Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги щодо заправки картриджів та їх обслуговування
Очікувана вартість
670 000,00 UAH
UA-2025-02-11-001461-a ● 977e313eb9954cfba36e536c49a06109
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ" |
Код ЄДРПОУ: | 39787008 |
Вебсайт: | https://nais.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., місто Київ, ВУЛИЦЯ БУЛЬВАРНО-КУДРЯВСЬКА, будинок 4 |
Контактна особа: |
Оксана Пашина +380932135582 o.pashyna@nais.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 лютого 2025 09:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 лютого 2025 23:00 |
Очікувана вартість: | 670 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
38 послуга
Послуги щодо заправки картриджів та їх обслуговування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 50313000-2 — Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата наданих Послуг здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами Акту наданих послуг на підставі рахунку, виставленого Виконавцем | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 лютого 2025 11:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 лютого 2025 11:38 |
ТД Заправка картриджів (зі змінами).docx | |
18 лютого 2025 11:38 |
Перелік змін до ТД Заправка картриджів.docx | |
11 лютого 2025 09:45 |
ПРОЄКТ - Договір_Заправка картриджів.doc |
18 лютого 2025 11:39 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 лютого 2025 11:38 |
ТД Заправка картриджів (зі змінами).docx
|
|||
18 лютого 2025 11:38 |
Перелік змін до ТД Заправка картриджів.docx
|
|||
11 лютого 2025 09:45 |
ПРОЄКТ - Договір_Заправка картриджів.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Копія сертифікату STMC
Дата подання: 15 лютого 2025 17:37
Дата відповіді: 17 лютого 2025 17:58
Шановний Замовнику!
Предметом закупівлі є послуги з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки. Ваша вимога: "Копія сертифікату STMC (Standardized Test Methods Committee (STMC)), що засвічує кваліфікацію виробника (або імпортера) витратних матеріалів, з застосування методів тестування якості витратних матеріалів, картриджів з принтером відповідно до методів випробувань ASTM / STMC при виробництві витратних матеріалів або сертифікат відповідності, що підтверджує якість витратних матеріалів згідно стандартом ISO/IEC 19752:2017 який виданий уповноваженим органом з сертифікації" ніяким чином не стосується нас як учасників (надавачів послуг).
Просмио уточнити чи правильно ми розуміємо, що участь в Вашому тендері можуть прийняти учасники, які мають даний сертифікат, та відповідно, учасники, які надають послуги з заправки картриджів ТА ОДНОЧАСНО Є ЇХ ВИРОБНИКАМИ??? Адже, сертифікація STMC передбачена лише при виробництві, в т.ч. етапу їх перевірки, але під час виробництва картриджів, що не має жожного відношення до предмету закупівлі, оскільки Замовник планує придбати саме послуги з заправки картриджів, а не сам товар, тобто не картриджі вцілому.
Просимо внести зміни в тендерну документацію шляхом вилучення дискримінаційної вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: STMC (Standardized Test Methods Committee) є міжнародною організацією, що використовує і розповсюджує систему єдиних стандартів, що застосовуються для перевірки якості картриджів, інших витратних матеріалів. Компанія використовує 2 основні стандарти: ASTM F2036 та ASTM F1856. Перший застосовується для вимірювання якості чорного кольору та білого фону, другий – для вимірювання якості барвника. Використання цих стандартів дозволить заощадити час, не розробляти власні технології оцінки, убереже від можливих похибок, що виникають під час використання самостійно придуманих методів. З іншого боку, отримані результати можна зіставляти завдяки єдиному стандарту всіх методів оцінки. Кожна компанія може використати свою технологію оцінки якості, але в цьому випадку технологія, що використовується, може мати вади, що впливають на адекватність оцінки. Використання стандартизованих методів дозволяє уникнути цих проблем. Сертифікація STMC дає: Можливість об'єктивно порівняти свої результати тестів із тестами виробника (вендора, дистриб'ютора). Можливість об'єктивно оцінювати та порівнювати роботу різних витратних матеріалів, що використовуються для відновлення картриджів. Можливість встановити допуски відхилень параметрів продукції. Можливість використовувати логотип STMC, що має світове визнання, для маркування своєї продукції та в рекламних матеріалах. Перед процедурою картриджі встановлюються в друкарське обладнання. Після цього починається сам тест – запускається процес друку, який зупиняється або закінчиться вся фарба, або до появи дефектів. Прилади зважуються перед початком перевірки, після неї та після остаточного очищення. Це дозволить визначити рівень витрат матеріалу під час циклу. Потім визначається середня витрата тонеру під час друку, а також загальна кількість використаного матеріалу. Під час перевірки тестується якість чорного кольору та фону. Для вимірювання рівня витрати тонера через тисячу сторінок проводяться вимірювання на точних терезах. Залежно кількості тонеру в картриджі, перевіряють від 1 до 3 раз. За результатами тестів виводяться оцінки виміряних параметрів.
Таким чином, наявність сертифікату учасника, який підтверджує відповідність процесу відновлення картриджів стандартам ASTM / STMC дозволить Замовнику запевнитись у тому, що даний тонер відповідає найвищим міжнародним стандартам якості.
Частиною другою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Таким чином, наявність сертифікату учасника, який підтверджує відповідність процесу відновлення картриджів стандартам ASTM / STMC дозволить Замовнику запевнитись у тому, що даний тонер відповідає найвищим міжнародним стандартам якості.
Частиною другою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Радіаційна безпека
Дата подання: 15 лютого 2025 17:41
Дата відповіді: 17 лютого 2025 17:58
Шановний Замовнику! Вимога в ТД - "Документ, підтверджуючий акредитацію органу з проведення досліджень у визначеній галузі та копію договору на проведення досліджень між виробником товару або учасником торгів та органу з проведення досліджень". Якщо ми є партнерами офіційного дистриб'ютора тонеру в Україні та цей офіційний дистриб'ютор має радіаційні сертифікати на нього та може нам надати, то чому ми маємо робити то повторно на той же самий тонер і заключати договір. Чи не достатньо Вам буде радіаціного сертифікату на той сами тонер тільки замовлений та отриманий офіційним імпортером?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч. 5 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Заправка картриджів повинна проводитись із застосуванням високоякісних витратних матеріалів. Кожен потенційний учасник у даному випадку повинен отримати саме від виробника документи, підтверджуючі якість та радіаційну безпеку витратних матеріалів, а саме – тонеру, який він буде використовувати під час надання послуг Замовнику.
Частиною другою статті 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Заправка картриджів повинна проводитись із застосуванням високоякісних витратних матеріалів. Кожен потенційний учасник у даному випадку повинен отримати саме від виробника документи, підтверджуючі якість та радіаційну безпеку витратних матеріалів, а саме – тонеру, який він буде використовувати під час надання послуг Замовнику.
Частиною другою статті 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Станція очистки картриджів
Дата подання: 15 лютого 2025 17:45
Дата відповіді: 17 лютого 2025 17:58
Вимога в ТД: "5.6. Копії документів, що підтверджують наявність в учасника станції очистки картриджів (технічний паспорт/ оборотно-сальдова відомість або витяг з неї/ договір оренди тощо). Виробництво станції очистки картриджів або власність торгової марки повинно підтверджуватись копією атестата виробництва, або копією документу на власність торгової марки/знаку". Ми не продаємо і не виробляємо станції очистки картриджів, а є надавачами послуг за предметом закупівлі, то чому ми повинні мати власну торгову марку на ту станцію чи атестат виробництва? Ми придбали станцію очистки картриджів у магазині (підприємця), то він не надає такі документи. Ми маємо тільки накладну, що підтверджує її придбання та тех. паспорт на неї. Шановний Замовнику - предмет закупівлі послуги, а нре придбання товару. Приберіть будь ласка дискримінаційну та антиконкурентну вимогу з ТД,
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Підхід сталих публічних закупівель ґрунтується на оцінці вартості продукції чи послуг з огляду на їхній життєвий цикл, тобто надає можливість оцінити експлуатаційні витрати та витрати, пов’язані з утилізацією, а також впливи на стан здоров’я людини і їхні настілки. Такий підхід є найбільш економічно обґрунтованим і дає змогу ефективно витрачати кошти.
До основних принципів сталих публічних закупівель можна віднести такі: — оцінювання повної вартості життєвого циклу предмета закупівлі (зокрема гарантійний строк служби, експлуатаційні витрати), що забезпечує ефективність закупівлі; — екологічна спрямованість при визначенні предмета закупівлі, що забезпечує запровадження заходів із захисту довкілля, зменшуючи негативні впливи на стан довкілля та здоров’я людини, а також ризики від цих впливів. Зауважимо, що екологічна спрямованість при визначенні предмета закупівлі забезпечує зменшення негативного впливу на стан здоров’я людини, а також ризики від цих впливів.
Станція очистки картриджів призначена для очищення лазерних картриджів будь-якого типу від залишків тонера при виконанні робіт з регенерації (відновленню) і заправці лазерних картриджів.
Атестат виробництва станції очистки засвідчує рівень придатності станції та її оригінальність, а також надає замовнику підтвердження та впевненість у тому, що послуги будуть надані якісно.
Частиною другою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Дана вимога не є дискрімінаційною, оскільки наявність в учасника підтвердження наявності станції та її якості дозволять Замовнику впевнитись у тому, що послуги гарантовано надаватимуться якісно та вчасно.
До основних принципів сталих публічних закупівель можна віднести такі: — оцінювання повної вартості життєвого циклу предмета закупівлі (зокрема гарантійний строк служби, експлуатаційні витрати), що забезпечує ефективність закупівлі; — екологічна спрямованість при визначенні предмета закупівлі, що забезпечує запровадження заходів із захисту довкілля, зменшуючи негативні впливи на стан довкілля та здоров’я людини, а також ризики від цих впливів. Зауважимо, що екологічна спрямованість при визначенні предмета закупівлі забезпечує зменшення негативного впливу на стан здоров’я людини, а також ризики від цих впливів.
Станція очистки картриджів призначена для очищення лазерних картриджів будь-якого типу від залишків тонера при виконанні робіт з регенерації (відновленню) і заправці лазерних картриджів.
Атестат виробництва станції очистки засвідчує рівень придатності станції та її оригінальність, а також надає замовнику підтвердження та впевненість у тому, що послуги будуть надані якісно.
Частиною другою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Дана вимога не є дискрімінаційною, оскільки наявність в учасника підтвердження наявності станції та її якості дозволять Замовнику впевнитись у тому, що послуги гарантовано надаватимуться якісно та вчасно.
Неправомірна вимога
Дата подання: 15 лютого 2025 17:47
Дата відповіді: 17 лютого 2025 17:58
Шановний Замовнику! Просимо звернути увагу на дискримінаційну вимогу в тендерній документації, а саме: "5.7. Копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на станцію очистки картриджів, яка використовується для очистки лазерних картриджів від залишків тонеру під час робіт пов’язаних із заправкою/відновленням тонерних картриджів, дійсного на момент подання пропозицій.". Ця вимога є дискримінаційною, у зв'язку з тим, що з 01 жовтня 2023 року отримання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, які видавала раніше виключно Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, більше не передбачене чинним законодавством (і відповідно не здійснюється єдиним уповноваженим на те державним органом), оскільки набули чинності зміни, внесені: - на підставі Закону № 2573-ІХ від 06.09.2022, відповідно до якого втратив чинність Закон України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення", статтями 10-12 якого саме й передбачалося отримання висновків державної санітарно- епідеміологічної експертизи; - введеним, натомість, в дію з 01.10.2023 Законом України "Про систему громадського здоров’я" від 06.09.2022, яким не передбачене складання висновків державної санітарно- епідеміологічної експертизи. У зв’язку з цими змінами законодавства Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів на дату оголошення даної закупівлі НЕ видає висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тому їх неможливо отримати під вищезазначену вимогу. Тобто, взяти участь у даній закупівлі можуть тільки учасники, на пропоновану якими продукцію наявні раніше видані висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, які було видано в порядку, що передбачений вже нечинним законодавством України. Пропонуємо переглянути Вам рішення АМКу по закупівлі UA-2024-02-06-005585-a, в якому оскаржувальний орган визнав не правоправною таку вимогу, яка суперечить законодавству України.
Просимо внести зміни до Тендерної документації шляхом виключення вищевказаної вимоги,
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником прийнято рішення внести зміни до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 лютого 2025 23:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." |
667 078,02
UAH з ПДВ
|
667 078,02
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." #24095427 |
Переможець |
667 078,02
UAH з ПДВ
|
28 лютого 2025 20:10
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 лютого 2025 18:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 березня 2025 10:31
|
2025-03-12 - Договір ВМ_Заправка картриджів.pdf | укладений |
12 березня 2025 10:29
|