Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЦЕВІ ДОРОГИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 42698149 |
Місцезнаходження: | 69095, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ ПОШТОВА , будинок 159-Б |
Контактна особа: |
Наталія Шкода 380972100950 dpmdzo-tdv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 лютого 2025 15:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 лютого 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 107 224 883,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 072 248,83 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | На підставі положень ст.25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 500 000,00 гривень. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Банківська гарантія повинна відповідати вимогам наказу Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Забезпечення тендерної пропозиції повертається Учаснику в разі: - закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; - укладення договору про закупівлю з Учасником, який став Переможцем процедури закупівлі; - відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; - закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: - відкликання тендерної пропозиції Учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю Учасником, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; - ненадання Переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються Учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі Замовником не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок Замовника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 500000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 10 | Банківські | 30 | |
Виконання робіт | Замовник здійснює розрахунки за виконані роботи з Підрядником протягом 7 календарних днів після отримання коштів від головного розпорядника коштів по цьому Договору та на підставі підписаних «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ -2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), в межах виділених бюджетних асигнувань. | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 лютого 2025 15:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 лютого 2025 15:49 |
Додаток 4 до тендерної документації Документи переможця.docx | |
10 лютого 2025 15:49 |
Тендерна документація.docx | |
10 лютого 2025 15:49 |
Додаток 3 до тендерної документації Проєкт договору.doc | |
10 лютого 2025 15:49 |
Додаток 1 до тендерної документації Документи учасника.docx | |
10 лютого 2025 15:49 |
Додаток 2 до тендерної документації Технічне завдання.docx | |
10 лютого 2025 15:49 |
Додаток 2.1 до тендерної документації Підсумкова відомість ресурсів.rtf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-03-31-000037 ● ebc344154c9b40fa96d75325c31435e4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 березня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 березня 2025 16:35 |
Н А К А З
28.03.2025 № 28-з
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 28.03.2025 № 28-з
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
UA-2025-02-10-012823-a, яку проводить Державне підприємство «Місцеві дороги Запорізької області»;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-11 15:29:03
Запит замовнику на пояснення
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-11
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: «Нове будівництво протирадіаційного укриття Запорізької гімназії № 84 Запорізької міської ради за адресою: м. Запоріжжя, вул. Північнокільцева, 16-А» (код ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-10-012823-a), яка проведена Державним підприємством «Місцеві дороги Запорізької області» (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань:
1. Додатком № 2 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до ТД (сторінка 65) передбачено монтаж дизель-генератора з АВР в кожусі; IP23; 380В; (16 кВт) COELMO PDT44Aa у складі: двигун PERKINS в шумоізоляційному кожусі з вбудованим автоматичним насосом, двигун PERKINS в шумоізоляційному кожусі, паливний бак 240 літрів, АВР.
Вимогами пункту 3.4. Додатку № 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації, яка затверджена уповноваженою особою (протокол від 10.02.2025 № 32), визначено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист, яким учасник гарантує, що ступінь локалізації товару, визначеного підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, (у т.ч. у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття у власність товарів – згідно з пунктом 9 розділу 3 тендерної документації), дорівнює чи перевищує ступінь локалізації на відповідний рік згідно з підпунктом 1 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, а також містить інформацію про включення такого товару до Переліку (зазначити ID, назву виробника товару, назву товару, марку/ модель товару).
Вимога щодо надання гарантійного листа не застосовується до закупівель товарів, якщо країною походження таких товарів є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, зі змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі», що підтверджується сертифікатом про походження товару (надається у складі тендерної пропозиції), та про що надається лист-пояснення.
В зв’язку з цим, прошу надати інформацію щодо файлу(-ів) учасника, в яких міститься вищезазначений документ, а саме: сертифікат про походження товару.
2. Відповідно до вимог п. 1.1.1 Додатку 1, на підтвердження наявності матеріально-технічної бази за предметом закупівлі Учасник має надати оригінал довідки, що містить інформацію про наявність матеріально-технічної бази Учасника, а саме: необхідного обладнання, машин і механізмів для виконання робіт, передбачених технічною специфікацією, відповідно до технології їх виконання.
Учасником у складі тендерної пропозиції надано Довідку наявності матеріально-технічної бази від 21.02.2025 № 21.02-14, яка містить перелік з 7-ми позицій: автокран 12 т (кран вантажопідйомність не менше 12 т), спеціалізований вантажний фургон (автомобіль бортовий (фургон) вантажопідйомність не менше 5 т) – 2 од., спеціалізована вантажна цистерна (машина поливально-мийна машина не менше 6000 л), екскаватор гусеничний, екскаватор колісний, каток (каток не менше 15 т).
Водночас, дослідженням Додатку 2 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації встановлено, що технічне завдання до даної закупівлі містить ряд робіт з використанням відповідної техніки (автомобіль-самоскид, бульдозери) та відповідного обладнання (пневматичні трамбівки).
В зв’язку з чим, прошу надати інформацію (пояснення) щодо не надання учасником в складі тендерної пропозиції інформації про наявність зазначених машин, обладнання, необхідних для виконання робіт по технічному завданню.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Головний державний аудитор Надія СЕЛЯВІНА
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-16 15:56:29
Щодо надання пояснень до моніторингу, ID: UA-M-2025-03-31-000037
Пояснення
Державним підприємством «Місцеві дороги Запорізької області» (далі – ДП «МДЗО») розглянуто запит управління Східного офісу Держаудитслужби про надання пояснень від 2025-04-11 15:29:03, в рамках триваючого моніторингу ID: UA-M-2025-03-31-000037, опублікованого від 31 березня 2025 16:35, стосовно закупівлі робіт: «Нове будівництво протирадіаційного укриття Запорізької гімназії № 84 Запорізької міської ради за адресою: м. Запоріжжя, вул. Північнокільцева, 16-А» згідно ДК 021:2015 код 45210000-2 Будівництво будівель; закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-02-10-012823-a.
В порядку ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на Ваші запитання:
1. Відповідно до статті IV Угоди про державні закупівлі жодна Сторона не застосовує правила походження щодо товарів і послуг, які імпортуються або поставляються іншими Сторонами з метою державних закупівель, що охоплюються цією Угодою, які відрізняються від правил походження, які застосовуються при звичайному характері торгівлі і під час імпорту або поставки таких товарів або послуг від таких Сторін.
Згідно з Угодою про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони «походження» означає, що товар підпадає під правила походження, викладені в Протоколі I до цієї Угоди («Щодо визначення концепції «походження товарів» і методів адміністративного співробітництва») (далі – Протокол). Відповідно до пункту 1 статті 16 Протоколу товари, що походять з Європейського Союзу, і товари, що походять з України, після ввезення до України чи Європейського Союзу відповідно підпадають під дію цієї Угоди за умови подання одного з таких документів:
(a) сертифікат з перевезення товару EUR.1, зразок якого наведений у Додатку III до цього Протоколу; або
(b) у випадках, вказаних у статті 22(1) цього Протоколу, – декларація, що надалі іменуватиметься «декларацією інвойс», надана експортером до інвойса, повідомлення про доставку чи будь-якого іншого комерційного документа, який описує розглядувані товари достатньо детально для того, щоб їх можна було ідентифікувати; текст декларації інвойс наведений у Додатку IV до цього Протоколу.
Пунктами статті 41 Митного кодексу України встановлено, зокрема, документами, що підтверджують країну походження товару, є сертифікат про походження товару або засвідчена декларація про походження товару, або декларація про походження товару, або сертифікат про регіональне найменування товару.
Додатковими відомостями про країну походження товару є відомості, що містяться в товарних накладних, пакувальних листах, відвантажувальних специфікаціях, сертифікатах (відповідності, якості, фітосанітарних, ветеринарних тощо), митній декларації країни експорту, паспортах, технічній документації, висновках-експертизах відповідних органів, інших матеріалах, що можуть бути використані для підтвердження країни походження товару.
Згідно з підпунктом 20 пункту 1 статті 4 митна декларація – заява встановленої форми, в якій особою зазначено митну процедуру, що підлягає застосуванню до товарів, та передбачені законодавством відомості про товари, умови і способи їх переміщення через митний кордон України та щодо нарахування митних платежів, необхідних для застосування цієї процедури.
Отже, відповідно до чинних нормативних актів та діючих міжнародних угод відсутні вимоги щодо обов’язкової наявності сертифікату про походження товару.
Відповідно до підпункту 4 пункту 2 розділу 5 тендерної документації відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Згідно з абз. 8 підпункту 12 пункту 2 розділу 5 тендерної документації, якщо вимоги тендерної документації є такими, що суперечать Закону або іншим нормативно-правовим актам, Учасник повинен керуватися Законом або нормативно-правовими актами.
Також, слід зазначити, в тендерній пропозиції ТОВ "МЕЛСІТІ" наявні документи, які підтверджують походження товару (Дизель-генератор з АВР в кожусі, IP23, 380В, (16 кВт) COELMO PDT44Aa у складі: двигун PERKINS в шумоізоляційному кожусі з вбудованим автоматичним насосом, двигун PERKINS в шумоізоляційному кожусі, паливний бак 240 літрів, АВР) а саме: Сертифікат 1987/99/S, англійською мовою; відповідно до вимог тендерної документації завірений переклад Сертифікату 1987/99/S на українську мову, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 22.07.2020 №12.2-18-3/16303; сертифікат відповідності, зареєстрований в реєстрі ДП «СВЦОО» за № UA.024.С.0461-23; сертифікат експертизи, зареєстрований в реєстрі ООВ ДП «СВЦОО» за № UA.TR.012.С.0460-23. В кожному з цих документів наявна інформація щодо походження COELMO саме з Італії: адреса: вул. Індустріальна 278, Агломерація ASI, 80011 Ачерра (NA), Італія або Via delle Industrie 278, Agglomerato Industriale ASI 80011 Acerra (NA) ITALIA.
Отже, ТОВ "МЕЛСІТІ" підтвердив країну походження товару (Дизель-генератор з АВР в кожусі, IP23, 380В, (16 кВт) COELMO PDT44Aa у складі: двигун PERKINS в шумоізоляційному кожусі з вбудованим автоматичним насосом, двигун PERKINS в шумоізоляційному кожусі, паливний бак 240 літрів, АВР).
2. Вимогами пункту 1.1 розділу 1 додатка 1 до тендерної документації встановлено, зокрема, Учасники надають, оригінал довідки, що містить інформацію про наявність матеріально-технічної бази Учасника, а саме необхідного обладнання, машин і механізмів для виконання робіт, передбачених технічною специфікацією, відповідно до технології їх виконання. Подається у наведеному вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю). Учасник не повинен відступати від даної форми. До Довідки необхідно обов’язково включити наступні будівельні машини і механізми, а саме:
• Автомобіль бортовий (фургон) вантажопід. не меньше 5 т.
• Кран вантажопід. не меньше 12 т.
• Каток маса не меньше 15 т.
• Екскаватор
• Машина Поливально-мийна машина не меньше 6000 л.
У разі необхідності, Учасник має право включити до Довідки й інші будівельні машини і механізми.
В розумінні цієї вимоги, а саме «необхідного обладнання, машин і механізмів для виконання робіт, передбачених технічною специфікацією, відповідно до технології їх виконання» мається на увазі, що Замовник не вимагає від учасників наявності обладнання, машин і механізмів для виконання робіт, які не передбачені технічною специфікацією. Тобто, не вимагається кулінарного обладнання, або друкарського, або металообробні машини тощо, тому що це не передбачено технічною специфікацією. Але вимоги пункту 1.1 розділу 1 додатка 1 до тендерної документації чітко містять ОБОВ’ЯЗКОВИЙ перелік (відповідно до вимог технічної специфікації) машин і механізмів інформація про які повинна бути наявна в довідці про підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази. До обов’язкового переліку не входять автомобіль-самоскид, бульдозери, пневматичні трамбівки та інші обладнання, машини і механізми для виконання робіт, передбачених технічною специфікацією, відповідно до технології їх виконання.
Відповідно до вимог пункту 1.1 розділу 1 додатка 1 до тендерної документації ТОВ "МЕЛСІТІ" підтвердив необхідну наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Додатки:
1. Сертифікат 1987/99/S, англійською мовою;
2. Відповідно до вимог тендерної документації завірений переклад Сертифікату 1987/99/S на українську мову,
3. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 22.07.2020 №12.2-18-3/16303;
4. Сертифікат відповідності, зареєстрований в реєстрі ДП «СВЦОО» за № UA.024.С.0461-23;
5. Сертифікат експертизи, зареєстрований в реєстрі ООВ ДП «СВЦОО» за № UA.TR.012.С.0460-23
Надання інформації про усунення порушення замовником
Розглянувши результати моніторингу процедури закупівлі робіт: «Нове будівництво протирадіаційного укриття Запорізької гімназії № 84 Запорізької міської ради за адресою: м. Запоріжжя, вул. Північнокільцева, 16-А» згідно ДК 021:2015 код 45210000-2 Будівництво будівель. 1. Замовник керується ст.3. Закону України «Про публічні закупівлі» та враховує в своїй роботі принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, що встановлені в ст.5. Закону України «Про публічні закупівлі»: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовником проаналізовано та враховано висновки аудиторської служби, здійснено заходи задля недопущення їх у подальшому.
2025-04-29 16:42:40
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 квітня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 травня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 лютого 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МЕЛСІТІ" |
107 122 800,00
UAH з ПДВ
|
107 122 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МЕЛСІТІ" #41490056 |
Переможець |
107 122 800,00
UAH з ПДВ
|
03 березня 2025 11:18
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 березня 2025 13:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 квітня 2025 14:15
|
Додаткова угода від 18.04.2025 №6.pdf | зміни до договору |
18 квітня 2025 14:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 квітня 2025 14:53
|
Додаткова угода від 03.04.2025 №5.pdf | зміни до договору |
03 квітня 2025 14:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 квітня 2025 14:47
|
Додаткова угода від 02.04.2025 №4.pdf | зміни до договору |
03 квітня 2025 14:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 березня 2025 13:48
|
Додаткова угода від 24.03.2025 №3.PDF | зміни до договору |
24 березня 2025 13:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 березня 2025 14:18
|
Додаткова угода від 20.03.2025 №2.pdf | зміни до договору |
20 березня 2025 14:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 березня 2025 15:05
|
Додаткова угода від 18.03.2025 №1.pdf | зміни до договору |
19 березня 2025 15:05
|
Електронний підпис | укладений |
19 березня 2025 14:04
|
Додаток 5 84_ДЦ_ПВР для опублікування.xml | укладений |
19 березня 2025 14:03
|
Додаток 4 84_ДЦ_ДЦ_3 №1.xml | укладений |
19 березня 2025 14:03
|
Додаток 3 протокол узгодж.xml | укладений |
19 березня 2025 14:03
|
Додаток 2 График годовой школа — 32.xml | укладений |
19 березня 2025 14:03
|
Додаток 1 ПЛАН фінансування 84 гімназія.xml | укладений |
19 березня 2025 14:03
|
Договір гімназія 84.xml | укладений |
19 березня 2025 14:03
|
Договір від 18.03.2025 №18-03-НБ-84.pdf | укладений |
19 березня 2025 14:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 березня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 19 березня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до договору від 18.03.2025 № 18/03-НБ/84 (далі – Договір), а саме: 1.1. Пункт 3.1. Розділу ІІІ Договору викласти в новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 107 122 800,00 грн ( сто сім мільйонів сто двадцять дві тисячі вісімсот гривень 00 копійок), в т. ч. ПДВ – 17 853 800,00 грн. З них кошти обласного (місцевого) бюджету – 107 122 800,00 грн. З них кошти на 2025 – 21 650 000,00 грн. З них кошти на 2026 – 85 472 800,00 грн. Обсяги фінансування визначаються додатковими угодами до договору на підставі планів фінансування (відповідних рішень розпорядників бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, тощо)». 1.2. Пункт 5.1. Розділу V Договору викласти в новій редакції: «5.1. Термін виконання робіт: з 18.03.2025 р до 31.01.2026 р». 1.3. Додаток №2 «Календарний графік виконання робіт» до Договору викласти в новій редакції, що додається. 1.4. Пункт 17.1. Розділу ХVІІ Договору викласти в новій редакції: «17.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31.01.2026 р або до повного виконання Сторонами фінансових зобов’язань по ньому». 2. Сторони дійшли згоди викласти п. 17.7. Розділу ХVІІ Договору в новій редакції: «17.7. Цей Договір складений українською мовою у 3 (трьох) примірниках, кожний із яких має однакову юридичну силу». 3. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 4. Ця додаткова угода складена у трьох оригінальних примірниках, кожен з яких має однакову юридичну силу. |
Номер договору про закупівлю: | 18/03-НБ/84 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 березня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 20 березня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, уклали цю додаткову угоду про таке: 1. У зв’язку із відкриттям Замовником рахунку, Сторони дійшли згоди внести зміни до Розділу ХХ договору від 18.03.2025 № 18/03-НБ/84 (далі - Договір), в частині банківських реквізитів Замовника, вказавши новий рахунок: IBAN UA983204780000025455000002009 в АБ «УКРГАЗБАНК» відділення 368/07 м. Запоріжжя, МФО 320478. 2. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 3. Ця додаткова угода складена у трьох оригінальних примірниках, кожен з яких має однакову юридичну силу. |
Номер договору про закупівлю: | 18/03-НБ/84 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 березня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 24 березня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, уклали цю додаткову угоду про таке: 1. У зв’язку із уточненням фінансуванням, Сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 3.1. Розділу ІІІ договору від 18.03.2025 № 18/03-НБ/84 (далі – Договір), виклавши його в новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 107 122 800,00 грн (сто сім мільйонів сто двадцять дві тисячі вісімсот гривень 00 копійок), в т. ч. ПДВ – 17 853 800,00 грн. - за рахунок коштів субвенції з Державного бюджету - 85 472 800,00 грн (вісімдесят п’ять мільйонів чотириста сімдесят дві тисячі вісімсот гривень 00 коп.), у т.ч. ПДВ – 14 245 466,67 грн. - за рахунок коштів бюджету Запорізької міської територіальної громади (співфінансування) – 21 650 000,00 грн (двадцять один мільйон шістсот п’ятдесят тисяч гривень 00 коп.), у т.ч. ПДВ – 3 608 333,33 грн. З них кошти на 2025 рік - 21 650 000,00 грн. (двадцять один мільйон шістсот п’ятдесят тисяч гривень 00 коп.) за рахунок коштів бюджету Запорізької міської територіальної громади З них кошти на 2026 рік - 85 472 800 грн (вісімдесят п’ять мільйонів чотириста сімдесят дві тисячі вісімсот гривень 00 коп.) за рахунок коштів субвенції з Державного бюджету. Обсяги фінансування визначаються додатковими угодами до договору на підставі планів фінансування (відповідних рішень розпорядників бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, тощо)». 2. Відповідно до листа Підрядника № 02-21/03 від 21.03.2025, п. 19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764, Постанови Кабінету Міністрів від 04 грудня 2019 року № 1070 та на підставі п. 4.7. Договору встановити, що розмір попередньої оплати (авансу) для виконання робіт за Договором становить 6 495 000,00 грн. (шість мільйонів чотириста дев'яносто п'ять тисяч гривень 00 копійок). Попередня оплата (аванс) надається строком на 3 місяці з дня отримання її Підрядником. По закінченню вказаного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику. 3. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 4. Ця додаткова угода складена у трьох оригінальних примірниках, кожен з яких має однакову юридичну силу. |
Номер договору про закупівлю: | 18/03-НБ/84 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 квітня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 03 квітня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони уклали цю додаткову угоду про таке: На підставі рішення виконавчого комітету Запорізької міської ради №210 від 26.03.2025 «Про затвердження обсягу субвенції з державного бюджету» та відповідно до п.п. 4 п.19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Сторони дійшли згоди внести зміни договору від 18.03.2025 № 18/03-НБ/84 (далі – Договір), а саме: Пункт 3.1. Розділу ІІІ Договору викласти в наступній редакції «3.1. Ціна цього Договору становить 107 122 800,00 грн (сто сім мільйонів сто двадцять дві тисячі вісімсот гривень 00 копійок), в т. ч. ПДВ – 17 853 800,00 грн. за рахунок коштів субвенції з Державного бюджету – 84 871 885,00 грн (вісімдесят чотири мільйони вісімсот сімдесят одна тисяча вісімсот вісімдесят п’ять гривень 00 копійок), у т.ч. ПДВ. за рахунок коштів бюджету Запорізької міської територіальної громади (співфінансування) – 22 250 915,00 грн (двадцять два мільйони двісті п’ятдесят тисяч дев’ятсот п’ятнадцять гривень 00 копійок), у т.ч. ПДВ. З них кошти на 2025 рік: - 22 250 915,00 грн (двадцять два мільйони двісті п’ятдесят тисяч дев’ятсот п’ятнадцять гривень 00 копійок) за рахунок коштів бюджету Запорізької міської територіальної громади. - 84 871 885,00 грн (вісімдесят чотири мільйони вісімсот сімдесят одна тисяча вісімсот вісімдесят п’ять гривень 00 копійок) за рахунок коштів субвенції з Державного бюджету. Обсяги фінансування визначаються додатковими угодами до договору на підставі планів фінансування (відповідних рішень розпорядників бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, тощо)». Пункт 4.3. Розділу ІV Договору викласти в наступній редакції «4.3. Джерело фінансування робіт –за рахунок КПКВК 0611261 «Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (облаштування укриттів), зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) діцеях, ліцеях із посиленою військово-фізичною підготовкою» - 22 250 915,00 грн. –за рахунок КПКВК 0611262 «Виконання заходів щодо реалізації публічного інвестиційного проекту на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (облаштування укриттів), зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеях, ліцеях із посиленою військово-фізичною підготовкою, за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам» - 84 871 885,00 грн». Пункт 5.1. Розділу V Договору викласти в новій редакції: «5.1. Термін виконання робіт: з 18.03.2025 р до 31.12.2025 р». Додаток №1 «План фінансування» та Додаток №2 «Календарний графік виконання робіт» до Договору викласти в новій редакції, що додаються. 1.5. Пункт 17.1. Розділу ХVІІ Договору викласти в новій редакції: «17.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2025 р або до повного виконання Сторонами фінансових зобов’язань по ньому». У зв’язку із відкриттям Замовником рахунку, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, в частині банківських реквізитів Замовника, додавши рахунок: IBAN: UA378201720344371070430095750 Держказначейська служба України м. Київ ГУ ДКСУ у Запорізькій області МФО 820172. Всі інші умови Договору залишаються без змін. Ця додаткова угода складена у трьох оригінальних примірниках, кожен з яких має однакову юридичну силу. |
Номер договору про закупівлю: | 18/03-НБ/84 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 квітня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 03 квітня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони уклали цю додаткову угоду про таке: Відповідно до листа Підрядника № 01-02/04 від 02.04.2025, п. 19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764, Постанови Кабінету Міністрів від 04 грудня 2019 року № 1070 та на підставі п. 4.7. Договору встановити, що розмір попередньої оплати (авансу) для виконання робіт за Договором становить 15 755 915,00 грн. (п’ятнадцять мільйонів сімсот п’ятдесят п’ять тисяч дев’ятсот п’ятнадцять гривень 00 копійок). Попередня оплата (аванс) надається строком на 3 місяці з дня отримання її Підрядником. По закінченню вказаного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику. Всі інші умови Договору залишаються без змін. Ця додаткова угода складена у трьох оригінальних примірниках, кожен з яких має однакову юридичну силу. |
Номер договору про закупівлю: | 18/03-НБ/84 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 квітня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 18 квітня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, уклали цю додаткову угоду про таке: 1. У зв’язку із уточненням фінансування, Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатку №1 «План фінансування» до договору від 18.03.2025 № 18/03-НБ/84 (далі – Договір) та викласти його в новій редакції, що додається. 2. Відповідно до листа Підрядника № 01-18/04 від 18.04.2025, п. 19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764, Постанови Кабінету Міністрів від 04 грудня 2019 року № 1070 та на підставі п. 4.7. Договору встановити, що розмір попередньої оплати (авансу) для виконання робіт за Договором становить 9 885 925,00 грн (дев’ять мільйонів вісімсот вісімдесят п’ять тисяч дев’ятсот двадцять п’ять гривень 00 копійок). Попередня оплата (аванс) надається строком на 3 місяці з дня отримання її Підрядником. По закінченню вказаного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику. 3. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 4. Ця додаткова угода складена у трьох оригінальних примірниках, кожен з яких має однакову юридичну силу. |
Номер договору про закупівлю: | 18/03-НБ/84 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |