Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту комп’ютерних периферійних пристроїв, відновлення/регенерація картриджів та послуги з заправки картриджів
Очікувана вартість
221 916,13 UAH
UA-2025-02-11-014552-a ● db446777725a4bd1bc4191649314944c
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого |
Код ЄДРПОУ: | 02071139 |
Вебсайт: | http://nlu.edu.ua |
Місцезнаходження: | 61024, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Григорія Сковороди, 77 |
Контактна особа: |
Лілія Байда +380577577140 tender852@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 лютого 2025 16:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 лютого 2025 09:00 |
Очікувана вартість: | 221 916,13 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50320000-4: Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів
Тендерні пропозиції учасників та усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою.
Тендерна документація
11 лютого 2025 16:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 лютого 2025 16:54 |
додаток 1, 1.1, 1.2, Перелік документів таабо інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx | |
11 лютого 2025 16:54 |
додаток 2 Перелік документів таабо інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі.docx | |
11 лютого 2025 16:54 |
Тендерна документація.docx | |
11 лютого 2025 16:54 |
Додаток 3 проект договору.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо неправомірної вимоги
Дата подання: 15 лютого 2025 16:38
Дата відповіді: 18 лютого 2025 16:06
Шановний Замовнику! У Додатку 1 "Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції" до тендерної документації зазначено: "- виробництво станції очистки картриджів або власність торгової марки повинно підтверджуватись копією атестата виробництва та/або копією документу на власність торгової марки/знаку для відповідного обладнання ". Дана вимога є дискимінаційною та обмежує потенційне коло учасників, оскільки участь у закупівлі можуть прийняти тільки ті учасники, які є власниками торгової марки/знаку станції очистки картриджів чи мають на неї атестат виробництва. Якщо потенційним учасником станція очистки картриджів було придбана в 2011 році та виробник не надає йому атестат виробництва на неї, то він (учасник) не має змоги прийняти участі в даній закупівлі. І тим паче предмет закупівлі послуги, а придбання товару (станції очистки картриджів).
Просимо внести зміни до тендерної документації шляхом вилучення даної вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Дана вимога є не дискримінаційною та не обмежує потенційне коло учасників, оскільки передбачає надання документа на вибір учасника, а саме: «…..підтверджуватись копією атестата виробництва та/або копією документу на власність торгової марки/знаку для відповідного обладнання».
Станція очистки картриджів призначена для очищення лазерних картриджів будь-якого типу від залишків тонера при наданні послуг з регенерації /відновленню і заправці лазерних картриджів.
Станція очистки картриджів потрібна для продовження терміну служби друкарських картриджів, зменшення витрат на їхню заміну, вона забезпечує видалення залишків тонера, чорнила, пилу та інших забруднень, що запобігає засміченню друкарської системи, завдяки ретельному очищенню картриджі можна використовувати повторно без втрати якості друку. Ефективно очищені картриджі працюють без плям, смуг та інших дефектів, що покращує кінцевий результат друку та дозволяє повторно заправляти картриджі, знижуючи витрати на придбання нових.
Вимога надати «копію атестата виробництва, або копію документу на власність торгової марки/знаку» допомагає з’ясувати, чи учасник при купівлі у виробника (продавця) обладнання отримав у власність саме станцію очистки картриджів, а не інше обладнання, що не дозволяло б в повній мірі якісно виконати вимоги Замовника щодо надання послуг. Дані документи гарантують, що обрана станція очистки картриджів є сертифікованою та відповідає вимогам до якості та безпеки. Копія атестата виробництва, або копія документу на власність торгової марки/знаку є документами, що наявні у виробників станцій очистки картриджів, а тому учасник, який не є виробникам обладнання, може без будь-яких перешкод отримати зазначені документи у виробника (продавця).
Станція очистки картриджів призначена для очищення лазерних картриджів будь-якого типу від залишків тонера при наданні послуг з регенерації /відновленню і заправці лазерних картриджів.
Станція очистки картриджів потрібна для продовження терміну служби друкарських картриджів, зменшення витрат на їхню заміну, вона забезпечує видалення залишків тонера, чорнила, пилу та інших забруднень, що запобігає засміченню друкарської системи, завдяки ретельному очищенню картриджі можна використовувати повторно без втрати якості друку. Ефективно очищені картриджі працюють без плям, смуг та інших дефектів, що покращує кінцевий результат друку та дозволяє повторно заправляти картриджі, знижуючи витрати на придбання нових.
Вимога надати «копію атестата виробництва, або копію документу на власність торгової марки/знаку» допомагає з’ясувати, чи учасник при купівлі у виробника (продавця) обладнання отримав у власність саме станцію очистки картриджів, а не інше обладнання, що не дозволяло б в повній мірі якісно виконати вимоги Замовника щодо надання послуг. Дані документи гарантують, що обрана станція очистки картриджів є сертифікованою та відповідає вимогам до якості та безпеки. Копія атестата виробництва, або копія документу на власність торгової марки/знаку є документами, що наявні у виробників станцій очистки картриджів, а тому учасник, який не є виробникам обладнання, може без будь-яких перешкод отримати зазначені документи у виробника (продавця).
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту комп’ютерних периферійних пристроїв, відновлення/регенерація картриджів та послуги з заправки картриджів |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 173 609,32 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 868,05 UAH з ПДВ |
Позиції
480 посл
лот №1 - послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту комп’ютерних периферійних пристроїв, відновлення/регенерація картриджів та послуги з заправки картриджів для об’єктів в м. Харкові
ДК 021:2015: 50323000-5 — Ремонт і технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61024, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Григорія Сковороди, 77
Дата доставки:
31 грудня 2025
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює оплату за фактично надані послуги на підставі частини 1 статті 49 Бюджетного кодексу України протягом 30 календарних днів, в безготівковому порядку шляхом перерахування відповідної суми на поточний рахунок Виконавця на підставі оформленого Виконавцем рахунку та Акту наданих послуг. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Quanta System" |
173 280,00
UAH з ПДВ
|
173 280,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Quanta System" #31233092 |
Переможець |
173 280,00
UAH з ПДВ
|
25 лютого 2025 12:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 березня 2025 12:42
|
договір №166.PDF | укладений |
10 березня 2025 12:41
|