Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 код 80530000-8 Послуги у сфері професійної підготовки (Навчання та атестація персоналу ДСП "Чорнобильська АЕС" згідно НПАОП 0.00-4.12-05)
Очікувана вартість
57 522,00 UAH
UA-2025-02-11-004752-a ● f5bdb142f5254111b5f499ae2b434082
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне спеціалізоване підприємство «Чорнобильська АЕС» |
Код ЄДРПОУ: | 14310862 |
Вебсайт: | http://www.chnpp.gov.ua |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Асамова Оксана Миколаївна 380459343263 o.asamova@chnpp.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 лютого 2025 11:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 лютого 2025 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 лютого 2025 09:00 |
Очікувана вартість: | 57 522,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 287,61 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:80530000-8: Послуги у сфері професійної підготовки
категорія відповідно до пункту 3 частини 4 статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Навчання та атестація персоналу ДСП "Чорнобильська АЕС" згідно НПАОП 0.00-4.12-05
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 грудня 2025
ДК 021:2015: 80530000-8 — Послуги у сфері професійної підготовки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | умови оплати відповідно до вимог п. 4 додатку 3 до оголошення про проведення закупівлі послуг | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 лютого 2025 11:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 лютого 2025 11:26 |
Додаток_3-1_Вимоги_до_ціни.doc | |
11 лютого 2025 11:26 |
Додаток_6_Гарант_лист.doc | |
11 лютого 2025 11:26 |
Додаток_4_Тех_якіс_характер.doc | |
11 лютого 2025 11:26 |
Додаток_3_Проєкт_договора.doc | |
11 лютого 2025 11:26 |
Додаток_2_Перелік_учаснику.doc | |
11 лютого 2025 11:26 |
Оголошен.doc | |
11 лютого 2025 11:26 |
Додаток_1_Вимоги_до_предмету.doc | |
11 лютого 2025 11:26 |
Додаток_5_Форма_Тех_якісн_характ.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення щодо формування ціни
Дата подання: 12 лютого 2025 15:35
Дата відповіді: 13 лютого 2025 15:25
Шановний Замовник. Оскільки зараз триває період уточнень, то у нашого підприємства є можливість поставити питання, яке не висвітлено в тендерній документації.
Тому просимо надати відповідь на наступне питання:
Формування ціни, яка згідно п. 10 Оголошення про проведення закупівлі послуг, є єдиним критерієм (питома вага 100%), і ціна є істотною умовою цього Договору.
Будь-яка істотна умова Договору має бути однозначно зрозуміла всім сторонам правочину та не може допускати різних тлумачень.
Оскільки Замовник є платником ПДВ, що підтверджується інформацією з відкритих джерел, то оцінка цінової пропозиції з урахуванням ПДВ або без нього має суттєві розбіжності та потребує уточнення.
В тексті Договору (п. 3.1, 12.3) згадується, що Замовник бажає бачити ціну з ПДВ (і це логічно, бо Замовник є платником ПДВ).
Однак Додаток 3 (ВИМОГИ ДО РОЗРАХУНКУ ДОГОВІРНОЇ ЦІНИ) містить фактично лише вимоги до оформлення кошторису, а не загальної ціни.
В той же час, в Додатку 1 (Вимоги до предмета закупівлі послуг) в п.п. 3,9, 3.10, 3.13, 3.14 згадується інша економічна категорія, а саме: “найбільш економічно вигідна пропозиція”.
При цьому, терміни “найнижча загальна ціна Договору” та “ найбільш економічно вигідна пропозиція” у випадку, якщо Замовник є платником ПДВ - не є тотожними.
Наприклад, якщо загальна ціна, яку пропонує учасник тендеру, що не є платником ПДВ, становить умовно 100 гривень, а загальна ціна, яку пропонує учасник тендеру, що є платником ПДВ, становить умовно 110 гривень (включно з ПДВ), то хоч ціна, виражена в абсолютному показнику 110 гривень і є вищою, ніж ціна 100 гривень, але найбільш економічно вигідною в цьому випадку є ціна в 110 гривень (включно з ПДВ), оскільки Замовник набуває можливість отримати податковий кредит на суму ПДВ, що вже включена в суму 110 гривень.
Теоретично учасниками цього тендеру можуть бути як платники ПДВ, так і особи, що не є платниками цього податку. І така невизначеність в тендерній документації щодо єдиного критерію оцінки пропозиції учасників, має бути усунена, оскільки в п. 10 Оголошення про проведення закупівлі послуг таким єдиним критерієм вказується ціна Договору (як абсолютна величина), а в Додатку 1 (Вимоги до предмета закупівлі послуг) в п.п. 3,9, 3.10, 3.13, 3.14 згадується про оцінку “найбільш економічно вигідної пропозиції”.
З огляду на викладене, просимо чітко вказати критерій, яким буде оцінюватися пропозиція учасника:
- або загальна ціна Договору в абсолютному значенні;
- або найбільш економічно вигідна пропозиція з урахуванням особливостей обігу ПДВ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно ч. 9 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеного замовником в оголошенні про проведення закупівлі, заповнюється електронна форма з окремим полем, де зазначається інформація про ціну пропозиції.
Відповідно до п. 15 ч. 1 ст. 1 Закону найбільш економічно вигідною пропозицією є пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки пропозицій відповідно до статті 29 Закону.
Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель незалежно від того, який режим оподаткування застосовує учасник, на основі критерію оцінки - ціна, зазначеного замовником у оголошенні про проведення закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону (в разі його проведення).
Відповідно до ч. 11 ст. 14 Закону замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
Застосування замовником різного підходу під час оцінки пропозицій учасників, які є або не є платниками ПДВ, при розгляді пропозицій є дискримінаційним та таким, що порушує принципи здійснення публічних закупівель.
Пункт 10 документу «Оголошення про проведення закупівлі послуг», оприлюдненого 11.02.2025 о 11:26 у електронної системі закупівель не містить терміну «ціна договору». В пункті 10 оголошення замовником встановлений критерій оцінки, а саме, ціна, яка повинна бути зазначена учасником закупівлі під час подання пропозиції. Термін «найнижча загальна ціна Договору» не застосовується замовником.
Проте, п.п. 3.1. п. 3 додатку 3 до оголошення встановлено, що ціна договору визначається з урахуванням норм податкового кодексу щодо ПДВ.
При укладанні договору ПДВ буде нараховуватися відповідно до чинного законодавства України.
Відповідно до п. 15 ч. 1 ст. 1 Закону найбільш економічно вигідною пропозицією є пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки пропозицій відповідно до статті 29 Закону.
Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель незалежно від того, який режим оподаткування застосовує учасник, на основі критерію оцінки - ціна, зазначеного замовником у оголошенні про проведення закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону (в разі його проведення).
Відповідно до ч. 11 ст. 14 Закону замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
Застосування замовником різного підходу під час оцінки пропозицій учасників, які є або не є платниками ПДВ, при розгляді пропозицій є дискримінаційним та таким, що порушує принципи здійснення публічних закупівель.
Пункт 10 документу «Оголошення про проведення закупівлі послуг», оприлюдненого 11.02.2025 о 11:26 у електронної системі закупівель не містить терміну «ціна договору». В пункті 10 оголошення замовником встановлений критерій оцінки, а саме, ціна, яка повинна бути зазначена учасником закупівлі під час подання пропозиції. Термін «найнижча загальна ціна Договору» не застосовується замовником.
Проте, п.п. 3.1. п. 3 додатку 3 до оголошення встановлено, що ціна договору визначається з урахуванням норм податкового кодексу щодо ПДВ.
При укладанні договору ПДВ буде нараховуватися відповідно до чинного законодавства України.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 лютого 2025 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ДП "ГНМЦ" |
40 000,00
UAH з ПДВ
|
40 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДП "ГНМЦ" #23379396 |
Переможець |
40 000,00
UAH з ПДВ
|
25 лютого 2025 13:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 березня 2025 09:31
|
Д_у_1.pdf | зміни до договору |
04 березня 2025 09:30
|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2025 09:21
|
Договір.pdf | укладений |
04 березня 2025 09:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 березня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 04 березня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 5 ч. 5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 256 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |