буде.
- Дана спрощена закупівля оголошена відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), в т. ч. ст. 14. Кваліфікаційні критерії визначені Додатком № 4 встановлені відповідно до абз. 2 ч. 3 ст. 14 Закону, як інша інформація, що може зазначатися в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Натомість необхідно зазначити, що ст. 16 Закону, поширюється на ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЕЛЬ, визначені ст. 13 Закону (спрощена закупівля не є процедурою закупівлі).
Щодо вимоги п.14 Додатку №5 до Оголошення
Дата подання: 16 лютого 2025 19:04
Дата відповіді: 17 лютого 2025 13:51
Відповідно до п. 14 Додатку №5 Оголошення Замовника передбачено подання учасником у складі пропозиції листа-гарантії, відповідно до якого учасник підтверджує відповідність вимогам належної перевірки ділових партнерів Державного підприємства Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» (далі – ДП «ДОТ»), а саме - Учасник гарантує, що за раніше укладеним договором з ДП «ДОТ» до Учасника не було застосовано оперативно-господарської санкції у вигляді відмови від встановлення на майбутнє будь-яких господарських відносин з таким Учасником із достроковим розірванням такого договору та застосуванням штрафних санкцій. В свою чергу, відповідно до ч. 2 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. З вищевикладеного вбачається невідповідність п. 14 Додатку №5 Оголошення Замовника підставі для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, викладеній у ч. 2 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», що може привести до зловживань з боку недобросовісних учасників, які мають випадки не виконання свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з Замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. У зв’язку із чим просимо доповнити Додаток №5 до Оголошення пунктом, який передбачає надання учасником у складі пропозиції листа – гарантії, що Учасник гарантує відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із ДП «ДОТ», що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків – протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. У зв’язку із вищевикладеним просимо також надати роз’яснення: - Чи буде замовником прийняте рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхилення тендерної пропозиції учасника, яким у складі пропозиції було подано вищевказаний лист – гарантію, але у Замовника наявна інформація, що учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за Ваше звернення.
Вимоги визначені Додатком № 5 встановлені відповідно до абз. 2 ч. 3 ст. 14 Закону, як інша інформація, що може зазначатися в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Натомість необхідно зазначити, що ст. 17 Закону, поширюється на ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЕЛЬ, визначені ст. 13 Закону (спрощена закупівля не є процедурою закупівлі).
За вказаних у питанні Учасника обставин Замовником не буде прийняте рішення про відмову Учаснику в участі у закупівлі та відхилення пропозиції Учасника.
Разом з тим, Замовником може бути прийняте рішення про відмову Учаснику в участі у закупівлі та відхилення пропозиції Учасника, яка не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та яким у складі пропозиції було подано вищевказаний лист – гарантію, але у Замовника наявна інформація, щодо Учасника було застосовано оперативно-господарську санкцію у вигляді відмови від встановлення на майбутнє будь-яких господарських відносин з таким Учасником із достроковим розірванням такого договору та застосуванням штрафних санкцій.
Гарантійний лист - вітчизняний виробник
Дата подання: 16 лютого 2025 22:13
Дата відповіді: 17 лютого 2025 13:52
Відповідно до п. 19 Оголошення Замовника, Учасник повинен завантажити через електронну систему закупівель в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи (оригінали або завірені учасником належним чином копії документів) зазначені у ДОДАТКУ № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. При цьому, Додаток №1 до Оголошення за даною процедурою не містить серед переліку документів - Гарантійний лист в довільній формі від виробника запропонованого товару з гарантією про те, що товар буде вітчизняного виробництва (країна походження товару - Україна), який присутній у інших аналогічних процедурах Замовника (наприклад - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-02-11-015156-a). Дані розбіжності у вимогах до документів за аналогічними за предметом закупівлі процедурами у одного Замовника може свідчить про корупційні дії та зловживанням з боку Замовника. В свою чергу мають місце неодноразові підтвердження таким зловживанням (безпідставна та протиправна відміна процедур 2024 року з аналогічним предметом) з лобіюванням інтересів підприємств – дистриб’юторів товару іноземного походження, що є прямо дискримінацією українського виробника. З метою недопущення дискримінації українських виробників засобів індивідуального захисту, корупційних дій і зловживань з боку Замовника, просимо внести до переліку документів (Додаток № 1 до Оголошення) необхідність надання Учасником - Гарантійного листа в довільній формі від виробника запропонованого товару з гарантією про те, що товар буде вітчизняного виробництва (країна походження товару - Україна).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за Ваше звернення.
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі було оприлюдненне з дотриманням всіх принципів здійснення закупівель, відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до частини 2 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасники резиденти та нерезиденти всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у спрощених закупівлях на рівних умовах.
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містить дискримінаційних вимог до українських виробників, а відсутність вимоги гарантійного листа не перешкоджає українським виробникам взяти участь у закупівлі та подати свою пропозицію.
Також, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до пункту 11 Оголошення та статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» єдиним критерієм оцінки є ціна, питома вага – 100%.
Відповідно до частини 11 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2025-02-11-015060-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НВП "Темп-3000", Код ЄДРПОУ:31778043
Дата подання: 26 лютого 2025 17:02
Вимога
24 лютого 2025 року ДП МО України «Державний оператор тилу» відповідно до протоколу №2402-1 прийняло рішення про визначення ТОВ «МІЛІКОН ЮА» переможцем спрощеної Закупівлі (UA-2025-02-11-015060-а).
Вважаємо дане рішення протиправним та таким, що протирічить вимогам чинного законодавства з наступних підстав:

1. Відповідно до вимог Додатку 3 Оголошення Учасник має завантажити:

Копію документу, виданого Центральним управлінням розвитку матеріального забезпечення Збройних Сил України (або іншим уповноваженим органом військового управління у разі, якщо розробником технічної документації не є Міністерство оборони України) про те, що запропонований до постачання товар відповідає нормативно-технічній документації Міністерства оборони України (відповідна нормативно-технічна документація зазначена у ДОДАТКУ № 3 до Оголошення).

В той же час учасник закупівлі ТОВ «МІЛІКОН ЮА» не надав документ, виданий Центральним управлінням розвитку матеріального забезпечення Збройних Сил України, на запропоновану ним на своє ім’я (ТОВ «МІЛІКОН ЮА»), а завантажив документ, виданий іншій юридичній особі –
ТОВ «Фортеця захисту». У складі наданих документів відсутнє будь-яке підтвердження щодо об’єднання, консорціуму чи іншого виду спільної діяльності між ТОВ «Фортеця захисту», якому видано лист №12-11 від 12.11.24 щодо затвердження зразка-еталону бронежилету модульного моделі «Фортеця -1» Тип 2, Рівень П, Вид 5, комплектність 1-8, виробництва MASADA ARMOUR SOY LTD, та ТОВ "МІЛІКОН ЮА".
Крім того, в даному випадку виробником предмету постачання є MASADA ARMOUR SOY LTD, а постачальником - ТОВ "МІЛІКОН ЮА" на підставі Дистриб’юторського договору №2 від 17 лютого 2025 року, в той час як,
ТОВ «Фортеця захисту» не має жодного відношення до цієї господарської діяльності, спрямованої на постачання бронежилетів для потреб МО України.

2. Відповідно до вимог додатку 1 Оголошення Учасник повинен надати:

Ліцензія або документ дозвільного характеру, видана (-ий) виробнику запропонованого товару, на провадження господарської діяльності з виробництва спеціальних засобів індивідуального захисту.
У разі, якщо відповідно до норм законодавства держави реєстрації виробництва видача ліцензії або документа дозвільного характеру не передбачена, то учасник у складі пропозиції надає лист-роз’яснення в довільній формі від виробника запропонованого товару за підписом уповноваженої особи виробника та завірений печаткою (у разі наявності), в якому мають бути вказані законодавчо обґрунтовані підстави ненадання таких документів із посиланням на відповідні норми законодавства держави реєстрації виробництва.

Відповідно ТОВ «МІЛІКОН ЮА» надало документи:

- Cвідоцтво про реєстрацію в Агентстві експортного оборонного контролю (Номер експортера:176050 Назва експортера: ТОВ «Масада Армор Сой»), але термін дії даного сертифікату закінчився 31.12.2024 року.
- Дійсний (або нібито дійсний) сертифікат ISO 9001, який підтверджує її відповідність міжнародні стандарти управління якістю із зазначенням виду такої діяльності, а саме: виробництво та маркетинг захисних виробів, включаючи балістичні та небалістичні та мʼякі бронежилети , тверді панелі та шоломи що дає змогу виробляти дані продукти.
PRODUCTION AND MARKETING OF PROTECTIVE PRODUCTS INCLUDING BALLISTIC AND NON-BALLISTIC FABRICS, SOFT VEST PROTECTION, HARD PANELS AND HELMETS.
ВИРОБНИЦТВО ТА РЕАЛІЗАЦІЯ ЗАХИСНИХ ВИРОБІВ, ВКЛЮЧАЮЧИ БАЛІСТИЧНІ ТА НЕБАЛІСТИЧНІ ТКАНИНИ, М'ЯКІ ЗАХИСНІ ЖИЛЕТИ, ЖОРСТКІ ПАНЕЛІ ТА ШОЛОМИ.
В той же час предмет закупівлі (бронежилет модульний Тип 2, Рівень П, Вид 5, комплектність 1-5 за ТС A01XJ.29423-420:2023 (01)) не є м’яким бронежилетом.
- Звертаємо увагу, що учасником завантажено Сертифікат ISO 9001:2015, чинний (нібито чинний) на даний час, виданий за номером сертифіката 113482/A/0001/UK/En, але в закупівлі UA-2024-12-12-002589-a тим іншим учасником вже завантажувався цей сертифікат з таким самим номером, але з іншим строком його чинності.
- У зв’язку із тим, що виробником предмету постачання є MASADA ARMOUR SOY LTD, а постачальником є ТОВ «МІЛІКОН ЮА», відповідно ввезення та передача бронежилетів без наявної ліцензії на продаж спеціальних засобів індивідуального захисту, виданої MASADA ARMOUR SOY LTD МВС України, є неможливим.

3. Учасником надані документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно з ДОДАТКОМ № 4 до Оголошення:
Так, в довідці №18-02-25-1 від 18 лютого 2025 року вказано, що Виробник (ТОВ «Масада Армор Сой») має досвід та продавав бронежилети та плити (окремо).
Але, згідно вимог Додатку 4 до оголошення Учасник повинен надати:

Копію(ї) договору(ів) з додатковими угодами, що стосуються зміни обсягів постачання та/або зміни ціни договору (у випадку їх наявності), інформація по якому (яких) відображена у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів). Примітка: під аналогічним договором слід розуміти договір за предметом закупівлі цього оголошення «Бронежилет модульний» або інші засоби індивідуального захисту згідно до переліків, визначених Наказом  Міністерства оборони України №232 від 29.04.2016 року.

ТОВ "МІЛІКОН ЮА" не підтвердив та не надав роз’яснення щодо досвіду постачання ТОВ «Масада Армор Сой» (виробника) саме «Бронежилету модульного».

4. Відповідно до вимог Додатку 1 Оголошення Учасник у складі пропозиції надає:

Заповнена Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів згідно з ДОДАТКОМ № 6 до Оголошення.

У анкеті (Додаток №6) Учасником не витримано форму заповнення згідно з ДОДАТКОМ № 6 до Оголошення та не підтверджено, що саме ТОВ "МІЛІКОН ЮА" ознайомлений із Антикорупційною програмою Замовника, що суперечить вимогам Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

5. Додатком 4 до Оголошення визначено:
Учасник підтверджує відповідність вимогам шляхом надання фінансової звітності учасника за 2023 рік або останній проміжний період 2024 року з підтвердженням про надання фінансового звіту до державних органів із відповідною відміткою про прийняття (або копією квитанції № 2).
У випадку, якщо учасник закупівлі представляє інтереси виробника, дозволяється надання підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям з боку такого виробника. У такому випадку, учасник повинен у складі пропозиції надати належним чином завірений документ про представництво виробника.
Але, в той же час, згідно Додатку 1 до оголошення чітко визначено:
У разі ненадання документу, що не передбачений законодавством для учасника, учасник надає у складі пропозиції лист-роз’яснення щодо ненадання даного документу з посиланням на законодавство.

Учасник закупівлі ТОВ «МІЛКОН ЮА» не надав жодного підтвердження про надання фінансового звіту до державних органів ТОВ «Масада Армор Сой» (виробника) із відповідною відміткою про прийняття, а також не надав лист-роз’яснення щодо відсутності відмітки про прийняття (або будь-якого іншого підтвердження/ пояснення) про прийняття фінансового звіту ТОВ «Масада Армор Сой» до державних органів.

Згідно з частинами десятою-тринадцятою статті 14 Закону України “Про публічнізакупівлі” №922 розкриття пропозицій відбувається у порядку, передбаченому абзацами першим і другим частини 1 статті 28 цього Закону.
Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
Замовник відхиляє пропозицію, зокрема, в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію.
Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично.

Враховуючи викладене вище ПРОСИМО Вас скасувати рішення про визначення ТОВ «МІЛІКОН ЮА» переможцем спрощеної закупівлі UA-2025-02-11-015060-а, оформлене протоколом №2402-1 від 24 лютого 2025 року, та прийняте нове рішення, яким відхилити пропозицію ТОВ «МІЛІКОН ЮА», як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 лютого 2025 17:47
У відповідь на Вашу вимогу від 26.02.2025 Ідентифікатор: UA-2025-02-11-015060-a.c1, повідомляємо наступне:

1. Згідно пункту 2 Додатку № 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Учасник надає копію документу, виданого Центральним управлінням розвитку матеріального забезпечення Збройних Сил України (або іншим уповноваженим органом військового управління у разі, якщо розробником технічної документації не є Міністерство оборони України) про те, що ЗАПРОПОНОВАНИЙ до постачання товар відповідає нормативно-технічній документації Міністерства оборони України (відповідна нормативно-технічна документація зазначена у ДОДАТКУ № 3 до Оголошення).

ТОВ «МІЛІКОН ЮА» надано документ про представництво виробника (файл «Лист від МАСАДА ПРЕДСТАВНИК МІЛІКОН ЮА .pdf»). Також ТОВ «МІЛІКОН ЮА» у ціновій пропозиції зазначило виробником запропонованого товару компанію Masada Armour Soy Ltd. (файл «Додаток № 2 Форма Цінова пропозиція МІЛІКОН 10тис.pdf»).

Оскільки виробником запропонованого товару є товар Masada Armour Soy Ltd., ТОВ «МІЛІКОН ЮА» було надано лист від Центрального управління розвитку матеріального забезпечення № 220/61/2314 від 30.11.2024, де зазначено, що бронежилет модульний моделі «Фортеця -1» Тип 2, Рівень П, Вид 5, комплектність 1-8, є виробництва MASADA ARMOUR SOY LTD, що відповідає вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України «Бронежилет модульний» ТС А01XJ.29423-420:2023 (01).

Зауважимо, що згідно вимог пункту 2 Додатку № 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, відсутня вимога, що документ повинен бути виданий на звернення (ім'я юридичної особи) Учасника.

Враховуючи вищезазначене, порушення вимог оголошення зі сторони Учасника в цій частині відсутні.


2. Згідно з пунктом 9 Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Учасник має надати ліцензію або документ дозвільного характеру, видану(-ий) виробнику запропонованого товару, на провадження господарської діяльності з виробництва спеціальних засобів індивідуального захисту. У разі, якщо відповідно до норм законодавства держави реєстрації виробництва видача ліцензії або документа дозвільного характеру не передбачена, то учасник у складі пропозиції надає лист-роз’яснення в довільній формі від виробника запропонованого товару за підписом уповноваженої особи виробника та завірений печаткою (у разі наявності), в якому мають бути вказані законодавчо обґрунтовані підстави ненадання таких документів із посиланням на відповідні норми законодавства держави реєстрації виробництва.

Оскільки ТОВ «МІЛІКОН ЮА» у ціновій пропозиції зазначило виробником запропонованого товару компанію Masada Armour Soy Ltd. (файл «Додаток № 2 Форма Цінова пропозиція МІЛІКОН 10тис.pdf»), Учасником у складі пропозиції було надано документи від виробника запропонованого товару (файл «файл довідка щодо ліцензування виробництво мілікон масада з додатками_compressed.pdf»), а саме лист-роз’яснення в довільній формі за підписом уповноваженої особи виробника та завірений печаткою від 30 грудня 2024 року, де зазначено, що «Ізраїльська влада видає ліцензії на виробництво та збут виключно для вогнепальної зброї. Оскільки ліцензії не видаються або не потрібні для інших галузей, МАСАДА АРМОР не може отримати таку ліцензію.»

Також зазначаємо, що документи, надані у складі пропозиції Учасника закупівлі, які не вимагалися умовами оголошення про проведення закупівлі, не розглядаються замовником, а також їх невідповідність вимогам чинного законодавства та умовам оголошення не є підставою для відхилення пропозиції учасника закупівлі.


3. Згідно з Додатком № 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі у випадку, якщо учасник закупівлі представляє інтереси виробника, дозволяється надання підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям з боку такого виробника.

ТОВ «МІЛІКОН ЮА» надано документ про представництво виробника (файл «Лист від МАСАДА ПРЕДСТАВНИК МІЛІКОН ЮА .pdf»). Також ТОВ «МІЛІКОН ЮА» у ціновій пропозиції зазначило виробником запропонованого товару компанію Masada Armour Soy Ltd. (файл «Додаток № 2 Форма Цінова пропозиція МІЛІКОН 10тис.pdf»).

Відповідно до пункту 1.2. розділу 1 Додатку № 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі під аналогічним договором слід розуміти договір за предметом закупівлі цього оголошення «Бронежилет модульний» та/або інші засоби індивідуального захисту згідно з переліками, визначеними Наказом Міністерства оборони України № 232 від 29.04.2016 року.

Оскільки ТОВ «МІЛІКОН ЮА» підтверджує кваліфікаційні критерії від виробника, Учасником надано документи для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від Masada Armour Soy Ltd., які викладені у файлі «ДОВІДКА АНАЛОГІЧНІ ДОГОВОРИ МАСАДА МІЛІКОН 10 тис_compressed.pdf».

Надані аналогічні договори відповідають вимогам пункту 1.2. розділу 1 Додатку № 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, де під аналогічним договором слід розуміти договір за предметом закупівлі цього оголошення «Бронежилет модульний» та/або інші засоби індивідуального захисту згідно з переліками, визначеними Наказом Міністерства оборони України № 232 від 29.04.2016 року.

Таким чином, за результатами оцінки наданих документів було встановлено, що
ТОВ «МІЛІКОН ЮА» відповідає вимогам, викладеним в Додатку № 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.


4. ТОВ «МІЛІКОН ЮА» у складі тендерної пропозиції надано анкету для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів, датовану 18.02.2025. За формою надана анкета відповідає додатку №6 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

В останньому абзаці анкети вказано про ознайомлення із Антикорупційною програмою ДП «ДОТ» та обов’язок її дотримуватися під час участі у закупівлі та виконанні договору.

Подана анкета підписана директором ТОВ «МІЛІКОН ЮА» та скріплена печаткою вказаного підприємства.

Отже, у Замовника відсутні підстави вважати, що учасником не підтверджено, що саме ТОВ "МІЛІКОН ЮА" ознайомлений із Антикорупційною програмою Замовника.


5. Згідно з Додатком № 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі у випадку, якщо учасник закупівлі представляє інтереси виробника, дозволяється надання підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям з боку такого виробника. У випадку, якщо учасник закупівлі/виробник є нерезидентом України, дозволяється надання документів, які є аналогічними до документів, що зазначені у цьому Додатку, відповідно до вимог законодавства країни такого учасника закупівлі/виробника.

ТОВ «МІЛІКОН ЮА» надано документ про представництво виробника (файл «Лист від МАСАДА ПРЕДСТАВНИК МІЛІКОН ЮА .pdf»). Також ТОВ «МІЛІКОН ЮА» у ціновій пропозиції зазначило виробником запропонованого товару компанію Masada Armour Soy Ltd. (файл «Додаток № 2 Форма Цінова пропозиція МІЛІКОН 10тис.pdf»).

Оскільки ТОВ «МІЛІКОН ЮА» підтверджує кваліфікаційні критерії пункту 2 Додатку №4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі від виробника, то Учасником у складі пропозиції було надано аналогічні документи для підтвердження наявності фінансової спроможності від виробника Masada Armour Soy Ltd., які викладені у файлі «_ ДОВІДКА фінансової спроможності МАСАДА МІЛІКОН з ДОДАТКАМИ _compressed.pdf».



Також зазначаємо, що документи, надані у складі пропозиції Учасника закупівлі, які не вимагалися умовами оголошення про проведення закупівлі, не розглядаються замовником, а також їх невідповідність вимогам чинного законодавства та умовам оголошення не є підставою для відхилення пропозиції учасника закупівлі.

За результатами оцінки наданих документів встановлено, що ТОВ «МІЛІКОН ЮА» відповідає вимогам встановленим у Додатку № 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-03-03-000015 ● fdf5e6eefb2e4fc7bd904fbe218f23ff
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 лютого 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 березня 2025 12:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


28.02.2025 № 67

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 11 лютого
2025 року № 31-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.»

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
25 UA-2025-02-11-015060-a 11.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-03-06 14:33:55

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу спрощеної закупівлі товару «Бронежилет модульний (Тип 2, Рівень П, Вид 5, комплектність 1-5) (ДК 021:2015: 35810000-5: Індивідуальне обмундирування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-11-015060-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо пояснити з наданням документального підтвердження,
яким чином переможцем спрощеної закупівлі ТОВ «МІЛІКОН ЮА» під час укладання договору виконано вимоги частини другої статті 41 Закону?
3. Відповідно до вимог пункту 6 статті 14 Закону замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону. З яких причин ДП «ДОТ», не встановив в оголошені про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до вимог Закону?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу
національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати
відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим
доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в
поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их)
питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України
невиконання службовою особою законних вимог органу державного
фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання
йому завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї
тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним
наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-03-10 09:06:02

Відповідь на запит за моніторингом UA-M-2025-03-03-000015 (UA-2025-02-11-015060-a)

1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.

Згідно з наказом Міністерства оборони України від 02.12.2023 № 716/нм «Про уповноваження державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» на виконання функції служби державного замовника у сфері оборони.

Згідно з наказом Міністерства оборони України від 06.02.2024 № 87 «Про питання державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» змінено найменування державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» на державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу».

Відповідно до пункту 1 Порядку державне підприємство Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» (ДП «ДОТ») уповноважено на здійснення оборонних закупівель та укладення державних контрактів (договорів) на закупівлю товарів, робіт і послуг, коштів, передбачених у державному бюджеті за бюджетною програмою КПКВК 2101020 “Забезпечення діяльності Збройних Сил України, підготовка кадрів і військ, медичне забезпечення особового складу, ветеранів військової служби та членів їхніх сімей, ветеранів війни”.

За змістом положень частини 2 статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні призначення встановлюються законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет) у порядку, визначеному цим Кодексом.

Головний розпорядник бюджетних коштів Міністерство оборони України, в свою чергу, отримує бюджетні призначення шляхом їх затвердження у законі про Державний бюджет України та приймає рішення щодо делегування повноважень на виконання бюджетної програми ДП «ДОТ» як одержувачу бюджетних коштів, розподіляє та доводить до Підприємства у встановленому порядку обсяги бюджетних асигнувань.

Відповідно до Наказу Міністерства оборони України № 780 від 27.12.2023 «Про затвердження Порядку взаємодії Міністерства оборони України із службою державного замовника – державним підприємством Міністерства оборони України “Агенція закупівель у сфері оборони” щодо здійснення оборонних закупівель під час дії правового режиму воєнного стану» визначено порядок визначення розміру бюджетного призначення для закупівель в межах бюджетних підпрограм.

Згідно пункту 4.1. Перелік та обсяги закупівель (зміни до них), а також вимоги до предмета закупівлі доводяться до Агенції відповідальними за формування та виконання бюджетної програми (підпрограм), з урахуванням нагальності потреби.

Згідно п 4.4 Агенція проводить закупівлі на підставі Переліку та обсягів закупівель, отриманих від відповідальних за формування та виконання бюджетної програми (підпрограм).



Щодо визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі

Уповноваженим органом з розробки технічної специфікації Міністерства оборони України згідно з Наказом Міністерства оборони України від 02.11.2021р. № 344 визначено Центральне управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України.

Технічні та якісні характеристики до предмету закупівлі визначені в технічній специфікації Міністерства оборони України. Розроблені технічні специфікації за напрямком речового забезпечення Збройних Сил України оприлюднені на офіційному сайті Уповноваженого органу з розробки технічної специфікації Партнер Міністерства оборони України.

1. https://partner.mod.gov.ua/useful-info/material-support-specs



Щодо визначення очікуваної вартості закупівлі

Очікувана вартість закупівлі визначена у відповідності до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Мінекономіки від 18.02.2020 року № 275 та Наказу державного підприємства Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» від 17.10.2024р. № 232-ОД «Про затвердження Методики визначення орієнтовної вартості номенклатурної позиції та очікуваної вартості предмета закупівлі в Державному підприємстві Міністерства оборони України «Державний оператор тилу».




2. Просимо пояснити з наданням документального підтвердження, яким чином переможцем спрощеної закупівлі ТОВ «МІЛІКОН ЮА» під час укладання договору виконано вимоги частини другої статті 41 Закону?


Зазначені документи були надані Переможцем шляхом завантаження через електронну систему закупівель відповідно Додатку № 9 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

Документи додаються.





3. Відповідно до вимог пункту 6 статті 14 Закону замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону. З яких причин ДП «ДОТ», не встановив в оголошені про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до вимог Закону?


Відповідно частини 1 статті 25 Закону Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.

Відповідно частини 1 статті 27 Закону Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.

Таким чином визначення вимоги щодо надання забезпечення пропозиції/договору є правом, а не обов’язком замовника.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-03-12 15:59:21

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу спрощеної закупівлі товару «Бронежилет модульний (Тип 2, Рівень П, Вид 5, комплектність 1-5) (ДК 021:2015: 35810000-5: Індивідуальне обмундирування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-11-015060-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати пояснення та відповідні документи (вказати файл та сторінку) щодо виконання учасником закупівлі ТОВ «МІЛІКОН ЮА» умов пункту 2 Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі в частині надання копії документу, виданого Центральним управлінням розвитку матеріального забезпечення Збройних Сил України (або іншим уповноваженим органом військового управління у разі, якщо розробником технічної документації не є Міністерство оборони України) про те, що запропонований до постачання товар відповідає нормативно-технічній документації Міністерства оборони України (відповідна нормативно-технічна документація зазначена у ДОДАТКУ № 3 до Оголошення).
2. Надати пояснення та відповідні документи (вказати файл та сторінку) щодо виконання учасником ТОВ «МІЛІКОН ЮА» умов пункту 1 Додатку № 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі в частині підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) протягом останніх трьох років (36 календарних місяців, що передують місяцю оголошення закупівлі) із загальним обсягом постачання (за вартістю договору) не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі, а саме, копію(ї) ДОГОВОРУ(ІВ) з додатковими угодами, що стосуються зміни обсягів постачання та/або зміни ціни договору, копію ВІДГУКУ(ІВ) від контрагента(ів), що підтверджує(ють) належне виконання такого договору(ів), із зазначенням НОМЕРУ, ДАТИ, ПРЕДМЕТУ, фактичної СУМИ ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ(ІВ) або копії АКТІВ або ВИДАТКОВИХ або ПОДАТКОВИХ НАКЛАДНИХ, які підтверджують ФАКТ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО(ИХ) ДОГОВОРУ(ІВ) у обсязі не менше 30% від очікуваної вартості, передбаченої умовами закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) у разі поділу предмета закупівлі на частини).
3. Надати пояснення та відповідні документи (вказати файл та сторінку) щодо виконання учасником ТОВ «МІЛІКОН ЮА» умов пункту 2 Додатку № 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі в частині підтвердження наявності доходу (виручки) за 2023 рік або останній проміжний період поточного року на суму не менше 30 % від очікуваної вартості закупівлі, а саме, ФІНАНСОВОЇ звітності учасника за 2023 рік або останній проміжний період 2024 року з ПІДТВЕРДЖЕННЯМ про надання фінансового звіту ДО ДЕРЖАВНИХ ОРГАНІВ із відповідною відміткою про прийняття (або копією квитанції № 2).
4. Надати пояснення та відповідні документи, щодо врахування Закону України від 02.03.2015 № 222 «Про ліцензування видів господарської діяльності під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «МІЛІКОН ЮА» з врахуванням довідки щодо ліцензії від 18.02.2025 вих. № 18-02-25-7 відповідно якої учасник ТОВ «МІЛІКОН ЮА» є Дистриб’ютором
5. Надати пояснення та відповідні документи (вказати файл та сторінку) щодо виконання учасником ТОВ «МІЛІКОН ЮА» умов пункту 10 Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі в частині надання Ліцензії або наказ/витяг з наказу, видана (-ий) МВС України Учаснику на провадження господарської діяльності з продажу спеціальних засобів індивідуального захисту.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу
національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати
відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим
доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в
поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их)
питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України
невиконання службовою особою законних вимог органу державного
фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання
йому завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї
тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним
наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.

Відповіді ще немає

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 лютого 2025 13:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "МІЛІКОН ЮА" 217 520 000,00
UAH
217 520 000,00
UAH
Відповіді учасника Документи
ТОВ "НВП "Темп-3000" 224 670 000,00
UAH
221 800 000,00
UAH
Відповіді учасника Документи
ТОВ "УКРТАК.ЮА" 221 900 000,00
UAH
221 900 000,00
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

25 лютого 2025 10:40
Електронний підпис
25 лютого 2025 10:38
Витяг ПДВ МІЛІКОН ЮА.pdf
25 лютого 2025 10:38
ВИТЯГ МІЛІКОН .pdf
25 лютого 2025 10:38
ВИПИСКА МІЛІКОН.pdf
19 лютого 2025 16:15
Електронний підпис
19 лютого 2025 16:15
Електронний підпис
19 лютого 2025 16:13
АКТ ЦУРМЗ ЗАВІРЕНИЙ .pdf
19 лютого 2025 16:13
Довідка MILICON коруп.zip
19 лютого 2025 16:13
Витяг ПДВ МІЛІКОН ЮА.pdf
19 лютого 2025 16:13
MOSSADА MILIKON DISTRIBUTION contract.pdf

Публічні документи

19 лютого 2025 18:41
Електронний підпис
19 лютого 2025 18:41
UA-2025-02-11-015060-a.rar
19 лютого 2025 18:40
Рейтинг.zip
19 лютого 2025 18:40
НАКАЗ.zip
19 лютого 2025 18:40
Витяг - Ліцензія.pdf
19 лютого 2025 18:40
Ліцензія Восток.pdf
19 лютого 2025 18:24
2.Цінова пропозиція.pdf
19 лютого 2025 13:55
Статут та опис_ТЕМП-3000.pdf
19 лютого 2025 13:55
1.Анкета.pdf
19 лютого 2025 13:55
Лист ЦУРМЗ_2024.pdf
19 лютого 2025 13:55
5.Лист-гарантія, Дод.5.pdf
19 лютого 2025 13:55
3.Гар. лист Тех.хар.pdf
19 лютого 2025 13:55
4.Довідка досвід.pdf
19 лютого 2025 13:55
Витяг МВС_Косинський.pdf
19 лютого 2025 13:55
S0100115 Ф1. Баланс 9 міс.pdf
19 лютого 2025 13:55
Довідка НАЗК_Темп.zip
19 лютого 2025 13:55
Витяг МВС_Косинський.p7s

Публічні документи

19 лютого 2025 15:11
Електронний підпис
19 лютого 2025 15:11
Електронний підпис
19 лютого 2025 15:10
1. Цінова пропозиція.pdf
19 лютого 2025 15:10
1. Цінова пропозиція.pdf.p7s
19 лютого 2025 15:10
13. Лист-пояснення.pdf.p7s
19 лютого 2025 15:10
8. Анкета.pdf.p7s
19 лютого 2025 15:10
Гарантія-118930-GL-140-17.zip
19 лютого 2025 15:10
8. Анкета.pdf
19 лютого 2025 15:10
14.2. inform.pdf.p7s
19 лютого 2025 15:10
15. Довідка ДПС від 17.02.25.pdf
19 лютого 2025 15:10
13. Лист-пояснення.pdf
19 лютого 2025 15:10
11.1. Довідка.pdf
19 лютого 2025 15:10
10.2. Довідка.pdf.p7s
19 лютого 2025 15:10
14.1. inform.pdf
19 лютого 2025 15:10
11.2. Довідка.pdf.p7s
19 лютого 2025 15:10
10.1. Довідка.pdf
19 лютого 2025 15:10
5.7. ВН 169 АКТ.pdf
19 лютого 2025 15:10
5.13. Видаткові накладні.PDF
19 лютого 2025 15:10
5.3. ДУ 1СО від 26.09.2024.pdf
19 лютого 2025 15:10
5.6. ВН 165 АКТ.pdf
19 лютого 2025 15:10
5.9. ВН 178 АКТ.pdf
19 лютого 2025 15:10
5.8. ВН 176 АКТ.pdf
19 лютого 2025 15:10
5.1. Довідка досвід.pdf
19 лютого 2025 15:10
5.5. ВН 163 АКТ.pdf
19 лютого 2025 15:10
5.4. ВН 150 АКТ.pdf
19 лютого 2025 15:10
5.1. Довідка досвід.pdf.p7s
19 лютого 2025 15:10
Гарантія-118930-GL-140-17.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МІЛІКОН ЮА"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

ТОВ "НВП "Темп-3000"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

UA-2025-02-11-015060-a.rar

ТОВ "УКРТАК.ЮА"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МІЛІКОН ЮА"
#44785002
Переможець 217 520 000,00
UAH
24 лютого 2025 16:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 лютого 2025 16:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МІЛІКОН ЮА"
#44785002
217 520 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 лютого 2025 18:08
Договір №594 02-25-РМ від 27.02.2025.pdf укладений
27 лютого 2025 17:49