Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03366374 |
Місцезнаходження: | 14000, Україна , Чернігівська обл., Чернигов, вул. Реміснича, 19 |
Контактна особа: |
Вікторія Ковтонюк +380462941552 gkh_sektor_zakupivel@chernigiv-rada.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 лютого 2025 11:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 лютого 2025 01:00 |
Очікувана вартість: | 23 819 765,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 119 098,83 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у формі банківської гарантії, (електронний документ з електронно-цифровим підписом відповідно до вимог діючого законодавства) відповідно до вимог Тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 119098.83 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98370000-7: Поховальні та супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Відповідно до Додатку № 3 (Проект Договору) до Тендерної документації | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 лютого 2025 11:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 лютого 2025 11:41 |
Додаток № 5.docx | |
11 лютого 2025 11:41 |
Додаток № 6 (Перелік документів учасника).docx | |
11 лютого 2025 11:41 |
Додаток № 4.doc | |
11 лютого 2025 11:41 |
Додаток № 7 (Перелік документів переможця).docx | |
11 лютого 2025 11:41 |
Оголошення.docx | |
11 лютого 2025 11:41 |
Тендерна документація.docx | |
11 лютого 2025 11:41 |
Додаток № 3.doc | |
11 лютого 2025 11:41 |
Додаток № 1.docx | |
11 лютого 2025 11:41 |
Додаток №2.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-03-03-000022 ● cf19f2f608984d8da43fcdd12c926b6a
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 лютого 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 березня 2025 12:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.02.2025 № 67
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 11 лютого
2025 року № 31-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
27 UA-2025-02-11-005327-a 11.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-03-05 09:04:16
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «98370000-7 Поховальні та супутні послуги (Утримання місць поховань)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-11-005327-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-03-07 14:30:05
Відповідь на запит
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Розпорядження начальника Чернігівської міської військової адміністрації Чернігівського району Чернігівської області від 27 грудня 2024 року № 430 «Про затвердження бюджету Чернігівської міської територіальної громади на 2025 рік»). Посилання на розпорядження: https://mva.cg.gov.ua/web_docs/39467/2024/12/docs/430.pdf
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Вимоги щодо технічних та якісних характеристик предмету закупівлі визначено на підставі норм чинного законодавства України, а саме: вимогам Закону України «Про благоустрій населених пунктів» від 06.09.2005 №2807-IV (із змінами), Закону України «Про поховання та похоронну справу» від 10.07.2003 року № 1102-IV (зі змінами та доповненнями), «Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів», затвердженого Наказом Державного комітету з питань житловокомунального господарства України від 23.09.2003 року № 154, «Порядку утримання кладовищ та інших місць поховань», затвердженого Наказом Державного комітету з питань житлово-комунального господарства України від 19.11.2003 року № 193 (зі змінами та доповненнями) та Державних санітарних правил та норм «Гігієнічні вимоги щодо облаштування і утримання кладовищ в населених пунктах України» ДСанПІН 2.2.2.028-99
Обґрунтування очікуваної вартості закупівлі розміру бюджетного призначення: 23 819 765,00
Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована із застосуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами) методом проведених власних закупівель замовника (укладених договорів) відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель "Prozorro", з урахуванням індексу інфляції.
2. Інформація відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) оприлюднена Замовником 13 лютого 2025 року на сайті Чернігівської міської ради у підрозділі «Інша інформація» (https://chernigiv-rada.gov.ua/sp-ujkh-inform/ ) за посиланням: https://chernigiv-rada.gov.ua/storage/files/22/05/14/29/bad1e0c6a0cec3daa8b9b4c1741bfd04.pdf
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 лютого 2025 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНО-ПОБУТОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
23 819 719,43
UAH з ПДВ
|
23 819 719,43
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНО-ПОБУТОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ #03357636 |
Переможець |
23 819 719,43
UAH з ПДВ
|
24 лютого 2025 09:01
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 лютого 2025 16:41
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 24 лютого 2025 09:01
Учасник | Пропозиція | Документи |
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНО-ПОБУТОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ #03357636 |
23 819 719,43
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2025 14:51
|
Договір № 6030_6.pdf | укладений |
04 березня 2025 14:49
|