Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Макарівська, на ділянці від Білоцерківська, 1А до вул. Білоцерківська,3 в с. Петропавлівська Борщагівка Бучанського району Київської області. Коригування
Очікувана вартість
3 406 654,80 UAH
UA-2025-02-11-014788-a ● 400d349f02954c51ad5928bab9c12b3e
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ" БОРЩАГІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 37227875 |
Місцезнаходження: | 08129, Україна , Київська обл., село Петропавлівська Борщагівка, вул. Білогородська, будинок 2-А |
Контактна особа: |
Чистякова Марина Валеріївна +380977704315 chistyakova.kpblago@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 лютого 2025 17:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 березня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 03 березня 2025 11:42 |
Початок аукціону: | 03 березня 2025 11:42 |
Очікувана вартість: | 3 406 654,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 033,27 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 17 025,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не менший ніж строк дії тендерної пропозиції. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме списання коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії та в розмірі, не меншому ніж це передбачено цією тендерною документацією або так само внесення учасником відповідної суми коштів на рахунок, що відкритий в установі банку – гаранта на якому обліковуватимуться кошти гарантії. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту (або її електронним/кваліфікованим електронним підписом), яка повинна містити реквізити гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено цим пунктом із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії. Копія чинної банківської ліцензії, або витягу з Державного реєстру банків, що видані Національним банком України для банківської установи, що надає гарантію, копія документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний підпис, який накладено на файл гарантії, мають бути надані у складі тендерної пропозиції. Гарантія, яка надається в електронній формі, повинна бути подана у складі тендерної пропозиції у вигляді електронного документу, щодо якого наявна технічна можливість перевірити накладений на нього кваліфікований електронний підпис уповноваженої посадової особи банку-гаранта у порядку, передбаченому цією тендерною документацією, а так само переглянути зміст документу такої гарантії. Подання, отримання гарантії в електронній формі здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Пропозиції, що не містять забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до п. п. 1 п. 44 Особливостей. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. Забезпечення тендерної пропозиції повертається у випадках, що визначені згідно ч. 4 ст. 25 Закону. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 17025 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Макарівська, на ділянці від Білоцерківська, 1А до вул. Білоцерківська,3 в с. Петропавлівська Борщагівка Бучанського району Київської області. Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08129, Україна, Київська область, с. Петропавлівська Борщагівка, вул. Макарівська, на ділянці від Білоцерківська, 1А до вул. Білоцерківська,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2025
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних Робіт здійснюється на протязі 60 (шістдесяти) банківських днів після підписання Сторонами Актів (ф.КБ-2в та ф.КБ-3) з видатковими накладними на витратні матеріали, документами, що підтверджують їх транспортну складову та Довідкою про вартість Робіт за фактично виконані Роботи по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункових рахунках Замовника. | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 100 |
Підписання договору | Повторювана поставка | 60 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 лютого 2025 16:10 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 лютого 2025 15:58 |
Нова редакція ТД вул. Макарівська.doc | |
24 лютого 2025 15:58 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx |
24 лютого 2025 16:10 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 лютого 2025 15:58 |
Нова редакція ТД вул. Макарівська.doc
|
|||
24 лютого 2025 15:58 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
уточнення
Дата подання: 18 лютого 2025 12:09
Дата відповіді: 21 лютого 2025 14:46
Шановний Замовник, у складі ТД Додатку 2 містяться кошторисні документи, а саме: дефектний акт та відомість ресурсів. Судячи з цього, Ви вже маєте інвесторський кошторис. Просимо Вас додати до ТД нульовий інвесторський кошторис з вказаними коефіцієнтами до кошторисних норм , для того, щоб при складанні учасником кількість матеріальних ресурсів збігалась з наданою Вами відомостю ресурсів.
Ви ж чудово розумієте,що без інформації щодо коефіцієнтів та кошторисних норм не можливо щоб кількість матеріальних ресурсів учасника повністю відповідала кількості зазначеній в наданій відомості ресурсів. Чи як інший варіант, приберіть з ТД відомість ресурсів, що буде достатньо для складання кошторису учасником по дефектному акту.
Заздалегідь дякуємо за розуміння.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний потенційний Учаснику! Уважно розглянули ваше звернення та повідомляємо наступне.
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. З 19.10.2022 року на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), яка прийнята Урядом на виконання вимог Закону. При цьому відповідно до пункту 4 розділу І “Загальні положення” Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (зі змінами) визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва", затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
Водночас відповідно до пункту 33 частини першої статті 1 Закону технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги. Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно з статтею 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, як, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. При цьому тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до пункту 5.1 розділу V. Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) НАСТАНОВИ з визначення вартості будівництва ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією.
Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. За рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання, визначеною Замовником.
Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) окремих видів капітальних ремонтів замовник надає дефектний акт, форму якого наведено у додатку 29 цієї Настанови.
Звертаємо увагу на те, що нами як Замовником на підтвердження виконання вищевказаних умов, було прийнято рішення викласти у Додатку 2 до тендерної документації (Технічна специфікація щодо предмету закупівлі) Розділ 1. Відомість обсягів робіт/дефектний акт Об'єми робіт та Розділ 2. Відомість ресурсів, в яких чітко вказано перелік, одиниця виміру та кількість необхідних видів робіт, матеріальних, будівельних ресурсів та витрат труда, що забезпечує розрахунок ціни пропозиції Учасника (договірної ціни).
Також інформуємо, що Замовник самостійно у тендерній документації установлює вимоги, які передбачені законодавством, з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону.
І на останок, Учасники не повинні здійснювати тиск на Замовника в частині розроблення умов закупівлі, а саме: диктувати умови та порядок проведення процедури закупівлі. Замовник діяв в межах та спосіб визначені законодавством, що регулює сферу закупівель, тому відсутня потреба вносити зміни в цій частині.
Дякуємо за звернення!
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. З 19.10.2022 року на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), яка прийнята Урядом на виконання вимог Закону. При цьому відповідно до пункту 4 розділу І “Загальні положення” Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (зі змінами) визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва", затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
Водночас відповідно до пункту 33 частини першої статті 1 Закону технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги. Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно з статтею 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, як, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. При цьому тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до пункту 5.1 розділу V. Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) НАСТАНОВИ з визначення вартості будівництва ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією.
Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. За рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання, визначеною Замовником.
Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) окремих видів капітальних ремонтів замовник надає дефектний акт, форму якого наведено у додатку 29 цієї Настанови.
Звертаємо увагу на те, що нами як Замовником на підтвердження виконання вищевказаних умов, було прийнято рішення викласти у Додатку 2 до тендерної документації (Технічна специфікація щодо предмету закупівлі) Розділ 1. Відомість обсягів робіт/дефектний акт Об'єми робіт та Розділ 2. Відомість ресурсів, в яких чітко вказано перелік, одиниця виміру та кількість необхідних видів робіт, матеріальних, будівельних ресурсів та витрат труда, що забезпечує розрахунок ціни пропозиції Учасника (договірної ціни).
Також інформуємо, що Замовник самостійно у тендерній документації установлює вимоги, які передбачені законодавством, з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону.
І на останок, Учасники не повинні здійснювати тиск на Замовника в частині розроблення умов закупівлі, а саме: диктувати умови та порядок проведення процедури закупівлі. Замовник діяв в межах та спосіб визначені законодавством, що регулює сферу закупівель, тому відсутня потреба вносити зміни в цій частині.
Дякуємо за звернення!
уточнення
Дата подання: 18 лютого 2025 12:14
Дата відповіді: 21 лютого 2025 14:47
Чи буде відхилена пропощиція учасника, якщо кількість матеріальних ресурсів не буде повністю відповідати кількості матеріальних ресурсів , що відображені у відомості ресурсів замовника?
Наприклад:
У замовника Автомобілі бортові, вантажопідйомність 3 т маш. год 8,74335, а у Учасника 6,5маш.год
У замовника Гідравлічна рідина кг 13,787, а у Учасника 14,2кг
У замовника Поковки з квадратних заготовок, маса 1,8 кг т 0,00336, а у Учасника 0,00т
У замовника Рядно м2 4,3788, а у Учасника 0,00т
У замовника Витрати труда робітників-будівельників люд.год 968,3, а у учасника або більше , або менше люд.год
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний потенційний Учаснику! Уважно розглянули ваше звернення та повідомляємо наступне.
Для забезпечення проведення даної процедури закупівлі на замовлення нашого підприємства як Замовника була розроблена проектно-кошторисна документація з відповідною експертною оцінкою.
На виконання умов п. 5.1 Настанови з визначення вартості будівництва нами як Замовником було прийнято рішення викласти у Додатку 2 до тендерної документації (Технічна специфікація щодо предмету закупівлі) Розділ 1. Відомість обсягів робіт/дефектний акт Об'єми робіт та Розділ 2. Відомість ресурсів, в яких чітко вказано перелік, одиниця виміру та кількість необхідних видів робіт, матеріальних, будівельних ресурсів та витрат труда, що забезпечує розрахунок ціни пропозиції Учасника (договірної ціни).
Для забезпечення якісних та технологічних характеристик виконання робіт згідно предмету закупівлі, обов’язкова наявність такої кількості витрат труда, матеріальних та будівельних ресурсів (не менше), як вказано у Додатку 2 до тендерної документації (Технічна специфікація щодо предмету закупівлі).
У іншому випадку пропозиція Учасника буде відхилена на підставі абзацу 2 підпункту 2 Пункту 41 Особливостей, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та / або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей.
Дякуємо за звернення!
Для забезпечення проведення даної процедури закупівлі на замовлення нашого підприємства як Замовника була розроблена проектно-кошторисна документація з відповідною експертною оцінкою.
На виконання умов п. 5.1 Настанови з визначення вартості будівництва нами як Замовником було прийнято рішення викласти у Додатку 2 до тендерної документації (Технічна специфікація щодо предмету закупівлі) Розділ 1. Відомість обсягів робіт/дефектний акт Об'єми робіт та Розділ 2. Відомість ресурсів, в яких чітко вказано перелік, одиниця виміру та кількість необхідних видів робіт, матеріальних, будівельних ресурсів та витрат труда, що забезпечує розрахунок ціни пропозиції Учасника (договірної ціни).
Для забезпечення якісних та технологічних характеристик виконання робіт згідно предмету закупівлі, обов’язкова наявність такої кількості витрат труда, матеріальних та будівельних ресурсів (не менше), як вказано у Додатку 2 до тендерної документації (Технічна специфікація щодо предмету закупівлі).
У іншому випадку пропозиція Учасника буде відхилена на підставі абзацу 2 підпункту 2 Пункту 41 Особливостей, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та / або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей.
Дякуємо за звернення!
тендерна документація
Дата подання: 21 лютого 2025 10:29
Дата відповіді: 24 лютого 2025 13:05
Доброго дня, відповідно до вимог діючого законодавства України, викиди забруднюючих речовин стаціонарними джерелами в атмосферне повітря можуть здійснюватись суб’єктами господарювання тільки після отримання дозволу на викиди. Отже, будь-яка юридична особа, діяльність якої супроводжується викидами забруднюючих речовин в атмосферне повітря, має отримати дозвіл на викиди та поставити асфальтобетонний завод на державний облік. Отже чи потібно мати дозвіл на викиди та всі необхідні документи без яких заборонено здійснювати господарську діяльність з виготовлення асфальтобетонних сумішей на всі заводи, незалежно він мобільний чи стаціонатрний, орендований чи власний?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний потенційний Учаснику! Уважно розглянувши та вивчивши запитання, повідомляємо про те, що у тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни щодо наявності дозвільних документів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря.
ДД
Дата подання: 21 лютого 2025 10:35
Дата відповіді: 24 лютого 2025 13:07
Відповідно до вимог документації - асфальтобетонні суміші повинні бути сертифіковані на відповідність вимогам ДСТУ Б В.2.7-119:2011, прохання зазначити конкретні фізико-механічні властивості, яким повинні відповідати суміші, що будуть використовуватися при виконані даних робіт?
Відповідь: Доброго дня, шановний потенційний Учаснику! Уважно розглянувши та вивчивши запитання, повідомляємо про те, що у тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни з детальною інформацією про фізико-механічні властивості, яким повинні відповідати асфальтобетонні суміші, що будуть використовуватися при виконані даних робіт. Дякуємо за звернення!
запитання
Дата подання: 21 лютого 2025 15:50
Дата відповіді: 24 лютого 2025 13:10
Якщо у Вас є експертний висновок, то додайте його до ТД
Відповідь: Доброго дня, шановний потенційний Учаснику! Уважно розглянули ваше звернення та повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 5.1 розділу V. Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) НАСТАНОВИ з визначення вартості будівництва ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією.
Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. За рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання, визначеною Замовником.
Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) окремих видів капітальних ремонтів замовник надає дефектний акт, форму якого наведено у додатку 29 цієї Настанови.
Звертаємо увагу на те, що нами як Замовником на підтвердження виконання вищевказаних умов, було прийнято рішення викласти у Додатку 2 до тендерної документації (Технічна специфікація щодо предмету закупівлі) Розділ 1. Відомість обсягів робіт/дефектний акт Об'єми робіт та Розділ 2. Відомість ресурсів, в яких чітко вказано перелік, одиниця виміру та кількість необхідних видів робіт, матеріальних, будівельних ресурсів та витрат труда, що забезпечує розрахунок ціни пропозиції Учасника (договірної ціни).
Жодним чинним нормативним документом не передбачено надання Замовником у складі тендерної документації на закупівлю робіт/ послуг експертного висновку, якщо така закупівля здійснюється на підставі розробленої проектно-кошторисної документації.
Також інформуємо, що Замовник самостійно у тендерній документації установлює вимоги, які передбачені законодавством, з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону.
І на останок, Учасники не повинні здійснювати тиск на Замовника в частині розроблення умов закупівлі, а саме: диктувати умови та порядок проведення процедури закупівлі. Замовник діяв в межах та спосіб визначені законодавством, що регулює сферу закупівель, тому відсутня потреба вносити зміни в цій частині.
Дякуємо за звернення!
Відповідно до пункту 5.1 розділу V. Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) НАСТАНОВИ з визначення вартості будівництва ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією.
Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. За рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання, визначеною Замовником.
Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) окремих видів капітальних ремонтів замовник надає дефектний акт, форму якого наведено у додатку 29 цієї Настанови.
Звертаємо увагу на те, що нами як Замовником на підтвердження виконання вищевказаних умов, було прийнято рішення викласти у Додатку 2 до тендерної документації (Технічна специфікація щодо предмету закупівлі) Розділ 1. Відомість обсягів робіт/дефектний акт Об'єми робіт та Розділ 2. Відомість ресурсів, в яких чітко вказано перелік, одиниця виміру та кількість необхідних видів робіт, матеріальних, будівельних ресурсів та витрат труда, що забезпечує розрахунок ціни пропозиції Учасника (договірної ціни).
Жодним чинним нормативним документом не передбачено надання Замовником у складі тендерної документації на закупівлю робіт/ послуг експертного висновку, якщо така закупівля здійснюється на підставі розробленої проектно-кошторисної документації.
Також інформуємо, що Замовник самостійно у тендерній документації установлює вимоги, які передбачені законодавством, з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону.
І на останок, Учасники не повинні здійснювати тиск на Замовника в частині розроблення умов закупівлі, а саме: диктувати умови та порядок проведення процедури закупівлі. Замовник діяв в межах та спосіб визначені законодавством, що регулює сферу закупівель, тому відсутня потреба вносити зміни в цій частині.
Дякуємо за звернення!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 березня 2025 12:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД-11" |
3 132 108,35
UAH з ПДВ
|
3 132 108,35
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" |
3 295 391,20
UAH з ПДВ
|
3 295 391,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД-11" #41272096 |
Відхилено |
3 132 108,35
UAH з ПДВ
|
14 березня 2025 15:41
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" #31481658 |
Очікує рішення |
3 295 391,20
UAH з ПДВ
|
14 березня 2025 15:41
|