Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Деревина дров`яна непромислового використання
Очікувана вартість
3 165 750,00 UAH
UA-2025-02-11-014668-a ● 198e7c1129fe46eda4cbd6dbeb7a8f61
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВІНЬКОВЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43981498 |
Місцезнаходження: | 32500, Україна , Хмельницька обл., Віньковецький район, вулиця Соборної України, будинок 15, селище міського типу Віньківці |
Контактна особа: |
Савчук Лариса Дмитрівна +380981986501 rayvno@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 лютого 2025 17:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 лютого 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 24 лютого 2025 11:17 |
Початок аукціону: | 24 лютого 2025 11:17 |
Очікувана вартість: | 3 165 750,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 828,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1809 метр кубічний
Деревина дров`яна непромислового використання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2025
ДК 021:2015: 03413000-8 — Паливна деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за Договором проводяться на підставі рахунку та/або видаткових накладних шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 лютого 2025 15:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 лютого 2025 15:15 |
2.1.5. Додаток 5 вимоги до переможця деревина.docx | |
18 лютого 2025 15:15 |
2.1.4. Додаток 4 Перелік деревина.docx | |
18 лютого 2025 15:15 |
2.1.3. Додаток_3 проект договору деревина.doc | |
18 лютого 2025 15:15 |
2.1.2. Додаток 2 Техн. вимоги.docx | |
18 лютого 2025 15:15 |
2.1.1. Додаток_1 деревина.docx | |
18 лютого 2025 15:15 |
2.1. ТД деревина.doc | |
18 лютого 2025 15:15 |
Додаток 1 Таблиця змін ТД деревина.docx |
18 лютого 2025 15:24 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 лютого 2025 15:15 |
2.1.5. Додаток 5 вимоги до переможця деревина.docx
|
|||
18 лютого 2025 15:15 |
2.1.4. Додаток 4 Перелік деревина.docx
|
|||
18 лютого 2025 15:15 |
2.1.3. Додаток_3 проект договору деревина.doc
|
|||
18 лютого 2025 15:15 |
2.1.2. Додаток 2 Техн. вимоги.docx
|
|||
18 лютого 2025 15:15 |
2.1.1. Додаток_1 деревина.docx
|
|||
18 лютого 2025 15:15 |
2.1. ТД деревина.doc
|
|||
18 лютого 2025 15:15 |
Додаток 1 Таблиця змін ТД деревина.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
усунення порушення у тд
Дата подання: 12 лютого 2025 13:14
Дата відповіді: 14 лютого 2025 16:42
Замовник вимагає "В разі тому якщо Учасник не є власником лісу (дров), в складі пропозиції надається копія або оригінал документів від власника (лист та договір купівлі-продажу товару), яким підтверджується його можливість поставки (терміну заготівлі) всього об’єму товару до 31.08.2025 року." Повідомляємо Замовника про те, що біржові Договори з власниками лісу, постійними та/або тимчасовими лісокористувачами, укладаються за результатами біржових торгів (аукціону) з продажу необробленої деревини згідно з Регламентом з організації та проведення біржових торгів з купівлі-продажу необробленої деревини та пиломатеріалів на товарних біржах. Згідно регламенту товарних бірж «Заявка на проведення аукціону з купівлі необробленої деревини може бути ініційована лише на поточний квартал, в якому подається заявка.». Тобто на даний час біржові договори з власниками лісу, постійними та/або тимчасовими лісокористувачами, укладаються лише на квартал. Таким чином надання біржового договору діючого до 31.08.2025 р. є неможливим та зазначена вимога суперечить Регламенту товарних бірж. Вимагаємо прибрати зазначену вимогу та замінити її на формулювання про надання чинних біржових договорів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! У відповідь на Ваше питання повідомляємо, що вимогами Додатку 2 до тендерної документації не встановлена вимога стосовно надання договору, що діє до 31.08.2025 року із власниками лісу, постійними та/або тимчасовими лісокористувачами, а вимагається надання договору, яким підтверджується закупівля всього об’єму товару, а також лист від власників лісу, постійниго та/або тимчасового лісокористувача стосовно можливості поставки вказаного товару до 31.08.2025 року
Вимога
Дата подання: 19 лютого 2025 12:33
Дата відповіді: 20 лютого 2025 15:05
Стосовно змін внесених Замовником , а саме «Виробник товару у своїй діяльності повинен дотримуватися вимог систему екологічного управління (менеджменту). На підтвердження даної вимоги Учасники у складі тендерної пропозиції надають сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001стосовно надання послуг з оптової торгівлі лісоматеріалами, що видана виробнику товару. Також у складі тендерної пропозиції Учасники зобов’язані надати звіт з перевірки системи екологічного управління, який виданий на ДСТУ ISO 14001 на ім’я виробника. Якщо учасник не є виробником, додатково надається гарантійний лист від виробника, яким Учаснику дозволяється використовувати даний сертифікат.
5. Учасник надає в складі тендерної пропозиції копії документів, що підтверджують законність походження лісопродукції, що буде постачатися Замовнику: спеціальний дозвіл на спеціальне використання лісових ресурсів (лісорубні квитки) на деревину дров`яну непромислового використання, першої групи на кількість не меншу ніж визначена в описі технічних, кількісних та якісних характеристик товарів, що закуповуються.
В тому разі, якщо Учасник закупівлі не є власником/виробником продукції, в складі пропозиції надається копія або оригінал документів від власника/виробника (лист та договір купівлі-продажу товару), яким підтверджується його можливість поставки (терміну заготівлі) всього об’єму товару до 31.08.2025 року.
6. Учасник товару у своїй діяльності повинен застосовувати систему екологічного управління. На підтвердження даної вимоги Учасники у складі тендерної пропозиції надають сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 стосовно надання послуг з оптової торгівлі лісоматеріалами, що видана виробнику Учаснику. Також у складі тендерної пропозиції Учасники зобов’язані надати звіт з перевірки системи екологічного управління, який виданий на ДСТУ ISO 14001:2015 на ім’я Учасника.
*Сертифікати повинні бути видані органом з сертифікації, що входить до переліку органів з сертифікації акредитованих НААУ, на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1. На підтвердження у складі пропозиції надається Атестат про акредитацію, що виданий органу з сертифікації.» Вимагаємо видалити зазначені вимоги, оскільки вони призводять до зменшення кількокості потенційних учасників та здорожчанню вартості закупівлі. Зазначені документи не впливають на якість товару , що закуповує Замовник.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо наступне. У відповідності до вимог чинного законодавства, зокрема Пунктом 28 «Особливостей» передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно пункту 4 частини 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості - інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби).
Згідно з частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Тобто, Законом чітко встановлена можливість вимагати вказані сертифікати ISO.
Окрім того, наявність діючого сертифікату ISO є гарантією якості, безпечності та застосування у своїй діяльності міжнародних стандартів під час виробництва або поставки товару. Ці загальновстановлені стандарти визначають характеристики та норми, жорстко регламентують всі процеси сертифікованого підприємства або Учасника. Саме завдяки такій стандартизації будь-який замовник може бути впевнений у високий якості товарів, їх відповідності вимогам чинних ДСТУ та ТУ, дотримання технологічних процесів, забезпечення захисту навколишнього середовища та професіоналізмі компанії.
Міжнародні стандарти дозволяють отримати технологічні, економічні і соціальні вигоди.
Згідно пункту 4 частини 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості - інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби).
Згідно з частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Тобто, Законом чітко встановлена можливість вимагати вказані сертифікати ISO.
Окрім того, наявність діючого сертифікату ISO є гарантією якості, безпечності та застосування у своїй діяльності міжнародних стандартів під час виробництва або поставки товару. Ці загальновстановлені стандарти визначають характеристики та норми, жорстко регламентують всі процеси сертифікованого підприємства або Учасника. Саме завдяки такій стандартизації будь-який замовник може бути впевнений у високий якості товарів, їх відповідності вимогам чинних ДСТУ та ТУ, дотримання технологічних процесів, забезпечення захисту навколишнього середовища та професіоналізмі компанії.
Міжнародні стандарти дозволяють отримати технологічні, економічні і соціальні вигоди.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 лютого 2025 11:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ СЕРЧАНСЬКИЙ РОМАН СЕРГІЙОВИЧ |
3 033 693,00
UAH з ПДВ
|
3 033 693,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Комунальне Підприємство "Лісове господарство" Віньковецької селищної ради |
3 039 120,00
UAH з ПДВ
|
3 039 120,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ СЕРЧАНСЬКИЙ РОМАН СЕРГІЙОВИЧ #2858806655 |
Відхилено |
3 033 693,00
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2025 15:52
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 лютого 2025 13:11
|
Комунальне Підприємство "Лісове господарство" Віньковецької селищної ради #31264948 |
Переможець |
3 039 120,00
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2025 15:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2025 14:55
|
Підписаний договір | укладений |
04 березня 2025 14:18
|