Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги зі встановлення системи вентиляції спеціальної фортифікаційної споруди в/ч А1606
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2025-02-11-012265-a ● aa79f42764d947098e0194e48d65b036
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військова частина А2012 |
Код ЄДРПОУ: | 07965404 |
Місцезнаходження: | 20300, Україна , Черкаська обл., м. Умань, Вул. Европейська, 55 |
Контактна особа: |
Микола Романов +380933650172 kategoria@ps.mil.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 лютого 2025 17:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 лютого 2025 12:30 |
Очікувана вартість: | 400 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45330000-9: Водопровідні та санітарно-технічні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги зі встановлення системи вентиляції спеціальної фортифікаційної споруди в/ч А1606
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
19201, Україна, Черкаська область, Жашків, Аеродромна 102
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2026
ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 лютого 2025 17:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 лютого 2025 15:38 |
ОГОЛОШЕННЯ А2012.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
зміни
Дата подання: 11 лютого 2025 22:10
Дата відповіді: 12 лютого 2025 09:00
ШАновний Замовник, внесіть будь ласка зміни в частині документів що підтверджують виконання договору, а саме орім видаткових накладниї, або актів прийому товару, додайте ще акути виконання робіт. Бо у вас послуги, і логічно вимагати договір з надання послуг з мотажу і акти виконаних робіт до нього.
Щоб просто потім не було плутанини і зайвих питань, чому вимагались видаткові і акти прийому товару, а учасник надав акти виконання робіт.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякую за зауваження перепрацюю в частині документів що підтверджують виконання договору, а саме окрім видаткових накладних, або актів прийому товару, додам ще акти виконанних робіт.
Зміни
Дата подання: 14 лютого 2025 22:40
Дата відповіді: 18 лютого 2025 15:49
Шановний Замовник, є декілька запитань:
1. Коли ви внесете зміни, щодо підтвердження виконання аналогічного договору?
2. Як ви хочете отримати кошторис і акти по виконанню КБ2 програмного комплексу АВК5, якщо позиції технічного завдання не відповідають видам робіт програмного комплексу. Монтаж тих же повітроводів визначається в м2, а не м.п.
Доставки матеріалів і складські витрати, вони по замовчуванню в вартості матеріалів. Транспортні витрати, теж не можна додати. Є типу відрядження, але то окрема історія.
3. Пункт 46. Електрика (підключення обладнання). Де в технічному завдані матеріали: автоматичні вимикачі, кабелі, гафра і т.д.
Звідки учасник може знати довжину кабелів від щита до вентиляторів?
4. Що за калорифер? Яка його потужність? знову ж звідки тягнути на нього живлення?
5. Те саме питання за кндиціонер. Що це взагалі за кондиціонер на 18кВт? Це його продуктивність, чи споживна потужність?
6. Де регулятори швидкості? Де автоматина на калорифер?
7. Двері які? Однолистові, чи дволистові. Якщо дволистові, то утеплені чи ні, звичайні чи протипожежні?
ТО СКЛАДАВ ЦЕ ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ? Звільніть його. Якась маячня, яка не ліпиться до кучі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго вечора, буду робити відміну купівлі, у зв'язку невірного визначення обсягів закупівлі і строку надання послуг + ст. 3 Бюдж кодексу
Надіслати звернення можна до 25.02.25, 00:00
Надіслати звернення можна до 25.02.25, 00:00
Зміни
Дата подання: 17 лютого 2025 14:13
Дата відповіді: 18 лютого 2025 15:42
Шановний Замовник, ви будете вносити зміни?
Відповідь: Доброго вечора, буду робити відміну купівлі, у зв'язку невірного визначення обсягів закупівлі і строку надання послуг + ст. 3 Бюдж кодексу
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2025 16:35 |
Кінець періоду оскарження: | 01 березня 2025 00:00 |
Дата відміни: | 01 березня 2025 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до статті 3 Бюджетного кодексу України бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Тобто більше ніж на один рік замовник укласти договір не може. Як було зазначено в електронній системі закупівель, кінцевий строк надання послуг: 30.12.2026 рік. Крім цього, має місце невірне визначення обсягів надання послуг, що було підставою визначення очікуваної закупівлі. |
Документи:
18 лютого 2025 16:35
|
Електронний підпис |
18 лютого 2025 16:34
|
Протокол №12 Протокол про відміну відкритих торгів у разі неможливісті усунення порушення.pdf |