Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Військовий автомобільний номерний знак (лютий 2025)
Очікувана вартість
62 550,00 UAH
UA-2025-02-11-013824-a ● 5d978cc6bf4f4e07be8ec04b9935b073
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військова частина Т0930 |
Код ЄДРПОУ: | 26632233 |
Місцезнаходження: | 09321, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, - |
Контактна особа: |
Дмитро Шелагін +380987233044 zakupkit0930@gmail.com |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 лютого 2025 16:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 лютого 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 19 лютого 2025 14:00 |
Початок аукціону: | 19 лютого 2025 14:00 |
Очікувана вартість: | 62 550,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 312,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14720000-4: Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
183 комплект
Номерний знак до військового транспортного засобу тип 9
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Вінницька область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 березня 2025
ДК 021:2015: 14720000-4 — Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій
25 штука
Номерний знак до військового транспортного засобу тип 9
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Вінницька область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 березня 2025
ДК 021:2015: 14720000-4 — Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій
26 штука
Номерний знак до військового транспортного засобу тип 10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Вінницька область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 березня 2025
ДК 021:2015: 14720000-4 — Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 лютого 2025 10:12 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 лютого 2025 10:11 |
Оголошення Номерний знак 62 550 грн (1).docx |
14 лютого 2025 10:12 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
14 лютого 2025 10:11 |
Оголошення Номерний знак 62 550 грн (1).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Визначення переліку документів для подання Учасником та Переможцем спрощеної закупівлі
Дата подання: 12 лютого 2025 17:22
Дата відповіді: 13 лютого 2025 09:18
11.02.2025 року Військова частина Т0930, за допомогою системи Prozorrо, оголосила про проведення спрощеної закупівлі UA-2025-02-11-013824-a. У Додатку 4 до Оголошення про закупівлю державним замовником у сфері оборони в порядку проведення спрощених закупівель в електронній системі закупівель товару: Номерні знаки до військового транспортного засобу за кодом ДК 021:2015 - 14720000-4 Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій (надалі - Оголошення) встановлено перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі пропозиції. Ознайомившись із переліком можна відзначити, що там містяться документи, які повинен подати не тільки учасник спрощеної закупівлі, а і переможець. Відповідно до ч. 6 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» та абз. 15 п. 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (надалі – Особливості) передбачається переможець процедури закупівлі повинен надати замовнику, після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у пп. 2, 3, 5, 6, 8, 12, 13 ч. 1 та ч. 2 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» та пп. 3, 5, 7, 12 Особливостей. Довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні, або пов’язані з корупцією правопорушення та довідка про відсутність судимості є документами, як підтверджують відсутність підстав визначених пп. 2, 3, 5, 6, 12, ч. 1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» та пп. 2, 3, 5, 7, 12 Особливостей і тому обов’язок завантаження до системи цих документів покладений саме на переможця закупівлі, щодо якого було оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Також у цьому ж Додатку 4 визначено, що учасник повинен надати довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні, або пов’язані з корупцією правопорушення, видані контрагенту, його учаснику, керівнику, бенефіціарному власнику, фізичній особі-підприємцю. Однак не зрозуміло, щодо якого контрагента повинна бути подана така довідка, тому просимо роз’яснити щодо кого потрібно надати таку довідку.
У зв’язку із вищезазначеним, просимо надати пояснення та привести у відповідність до чинного законодавства Оголошення та чітко визначити у Додатку 4 перелік документів, які має подати Учасник, під час подання пропозиції та які має подати Переможець спрощеної закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякую за увагу до нашої закупівлі. Внесемо зміни в документацію
Виправлення невідповідностей у Оголошенні про закупівлю
Дата подання: 13 лютого 2025 15:51
Дата відповіді: 13 лютого 2025 18:06
13 лютого 2025 року о 15.17 були внесені зміни до Оголошення про закупівлю державним замовником у сфері оборони в порядку проведення спрощених закупівель в електронній системі закупівель товару: Номерні знаки до військового транспортного засобу за кодом ДК 021:2015 - 14720000-4 Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій (надалі - Оголошення) у зв’язку із зверненням щодо визначення у Додатку 4 переліку документів, які має подати Учасник під час подання пропозиції та які має завантажити Переможець спрощеної закупівлі. Однак після внесення змін, у Додатку №4 передбачено, що ввесь зазначений перелік документів має бути поданий саме Переможцем закупівлі, проте не визначено які документи має подати Учасник для прийняття участі у процедурі спрощеної закупівлі.
У зв’язку із вищезазначеним, просимо внести зміни до Додатку №4, у якому окремо передбачити, які документи повинен надати Учасник для прийняття участі у процедурі закупівлі та окремо визначити які документи, із зазначеного переліку, повинен надати Переможець закупівлі, з урахуванням положень ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякую за увагу до нашої закупівлі. Внесемо зміни до документації
Внесення змін по ДСТУ
Дата подання: 14 лютого 2025 09:18
Дата відповіді: 14 лютого 2025 10:11
Відповідно до п.3 Додатку 1 до Оголошення «Товар має відповідати вимогам ДСТУ, сертифікати надаються до підписання Договору»
Відповідно до п.3.1. Договору про закупівлю (Додаток 3) «Постачальник повинен передати Замовнику Товар, якість якого відповідає умовам діючих державних стандартів, технічних умов і технічних описів, які вказані у специфікації до цього Договору».
Наказом ДП "УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ" від 21.12.2019 №465 скасована чинність національних стандартів, які регулювали виробництво номерних знаків транспортних засобів.
Єдині зразки державних номерних знаків та вимоги до них встановлюються Міністерством внутрішніх справ України, яким прийнято відповідний Наказ від 02 березня 2021 року № 166 «Про деякі питання номерних знаків транспортних засобів» (зі змінами), зареєстрований в Міністерстві юстиції України 22 березня 2021 року за № 353/35975.
Просимо внести відповідні зміни в п.3 Додатку 1 до Оголошення та в п. 3.1 Договору про закупівлю (Додаток 3).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякую за увагу до нашої закупівлі. Внесли зміни в документацію
Надання роз'яснення до Додатку 1
Дата подання: 14 лютого 2025 09:26
Дата відповіді: 14 лютого 2025 09:59
У Додатку 1 до Оголошення, в Примітці 2 зазначено такий текст:
Посада, прізвище, ініціали, підпис керівника чи уповноваженої особи Учасника, завірені печаткою*
Ми, _________________ у разі прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю та укладення Договору із Замовником про поставку товару згідні та підтверджуємо свою можливість і готовність виконувати усі Технічні вимоги і якісні характеристики Замовника, зазначені у цій документації.
Дата: _________ Підпис________________
Просимо роз’яснити, до якого документа відноситься цей текст і хто цей документ має подавати.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякую за увагу до нашої закупівлі. Лист заповнює учасник закупівлі, і як і написано в тексті цим учасник підтверджує намір укласти договір
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 лютого 2025 14:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Л.П. ПРОДАКШН" |
62 341,50
UAH з ПДВ
|
30 321,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "АВТОВІН" |
62 326,50
UAH з ПДВ
|
31 795,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СПЕЦЗНАК" |
41 999,70
UAH з ПДВ
|
33 199,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Л.П. ПРОДАКШН" #45246190 |
Переможець |
30 321,00
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2025 10:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2025 11:12
|
Договір № 121 від 28.02.25.pdf | укладений |
28 лютого 2025 16:50
|