Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН" |
Код ЄДРПОУ: | 03328913 |
Місцезнаходження: | 03056, Україна , м. Київ обл., ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35 |
Контактна особа: |
Роженко Тетяна 0442385813 t.rozhenko@metro.kyiv.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 лютого 2025 10:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 лютого 2025 12:00 |
Початок аукціону: | 20 лютого 2025 14:32 |
Початок аукціону: | 20 лютого 2025 14:32 |
Очікувана вартість: | 21 739 216,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 109 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42120000-6: Насоси та компресори
Мова, якою повинна готуватися тендерна пропозиція – українська.
Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за партію товару здійснюється Покупцем протягом 60 (шістдесяти) календарних днів від дати поставки замовленої партії товару на склад Покупця на підставі видаткової накладної. | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 лютого 2025 10:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 лютого 2025 10:52 |
Додаток 1.doc | |
11 лютого 2025 10:52 |
Додаток 2.doc | |
11 лютого 2025 10:52 |
Додаток 3.doc | |
11 лютого 2025 10:52 |
Додаток 4.doc | |
11 лютого 2025 10:52 |
Додаток 5.doc | |
11 лютого 2025 10:52 |
Додаток 6.doc | |
11 лютого 2025 10:52 |
Додаток 7.doc | |
11 лютого 2025 10:52 |
ТД.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
При підготовці процедури закупівлі: Запасні частини мотор-компресора, код 42120000-6 «Насоси та компресори» за ДК 021:2015 (далі – Закупівля), Замовником, відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275, було проведено моніторинг цін шляхом направлення запитів до можливих постачальників (виробників, дилерів) товару, за номенклатурою та обсягом, зазначеним в технічній специфікації на Закупівлю на умовах, визначених Замовником, з дотриманням технічних та якісних вимог до предмета закупівлі, умов постачання, умов оплати.
Так, Замовником були враховані комерційні пропозиції, отримані від потенційних постачальників (виробників, дилерів) на весь обсяг товару, зазначений в технічній специфікації на Закупівлю та визначено її очікувану вартість з дотриманням принципу максимальної економії – на підставі найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції.
Крім цього, підпунктом 4.2 пункту 4 «Інформація про предмет закупівлі» тендерної документації визначено, що «в даній закупівлі лоти не передбачено», тому Замовник не має підстав ділити предмет закупівлі та повторно оголошувати закупівлю окремими лотами.
Також, у зв’язку з порядком проведення ремонтних робіт (виконанням технологічних процесів) необхідне вчасне постачання всього обсягу комплектуючих згідно номенклатури, що була подана Замовником, оскільки відсутність будь-яких комплектуючих може призвести до невиконання Плану ремонту електрорухомого складу та його обладнання підрозділами служби рухомого складу КП «Київський метрополітен».
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-03-03-000026 ● 1d0bbec3ea4745869cb201e961b93676
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 лютого 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 березня 2025 12:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.02.2025 № 67
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 11 лютого
2025 року № 31-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
28 UA-2025-02-11-003560-a 11.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-03-05 09:08:19
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі запасних частин мотор-компресора (ДК 021:2015:42120000-6: Насоси та компресори) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-11-003560-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): з наступних питань, а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-03-10 13:50:18
Надання пояснень (інформації та документів) на Запит від 05.03.2025
Пояснення, інформацію та документи щодо Запиту викладено в листі від 10.03.2025 №42/04-11
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 лютого 2025 14:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-СЕРВІСНА КОМПАНІЯ "ЕВРІКА" |
8 800,00
UAH з ПДВ
|
8 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВАГОН СЕРВІС" |
20 944 172,04
UAH з ПДВ
|
20 944 172,04
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-СЕРВІСНА КОМПАНІЯ "ЕВРІКА" #40386361 |
Відхилено |
8 800,00
UAH з ПДВ
|
24 лютого 2025 10:07
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 22 лютого 2025 00:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВАГОН СЕРВІС" #37269467 |
Переможець |
20 944 172,04
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2025 09:35
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 26 лютого 2025 09:35
Учасник | Пропозиція | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВАГОН СЕРВІС" #37269467 |
20 944 172,04
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 березня 2025 15:20
|
79-ВРЗ-25 від 10.03.2025 - ТОВ НВП ВАГОН СЕРВІС.pdf | укладений |
10 березня 2025 15:19
|