Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Згідно код ДК 021:2015: 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» «Капітальний ремонт покрівлі в закладі дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу № 163 Подільського району м. Києва за адресою: вул. Копилівська, 55» (заходи з енергозбереження)
Очікувана вартість
3 000 000,00 UAH
UA-2025-02-10-013807-a 29d2e4e7183b414a9d195b9dd3235f3c
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Овчаренко Жанна Євгенівна

+380444251502 podil_zakypivli@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37393777
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул. Введенська 35
Контактна особа: Овчаренко Жанна Євгенівна
+380444251502
podil_zakypivli@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 лютого 2025 16:16
Звернення за роз’ясненнями: до 23 лютого 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 лютого 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 лютого 2025 00:00
Очікувана вартість: 3 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
згідно код ДК 021:2015: 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» «Капітальний ремонт покрівлі в закладі дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу № 163 Подільського району м. Києва за адресою: вул. Копилівська, 55» (заходи з енергозбереження)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2025
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 лютого 2025 16:16
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 лютого 2025 16:16
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 лютого 2025 16:16
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 лютого 2025 16:16
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 лютого 2025 16:16
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 лютого 2025 16:16
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 лютого 2025 16:16
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 лютого 2025 16:16
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 лютого 2025 16:16
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 лютого 2025 16:16
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 лютого 2025 16:16
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 лютого 2025 16:16
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 лютого 2025 16:16
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 лютого 2025 16:16
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 лютого 2025 16:16
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 лютого 2025 16:16
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 лютого 2025 16:16
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 лютого 2025 16:16
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 лютого 2025 16:16
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 лютого 2025 16:16
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 лютого 2025 16:16
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 лютого 2025 16:16
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 лютого 2025 16:16
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 лютого 2025 16:16
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 лютого 2025 16:16
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 лютого 2025 16:16

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

10 лютого 2025 16:24
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 лютого 2025 16:16
Додаток 1.docx
10 лютого 2025 16:16
Додаток 2.docx
10 лютого 2025 16:16
Додаток 3.docx
10 лютого 2025 16:16
Додаток 4.docx
10 лютого 2025 16:16
Додаток 5 форма договору_роботи_кап ремонт (16).docx
10 лютого 2025 16:16
Додаток 6.docx
10 лютого 2025 16:16
Додаток 7.docx
10 лютого 2025 16:16
Додаток 8.docx
10 лютого 2025 16:16
ТД зовнішнього і внутрішнього освітлення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги
Дата подання: 11 лютого 2025 15:31
Дата відповіді: 11 лютого 2025 16:03
Типова закупівля під когось, з куплю непотрібних документів і працівників, які взагалі не стосуються закупівлі, але вони є, щоб зайшов той, хто потрібен...
Відповідь: Замовник повідомляє, що під час проведення процедури закупівлі керується в першу чергу положеннями ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» і не встановлює жодних дискримінаційних вимог до учасників. Замовник забезпечує вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Клас наслідків
Дата подання: 11 лютого 2025 16:09
Дата відповіді: 13 лютого 2025 16:16
Шановний Замовник, який клас наслідків згідно розробленої проектно кошторисної документації?
Відповідь: Шановний Учасник! СС1 клас наслідків
Внесення змін
Дата подання: 11 лютого 2025 21:50
Дата відповіді: 13 лютого 2025 16:47
Шановний Замовник, так як дана закупівля не дає змогу написати вимогу, поки що звертаємось зі зверненням. 1.Ви вимагаєте наступне: обов’язкова наявність головного інженеру проекту (ГІП) - інженер, який має кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника з інженерно-будівельного проектування (надати скан-копію сертифікату), головного інженера з вищою освітою у галузі будівництва (надати копію диплому), виконроба, та працівників робочих професій не менше 5 чоловік (покрівельники або покрівельники рулонних покрівель та покрівель із штучних матеріалів). 1) Чим агргументована наявність у учасника ГІПа? Ми будемо виконувати роботи з капітального ремонту чи проектування? 2) Чим агрументована наявність для виконання капітального ремонту і головного інженера і виконроба. Як показує правктика, виконроб теж повинен мати будівельну оосвіту, а відповідно наявність одразу двох нічим не підкріплена. Це якби ще було нове будівництво, тоді можливо. 3) Дискримінаційна вимога про наявність певної кількості працівників. Ви не маєте права вказувати кого ви там хочете бачити і скільки, і це було неодноразово оскарженов АМКУ. 2. Далі ви вимагаєте: На всіх працівників зазначених, які будуть залучені до виконання будівельних робіт (капітального ремонту), надати медичні книжки форми 1-ОМК затверджених Наказом МОЗ України № 150, в яких міститься відповідний запис підтверджуючий вчасне проходження медичного огляду. Повідомляємо, що відповідно до постанови кабінету міністрів України №559 від 23 травня 2001 року, покрівельники, як і будь який персонал будівельної галузі відсутній у переліку тих, хто повинен обов'язково проходити медичний огляд. Дана вимога є дискримінаційною. 3.Надати копії документів, що підтверджують наявність у працівників, що зазначені у довідці, відповідної кваліфікації: - на виконавця робіт надати свідоцтво (посвідчення тощо), що є дійсним на кінцеву дату подання тендерних пропозицій та протокол (витяг з протоколу) перевірки знань з питань охорони праці під час виконання робіт на висоті відповідно до НПАОП 0.00-1.15-07, експлуатація обладнання, що працює під тиском (НПАОП 0.00-1.81-18), безпечне ведення газонебезпечних робіт (НПАОП 0.00-5.11-85) та виконання робіт з інструментом та пристроями відповідно до НПАОП 0.00-1.71-13 (ці документи повинні містити посилання на номер НПАОП). Надати документ про допуск до роботи в електроустановках до 1000В, та правила пожежної безпеки в Україні з пожежно-технічного мінімуму стосовно заходів пожежної безпеки на об’єктах 1) де в технічному завданні експлуатація обладнання що працює під тиском, ведення газонебезпечниз робіт? Дані пункти нічим не підкріплені, а тому є дискримінаційними. 2) де в технічному завданні роботи в електроустановках до 1000В? Покрівельникам там явно немає що робити. І допуск виписується безпосередньо перед початком робіт, а особи які будуть її виконувати повинні мати пройдене навчання з електро безпеки і групу не мерше 3ї. Але це явно не покрівельники. 4. підтвердити наявність у штаті Учасника інженера з охорони праці з наданням посвідчення та протоколу (витягу з протоколу) на підтвердження перевірки знань з питань охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки. Шановний Замовник, жодним законодавчим актом не вимагається наявність на підприємстві інженера з охорони праці. Повнна бути тільки служба з охорони праці, а функції відповідальної особи може виконувати як директор, так і виконроб, чи той же кадровик чи як зараз кажуть HR, головне що він пройшов відповідне навчання. 5. Наявність на підприємстві сертифікованого інженера – проектувальника в частині кошторисної документації. Надати скан копію сертифікату, дійсного на дату подання документів (відповідно до Закону України від 20.05.1999 № 687-ХІV «Про архітектурну діяльність») завіреного печаткою та підписом інженера – проектувальника, з страхуванням цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності (надати скан копію угоди цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності (копія договору страхування та страхового полісу) або копію страхового поліс. Шановний Замовник, аргументуйте наявність при виконанні будівельних робіт інженера-кошторисника, враховуючи що для прорахунку договірної ціни учасник може скористатись послугами відповідних спеціалістів, а наявність в штаті як і ГІПа нічим не підтверджена, так як в нас наче не роботи з розробки проектно кошторисної документації. А що до страхового поліса, то він оформлюється на об'єкт, якого ще немає в учасника, і знову ж, це не стосується капітального ремонту, а проектування. І є неодноразові рішення АМКУ які скасовують дану вимогу. Інші документи. 1. Копія ліцензії Учасника торгів на право виконання робіт з додатками. Якщо відповідно до ПКД клас наслідків СС1 то наявність ліцензії не обов'язкова. 2. Копія дозволу або декларація Державної служби України з питань праці на проведення робіт підвищеної небезпеки, обов’язково повинен містити наступні види робіт: - роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; - газополум’яні, а також наплавочні і паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я; - не передбачено технічним завданням - застосування мастик на бітумній основі; - не передбачено технічним завданням - газонебезпечні роботи; - не передбачено технічним завданням - вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів; - монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин. - не передбачено технічним завданням З усіх пунктів аргументована наявність в учасника декларації на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра. Решта додана, або відсіяти потенційних учасників, неаргументованою вимогою із-за відсутності вказаних робіт в технічному завданні. Також звертаємо вашу увагу, що частина вказаних видів робіт міститься в дозволі, частина в декларації, тому або тут не підходить. 10. Лист-гарантія щодо страхування Учасником ризиків випадкового знищення або пошкодження об’єкта внаслідок неналежного надання послуг/виконання робіт (забезпеченням є страхування ризиків). До листа-гарантії надаються копії підтверджуючих документів (договір страхування). Договір страхування надається об'єктно. Навіщо ви заставляєте потенційного учасника витрачати кошти на укладання договору, який йому не знадобиться у разі програшу? Щоб відсіяти учасників, які не будуть на ваші хотелки втрачати кошти? Буде перемога, буде страхування. Бо що ми по вашому повинні страхувати? Повітря? І по улюбленим сертифікатах. Копія діючого сертифікату учасника на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 зі звітом, даний сертифікат має бути виданий органом сертифікації, що акредитований Національним Агентством з акредитації України; Копія діючого сертифікату учасника на систему управління якістю ДСТУ ISO 45001 зі звітом, даний сертифікат має бути виданий органом сертифікації, що акредитований Національним Агентством з акредитації України; Копія діючого сертифікату учасника на систему управління якістю ДСТУ ISO 14001 зі звітом, даний сертифікат має бути виданий органом сертифікації, що акредитований Національним Агентством з акредитації України. Відповідно чинного законодавства сертифікація є добровільна і не обов'язкова. Чергова хотелка. Але зараз не про це. Сертифікувати учасника може не обов''язково організація акредитована НААУ, все по тій же причині, що серифікація не обов'язкова. А казки, що наявність сертифікту якось вплине на якість робіт, чи кваліфікацію майстрів, не більше ніж суб'єктивна думка. Сертифікат зараз отримується на протязі дня, аби в учасника були на нього гроші, так само як і гроші в організації що отримує акредитацію в НААУ. Хтось заносить НААУ і отримує акредитацію, потім хтось купляє сертифікати . А хтось прописує потім їх, щоб отримати відкат від переможця, який купив дані сертифікати, незважаючи на те що система якості на підприємстві тільки на папірях. Фікція. За ліцензію АВК5 вже мовчимо, так як пояснили за наявність інженера-кошторисника, і наявність у власності даного комплекса у учасника не обов'язкова. Вимагаємо внести зміни та видалити всі дискримінаційні пункти, інакше буде подана скарга до органу оскарження. Позитивні рішення по них були винесені АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Ваші питання розглянуті Замовником та за результатами розгляду повідомляємо наступне.
на питання 1.
1). Основним принципом Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 є максимальна економія, ефективність та пропорційність відповідно до ст.5 Закону. Відповідно до предмету оголошення Замовник визначає кваліфікаційні критерії, серед яких «Завірена належним чином копія або оригінал кваліфікаційного сертифікату проектувальника з інженерно-будівельного проектування (надати скан-копію сертифікату), який підтверджує наявність в штаті Учасника такого спеціаліста в якості головного інженера проекту». Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 зазначений критерій відноситься до «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Такий критерій відповідно до Закону можливо підтвердити за допомогою потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців

2.) та 3.) Щодо підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: статтею 16 Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням положень Особливостей визначено кваліфікаційні критерії процедури закупівлі. Одним з них є наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яка підтверджується регламентами та внутрішніми наказами щодо виконання робіт з підвищеною небезпекою в діючих електроустановках на об’єкті капітального ремонту. У разі встановлення кваліфікаційного критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Замовник має право вимагати надання підтвердження наявності в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з відповідними підтверджуючими документами.
на питання 2.
Капітальний ремонт покрівлі буде відбуватись в закладі дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу, де під час ремонту будуть перебувати діти та службовий персонал дошкільного заклад. Замовни має бути впевнений, що під час капітального ремонту покрівлі робітники та інженерно-технічний персонал який буде виконувати роботи пройшов медичний огляд та не несе загрози здоров’ю дітям та службовому персоналу дошкільного закладу.

на питання 3.

1). та 2). Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Замовник, виходячи з вимог технічного завдання (Додаток № 4 до тендерної документації), обсягів, а також термінів виконання робіт, встановив наступні кваліфікаційні критерії: наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Вимоги тендерної документації що містять назву конкретних робочих професій, відповідає самій закупівлі капітального ремонту покрівлі та видам робіт, що будуть виконуватись під час ремонту покрівлі, а тому Учаснику необхідно підтвердити наявність працівників робітничих професій відповідно до закупівлі (не менше 5-ти) з відповідним навчань з охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки.

на питання 4.
Вимога щодо наявності у штаті інженера з охорони праці з наданням посвідчення та протоколу (витягу з протоколу) на підтвердження перевірки знань з питань охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки, саме для організації управління з охорони праці на будівельному майданчику
Виходячи з того, що під час виконання робіт, що є предметом закупівлі є необхідним контроль заходів виконуваних робіт, дотримання законодавства, правил, стандартів, нормативів, положень, інструкцій з охорони праці, Замовник вважає необхідним наявність працівника вказаної професії.
Виходячи з умов документації, учасники процедури закупівлі можуть мати їх або у штаті, або залучати за сумісництвом, або укладеній цивільно-правову угоду.

на питання 5.

Сертифікований кошторисник розробляє кошторисну документацію та захищає свої рішення щодо вартості матеріалів та робіт в експертизі. Стосовно страхових полюсів – це страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності для відшкодування, у разі заподіяння шкоди майновим інтересам при виконанні робіт (наданні послуг). Будівни́цтво — спорудження нового об'єкта, реконструкція, розширення, добудова, реставрація і ремонт об'єктів, виконання монтажних робіт, електромонтажних робіт. Законодавче підґрунтя забезпечення захисту прав споживачів через механізми саморегулювання у будівництві було закладено ще у 2011 році, з прийняттям Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Цим законом внесено зміни та доповнено Закон України «Про архітектурну діяльність» новою статтею 16-1, відповідно до якої саморегулівні організації у сфері архітектурної діяльності визначають правила і стандарти підприємницької та професійної діяльності, обов’язкові для виконання всіма членами таких організацій, а також передбачають механізм відшкодування збитків, завданих споживачам унаслідок надання членами СРО товарів, виконання робіт (послуг) неналежної якості. Стандартами професійної діяльності саморегулівних організацій на сьогодні визначено такі механізми відшкодування збитків: формування компенсаційних фондів; страхування цивільно-правової (майнової) відповідальності членів СРО перед споживачем. Рішеннями керівних органів саморегулівних організацій затверджено порядки визначення страховика (страховиків) за договорами страхування цивільно-правової (майнової) відповідальності члена СРО перед споживачем, відповідно до яких і було проведено відбір страховика. А отже вимога, щодо страхування цивільно-правової відповідальності інженера-кошторисника є законною та обгрунтованою.

на питання: Інші документи.
Учасник може надати інші документи, які Учасник відбору вважає за доцільним надавши у складі своєї пропозиції.
Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об`єктом авторського права та/або суміжних прав (пункт 29 частини першої статті 1 Закону). Перелік складових, який повинна містити тендерна документація, визначено частиною другою статті 22 Закону. При цьому частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.

на питання 10.
Стосовно Вашого запитання на вимогу Замовника надати лист-гарантію щодо страхування Учасником ризиків випадкового знищення або пошкодження об’єкта внаслідок неналежного надання послуг/виконання робіт (забезпеченням є страхування ризиків). До листа-гарантії надаються копії підтверджуючих документів (договір страхування).
У відповідності до пункту 34 Рекомендацій зі страхування ризиків на будівництві, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 30.05.2008 року № 230 (надалі по тексту – «Рекомендації») визначено наступне:
«Підставою для укладання договору страхування є письмова заява страхувальника, підготовлена за формою, визначеною страховиком. При укладанні договору страховик має право запросити у страхувальника баланс або довідку про фінансовий стан, підтверджені аудитором, та інші документи, необхідні для оцінки страховиком страхового ризику. Зокрема, для такої оцінки об'єктивно необхідною є наявність копії договору будівельного підряду та проектно-кошторисної документації.

Заява разом з іншими документами після укладання договору страхування є невід'ємною складовою цього договору».
Наголошуємо на тому, вищевказаний документ має рекомендаційний характер, а, отже, не є джерелом прав та обов’язків для Замовника та учасників процедури закупівлі.
Звертаємо увагу на те, що наразі чинним законодавством України не передбачено обов’язку страховика під час оцінки ризиків чи в будь-яких інших цілях переглядати вже укладений договір. Натомість, в складі Тендерної документації у Додатку 5 викладений проект договору про закупівлю, а максимально допустима ціна договору дорівнює очікуваній вартості предмету закупівлі.
Окрім того, однією із засад як цивільного (стаття 3 Цивільного кодексу України), так і господарського законодавства (стаття 6 Господарського кодексу України) України є свобода договору. Вказане значить, що сторони договору в праві вносити в договір будь-які умови, які є допустимі для них та не суперечать чинному законодавству України.
У відповідності до частини 1 статті 212 Цивільного кодексу України, особи, які вчиняють правочин, мають право обумовити настання або зміну прав та обов'язків обставиною, щодо якої невідомо, настане вона чи ні (відкладальна обставина). Тобто, учасник Процедури закупівлі, під час укладення договору страхування ризиків на будівництві має право домовитись із страховиком про те, що початок перебігу строку дії відповідного договору страхування розпочинається з моменту укладення договору про закупівлі за результатами проведення Процедури закупівлі саме з учасником, який є стороною договору страхування. Разом з тим, надання такого договору страхування в складі тендерної пропозиції учасника буде належним виконанням умови Додатку 6 до тендерної документації, документи, що вимагаються Замовником та які необхідно подати учаснику у складі тендерної пропозиції, Інші документи передбачені Замовником: Лист-гарантія щодо страхування Учасником ризиків випадкового знищення або пошкодження об’єкта внаслідок неналежного надання послуг/виконання робіт (забезпеченням є страхування ризиків). До листа-гарантії надаються копії підтверджуючих документів (договір страхування).

З огляду на викладене, Замовник наголошує на правомірності умови Додатку 6 до тендерної документації, документи, що вимагаються Замовником та які необхідно подати учаснику у складі тендерної пропозиції, Інші документи передбачені Замовником, а відповідні положення, що стосуються зазначених умов Тендерної документації такими, що не підлягають задоволенню.

Стосовно ISO
Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне. Відповідно до вимог ч. 1 ст. 28 Постанови № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” від 12 жовтня 2022 р., на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Постанова) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей Постанови. Згідно з частиною п’ятою статті 23 Закону Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що запропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. На виконання вищезазначених норм чинного законодавства Замовник зазначив у п. 15 Додатку № 4 до тендерної документації, вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції наступних сертифікатів, а саме: Сертифікат відповідності системи управління якістю за стандартом ISO 9001:2015, сертифікат відповідності системи управління впливом на навколишнє середовище ISO 14001:2015, а також сертифікат відповідності системи управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2018. По-перше, застосування системи управління якістю гарантує якість надання послуг або виконання робіт, оскільки одним з основних принципів побудови системи менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 є орієнтація на Замовника та системний підхід до діяльності. Це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність послуг; це забезпечення упевненості в тому, що послуги/роботи, які надаються, відповідають обов’язковим вимогам нормативних документів, при цьому всі технічні, адміністративні чинники, що впливають на якість послуг/робіт, знаходяться під контролем. Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до стандартів ISO 9001, а його наявність сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо надання послуг або виконання робіт. По-друге, сертифікат відповідності системи управління впливом на навколишнє середовище ISO 14001:2015 дозволяє Учаснику доказати, що він виконує вимоги законодавства та стандартів щодо захисту навколишнього середовища і забезпечує ефективне управління цим впливом, що сприяє захисту навколишнього середовища та знижує ризики для здоров'я та безпеки працівників, окремих груп громадськості при виконанні будівельних робіт або наданні послуг. По-третє, повідомляємо, що сертифікат відповідності системи управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2018 підтверджує, що Учасник, який його отримав, забезпечує безпеку та охорону здоров'я своїх співробітників і клієнтів під час надання послуг або виконання будівельних робіт. Враховуючи вищезазначене, Замовнику необхідно отримати достовірну інформацію про можливість надання послуг або виконання робіт у стислий термін, належної якості та з дотриманням чинного законодавства у тому числі у сфері охорони здоров’я, безпеки праці та охорони навколишнього середовища. Відсутність обов'язкової сертифікації не позбавляє можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов тендерної документації, тому не вважаємо дану вимогу «безпідставною» та/ або недоцільною, або такою що не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі» або Постанові. Зазначена позиція підтверджується численною та незмінною практикою Постійно діючої адміністративної колегії АМК України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (приклад Рішення №6492-р/пк-пз від 03.07.2018 по Скарзі UA-2018-05-17-000313-b.b2) та Верховного суду (приклад справа № 826/15639/17). Враховуючи викладене, зазначена вимога тендерної документації не є дискримінаційною, тому вимога щодо внесення змін до тендерної документації є недоцільною.
Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» внесені зміни до Декрету Кабінету Міністрів України «Про стандартизацію і сертифікацію» від 10.05.1993 № 46-93, згідно з якими з 01 січня 2018 року припинено діяльність державної системи сертифікації (УкрСЕПРО).
На заміну обов’язкової державної системи сертифікації УкрСЕПРО створено Систему добровільної сертифікації.
Шановний учаснику, стосовно Вашої дискримінаційної вимоги, щодо наявності сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015, 14001:2015 та 45001:2019 на виконання робіт та звіт за результатами останнього аудиту, дані сертифікати мають бути видані органом сертифікації, що акредитований Національним Агенством з акредитації України не є дискримінаційною, оскільки такий сертифікат можуть в добровільному порядку отримати всі учасники ринку аналогічних послуг.

Стосовно наявності ліцензії АВК
Кошторисна документація розробляється в програмному комплексі АВК-5 або аналогічного комплексу яким користується учасник. Якщо Учасник використовує інший програмний комплекс тоді він надає ліцензію іншого програмного комплексу.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 лютого 2025 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" 2 956 809,25
UAH з ПДВ
2 956 809,25
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

28 лютого 2025 16:58
Електронний підпис
28 лютого 2025 16:57
Пакет переможця 2025.rar
28 лютого 2025 16:57
1.14 Довідка.pdf
24 лютого 2025 15:55
Електронний підпис
24 лютого 2025 15:55
Електронний підпис
24 лютого 2025 15:55
Додаток 6 - ч.8.rar
24 лютого 2025 15:55
Додаток 6 - ч.4.rar.p7s
24 лютого 2025 15:55
Додаток 6 - ч.7.rar.p7s
24 лютого 2025 15:55
Додаток 6 - ч.7.rar
24 лютого 2025 15:55
Додаток 7.rar
24 лютого 2025 15:55
Інша інформація.rar.p7s
24 лютого 2025 15:55
Додаток 6 - ч.5.rar
24 лютого 2025 15:55
Додаток 6 - ч.10.rar.p7s
24 лютого 2025 15:55
Додаток 5.rar
24 лютого 2025 15:55
Додаток 6 - ч.2.rar.p7s
24 лютого 2025 15:55
Додаток 5.rar.p7s
24 лютого 2025 15:55
Додаток 4.rar
24 лютого 2025 15:55
Додаток 4.rar.p7s
24 лютого 2025 15:55
Додаток 6 - ч.1.rar
24 лютого 2025 15:55
Додаток 6 - ч.6.rar.p7s
24 лютого 2025 15:55
Додаток 6 - ч.3.rar.p7s
24 лютого 2025 15:55
Додаток 6 - ч.4.rar
24 лютого 2025 15:55
Додаток 6 - ч.1.rar.p7s
24 лютого 2025 15:55
Додаток 2.rar.p7s
24 лютого 2025 15:55
Додаток 1.rar.p7s
24 лютого 2025 15:55
Додаток 3.rar.p7s
24 лютого 2025 15:55
Додаток 1.rar
24 лютого 2025 15:55
Додаток 6 - ч.9.rar
24 лютого 2025 15:55
Додаток 3.rar
24 лютого 2025 15:55
Додаток 2.rar
24 лютого 2025 15:55
Додаток 6 - ч.8.rar.p7s
24 лютого 2025 15:55
Додаток 6 - ч.3.rar
24 лютого 2025 15:55
Додаток 6 - ч.6.rar
24 лютого 2025 15:55
Додаток 6 - ч.5.rar.p7s
24 лютого 2025 15:55
Додаток 6 - ч.9.rar.p7s
24 лютого 2025 15:55
Додаток 6 - ч.2.rar
24 лютого 2025 15:55
Інша інформація.rar
24 лютого 2025 15:55
Додаток 6 - ч.10.rar
24 лютого 2025 15:55
Додаток 7.rar.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Додаток 6

Підтверджую

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Додаток 6

Підтверджую

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Додаток 6

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
#41235604
Переможець 2 956 809,25
UAH з ПДВ
27 лютого 2025 14:29

Документи

27 лютого 2025 14:29
Довідка НАЗК
27 лютого 2025 14:28
Електронний підпис
27 лютого 2025 14:27
Scan1.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 лютого 2025 14:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
#41235604
2 956 809,25
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 лютого 2025 14:29
Довідка НАЗК
27 лютого 2025 14:28
Електронний підпис
27 лютого 2025 14:27
Scan1.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 березня 2025 15:50
DOC_003.pdf укладений
12 березня 2025 15:48