Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Черкаській області |
Код ЄДРПОУ: | 05422303 |
Місцезнаходження: | 18006, Україна , Черкаська обл., Черкаси, бульвар Шевченка, будинок 389 |
Контактна особа: |
Кучеренко Олена Вікторівна 380472714534 kucherenko.ov@ukravtodor.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 лютого 2025 15:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 лютого 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 24 лютого 2025 13:50 |
Початок аукціону: | 24 лютого 2025 13:50 |
Очікувана вартість: | 287 920 328,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 439 601,64 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом (КЕП) гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 1,0% очікуваної вартості закупівлі, що становить 2 879 203 грн. 28 коп. (два мільйони вісімсот сімдесят дев’ять тисяч двісті три гривні 28 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантію. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено щодо: - Зобов’язання Банку-гаранта безвідклично сплатити Замовнику (бенефіціару) суму гарантії протягом 5-ти робочих/банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги Замовника про сплату суми гарантії без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника (принципала), без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Черкаській області код ЄДРПОУ: 05422303 ГУ ДКСУ у Черкаській області, Державна казначейська служба України, м. Київ р/р UA498201720343241001100002173 р/р UA608201720343260001000002173 МФО 820172 Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення процедури закупівлі. Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення процедури закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру/спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції/пропозиції. Учасник процедури закупівлі в складі документів тендерної пропозиції надає лист-згоду на продовження терміну дії гарантії забезпечення тендерної пропозиції на вимогу Замовника. Також в складі документів тендерної пропозиції надається відповідний лист-згода Банку-Гаранта на внесення змін до тексту гарантії на вимогу Замовника щодо продовження терміну її дії. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, зазначених в цій частині документації та визначених частиною четвертою статті 25 Закону. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 2879203.28 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | За заявкою Виконавця Замовником може розглядатися надання попередньої оплати на умовах та з урахуванням вимог встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070 (з урахуванням змін) відповідно до рішення головного розпорядника бюджетних коштів. Попередня оплата надається за заявкою Виконавця при наявності фінансових ресурсів та належним чином оформленого рішення головного розпорядника коштів, у розмірі, що не перевищує 30 відсотків річного обсягу фінансування послуг з періодичністю перерахування один раз на місяць та у разі відсутності непогашеної дебіторської заборгованості. Виконавець зобов’язується використати отриману попередню оплату впродовж трьох місяців з дня її отримання. У разі надання попередньої оплати у четвертому кварталі поточного року - Виконавець зобов’язується використати отриману попередню оплату не пізніше закінчення поточного бюджетного періоду, визначеного Бюджетним кодексом. Невикористані суми попередньої оплати Виконавець повертає на рахунок Замовника в органі Казначейства не пізніше останнього дня вказаного строку. У випадку не повернення Виконавцем суми попередньої оплати в цей строк, з наступного дня починається прострочення виконання цього зобов'язання Виконавцем. Використані суми попередньої оплати підтверджуються актами виконаних робіт форм № КБ-2в (УПB) та № КБ-3, що підписані обома сторонами цього Договору. Замовник відмовляє Виконавцю у наданні авансу у разі: - порушення останнім умов цього Договору щодо попередньої оплати робіт, що закуповуються за бюджетні кошти, а саме порушення строків повернення невикористаних сум попередньої оплати та/або несвоєчасне надання документів, що підтверджують використання попередньої оплати для цілей Договору; - заборони встановленої Законами чи іншими нормативно-правовими актами України на надання авансу чи попередньої оплати. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Надання послуг | Фінансові зобов'язання за Договором виникають при наявності та у межах бюджетних асигнувань, установлених планами використання бюджетних коштів. Оплата послуг проводиться у межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично виконані обсяги робіт згідно форм № КБ-2в ( УПB) та № КБ-3 протягом 30 (тридцяти) робочих днів. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 лютого 2025 16:58 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 лютого 2025 16:57 |
Перелік змін від 19.02.2025 Лот 5.docx | |
19 лютого 2025 16:57 |
Лот 5 зміни від 19.02.2025 ТД ЕУ Черкаси.doc | |
18 лютого 2025 17:24 |
Перелік змін від 18.02.2025 Лот 5.docx | |
17 лютого 2025 14:09 |
Перелік змін Лот 5 від 17.02.2025.docx |
19 лютого 2025 16:58 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
19 лютого 2025 16:57 |
Перелік змін від 19.02.2025 Лот 5.docx
|
|||||||||
19 лютого 2025 16:57 |
Лот 5 зміни від 19.02.2025 ТД ЕУ Черкаси.doc
|
|||||||||
18 лютого 2025 17:24 |
Перелік змін від 18.02.2025 Лот 5.docx
|
|||||||||
17 лютого 2025 14:09 |
Перелік змін Лот 5 від 17.02.2025.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні характеристики машин для розподілення рідких протиожеледних матеріалів наведені в Додатку Е ДСТУ 9185:2022 «Настанова щодо зимового утримування автомобільних доріг»
Разом з тим зазначаємо, що додатки до Договору є його невід’ємною частиною, отже звертаємо вашу увагу на те, що:
Додаток №1 Договору: «Протяжність та склад ділянки автомобільної дороги загального користування державного значення доріг (перелік доріг)» зазначений в тендерній документації, як Додаток №7: «Протяжність та склад ділянки автомобільної дороги загального користування державного значення доріг (перелік доріг)», має сталий зміст та не потребує додаткового узгодження на будь-якому етапі проведення закупівлі;
Додаток №4 Договору: «Перелік основних матеріальних ресурсів» зазначений в тендерній документації, як Додаток №11: «Перелік основних матеріальних ресурсів», має сталий зміст та не потребує додаткового узгодження на будь-якому етапі проведення закупівлі;
Додаток №5 Договору: «Технічна специфікація/Відомість обсягів робіт» зазначений в тендерній документації, як Додаток №3: ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ/(ВІДОМІСТЬ ОБСЯГІВ РОБІТ (BOQ) - Міжнародна система вимірювання дорожніх робіт та послуг: CESMM4 Стандартний метод вимірювання в цивільному будівництві), має сталий варіант та не потребує додаткового узгодження на будь-якому етапі проведення закупівлі;
Додаток №6 Договору: «Регламент надання послуг утримання автомобільної дороги загального користування державного значення, штучних споруд на ній» зазначений в тендерній документації, як Додаток №12: «Регламент надання послуг утримання автомобільної дороги загального користування державного значення, штучних споруд на ній», має сталий варіант та не потребує додаткового узгодження на будь-якому етапі проведення закупівлі;
Додаток №7 Договору: «Акт приймання-передачі» зазначений в тендерній документації, як Додаток №8 : «Акт приймання-передачі», має сталий варіант та не потребує додаткового узгодження на будь-якому етапі проведення закупівлі.
У зв’язку зі значними обсягами робіт з розподілення протиожеледних матеріалів по покриттю розподілювачем при ширині розподілення до 4 м (температура повітря, °С від 0 до -5, розсипчастий сніг, соляний розчин) п.138 технічної специфікації (додаток №3 тендерної документації) Учасник процедури закупівлі має підтвердити наявність техніки (основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування) необхідної для виконання даного виду робіт.
Одночасно повідомляємо, що відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-03-28-000006 ● d8ae20e96ab64eae812f5e1eeba85cfb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 березня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 березня 2025 14:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.03.2025 № 41-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 28 березня 2025 р. № 003100-18/3940-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-02-10-012149-a, 10.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-02 17:27:51
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-10-012149-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по цій закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2025-02-10-012149-a відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація;
- чи була виявлена під час розгляду тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Група компаній «Автострада» (далі – ТОВ «Група компаній «Автострада») невідповідність щодо надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії не у відповідності з вимогами тендерної документації? Зокрема, відповідно до пункту 2 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом (КЕП) гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління).
В складі тендерної пропозиції ТОВ «Група компаній «Автострада» надано
довіреність від 18.12.2024 від Публічного акціонерного товариства Акціонерний банк «Південний» в особі виконуючого обов’язки Голови Правління Чичкаленка Дмитра Петровича на заступника начальника Управління правового супроводження кредитних операцій юридичного департаменту Гіріну Наталію Юріївну, якою підписано банківську гарантію від 21.02.2025 № 16/2600/5389/2025. Проте, перевіркою, накладеного на довіреність, електронного цифрового підпису на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify), встановлено, що електронний підпис на довіреність накладено Гіріною Наталією Юріївною, а не виконуючим обов’язки Голови Правління Чичкаленком Дмитром Петровичем, як це передбачено вимогами тендерної документації.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-04 15:41:05
Надання відповіді на запит про надання пояснень
Виходячи зі змісту запиту необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на запит наступного змісту:
1. Щодо першого питання запиту про надання пояснень Замовник надає пояснення наступного змісту:
«Розмір витрат, технічні та якісні характеристики предмету закупівлі обґрунтовано дефектним актом від 14.08.2024 року та зведеним кошторисним розрахунком вартості об’єкта будівництва від 05.11.2024 року, на підставі яких визначено очікувану вартість предмету закупівлі.».
2. Щодо другого питання запиту про надання пояснень Замовник надає пояснення наступного змісту:
«Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості шляхом розміщення на власному вебсайті здійснено 05.03.2025. Посилання на вебсайт (вебсторінку), на якому відображена вказана інформація: «https://ck.restoration.gov.ua/diialnist/5578/72554.html».
3. Щодо третього питання запиту про надання пояснень Замовник надає пояснення наступного змісту:
«Відповідно до пункту 2 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом (КЕП) гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління).
На вимогу Тендерної документації Учасником для забезпечення тендерної пропозиції було надано наступні документи:
• електронну банківську гарантію № 16/2600/5389/2025 від 21.02.2025р. з накладеним кваліфікованим електронним підписом (КЕП) гаранта;
• довідку про грошове покриття № 16/2600/5394/2025 від 21.02.2025р з накладеним КЕПОМ гаранта;
• лист згоду № 16/2600/5393/2025 від 21.02.2025р з накладеним КЕП гаранта;
виписку про рух грошових коштів від 21.02.2025р з накладеним КЕП гаранта;
витяг з державного реєстру банків з накладеним КЕП гаранта;
довіреність № 1251 від 18.12.2024р з накладеним КЕП гаранта;
• генеральну угоду про надання банківських послуг № AGS2023-01439 від 05.07.2023р.;
• клопотання №DD2023-01442-69 з накладеним КЕП Учасника.
Довіреність №1251 від 18.12.2024р видана Публічним акціонерним товариством Акціонерний банк «Південний» в особі виконуючого обов’язки Голови Правління Чичкаленка Дмитра Петровича на заступника начальника Управління правового супроводження кредитних операцій юридичного департаменту Гіріну Наталію Юріївну.
На виконання вимог тендерної документації на дану довіреність заступник начальника Управління правового супроводження кредитних операцій юридичного департаменту Гіріна Наталія Юріївна наклала кваліфікований електронний підпис (КЕП) гаранта.
Згідно довіреності № 1251 від 18.12.2024р. Гіріна Наталія Юріівна має повноваження, зокрема: укладати, вносити зміни та розривати генеральні угоди/договори, підписувати документи, які стосуються здійснення документарних операцій, видавати, змінювати та відкликати документарні зобов’язання (гарантії, контргарантії, акредитиви). Вирішувати від імені Банку всі питання, що виникатимуть в процесі виконання повноважень вказаних в цій довіреності.
Отже, вимога щодо повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, з підтвердженим відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління) повністю виконана.».
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 квітня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 травня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (-)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 лютого 2025 14:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА» |
270 072 000,00
UAH з ПДВ
|
254 999 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №82" |
287 000 000,00
UAH з ПДВ
|
255 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА» #40148165 |
Переможець |
254 999 000,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2025 15:26
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 березня 2025 15:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 квітня 2025 13:23
|
ДУ№1 до дог. №8.1-02 від 14.04.2025.pdf | зміни до договору |
14 квітня 2025 13:23
|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2025 15:36
|
Договір №8.1-02 від 02.04.2025.pdf | укладений |
02 квітня 2025 15:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 квітня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 14 квітня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до планових показників загального фонду державного бюджету на 2025 рік за бюджетною програмою 3111020 “Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування», керуючись п.п. 3.5., 13.4, 13.6. Договору |
Номер договору про закупівлю: | 8/1-02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Черкаській області (згідно переліку доріг). ДК 021:2015: 63710000-9 | 1 | послуга |
254 999 000,00
UAH з ПДВ
|