Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 код - 33160000-9 Устаткування для операційних блоків ( НК 024:2023 код - 35616 Система ендоскопічної візуалізації)
Очікувана вартість
5 800 000,00 UAH
UA-2025-02-11-012475-a ● 3180247d14394b9a90364feb12685eb2
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Рівненський обласний протипухлинний центр" Рівненської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 02000205 |
Місцезнаходження: | 33010, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. Олександра Олеся, буд. 12 б |
Контактна особа: |
Роман Стельмах +380362633075 kpropc2@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 лютого 2025 15:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 лютого 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 5 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 29 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
ДК 021:2015 код - 33160000-9 Устаткування для операційних блоків ( НК 024:2023 код - 35616 Система ендоскопічної візуалізації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33010, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул. Олександра Олеся,12 б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків
НК 024:2023: 35616 — Система ендоскопічної візуалізації
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі накладної протягом 30 календарних днів з моменту поставки. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 лютого 2025 15:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 лютого 2025 15:44 |
ТД ГАСТРО.docx | |
11 лютого 2025 15:44 |
ТД ГАСТРО.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання щодо сертифікату та декларації про відповідність
Дата подання: 12 лютого 2025 10:02
Дата відповіді: 13 лютого 2025 13:44
Доброго ранку! Проглянувши вашу тендерну документацію побачили, що згідно розділу ІІІ пункту 6 ТД вимагається: "Товар згідно специфікації повинен мати документальне підтвердження його походження: сертифікати якості, сертифікати відповідності".
А згідно Додатку №1 пункту 2. ви вимагаєте: «Товар, запропонований Учасником, повинен бути введений в обіг відповідно до законодавства у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності, у передбаченому законодавством порядку. На підтвердження Учасник повинен надати: завірену копію декларації або копію документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту.»
Просимо надати роз’яснення стосовного того чи вистачить вам листа-пояснення, що на систему ендоскопічної візуалізації надається сертифікат відповідності або декларація про відповідність, в якому зазначаються посилання на нормативно-правові акти, щодо того, яким чином підтверджується якість та походження товару згідно предмету закупівлі або просимо внести відповідні зміни до ТД, що: «згідно розділу ІІІ пункту 6 ТД вимагається: "Товар згідно специфікації повинен мати документальне підтвердження його походження: сертифікати відповідності або декларація про відповідінсть".», так як на систему ендоскопічної візуалізації надаються сертифікат відповідності та декларації про відповідність.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! В складі своєї тендерної пропозиції Учасник на виконання вимоги згідно Додатку №1 пункту 2 надає «завірену копію декларації або копію документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно з вимогами технічного регламенту» та Лист-пояснення з підписом та печаткою (в разі наявності) уповноваженої особи з посиланням на нормативно-правові акти, щодо того, яким чином підтверджується якість та походження товару згідно предмету закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 лютого 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДЕЛЬТА МЕД" |
5 658 000,00
UAH з ПДВ
|
5 658 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДЕЛЬТА МЕД" #42681690 |
Переможець |
5 658 000,00
UAH з ПДВ
|
24 лютого 2025 11:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 березня 2025 12:47
|
ДОГОВІР.PDF | укладений |
06 березня 2025 12:46
|