Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення М-02 Кіпті – Глухів – Бачівськ (ДК 021:2015-63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту, деталізований код 63712200-5 Послуги з експлуатації автомобільних доріг)
Очікувана вартість
80 746 775,00 UAH
UA-2025-02-10-012212-a ● be635c59958b43c9aaa679a0a398e6e9
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 24014538 |
Місцезнаходження: | 40002, Україна , Сумська обл., Суми, м. Суми, вул. Роменська, 79/2 |
Контактна особа: |
Ніколаєнко Ольга Василівна 0542700479 nikolaienko.ov@restoration.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 лютого 2025 15:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 лютого 2025 10:00 |
Початок аукціону: | 27 лютого 2025 15:46 |
Початок аукціону: | 27 лютого 2025 15:46 |
Очікувана вартість: | 80 746 775,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 403 733,88 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі – банківська гарантія) з накладенням КЕП гаранта (далі – банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. Банківська гарантія, надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП Гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 0,5 % очікуваної вартості закупівлі, а саме 403 733, 88 гривень (чотириста три тисячі сімсот тридцять три гривні 88 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. У разі, якщо учасник бере участь в одному тендері замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему банківську гарантію. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Сумській області м. Суми, вул. Роменська,79/2 код ЄДРПОУ 24014538 Державна казначейська служба України, м. Київ МФО 820172 р/р UA 218201720355119008000007401 У разі якщо тендерні пропозиції подаються стосовно частини предмета закупівлі (лота), розмір забезпечення тендерної встановлюється замовником виходячи з очікуваної вартості предмета закупівлі щодо кожної його частини (лота). Подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі (частина восьма стаття 12 Закону). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 403733.88 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Замовник вимагає від учасника-переможця надати замовнику в електронному вигляді забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого пунктом 49 Особливостей, якщо така вимога передбачена проектом договору, який наведений у Додатку № 5 цієї тендерної документації. Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути надана з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути обов’язково підписана кваліфікованим електронним підписом банка-гаранта та надана замовнику шляхом прикріплення на веб-порталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua) по відповідній закупівлі. Розмір забезпечення виконання договору: 0,5% від суми договору. Банківська гарантія оформлюється: − банками-резидентами України – відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639; − іноземними банками – відповідно до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація № 758 (ICC Uniform Rules for Demand Guarantees, Publication No. 758). Банківська гарантія повинна містити: − повне найменування учасника-переможця процедури закупівлі (принципала за гарантією); − найменування бенефіціара за гарантією (замовника); − посилання на оголошення про проведення закупівлі (UA-__________), предмет закупівлі; − суму і валюту гарантії (цифрами та словами), у розмірі, що визначений тендерною документацією замовника; − положення, що банківська гарантія забезпечує виконання зобов’язань принципала за договором закупівлі, що буде укладено за результатами закупівлі; − безвідкличне зобов’язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання письмової вимоги замовника (бенефіціара) повну суму, визначену у вимозі, в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов’язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів; − положення, що всі платежі за гарантією мають бути здійснені банком-гарантом на користь бенефіціара незалежно від будь-яких заперечень принципала або будь-якої третьої особи; − покладення усіх витрат, пов’язаних із гарантією, на принципала; − положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом; − строк дії банківської гарантії повинен перевищувати кінцеву дату строку дії договору не менше ніж на 30 днів; − повну відповідність банківської гарантії чинному законодавству України (для банків-резидентів України) та Уніфікованим правилам для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація № 758 (для іноземних банків). Текст банківської гарантії не має містити: − посилання на умови договору про надання гарантії (правочину, укладеного між банком-гарантом та принципалом); − умови про зменшення відповідальності банка в будь-якому випадку (крім випадку прострочення подання вимоги та зменшення зобов’язань на всі суми, виплачені банком за гарантією); − умови про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, погодження із гарантом умов договору та додаткових угод до нього тощо); − обмеження відповідальності банку-гаранту сумою, на яку видано гарантію, у разі порушення банком-гарантом своїх обов’язків за гарантією; − умови відкликання гарантії банком-гарантом. В разі якщо банківська гарантія не буде відповідати вимогам встановлених в частині 5 Розділу 6 тендерної документації, це буде вважатися ненаданням переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти робочих днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання (як повністю, так і частково) боржником зобов’язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов’язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред’являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов’язання, забезпеченого гарантією. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Сумській області м. Суми, вул. Роменська,79/2 код ЄДРПОУ 24014538 Державна казначейська служба України, м. Київ МФО 820172 р/р UA 218201720355119008000007401 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення М-02 Кіпті – Глухів – Бачівськ (ДК 021:2015-63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту, деталізований код 63712200-5 Послуги з експлуатації автомобільних доріг)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення М-02 Кіпті – Глухів – Бачівськ (ДК 021:2015-63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту, деталізований код 63712200-5 Послуги з експлуатації автомобільних доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2025
—
31 березня 2026
ДК 021:2015: 63712200-5 — Послуги з експлуатації автомобільних доріг
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Відповідно до умов проекту договору | Аванс | 7 | Робочі | 30 |
Iнша подія | Відповідно до умов проекту договору | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 лютого 2025 12:07 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 лютого 2025 12:06 |
ТД ЕКСПЛУАТАЦІЯ М-02 (2).docx | |
21 лютого 2025 12:06 |
Перелік змін М-02 21.02..docx | |
21 лютого 2025 12:06 |
Додаток №2 – 21.02.docx | |
20 лютого 2025 16:41 |
Перелік змін М-02 20.02..docx | |
20 лютого 2025 16:41 |
ТД ЕКСПЛУАТАЦІЯ М-02 (2).docx | |
20 лютого 2025 16:41 |
Додаток №5.docx | |
19 лютого 2025 18:38 |
Перелік змін М-02 19.02..docx | |
19 лютого 2025 18:38 |
ТД ЕКСПЛУАТАЦІЯ М-02 (2).docx | |
19 лютого 2025 18:38 |
Додаток №2 – 19.02.docx | |
10 лютого 2025 15:33 |
Додаток №4.docx | |
10 лютого 2025 15:33 |
Додаток №6.docx | |
10 лютого 2025 15:33 |
Додаток №3.docx | |
10 лютого 2025 15:33 |
Додаток №2.docx | |
10 лютого 2025 15:33 |
Додаток №7.docx | |
10 лютого 2025 15:33 |
Додаток №1.docx | |
10 лютого 2025 15:33 |
ТД ЕКСПЛУАТАЦІЯ М-02 (2).docx | |
10 лютого 2025 15:33 |
Додаток №5.docx |
21 лютого 2025 12:07 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
21 лютого 2025 12:06 |
ТД ЕКСПЛУАТАЦІЯ М-02 (2).docx
|
|||||||||
21 лютого 2025 12:06 |
Перелік змін М-02 21.02..docx
|
|||||||||
21 лютого 2025 12:06 |
Додаток №2 – 21.02.docx
|
|||||||||
20 лютого 2025 16:41 |
Перелік змін М-02 20.02..docx
|
|||||||||
20 лютого 2025 16:41 |
ТД ЕКСПЛУАТАЦІЯ М-02 (2).docx
|
|||||||||
20 лютого 2025 16:41 |
Додаток №5.docx
|
|||||||||
19 лютого 2025 18:38 |
Перелік змін М-02 19.02..docx
|
|||||||||
19 лютого 2025 18:38 |
ТД ЕКСПЛУАТАЦІЯ М-02 (2).docx
|
|||||||||
19 лютого 2025 18:38 |
Додаток №2 – 19.02.docx
|
|||||||||
10 лютого 2025 15:33 |
Додаток №4.docx
|
|||||||||
10 лютого 2025 15:33 |
Додаток №6.docx
|
|||||||||
10 лютого 2025 15:33 |
Додаток №3.docx
|
|||||||||
10 лютого 2025 15:33 |
Додаток №2.docx
|
|||||||||
10 лютого 2025 15:33 |
Додаток №7.docx
|
|||||||||
10 лютого 2025 15:33 |
Додаток №1.docx
|
|||||||||
10 лютого 2025 15:33 |
ТД ЕКСПЛУАТАЦІЯ М-02 (2).docx
|
|||||||||
10 лютого 2025 15:33 |
Додаток №5.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналогічні договори
Дата подання: 11 лютого 2025 10:01
Дата відповіді: 11 лютого 2025 16:43
Шановний Замовник. Дайте будь-ласка роз'яснення стосовно аналогічних договір - чи повинен аналогічний договір бути виконаний повністю? Чи можливо надати як аналогічний договір, який ще не завершений, термін дії договору до 31.12.2025 року? Дякуємо.
Відповідь: Умовами тендерної документації передбачено, що аналогічним договором у даній процедурі закупівлі вважається договір (договори) з виконання робіт/надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, укладений (укладені) протягом останніх 4 (чотирьох) років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. При цьому, сума виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) має складати не менше 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі.
Тобто тендерна документація не містить обмеження, щодо рівня (стану) виконання аналогічного договору, або часу його завершення
Тобто тендерна документація не містить обмеження, щодо рівня (стану) виконання аналогічного договору, або часу його завершення
Наявність матеріально-технічної бази
Дата подання: 11 лютого 2025 15:37
Дата відповіді: 13 лютого 2025 09:13
Відповідно до вимог тендерної документації, а саме пункту 2 розділу 2 Додатку №2 до тендерної документації Учасник має надати гарантійний (гарантійні) лист (листи) від власника (орендаря) об’єкта щодо укладення договору оренди (суборенди) на вказані у довідці об’єкти, які не є власністю Учасника.
Просимо уточнити, чи буде відповідати вимогам тендерної документації гарантійний лист, наданий орендарем об'єкта, який сам орендує його у власника (тобто, якщо Учасник укладає договір суборенди з орендарем, а не безпосередньо з власником)?
Чи необхідно у такому випадку додатково надавати гарантійний лист безпосередньо від власника об'єкта?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Умовами тендерної документації передбачено, що в підтвердження інформації, викладеної в довідці Таблиця 3 Додатку №2 ТД, Учасник надає серед інших документів передбачених ТД - гарантійний (гарантійні) лист (листи) від власника (орендаря) об’єкта (об’єктів) щодо укладення договору оренди (суборенди) на вказані у довідці об’єкти, які не є власністю Учасника, із зазначенням ідентифікатора закупівлі.
Тобто, Учасник в складі тендерної пропозиції може надати гарантійний (гарантійні) лист (листи) або від власника, або від орендаря.
В свою чергу керуючись п. 42 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), Замовник може звернутись до власника об’єкта стосовно підтвердження права Орендаря на передачу об’єкта в суборенду.
Тобто, Учасник в складі тендерної пропозиції може надати гарантійний (гарантійні) лист (листи) або від власника, або від орендаря.
В свою чергу керуючись п. 42 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), Замовник може звернутись до власника об’єкта стосовно підтвердження права Орендаря на передачу об’єкта в суборенду.
Аналогічні договори
Дата подання: 12 лютого 2025 11:50
Дата відповіді: 13 лютого 2025 09:14
Шановний Замовник, умови Додатку №2 до тендерної документації передбачають, що Аналогічним договором у даній процедурі закупівлі вважається договір (договори) з виконання робіт/надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, укладений (укладені) протягом останніх 4 (чотирьох) років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Для правильного розуміння учасником умов тендерної документації просимо надати роз’яснення, чи буде вважатися аналогічним договором договір за яким надавалися послуги з аварійних, відновних робіт та експлуатаційного утримання вулиць і доріг комунальної власності, та який включав в себе послуги передбачені переліком основних (ключових) робіт (послуг) визначені Замовником у таблиці №8 додатку №2 до тендерної документації.
Тобто, чи допускається надання учасником договору, формулювання предмета якого не є дослівним відображенням визначення, передбаченого Додатком №2 до тендерної документації, але який за змістом включає послуги, що відповідають основним (ключовим) роботам (послугам), зазначеним у таблиці №8 Додатку №2?
Заздалегідь вдячні за надане роз’яснення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Додатком №2 ТД передбачено, що * Аналогічним договором у даній процедурі закупівлі вважається договір (договори) з виконання робіт/надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, укладений (укладені) протягом останніх 4 (чотирьох) років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. При цьому, сума виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) має складати не менше 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі. Тобто, Учасник у складі тендерної пропозиції на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору може надати договір за предметом закупівлі, назва якого може містити назву окремих видів робіт/послуг з експлуатаційного утримання.
Звертаємо увагу, що досвід виконання аналогічних договорів має бути здійснений лише з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування.
Звертаємо увагу, що досвід виконання аналогічних договорів має бути здійснений лише з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування.
Аналогічні договори
Дата подання: 13 лютого 2025 10:07
Дата відповіді: 14 лютого 2025 15:47
Шановний Замовник. Надайте пояснення відносно підтвердження інформації стосовно аналогічних договорів - акт або акти приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в/КБ-2в(УПВ) (надавати форми КБ-2в/КБ-2в(УПВ) згідно «Переліку основних (ключових) видів робіт/послуг та обсяги, які Учасник повинен підтвердити у тендерній пропозиції» (Таблиця №8)) та довiдку про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3) (надати форму КБ-3 на суму виконаних робіт/наданих послуг (останню від дати, що передує даті оголошення закупівлі)) a6o інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт/наданих послуг, передбачений аналогічним договором.
Це означає, що учасник надає КБ-2В тільки на види робіт, які потрібно підтвердити і останню КБ-3 на загальну суму виконання? Тобто всі КБ-2в та КБ-3 не потрібно?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: так все вірно
Підтвердження бази
Дата подання: 13 лютого 2025 10:08
Дата відповіді: 14 лютого 2025 15:47
Шановний Замовник. Якщо є договір оренди бази діючий до 2026 року то чи потрібно гарантійний лист від власника?
Відповідь: будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Договірна ціна
Дата подання: 14 лютого 2025 08:54
Дата відповіді: 14 лютого 2025 15:48
Просимо Замовника пояснити: при подачі тендерної пропозиції Учасник повинні надавати розрахунок договірної ціни чи ні?
Відповідь: ні не потрібно
Матеріально-технічні бази
Дата подання: 14 лютого 2025 08:55
Дата відповіді: 14 лютого 2025 15:48
Просимо Замовника пояснити: для підтвердження наявності матеріально-технічної бази (виробничих баз, офісних приміщень, тощо) потрібно надати: а) копії документів, які підтверджують право власності Учасника на бази АБО копії дійсних та чинних протягом всього строку*** виконання договору про закупівлю копії документів, що підтверджують право користування (оренди (лізингу), суборенди),право господарського відання / оперативного управління та інше (з усіма додатками до договору, змінами та доповненнями)) АБО копію (копії) попередніх договорів або протоколів про наміри щодо користування (оренди, суборенди, лізингу) на вказані у довідці бази АБО Гарантійний (гарантійні) лист (листи) від власника (орендаря) об’єкта (об’єктів) щодо укладення договору оренди (суборенди) на вказані у довідці бази; б) копії документів, які підтверджують право власності Учасника на бази АБО копії дійсних та чинних протягом всього строку*** виконання договору про закупівлю копії документів, що підтверджують право користування (оренди (лізингу), суборенди),право господарського відання / оперативного управління та інше (з усіма додатками до договору, змінами та доповненнями)) АБО копію (копії) попередніх договорів або протоколів про наміри щодо користування (оренди, суборенди, лізингу) на вказані у довідці бази + Гарантійний (гарантійні) лист (листи) від власника (орендаря) об’єкта (об’єктів) щодо укладення договору оренди (суборенди) на вказані у довідці бази.
Якщо варіант б), то наступне запитання: який сенс надавати Гарантійний лист, якщо є один із зазначених документів (копії документів, які підтверджують право власності Учасника на бази АБО копії дійсних та чинних протягом всього строку*** виконання договору про закупівлю копії документів, що підтверджують право користування (оренди (лізингу), суборенди),право господарського відання / оперативного управління та інше (з усіма додатками до договору, змінами та доповненнями)) АБО копію (копії) попередніх договорів або протоколів про наміри щодо користування (оренди, суборенди, лізингу) на вказані у довідці бази)?
Чи достатньо буде надати тільки Гарантійний (гарантійні) лист (листи) від власника (орендаря) об’єкта (об’єктів) щодо укладення договору оренди (суборенди) на вказані у довідці бази?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
АБЗ
Дата подання: 14 лютого 2025 08:56
Дата відповіді: 14 лютого 2025 15:49
Якщо для надання послу за договором про закупівлю буде залучено АБЗ на підставі договору поставки асфальтобетону, чи потрібно надавати документ, що підтверджує право власності на земельну ділянку або право користування земельною ділянкою, на якій знаходиться АБЗ, або лист-згоду власника земельної ділянки на розміщення АБЗ на його земельній ділянці із зазначенням геопросторових координат ділянки?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: ні не потрібно
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Дата подання: 14 лютого 2025 09:53
Дата відповіді: 14 лютого 2025 15:49
Доброго дня! Шановний Замовник,п.5 Додатку 2 до Тендерної документації, таблиця №6 (Довідка про наявність інженерно-технічних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід), вимагається вказати досвід або стаж роботи (роки). Просимо надати роз’яснення, який саме досвід або стаж вимагається ( на даній посаді чи в дорожній галузі чи загальний). Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: умовами ТД, а саме відповідно до Додатку №2 Таблиця №6 передбачено, що учасник повинен зазначити загальний досвід або стаж роботи (роки) інженерно-технічних працівників за посадою
Наявність виробничих баз
Дата подання: 14 лютого 2025 10:02
Дата відповіді: 14 лютого 2025 15:50
Доброго дня! Просимо надати роз’яснення, чи буде відповідати вимогам тендерної документації щодо наявності виробничих баз та вимогам П Г.1-218-118:2005 наявність в учасника виробничих баз у м.Глухові та м.Кролевці. Відстань між базами перевищуватиме рекомендовану таблицею 8.1 П Г.1-218-118:2005, але інші населені пункти, де можна розташувати базу у безпосередній близькості до дороги М-02 відсутні. Розташування баз гарантуватиме додержання термінів надання послуг із зимового утримання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Наявність техніки
Дата подання: 14 лютого 2025 12:15
Дата відповіді: 14 лютого 2025 15:50
Шановний Замовнику, пунктом 1 Додатка №2 до тендерної документації передбачається надання Довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), та зазначено, що * якщо Учасник є власником, зазначається «власний», в інших випадках – вказується «право користування» (договір оренди, лізингу, договір надання послуг, договір субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством України);
** зазначається номер та/або серія та дата документа відповідно до графи 5 Таблиці №1. При цьому вимоги щодо надання самих підтверджуючих документів, які підтверджують приналежність, відсутні. Тобто, надавати договори оренди, лізингу, договори надання послуг у складі тендерної пропозиції не обов’язково? Заздалегідь вдячні за надане роз’яснення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: так вірно
Аналогічні договори
Дата подання: 14 лютого 2025 16:46
Дата відповіді: 17 лютого 2025 16:32
Шановний замовник. У підтвердження досвіду виконання робіт необхідно внести у таблицю №7 в графу 6 «Обсяг робіт (послуг) / одиниця виміру відповідно до акту приймання виконаних будівельних робіт (послуг) та пункт, де наданий відповідний обсяг» обсяги зазначені у акті КБ2В. Якщо акт КБ-2В має загальний обсяг наприклад позиції «по очищенню доріг механізованим способом» у кількості 130 шт., чи можливо надати загальний обсяг робіт (послуг), а через кому перелічити усі позиції чи потрібно вносити кожну окремо, тобто наприклад ( очищення 600 км акт №1111 від 1.11.2023 р. позиції 1, 2, 3, 4 ….. 130), або ( очищення 15 км акт №1111 від 1.11.2023 р. позиції 1, очищення 15 км акт №1111 від 1.11.2023 р. позиції 2, очищення 15 км акт №1111 від 1.11.2023 р. позиції 3 и т.п.).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За умовами тендерної документації, а саме за вимогами Додатку №2 таблиця №7, Учаснику достатньо вказати: загальний обсяг робіт (послуг) у відповідних одиницях виміру, за основними (ключовими) видами робіт/послуг, передбаченими Таблицею №8 Додатку №2, та вказати в яких актах КБ-2в підтверджено їх виконання.
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Дата подання: 14 лютого 2025 16:47
Дата відповіді: 17 лютого 2025 16:32
Шановний замовнику, таблиця 7 «Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору», що викладена в Додатку №2 до тендерної документації, передбачає у стовпчику 5 зазначення учасником найменування виконаних робіт (послуг) / одиниця виміру, відповідно до переліку основних (ключових) робіт (послуг), а у стовпчику 6 — зазначення обсягу робіт (послуг) / одиниця виміру, відповідно до акта приймання виконаних будівельних робіт (послуг) та пункту, де наданий відповідний обсяг.
Для правильного розуміння умов закупівлі та коректного подання тендерної пропозиції просимо надати роз’яснення: чи необхідно учаснику зазначати повне найменування позиції (розцінки) у стовпчику 5, чи буде достатнім зазначити узагальнену назву основних (ключових) робіт (послуг), згідно з Таблицею №8?
Тобто, якщо акт КБ-2в містить такі розцінки:
1. Очищення доріг трактором потужністю до 108 кВт, обладнаним відвалом, від снігу, який злежався, товщиною шару до 0,3 м (Очищення доріг екскаватором-навантажувачем на пневмоколісному ходу JCB 4CX від снігу, який злежався).
2. Очищення доріг трактором потужністю до 108 кВт, обладнаним відвалом, від снігу, який злежався, товщиною шару до 0,3 м (Очищення доріг екскаватором-навантажувачем на пневмоколісному ходу JCB 4CX від снігу, який злежався).
3. Одночасне очищення доріг від снігу, що злежався, товщиною шару до 0,3 м та розподілення протиожеледних матеріалів по покриттю за допомогою машини для одночасного очищення та розподілення протиожеледних матеріалів 17,3 % на базі автомобіля МАЗ (при ширині розподілення до 4 м, сніжно-льодяні утворення (накат), температура повітря від 0 до -5, K=0,0885),
чи необхідно учаснику зазначати їх у стовпчику 5 дослівно, чи буде достатнім вказати узагальнену назву, згідно з Таблицею №8, тобто «Очищення доріг від снігу механізованим способом»?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Марку А.Г. доповіла що вимогами тендерної документації Додатку №2, таблиця №8 передбачено перелік основних (ключових) видів робіт/послуг та їх обсяги, які Учасник повинен підтвердити у тендерній пропозиції. Тобто Учаснику достатньо вказати узагальнене найменування виду роботи/послуги (за кожним основним (ключовим) видом окремо) та вказати в яких актах
КБ-2в підтверджено їх виконання.
КБ-2в підтверджено їх виконання.
Лабораторія
Дата подання: 14 лютого 2025 17:31
Дата відповіді: 17 лютого 2025 16:30
В п.4 Додатку №2 до тендерної документації зазначено, що Учасник повинен надати * копію документу щодо відповідності лабораторії (із переліком видів робіт з контролю якості будівельних матеріалів, виробів i конструкцій) вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо або копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо за об’єктами вимірювань: бітуми нафтові дорожні в’язкі, бітуми нафтові дорожні рідкі, емульсії бітумні дорожні, суміші асфальтобетонні і асфальтобетон щебенево-мастиковий, асфальтобетон на основі модифікованих полімерами бітумів, порошок мінеральний для асфальтобетонних сумішей, матеріали нерудні для щебеневих і гравійних основ та покриттів автомобільних доріг (пісок, щебінь, гравій та їх суміші), бетони та бетонні суміші, ґрунти, фарба для розмітки доріг, що видане компетентним органом та чинне на дату подання тендерних пропозицій.*
Зазначений в даному пункті перелік об’єктів вимірювання може відрізнятись назвою від тих, що зазначені в додатках до свідоцтв, рішень тощо про атестацію (сертифікацію) тощо або до свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005, оскільки дані документи можуть видаватися різними Органами оцінки відповідності. Через таку відмінність може бути помилково відхилена тендерна пропозиція Учасника, хоча фактично наявна лабораторія має можливість здійснювати всі необхідні вимірювання.
Шановний Змовнику, для збільшення конкуренції просимо внести зміни до тендерної документації та виключити вищезазначений перелік об’єктів вимірювання з п.4 Додатку №2 до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Щодо транспортування асфальтобетонних сумішей
Дата подання: 18 лютого 2025 12:32
Дата відповіді: 19 лютого 2025 12:09
Доброго дня. Пунктом 3.5 додатку №2 до тендерної документації, передбачено, що відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від місця їх виготовлення до будь-якої ділянки автомобільної дороги не повинна перевищувати значень зазначених в таблиці 20.2а ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” (зі змінами), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин згідно п. 20.8.2 ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” (зі змінами). А додатком №4 до тендерної документації передбачено, що на час дії військового стану та можливих бойових дій на території Сумської області (в т.ч. на автомобільних дорогах загального користування державного значення), роботи в 20 км зоні від кордону не проводяться.
Враховуючи високу ймовірність продовження воєнного стану через нестабільну безпекову ситуацію в країні навіть у разі укладення міжнародних угод, а також з метою уникнення пошкоджень дороговартісного обладнання асфальтобетонного заводу учасника через близьке розташування до зони бойових дій, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити відстань в 20 км зоні від кордону з розрахунку транспортної схеми транспортування асфальтобетонної суміші при визначенні будь-якої ділянки автомобільної дороги. Учасник у складі тендерної пропозиції може надати гарантійний лист, що після закінчення дії воєнного стану він зобов’язується забезпечити відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від місця їх виготовлення до будь-якої ділянки автомобільної дороги з урахуванням 20 км зони від кордону в межах значень зазначених в таблиці 20.2а ДБН В.2.3-4-2015, при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин згідно п. 20.8.2 ДБН В.2.3-4-2015.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Проєкт договору
Дата подання: 19 лютого 2025 12:10
Дата відповіді: 20 лютого 2025 15:24
Доброго дня! Пунктом 6.3.4 Додатку №5 до тендерної документації «Проєкт договору» передбачено, що виконавець зобов’язаний встановити GPS-трекери на машини з обладнанням для розподілення технічної солі та на машини з обладнанням для розподілення піщано-сольової суміші (КДМ) (до початку зимового періоду) та на іншу спеціальну техніку та автомобільний транспорт, які будуть задіяні Виконавцями, Співвиконавцями (у разі їх залучення) при експлуатаційному утриманні автомобільних доріг. Просимо надати роз’яснення, навіщо встановлювати GPS-трекери на всю задіяну техніку, якщо вартість наданих за договором послуг визначається за укрупненими показниками вартості, які вже містять витрати Учасника по доставці техніки та матеріалів на об’єкт. Просимо внести зміни до тендерної документації і зобов’язати виконавця встановити GPS-трекери ЛИШЕ на машини з обладнанням для розподілення технічної солі та на машини з обладнанням для розподілення піщано-сольової суміші (КДМ) (до початку зимового періоду) та на іншу спеціальну техніку та автомобільний транспорт, які будуть задіяні Виконавцями, Співвиконавцями (у разі їх залучення) при експлуатаційному утриманні автомобільних доріг, вартість послуг яких згідно розміщеної відомості обсягів робіт визначається за пробігом.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Проєкт договору
Дата подання: 19 лютого 2025 12:10
Дата відповіді: 20 лютого 2025 15:24
Доброго дня! Просимо внести зміни до розділу 4 Порядок здійснення розрахунків та оплати Додатку №5 до тендерної документації «Проєкт договору» в частині визначення обсягів послуг при взаєморозрахунках, а саме обсяг послуг, надання яких має підтверджуватися даними журналів виконання робіт і GPS-трекерів (наприклад, очищення від снігу трактором або скошування трави косаркою на базі трактора), визначаються за даними GPS-трекерів за пробігом. У разі нестабільної роботи GPS-трекерів через обставини, що виникли не з вини виконавця (наприклад, пригнічення зв’язку в період воєнного стану, відсутність електропостачання через вимкнення з боку НЕК «Укренерго»), обсяг вищезазначених послуг визначається за даними журналів виконання робіт.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: умовами проекту договору тендерної документації (Додаток №5), а саме відповідно до п.5.29 передбачено, що в ході приймального контролю Замовник застосовує інформацію з GPS трекерів, загальних журналів робіт, журналів № 1-№ 2, фото-відео- фіксації (за вимогою), тощо.
Проєкт договору
Дата подання: 19 лютого 2025 12:11
Дата відповіді: 20 лютого 2025 15:25
Доброго дня! Просимо внести наступні зміни до розділу 7. Відповідальність сторін Додатку №5 до тендерної документації «Проєкт договору»: штрафні санкції, передбачені пунктом 7.3.6, до виконавця не застосовуються у разі нестабільної роботи GPS-трекерів через обставини, що виникли не з вини виконавця (наприклад, пригнічення зв’язку в період воєнного стану, відсутність електропостачання через вимкнення з боку НЕК «Укренерго»).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: умовами проекту договору тендерної документації Додаток №5, виконавець не відповідає за не стабільну роботу мобільного зв’язку, що надається на GPS-трекер, та відповідно до Розділу 7 проекту договору, не передбачена відповідальність виконавця у разі нестабільної роботи GPS-трекерів через обставини, що виникли не з вини виконавця.
Додаток 2
Дата подання: 19 лютого 2025 12:11
Дата відповіді: 20 лютого 2025 15:26
Доброго дня! Просимо надати роз’яснення до таблиці №1 додатку 2 до тендерної документації стосовно графи 6. Якщо власні механізми та обладнання на транспортні засоби обліковуються на балансі підприємства, що зазначати в 6 графі окрім свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу?
Відповідь: відповідно до вимог тендерної документації, в графі 6 таблиці №1 додатку 2 до тендерної документації, зазначається документ лише на ту техніку, що підлягає державній реєстрації, а техніка яка не підлягає державній реєстрації в графі 6 таблиці №1 додатку 2 до тендерної документації ставиться прочерк
Підтвердження досвіду виконання аналогічного договору
Дата подання: 19 лютого 2025 12:40
Дата відповіді: 20 лютого 2025 15:26
Доброго дня. Просимо надати роз’яснення, у разі, якщо для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, буде наданий договір субпідряду, чи треба в графі 2 таблиці №7 додатку №2 до тендерної документації зазначати відомості про замовника і генпідрядника чи достатньо буде відомостей лише про генпідрядну організацію.
Відповідь: відповідно до вимог тендерної документації в графі 2 таблиці №7 додатку №2 до тендерної документації, зазначається інформація про замовника та генпідрядника, у разі наявності субпідряду
Лабораторія
Дата подання: 19 лютого 2025 17:52
Дата відповіді: 20 лютого 2025 15:27
Шановний Замовнику, п. 4 Додатком №2 до тендерної документації передбачено, що Учасник у разі залучення лабораторії надає договір про залучення сторонньої лабораторії з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору;
Просимо надати роз’яснення, чи буде вважатися таким, що відповідає вимогам тендерної документації, договір про залучення сторонньої лабораторії з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору, у разі якщо предметом цього договору зазначено "Інженерно-технічний супровід та послуги з проведення випробувань", а не прямо "Контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій"? Чи необхідно, щоб формулювання предмета договору дослівно відповідало визначенню "Контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій", чи допустимо застосування іншої назви, за умови, що фактично послуги охоплюють проведення відповідних випробувань та контролю якості зазначених матеріалів?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: допустимо застосування іншої назви
Транспортна схема
Дата подання: 20 лютого 2025 10:19
Дата відповіді: 20 лютого 2025 15:28
Доброго дня! Умовами тендерної документації передбачено надання послуг з використанням гарячих асфальтобетонних сумішей, щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей та холодних асфальтобетонних сумішей. На транспортування холодних асфальтобетонних сумішей не розповсюджуються вимоги п. 20.8.2 та таблиці 20а ДБН В.2.3-4-2015, оскільки згідно п. 20.8.3 ДБН В.2.3-4-2015 холодні асфальтобетонні суміші можна укладати в конструктивні шари дорожнього одягу відразу після приготування або після зберігання. Враховуючи вищевикладене, просимо надати роз’яснення, до транспортної схеми транспортування асфальтобетонної суміші включати ТІЛЬКИ гарячі асфальтобетонні суміші та щебенево-мастикові суміші, а холодні не включати?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: відповідно до умов тендерної документації, до транспортної схеми транспортування асфальтобенної суміші розуміється транспортування гарячої асфальтобетонної суміші
Щодо проекту договору
Дата подання: 20 лютого 2025 10:23
Дата відповіді: 20 лютого 2025 15:29
Доброго дня! При розрахунку твердої ціни за укрупненими показниками вартості учасник до складу УПВ включає витрати, пов’язані з виконанням ЛИШЕ обсягів, зазначених у відомості обсягів робіт. Кошти ж на покриття ризиків усіх учасників дорожніх робіт призначені на відшкодування: 1) витрат, які повʼязані із необхідністю виконання ДОДАКОВИХ робіт/надання додаткових послуг та/або ДОДАТКОВИХ обсягів дорожніх робіт та послуг, характер і методи виконання яких не можуть бути точно визначені під час проєктування (складання кошторисної документації за дефектним актом); 2) збільшення вартості дорожніх робіт та послуг, спричиненого непередбачуваними ДОДАТКОВИМИ витратами або зміною будівельних норм, нормативних документів, правил і методик визначення вартості дорожніх робіт та послуг. Враховуючи вище викладене, просимо внести зміни до тендерної документації і доповнити п.4.5.8 Додатку №5 до тендерної документації «Проект договору» наступним: витрати на перевезення працівників, витрати на відрядження, кошти на надання послуг у літній період компенсуються замовником на підставі обґрунтованого розрахунку, наданого виконавцем, а перебазування техніки при наданні послуг компенсується замовником за фактично понесеними витратами, які підтверджуються розрахунком, виконаним згідно М 218-03450778-697:2011 «Методика розрахунку витрат на перебазування дорожніх машин та механізмів».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: п.4.5.8 проекту договору (Додаток №5) тендерної документації передбачено, що кошти на покриття інших робіт та витрат компенсуються Замовником на підставі обгрунтованого розрахунку наданого Виконавцем
Досвід
Дата подання: 20 лютого 2025 16:38
Дата відповіді: 21 лютого 2025 11:15
Шановний замовнику, в таблиці №8 «Перелік основних (ключових) видів робіт/послуг та обсяги, які Учасник повинен підтвердити у тендерній пропозиції.» Додатку №2 до тендерної документації одним з видів робіт, які потрібно підтвердити, зазначено «Розподілення протиожеледних матеріалів по покриттю розподілювачем на базі машини дорожньої комбінованої при ширині розподілення до 4 м».
Просимо замовника пояснити чи буде вважатися належним підтвердженням наявності досвіду виконання зазначеного виду робіт, якщо в наданих актах приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в/КБ-2в(УПВ)) розподілення протиожеледних матеріалів по покриттю відбувалося при ширині розподілення до 8 м?
Учасник, який має досвід з розподілення протиожеледних матеріалів по покриттю при ширині розподілення до 8 м, зможе виконати роботи з розподілення протиожеледних матеріалів по покриттю при ширині розподілення і до 4 м. Тим більше, згідно з Відомістю обсягів робіт, потрібно виконувати роботи як з розподілення протиожеледних матеріалів по покриттю при ширині розподілення до 4 м, так і з розподілення протиожеледних матеріалів по покриттю при ширині розподілення до 8 м. З огляду на зазначене, просимо замовника також розглянути питання щодо внесення змін до тендерної документації в цій частині, а точніше, видалення вимоги щодо ширини розподілення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Матеріально-технічні бази
Дата подання: 20 лютого 2025 16:39
Дата відповіді: 21 лютого 2025 11:16
Шановний Замовник, ще раз просимо надати чітку відповідь на наступне запитання: якщо учасник надає договір оренди бази, то чи потрібно надавати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист від власника (орендаря) щодо укладення договору оренди ?
Якщо учасник надає договір суборенди бази то чи потрібно разом з гарантійним листом щодо укладення договору суборенди надавати додатково у складі тендерної пропозиції копії документів, які підтверджують право орендаря на передачу майна в суборенду з метою використання для матеріально-технічної бази?
Який сенс гарантійного листа щодо укладення договору оренди/суборенди, якщо учасник надає вже укладені договори оренди/суборенди?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Щодо проекту договору
Дата подання: 22 лютого 2025 23:32
Дата відповіді: 24 лютого 2025 15:30
Шановний Замовнику!
Під час ознайомлення із Проектом договору, що є Додатком № 5 до тендерної документації, нами було виявлено неточність у формулюванні пункту 7.3.5, а саме: «За НАЛЕЖНЕ ведення документації, ведення якої передбачено цим Договором або чинним законодавством України або відповідними нормами, Виконавець сплачує штраф у фіксованому розмірі 20 000 (двадцять) тисяч гривень за кожен факт такого порушення. Наявність припису Замовника щодо неналежного ведення документації є достатнім фактом для застосування штрафу, визначеного цим підпунктом».
У зв’язку із вказаною неточністю, виникає двозначне тлумачення положень цього пункту, що може призвести до неоднозначного розуміння умов договору учасниками процедури закупівлі та ускладнити його практичне застосування.
З огляду на викладене, керуючись принципами відкритості, прозорості та недискримінації учасників закупівель, просимо Вас внести відповідні зміни до пункту 7.3.5 Проекту договору, а саме:
• замінити слово «належне» на «неналежне».
Таке уточнення сприятиме однозначному тлумаченню змісту зобов’язань Сторін та відповідатиме загальноприйнятій практиці договірних відносин.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: механічна описка, допущена в п.7.3.5. проекту договору Додаток №5 до тендерної документації, буде виправлена замовником під час укладання договору з переможцем процедури закупівлі
Щодо проекту договору
Дата подання: 22 лютого 2025 23:42
Дата відповіді: 24 лютого 2025 15:31
Шановний Замовнику!
У пп. 6.2.11 Проєкту договору, що є Додатком №5 до тендерної документації, зазначено право Замовника видавати листи-завдання. Водночас у п. 1.5 цього ж документа міститься інше формулювання — «плани завдань на місяць», без визначення співвідношення цих понять.
Оскільки використання різних термінів без їх чіткого визначення може призвести до різного трактування договірних зобов’язань, просимо внести відповідні зміни до проєкту договору, уніфікувавши термінологію та чітко визначивши правову природу й зміст зазначених документів. Це необхідно для забезпечення правильного розуміння умов договору всіма учасниками процедури закупівлі та недопущення правової невизначеності під час його виконання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: абзацом 2 п.1.5 проекту договору Додаток №5 до тендерної документації визначено можливість надання завдань в межах обсягу на непередбачувані заходи з переліком та термінами виконання робіт, які підлягають виконанню, у разі виникнення у Замовника потреби у виконанні робіт, які не були передбачені у плані – завданні на поточний місяць, а також видавати завдання на виконання робіт згідно п.6.2.11 в межах річного плану фінансування доведеного головним розпорядником коштів
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 лютого 2025 16:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" |
71 057 162,00
UAH з ПДВ
|
71 057 162,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДП"Сумський облавтодор" |
75 313 313,00
UAH з ПДВ
|
74 909 513,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Торговий дім "Дінастія" |
78 669 231,60
UAH з ПДВ
|
75 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
79 500 000,00
UAH з ПДВ
|
79 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" #35800585 |
Очікує рішення |
71 057 162,00
UAH з ПДВ
|
27 лютого 2025 16:21
|