Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Табличка небезпечний вантаж на самоклеючій плівці
Очікувана вартість
68 220,00 UAH
UA-2025-02-10-014155-a ● db0cc936d63f4eeb9cc6b230e6517d56
Спрощена закупівля
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військова частина А2363 |
Код ЄДРПОУ: | 08003386 |
Місцезнаходження: | 35602, Україна , Рівненська обл., м. Дубно, м. Дубно |
Контактна особа: |
Роман Круцик +380365634004 oov2363@post.mil.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 лютого 2025 16:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 лютого 2025 23:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 лютого 2025 23:00 |
Початок аукціону: | 24 лютого 2025 11:39 |
Початок аукціону: | 24 лютого 2025 11:39 |
Очікувана вартість: | 68 220,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 341,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39290000-1: Фурнітура різна
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1460 штука
Табличка небезпечний вантаж на самоклеючій плівці (5 позицій)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
35602, Україна, Рівненська область, місто Дубно, пров. Страклівський, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2025
ДК 021:2015: 39294100-0 — Інформаційна та рекламна продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 лютого 2025 16:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 лютого 2025 16:16 |
Тендерна документація № 24 від 10.02.2025 рік.doc | |
17 лютого 2025 16:16 |
Тендерна документація № 24 від 10.02.2025 рік.doc | |
17 лютого 2025 16:16 |
Зміни до тендерної документації 17.02.2025.doc | |
17 лютого 2025 16:16 |
Зміни до тендерної документації 17.02.2025.doc | |
17 лютого 2025 16:16 |
Протокол № 53.pdf | |
17 лютого 2025 16:16 |
Протокол № 53.pdf |
17 лютого 2025 16:17 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 лютого 2025 16:16 |
Тендерна документація № 24 від 10.02.2025 рік.doc
|
|||
17 лютого 2025 16:16 |
Тендерна документація № 24 від 10.02.2025 рік.doc
|
|||
17 лютого 2025 16:16 |
Зміни до тендерної документації 17.02.2025.doc
|
|||
17 лютого 2025 16:16 |
Зміни до тендерної документації 17.02.2025.doc
|
|||
17 лютого 2025 16:16 |
Протокол № 53.pdf
|
|||
17 лютого 2025 16:16 |
Протокол № 53.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 12 лютого 2025 13:49
Дата відповіді: 14 лютого 2025 14:28
Добрий день.Інформація про предмет закупівлі Вид предмету закупівлі: Товари Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39290000-1: Фурнітура різна, яка розміщена сайті Prozorro не співпадає з вимогами у тендерній документації. Це говорить про те, що кожен замовник один і той же товар має змогу хотіти під різними кодами класифікатора. Поясніть будь-ласка яким чином класифікатор може відповідати за досвід. Тобто якщо у мене під цим кодом класифікатора буде Товар брошури, то це значить що я маю досвід виготовлення табличок небезпечний вантаж на самоклеючій плівці? Я правильно зрозуміла вимоги про аналогічний договір? Поясніть будь-ласка.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний постачальник! Оскільки замовник є установою, яка фінансується за кошти державного бюджету та дбає про якість та відповідність товару, який закуповується, та відповідно до чинних вимог законодавства в укладанні договірних відносин, однією з умов договору є зазначення Класифікатора ДК 021:2015. Однак багато замовників можуть використовувати під одним кодом різні товари, тому було прийнято рішення, вказати загальний код ДК, який відповідає даному товару, задля уникнення дискримінації постачальників.
По аналогічному договору
Дата подання: 12 лютого 2025 13:54
Дата відповіді: 14 лютого 2025 14:29
Хочу звернути вашу увагу на те, що ви дискримінуєте учасників адже коди класифікаторів прописуються тільки в тих договорах, що заключені з державними підприємствами. В комерції обов'язку визначати код класифікатору товару відсутнє. Тому приведіть свою тендерну документацію відповідно до вимог Закону "Про публічні закупівлі"
Відповідь: Добрий день, шановний постачальник! Оскільки замовник є установою, яка фінансується за кошти державного бюджету та дбає про якість та відповідність товару, який закуповується, та відповідно до чинних вимог законодавства в укладанні договірних відносин, однією з умов договору є зазначення Класифікатора ДК 021:2015.
вимоги до поставки
Дата подання: 12 лютого 2025 14:16
Дата відповіді: 14 лютого 2025 15:17
Відповідно до ваших вимог складається враження про те, що ви маєте компанію, яка вже заготовила таблички на самоклейці у 2023-2024 роках. Вони лежать у неї на складі і враховуючи ваші вимоги щодо поставки за 3 дні залишається тільки їх упакувати, бо за цей час інше нічого не встигнеш, якщо розглядати варіант що постачальних знаходиться в іншому місті адже 2 дні піде на доставку. Це вважаються розумні вимоги? Якщо так то напишіть, що компанія має закодитися на території замовника і у його розпорядженні. Тобто якщо виконується чиєсь замовлення то воно має відкластися і виконуватися ваше? Таке враження складається що закупівля оголошена на товар, який швидко псується в дорозі, а замовник дізнається про небезпечний вантаж тоді коли його вже треба кудись перевозити наче продукти зі складу на склад. Це взагалі адекватно?
Ще прошу написати скільки ви плануєте поставок адже ця складова теж впливає на ціну.
Також прошу пояснити вимоги стосовно забезпечення виконання договору про які не зазначено у системі Прозорро, а тільки у вашій документації. Інформація про розмір забезпечення теж відсутня. Ви що її будете визначати теж в момент заключення договору.
Дуже велике прохання переглянути те, що ви опублікували та привести його до вимог, які відповідають вимогам законодавства, а не вашого внутрішнього розпорядку. Тут хочеться тільке ще додати, а чого б ще не додати відтермінування у розмірі 365 календарних днів.
PS: накипіло. сходіть з такими вимогами купіть собі продукти додому. Дуже хочеться побачити, що ви принесете .
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний постачальник! Мабуть Ви не ознайомились з тендерною документацією, в якій чітко зазначено термін поставки товару до 30 квітня 2025 року. З приводу дати виготовлення зазначено не старіше 2023 року, якщо у Вас є виготовлене у 2025 році це не проблема, адже умова є не старіше 2023 року.
Дякую за увагу.
Дякую за увагу.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОРТЕКС+" #40376971 |
Переможець |
44 098,80
UAH з ПДВ
|
24 лютого 2025 16:15
|