Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
(ПК-25Т_038_ВО) Жалюзі та ролети
Очікувана вартість
329 561,20 UAH
UA-2025-02-10-009782-a ● 6a935783c46540199acf2a320aa2bbf1
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Чорний Олексій Сергійович 380443097511 pk_chornyi@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 лютого 2025 14:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 лютого 2025 18:00 |
Початок аукціону: | 19 лютого 2025 13:58 |
Початок аукціону: | 19 лютого 2025 13:58 |
Очікувана вартість: | 329 561,20 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 295,61 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39510000-0: Вироби домашнього текстилю
ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2025-02-10-004873-a
про проведення відкритих торгів
1. Найменування замовника* Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця».
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника* 41022900.
3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ -
4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі».
5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-25Т_038_ВО) ДК 021:2015 39510000-0 Вироби домашнього текстилю (Жалюзі та ролети)
5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до Додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 39515000-5
6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку 1 тендерної документації.
7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку 1 тендерної документації.
8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 329 561,20 грн без ПДВ (триста двадцять дев'ять тисяч п'ятсот шістдесят одна гривня 20 копійок)
9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2025 року (до 31.12.2025 р.) відповідно умов договору.
10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18.02.2025 18:00
11. Умови оплати: відповідно до умов Договору
12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації.
13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----.
16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%.
17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується;
18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації.
Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»;
Застосовані критерії оцінки - ціна.
Уповноважена особа
Філії «Пасажирська компанія»
АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Олексій ЧОРНИЙ
Розгорнути
Згорнути
про проведення відкритих торгів
1. Найменування замовника* Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця».
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника* 41022900.
3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ -
4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі».
5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-25Т_038_ВО) ДК 021:2015 39510000-0 Вироби домашнього текстилю (Жалюзі та ролети)
5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до Додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 39515000-5
6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку 1 тендерної документації.
7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку 1 тендерної документації.
8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 329 561,20 грн без ПДВ (триста двадцять дев'ять тисяч п'ятсот шістдесят одна гривня 20 копійок)
9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2025 року (до 31.12.2025 р.) відповідно умов договору.
10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18.02.2025 18:00
11. Умови оплати: відповідно до умов Договору
12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації.
13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----.
16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%.
17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується;
18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації.
Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»;
Застосовані критерії оцінки - ціна.
Уповноважена особа
Філії «Пасажирська компанія»
АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Олексій ЧОРНИЙ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
127.78 метр квадратний
Жалюзі вертикальні тканинні, ламелі 127 мм, щільність тканини 140 г/м2 - 160 г/м2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 39515440-1 — Вертикальні жалюзі
144.03 метр квадратний
Ролети тканинні "ДЕНЬ-НІЧ", відкритого типу, щільність тканини 90 г/м2 - 150 г/м2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 39515420-5 — Тканинні жалюзі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українськавідповідно до умов тендерної документації. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі –товар -відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі». Застосовані критерії оцінки - ціна. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 лютого 2025 14:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 лютого 2025 14:28 |
ТД_10.02.2025.docx.zip | |
10 лютого 2025 14:28 |
Обґрунтування_ціна.docx | |
10 лютого 2025 14:28 |
Оголошенння 10.02.2025.doc.zip | |
10 лютого 2025 14:28 |
Обґрунтування__кількість.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кількість та розміри жалюзі та ролет та тендерна документація
Дата подання: 11 лютого 2025 08:42
Дата відповіді: 13 лютого 2025 08:15
Доброго дня! Прошу уточнення, а саме, жалюзі розміри та їх кількость, ролети - розміри ролет та їх кількість.
в оголошенні про проведення відкритих торгів, йде мова про "Додаток 1"і про "Договір", але в переліку тендерної пропозиції- вони відсутні.
Відповідь: Шановний учаснику! Відносно кількості готових виробів, зазначаємо наступне:
вертикальні жалюзі – 25 шт., з загальним метражем - 127.78 м2, ролети «День-Ніч» – 187
шт, з загальним метражем - 144.03 м2. Додатки "Додаток 1" та "Проєкт договору" доступні
для ознайомлення у вкладеному файлі до Тендерної Документації під назвою
«ТД_10.02.2025.docx.zip». Дякуємо за звернення!
вертикальні жалюзі – 25 шт., з загальним метражем - 127.78 м2, ролети «День-Ніч» – 187
шт, з загальним метражем - 144.03 м2. Додатки "Додаток 1" та "Проєкт договору" доступні
для ознайомлення у вкладеному файлі до Тендерної Документації під назвою
«ТД_10.02.2025.docx.zip». Дякуємо за звернення!
Місце поставки
Дата подання: 11 лютого 2025 14:55
Дата відповіді: 13 лютого 2025 08:15
Згідно тендерної документації пункт 1.4.3 Місце, кількість, обсяг поставки товарів указано Місце поставки: КИЇВ (КИЇВСЬКА обл.) або на адресу іншого підрозділу вказаного в рознарядці. Прохання конкретизувати адресу поставки, а саме "адресу іншого підрозділу вказаного в рознарядці". У тендерній документації відсутня будь-яка інформація про ''рознорядку''
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Місце поставки: м. Київ (Київська обл.). Точна адреса буде
вказана після підписання договору. Дякуємо за звернення!
вказана після підписання договору. Дякуємо за звернення!
Розміри та кількість. Заміри
Дата подання: 12 лютого 2025 14:37
Дата відповіді: 13 лютого 2025 08:15
Чи потрібні заміри, бо цього немє в умовах ТД. Надайте, будь ласка кількіть штор та жалюзі и розміри ко кожній одиниці. Чи можна приїхати та зробити заміри, якщо у вас немає розмірів?
Відповідь: Шановний учаснику! Відносно кількості готових виробів, зазначаємо наступне:
2
вертикальні жалюзі – 25 шт., з загальним метражем - 127.78 м2, ролети «День-Ніч» – 187
шт.,ззагальним метражем - 144.03 м2. Заміри зможете виконати після перемоги на аукціоні.
Дякуємо за звернення!
2
вертикальні жалюзі – 25 шт., з загальним метражем - 127.78 м2, ролети «День-Ніч» – 187
шт.,ззагальним метражем - 144.03 м2. Заміри зможете виконати після перемоги на аукціоні.
Дякуємо за звернення!
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2025-02-10-009782-a.c1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РЕМІННИЙ ОЛЕКСАНДР ЛЕОНІДОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2563600994
ТД містить неправомірні та незрозумілі вимоги. Замовник ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" , сума 329 561,20 грн
Замовник не надає розмірів та кількості товару, лише загальний метраж. В ТД немає умови про здійснення заміру, отже Замовник має розміри
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2025-02-10-009782-a.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП "Козимир Олена Олександрівна", Код ЄДРПОУ:2722924140
Дата подання: 24 лютого 2025 14:19
Дата подання: 24 лютого 2025 14:19
Скарга на неправомірне визначення Переможцем ТП, яка містить невиправні технічні помилки. Замовник Акціонерне товариство «Українська залізниця»
Філія "Пасажирська компанія". Сума 329 561 грн.
Документи
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 26 лютого 2025 12:57
рішення від 26.02.2025 № 2956.pdf
Дата публікації: 26 лютого 2025 12:57
Інформація про резолютивну частину рішення від 06.03.2025 №3504.pdf
Дата публікації: 07 березня 2025 15:11
рішення від 06.03.2025 № 3504.pdf
Дата публікації: 11 березня 2025 18:34
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 лютого 2025 14:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄСІН ГРУПП" |
210 775,20
UAH
|
193 524,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ БУДИНОК ЗГОДА" |
258 587,77
UAH
|
193 525,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "Козимир Олена Олександрівна" |
329 555,55
UAH
|
329 555,55
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄСІН ГРУПП" #37998870 |
Переможець |
193 524,00
UAH
|
24 лютого 2025 12:36
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 лютого 2025 09:34
|