Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
arrow_right_altЗвернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Перевірка підпису
Державна аудиторська служба України
Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ЖИТЛОВЕ РЕМОНТНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО № 1 |
Код ЄДРПОУ: | 24825142 |
Місцезнаходження: | 39800, Україна , Полтавська обл., м. Горішні Плавні, провулок Молодіжний, буд. 52 |
Контактна особа: |
Григорян Олена +380683339068 kjrep11@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 лютого 2025 15:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 лютого 2025 10:00 |
Очікувана вартість: | 11 806 019,70 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 59 030,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Аванс | 15 | Календарні | 50 | |
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:
Підстави для відмови в участі
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 11 лютого 2025 15:45 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 11 лютого 2025 15:45 |
Форма підтвердження: | документ |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 11 лютого 2025 15:45 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 11 лютого 2025 15:45 |
Форма підтвердження: | документ |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 11 лютого 2025 15:45 |
Форма підтвердження: | документ |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 11 лютого 2025 15:45 |
Форма підтвердження: | документ |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 11 лютого 2025 15:45 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 11 лютого 2025 15:45 |
Форма підтвердження: | документ |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 11 лютого 2025 15:45 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 11 лютого 2025 15:45 |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 11 лютого 2025 15:45 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 11 лютого 2025 15:45 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 11 лютого 2025 15:45 |
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 11 лютого 2025 15:45 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 11 лютого 2025 15:45 |
Форма підтвердження: | документ |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 11 лютого 2025 15:45 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 11 лютого 2025 15:45 |
Форма підтвердження: | документ |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 11 лютого 2025 15:45 |
Форма підтвердження: | документ |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 11 лютого 2025 15:45 |
Форма підтвердження: | документ |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 11 лютого 2025 15:45 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 11 лютого 2025 15:45 |
Форма підтвердження: | документ |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 11 лютого 2025 15:45 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 11 лютого 2025 15:45 |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 11 лютого 2025 15:45 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 11 лютого 2025 15:45 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 11 лютого 2025 15:45 |
Вимоги до тендерної пропозиції:
Вимоги до тендерної пропозиції
Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Підтверджується, що
11 лютого 2025 15:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 лютого 2025 15:45 |
Додаток 5 Документи переможця.docx | |
11 лютого 2025 15:45 |
Тендерна документація.docx | |
11 лютого 2025 15:45 |
Додаток №5 до договору .docx | |
11 лютого 2025 15:45 |
Додаток № 3 До договору .xlsx | |
11 лютого 2025 15:45 |
Додаток 4 до договору.xlsx | |
11 лютого 2025 15:45 |
Додаток 3 Технічні характеристики.docx | |
11 лютого 2025 15:45 |
Додаток 1Тендерна пропозиція .docx | |
11 лютого 2025 15:45 |
Додаток 2 Перелік для учасника.docx | |
11 лютого 2025 15:45 |
Додаток 4 Проєкт договору .docx | |
11 лютого 2025 15:45 |
Додаток.№1, №2 до Договору.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 лютого 2025 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КП "СПЕЦЕКО" ГОРІШНЬОПЛАВНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ" |
11 806 019,70
UAH з ПДВ
|
11 806 019,70
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Публічні документи
Відповіді учасника на умови участі у закупівлі
КП "СПЕЦЕКО" ГОРІШНЬОПЛАВНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
Підтверджую
по абз. 14 п. 47 Особливостей.pdfВчинення корупційних правопорушень
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення кримінальних правопорушень
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Підтверджую
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова тендерної пропозиції
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджую
1.1 Довідка наявністі у власності та користування інвентаря.pdf 1.2 Довідка наявністі у власності спецодягу для працівників.pdf 1.3 Довідка наявність у власності користування спеціалізованого транспорту.pdf 1.4 Скан-копії оригіналів свідоцтв транспортних засобів.pdf 1.5 Бухгалтерська довідка про балансову належність.pdf 1.6 Гарантійний лист про те, що у випадку несправності (поломки) техніки.pdf 1.7 Довідку про наявність віповідно облаштованої матеріально-технічної бази.pdf 1.8 Соборна 1 Наявне приміщення та облаштована територія (база) учасника в межах м. Горішні Плавні.pdf 1.9 Соборна 1 Наявність приміщення для персоналу.pdfНаявність працівників відповідної кваліфікації
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Підтверджую
2.1 Довідка працівників Водіїв автотранспортних засобів.pdf 2.2 Довідка працівників Робітники з комплексного прибирання та утримання будинків з прилеглими територіями.pdf 2.3 Довідка працівниківз з охорони праці та пожежну безпеку.pdf 2.4 Відповідальна особа за охорону праці та пожежну безпеку.pdfНаявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів
Наявність фінансової спроможності
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Підтверджую
4. Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.pdf 5.1 Витягу з реєстру платників ПДВ єдиного податку.pdf 5.2 Виписка з ЄДР від 06.02.2025 р..pdf 5.2 Довідка ліцензії або документи дозвільного характеру.pdf 5.3 Довідка про застосування заходів із захисту довкілля.pdf 5.4 Довідка щодо підпису документів.pdf 5.5 Статут.pdf 5.6 Довідка Про захист персональних даних.pdf 5.6 Лист згода Про захист персональних даних.pdf 5.7 Додаток 3 Технічні характеристики (1).pdf 5.7 Лист погодження виконати вимоги Замовника.pdf 5.8 Додаток 1Тендерна пропозиція.pdf 5.9 Договір,Додаток 1,2,3,4,5.pdf 5.9. Лист про згоду з істотні умови договору.pdf 6. Довідка в довільній формі з відомостями про учасника.pdf 7. Гарантійний лист місцезнаходження не є тимчасово окупована теріторія.pdf 7. Гарантійний лист учасник не є громадянином РФ.pdf 8. Довідка про незалучення такого субпідрядника співвиконавця.pdf Додаткова угода, розпорядження 2024 р..pdf НАКАЗ (РОЗПОРЯДЖЕННЯ) 23 від 23.05.2016.pdf Наказ про призначення директора.pdf наказ продовж.контра.24-25.pdf Підстави 1 згідно п. 5 п. 47 Особливостей.pdf Підстави 2 згідно п. 6 п. 47 Особливостей.pdf Підстави 3 згідно п. 12 п. 47 Особливостей.pdf Підстави 4. 1 та 7 пункту 47 Особливостей (для юросіб).pdf по абз. 14 п. 47 Особливостей.pdf Рішення послуг вивезення побутових відходів на теріторії ГП.pdfВчинення економічних правопорушень
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Підтверджую
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
КП "СПЕЦЕКО" ГОРІШНЬОПЛАВНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ" #36965797 |
Переможець |
11 806 019,70
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2025 15:53
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 лютого 2025 15:34
|
Вимога про усунення невідповідностей
Відповідно до п.43 Особливостей (затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На виконання вищезазначених вимог Замовник розміщує «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель» за наступними невідповідностями: Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно підпункту 5.8 пункту 5. Додатку 2 до тендерної документації, Замовником встановлено вимогу: Учасником процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції подається на фірмовому бланку заповнена форма «Тендерна пропозиція». Перелік виявлених невідповідностей: Учасник надав заповнену форму Тендерної пропозиції з ціною, яка не співпадає з остаточною пропозицією поданою Учасником в електронній системі закупівель. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати заповнену форму «Тендерної пропозиції» з ціною яка зазначена в остаточній пропозиції поданій Учасником в електронній системі закупівель. 2. Відповідно пункту 6 Додатку 2 до тендерної документації, Замовником встановлено вимогу: надати Довідку в довільній формі з відомостями про учасника із зазначенням повного найменування, коду за ЄДРПОУ, юридичної адреси, місцезнаходження, контактних телефонів, банківські реквізити з усіх обслуговуючих банків; керівництво (посада, прізвище, ім'я, по-батькові, номер контактного телефону); статус учасника (фізична особа, юридична особа/підприємство, фізична особа-підприємець, що є самозайнятою особою, тощо), система оподаткування. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник в довідці з відомостями про учасника не надав інформацію про систему опадаткування. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: в довідці з відомостями про учасника вказати інформацію про систему опадаткування.
Документи
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 21 лютого 2025 15:53
Учасник | Пропозиція | Документи |
КП "СПЕЦЕКО" ГОРІШНЬОПЛАВНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ" #36965797 |
11 806 019,70
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Документи
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2025 15:11
|
Договор 8.PDF | укладений |
04 березня 2025 15:09
|